Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
1621/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Haittaako se sinua?

Vierailija
1622/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen omasta mielestäni ihan ok-näköinen-miesten mielestä ilmeisesti en

-Seksi ahdistaa useimmiten ja vuosien kokemuksella miehille se on lähes tärkein asia suhteessa. Jatkuva koskettelu ja seksin vinkuminen inhottavat jo niin että kaikki oma-aloitteisuus asiaan on kuollut ja olo on hyväksikäytetty jo valmiiksi. Harva mies myöskään osaa esileikkiä ja yritys on aina vaan se että saa ne omat pussit tyhjiksi, viis minusta. Myös viime vuosien lähestymiset koskevat aina seksiä, eivätkä miehet halua seurustella kanssani. Toosa kelpaisi - minä en.

-Haluan vanhemmiten elää elämääni juuri kuinka huvittaa, kaikkine rutiineineni ja tapoineni. En halua siihen miestä pakonomaisen formulan tai jääkiekkonsa kanssa telkkarista tappelemaan. Passaaminen ja äitinä toimiminen aikuiselle ihmiselle ei myöskään huvita.

-Olen tarkka siitä miten siivotaan sekä myös henkilökohtaisesta hygieniasta. Haista ei saa ja vaivat pitää hoidattaa. En siedä likaisia hampaita tai kynsisientä. Suihkussa käydään ja vaatteet on oltava puhtaat. Tilanteessa tilanteen mukaan eli juhlissa ollaan hienoina ja arkena tavallisia.

- Haluan syödä kotona niin paljon kuin huvittaa ja mitä tekee mieli, en kokkaa joka päivä. En kaipaa huomauttelua painostani tai siitä mitä syön.

- Katson vanhoissa verkkareissa sohvalla sarjoja tuntikausia töitten jälkeen. En harrasta mitään. En meikkaa vapaalla. Painan 75 kg enkä saa laihdutettua. Kuorsaan välilllä ja narskutan hampaita. Nukun paljon.

-Juon joka viikonloppu alkoholia. Vähemmän tai enemmän kännissä. Viikolla en.

-Olen köyhä ja työ on huono, olen väsynyt ja vihainen aina. En jaksa oikein mitään. Velkaa on paljon ja sitä maksan vielä monta vuotta. En voi tehdä elämässä mitään mukavaa koska rahaa ei palkasta jää. Syön huonolaatuista ja halpaa sapuskaakin.

-Minulla ei ole yhtään kaveria. Miehestä tulee yleensä ystäväni jonka kanssa voi tehdä asioita. Yksin en lähde vapaalla kuin kauppaan ja kirpputorille.

Kuka tällaisen kanssa siis haluaisi olla, ketä itse sietäisin edes? Parasta olla yksin vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä jos tunnistat, että kantsii olla vaan yksin.

Vierailija
1624/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismakuni on hyvin samanlainen kuin muillakin miehillä. Tutustun paikassa jossa on tarjolla monia muitakin miehiä. Käyn töissä, en ehdi tai jaksa viestitellä ihan kokoajan, näkeminen vaikeata kun pitäisi viestitellä ensiksi paljon enemmän mihin jaksan. Olen tarkoituksella ulkona somehuomiosta. Nykyään monet haluavat huomiota mahdollisimman monilta, itse olen aina keskittynyt vain yhteen. Teen ylitöitä välillä ja nainen kerkeää unohtaa minut koska ylitarjontaa on niin paljon.

Vierailija
1625/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäluokkani miehet ovat pöhöttyneitä kaljamahoja.

Vierailija
1626/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus ja nuoruus pienellä paikkakunnalla, jossa juorut kiersivät ja koulussa nolaamisen kulttuuri, joten kaikki välttelivät nolatuksi tulemista. Tähän lisänä ylipaino. Väärin valittu opiskelupaikkakunta, jossa liian pienet piirit, eikä sopivaa anonyymiutta, kuten esim. Hesassa. Opiskeluiden jälkeen taas pienellä paikkakunnalla, jossa ei juuri seurustelukumppaneista valikoimaa ja pienen paikkakunnan juorukerhot.

Vierailija
1627/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele, koska mies, jonka haluaisin, ei ole kiinnostunut minusta. Näin kirjoitettuna tämä näyttää ja kuulostaa typerältä, mutta en vain pääse hänestä yli yhden illan jutun jälkeen. Ehkä jonain päivänä.

Vierailija
1628/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on kirottu. Kaikki kivat asuu kaukana, 500 km ja 8000 km.

Vierailija
1629/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on liian pieni muna, en kelpaa.

Sama. Tämä on minulle myös sanottu suoraan.

surullista ja todella törkeää. toivottavasti löydätte naiset joille asialla ei ole väliä, meitäkin nimittäin on. 

Vierailija
1630/2052 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo vaatimus yläkouluaikaisesta seurustelusta oikein on? Minä seurustelin ensimmäisen kerran parikymppisenä, ja sekin kaatui siihen että oli etäsuhde.

Vierailija
1631/2052 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut. Olen lyhyt, 160cm, ujo mies. Tuomittu olemaan yksin ikuisesti. Harmittaa...

Vierailija
1632/2052 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies muttei edes koske munun. En ole mielestäni edes ruma. En kyllä kauniskaan.Typeräsuhde.

Vierailija
1633/2052 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen sitoutumiskammo minulla taitaa olla. Nuorempana olin vielä haku päällä ja kiinnostunut löytämään miehen, mutta nykyään ei kiinnosta. En kaipaa kumppania enkä lapsia (vaikka niitäkin nuorempana vielä halusin). Yksin on hyvä. Introvertti.

Vierailija
1634/2052 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele koska rakastan vapauttani. Olen introvertti ja rakastan hiljaisuutta ja omaa aikaa. Sinkkuna saan syödä mitä haluan, ja vaikka keskellä yötä. Vapaapäivinä saan nukkua rauhassa niin pitkään kuin nukuttaa. Saan katsoa vaikka koko päivän sohvalla telkkarista omia lempiohjelmia. En ole kiinnostunut seksistä, joten ihanaa kun joku ei koko ajan huohota niskaan ja vonkaa. Saunassakin saa rentoutua rauhassa, ei tule kukaan sielläkään lääppimään. Ei ole ulkonäköpaineita, saan röhnöttää vapaasti verkkareissa ja ilman meikkiä. Ei tarvitse pelätä petetyksi/jätetyksi tulemista. Ei tarvitse viettää joulua ja muita juhlapyhiä miehen tylsillä sukulaisilla. Tässä nyt muutama syy miksi en kaipaa parisuhteeseen....

Ja ehkä se suurin syy: en pidä lapsista enkä niitä myöskään halua. Näin nelikymppisenä on lähes mahdoton löytää miestä, jolla ei niitä kakaroita jo olisi.

Vierailija
1635/2052 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele, koska en pysty saamaan sellaista kumppania mitä haluaisin.

Ne jotka ovat minusta kiinnostuneita, eivät kelpaa minulle.

Vierailija
1636/2052 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks syy on siinä et onko se vaan sitä et ei oo tärpänny.... itselläni on ollut välillä sysipaskoja suhteita..... haluan kyl joskus seurustella mut en millää tapaa hosuen.... en tiedä enkä tohon osaa sanoa yhtään mitään.. vituttaa toisaalta etten seurustele ja toisaalta taas ei...

Vierailija
1637/2052 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mies muttei edes koske munun. En ole mielestäni edes ruma. En kyllä kauniskaan.Typeräsuhde.

Lähde hyvän sään aikana

Vierailija
1638/2052 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele tällä hetkellä, koska erosin noin kuukausi sitten.  Mutta toivottavasti tulevaisuudessa tulen seurustelemaan. 

Vierailija
1639/2052 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kokea mahdollista ennenaikaista kuolemaa rakastumalla mahdollisesti johonkuhun psykopaattiin. Viitaten esim. Ullanlinnan surmaan v. 2022. Olen sitoutunut lapsiini ja vielä syntymättömiin lapsenlapsiini. Hoidan terveyttäni, ja tavoitteenani on elää pitkään heidän vuokseen.

Joku seurustelukumppani on täysin toisarvoinen asia elämässäni. Sitä paitsi en ota mitään taakkaa itselleni, jonka omaishoitajaksi joutuisin. En ikinä, en ikinä.

Olen siunattu, sillä viihdyn erinomaisesti yksin ja sielunsiskojeni kanssa, joita ystävikseni saan kutsua. He riittävät minulle.

Vierailija
1640/2052 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn itsekseni, ja tuntuu, että elämä on mukavilla urilla. Seurustelusta olisi lähinnä riesaa. Olen 55-vuotias nainen, ja olisi kyllä ottajia edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi