Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö perheitä joissa aikuiset pojat eivät ole koskaan seurustelleet tai ainakaan se ei ole ilmi tullut?

Vierailija
04.08.2025 |

Minulla on 2 veljeä. Minä olen meistä kolmesta veljeksestä vanhin. Kukaan meistä ei ole missään sukujuhlissakaan tuont näytille naisehdokasta. Minäkään en ole koskaan käynyt edes treffeillä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

Katselen viehättäviä naisia kauempaa, mutta en osaa enkä kykene lähestymään. Pitäisi olla jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja puheenaiheita että keskustelu onnistuisi.

Meistä veljeksistä 2 olemme insinöörejä ja työelämässä ihan ookoosti menestyneitä. Nuorin meistä sairastui psyykkisesti lukioikäisenä eikä ole puhunut vieraille ihmisille sanaakaan 20 vuoteen. Vanhemmat ovat olleet "omaishoitajia", vaikkakin ei siinä nyt liiemmin ole tarvinnut omaishoitoa. Nuorin veljeni varmaan elää hoitolaitoksessa loppuelämänsä kun vanhemmista aika jättää.

Iältämme olemme 30-40 vuotiaita. 

Osin meillä kolmella taitaa olla samat piirteet, mutta voimakkuus vaihtelee. Minä pärjään kyllä työelämässä.

Tämä piirteemme taitaa periytyä isältämme joka on myös melko hiljaista sorttia ja äärimmäisen asiakeskeinen. 

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki autismin kirjolla. Se periytyy ja pojilla se näkyy ulospäin paljon enemmän kuin tytöillä.

Vierailija
2/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletlo kokeillut Tinderiä? Tiedän muutamia ujompia ihmisiä, jotka ovat sitä kautta löytäneet kumppanin. On helppoa ensin tutustua sovelluksessa ja siitä voi sitten lähteä juttu luistamaan, kunhan livenä tapaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden. Lähestyy 60v. ikää.

Vierailija
4/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken luulin että luin omista veljestäni.

Vain keskimmäinen veljeni on tuonut näytille yhden naisen, joka hänkin sitten jätti veljeni kun oli huijannut häneltä tarpeeksi rahaa/tavaraa. Veljelle jäi tästä mukavat traumat ja velat, joten en ihmettele yhtään ettei enää halua tapailla ketään. 

Kaksi muuta veljeä ei ole ikinä koskaan sanallakaan puhunut kenestäkään mahdollisesta kumppanista tai edes ehdokkaista. 

Vierailija
5/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee trolli vaikka pilkille.

Vierailija
6/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä (koska en juuri tunne ihmisiä). Tiedän kuitenkin perheen (omani) jossa sama juttu n. kolmekymppisillä tytöillä (minulla ja siskollani). Ei kyllä tietääkseni kummallakaan autismin piirteitä vaan ihan tavallisia.

Vierailija
7/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai minä ?

M58

Vierailija
8/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletlo kokeillut Tinderiä? Tiedän muutamia ujompia ihmisiä, jotka ovat sitä kautta löytäneet kumppanin. On helppoa ensin tutustua sovelluksessa ja siitä voi sitten lähteä juttu luistamaan, kunhan livenä tapaa. 

Tinderissä kuka tahansa nainen saa satoja tai tuhansia tykkäyksiä. Miehelle täysin toivoton paikka.

Vierailija
9/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei susta ap kirjailijaa tule. Tekstisi ontuu

Vierailija
10/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikuiset pojat 2 kpl ja minä tytär myös. MInä olen vanhin, nyt 50 v. En ole ikinä seurustellut. Kaksi veljeä ei myöskään ole. Minä sentään sain seksiä nuorena pari kertaa alkoholin voimin, joten ei tarvi neitsyenä hautaan mennä. Mutta minkään sortin parisuhdetta ei ole koskaan ollut. Meillä samantapainen historia eli autistityyppinen hyvin sulkeutunut ja ääri-introvertti isä, jolta me kaikki lapset on peritty luonteemme. Minä taidan olla kaikkein erakkomaisin meistä, koska olen muuttanutkin syrjäkulmille yksikseni mökkiin välttääkseni ihmisten näkemistä. Töitä kyllä teen, etänä it-hommia. Kaikki meistä on kyllä työelämässä, eikä siinä mielessä syrjäytyneitä. 

Vierailija
11/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vihaan inceleitä.

Vierailija
12/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useampia. Meidän suku on hyvin hiljaista porukkaa, enkä olisi (olen nainen) varmaan ikinä päässyt naimisiin, jos olisi itse pitänyt lähestyä jotain tuntematonta ja alkaa iskeä tarinaa. Mun miespuolinen serkku, joka asuu maalla ja on työssäkäyvä mutta aivan käsittämättömän ujo, löysi puolison itselleen netistä. Hän ei ollut ikinä seurustellut, mutta sitten kolmikymppisenä löysi chatista japanilaisen naisen. He seurustelivat jonkin aikaa, lähinnä etänä, tapasivat vain pari kertaa. Sitten nainen muutti Suomeen lapsensa kanssa ja he perustivat perheen. Heillä on nyt yhteisiäkin lapsia ja he vaikuttavat hyvin onnellisilta.

Vierailija
13/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljeni. En tiedä onko seurustellut ainakaan vakavasti ikinä. On kyllä varmasti kirjolla, vaikka diagnoosia ei ole. Vahvat mielipiteet ja ei oikein hyväksy muiden mielipiteitä.

Itse olen perheellinen (nainen) ja jo ennen aviomiestäni seurustellut muutamaan otteeseen ja sosiaalinen piiri muutenkin laaja.

Vierailija
14/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minä ?

M58

Et sinä.

Vierailija
15/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä kuka tahansa nainen saa satoja tai tuhansia tykkäyksiä. Miehelle täysin toivoton paikka.

Minä ja mieheni löydettiin toisemme sieltä 28-vuotiaina. Kummallakaan ei ollut siihen mennessä ollut aikaisempia seurustelusuhteita. Eli kyllä miehetkin voi sieltä löytää, kun kyllähän ne siellä olevat naiset suurin osa miehiä etsii. Minä ennätin olla Tinderissä kaksi vuotta, mieheni ilmeisesti vain muutaman viikon. 

Juttele vaan mukavia, tavallisia asioita ja ole kohtelias. Ei mitään lääh-puuh-viestejä! 

Vierailija
16/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo on vaikuttanut ujompien miesten pariutumismahdollisuuksiin hyvin negatiivisesti. Jo entisestään ujot miehet ovat muuttuneet lähes vainoharhaisiksi, kun he pelkäävät sosiaalista tuomitsemista tai oikeusjuttua jos he ilmaisevat kiinnostuksensa naiselle.

Vierailija
17/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu vain miesten käytöksestä, ihan jokaiselle naista esittävällekin pitää antaa tykkäys. Naisen on ihan mahdoton käydä läpi tuhansien miesten profiilit. Pitäkää nyt yllä jotain rimaa.

Vierailija
18/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on autismin piirteitä, mutta ehkäpä ei riittävästi diagnoosiin.

Onko suomessa mitää omaa deitingappia/sivua kirjolaisille? Joku fiksu assari vois kehittää.

Siskoni keskimmäisellä pojalla on nyt tyttökaveri, löyty 30 veenä. Vanhimmalla ja nuorimmalla ei ole ollut.

Oma vanhin poikani löysi nyt 29 veenä, jonka tulee tuomaan näytille nyt syksyllä. Poikani kerto että tytöllä on autistisia piirteitä. Pojallani vuorostaan on ADD johon hällä on lääkitys ja autistisia piirteitä.

Nuorimmastani en vielä tiedä pitääkö naisista/miehistä vai olsiko aseksuaali. Ikää 27 vee.

Kaikkia poikiamme yhdistää että ovat ns late bloomers. 

Ap, et ole mitenkään epätavallinen.

Vierailija
19/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen ystäväni, joka ei ollut koskaan seurustellut, löysi 30v.+ ikäisenä tinderistä ensimmäisen seurustelukumppaninsa. Erosivat parin vuoden päästä. Mutta löysi sen jälkeen tinderistä myös nykyisen vaimonsa, jonka kanssa ovat tosi hyvä pari. Eli ei se mahdotonta ole!

Vierailija
20/104 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mieheni veljet, 35- ja 32-vuotiaat eivät ole ikinä seurustelleet ja ovat myös täysin kokemattomia kumpainenkin. Taustalla mielenterveys-, peli- ja päihdeongelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi