Miksi et seurustele?
Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.
Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.
Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.
Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".
Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.
Kommentit (2052)
Vierailija kirjoitti:
En halua "seurustella". Haluan seksiä ja hauskanpitoa, mutta en mitään stnan kädestäpitämistä, silmiin tuijottelua ja kotileikkejä.
Tehokas peliaika lyhyen tutustumisen jälkeen ok, ripustautujia en siedä. Oon estänyt tällä hetkellä jo 9 tyyppiä.
N 57
Oi miten teidät hyvät naiset löytää näiden kaikkien "ei fwb irtosuhteet yms" naisten joukosta...
Olen seurustellut käytännössä koko aikuisikäni ja ei vaan kiinnosta enää. Siinä menee kaikki aika ja se aika menee periaatteessa hukkaan.
Koska emme ole määritelleen suhdettamme tinder-miehen kanssa, ainakaan vielä.
Haluaisin, että seurustelu olisi muutakin kuin panemista. Että olis yhteisiä harrastuksia ja ennenkaikkea me-henki. Tasapuolista kannustamista ja rohkaisua kehittyä ihmisenä ja ilmaista omia tunteita ja ajatuksia. Että kumpikin saisi olla kokonainen ihminen, muutakin kuin pelkkä sukupuoli. Mutta ei, juuri kukaan ei tunnu tajuavan tuota tarvetta tulla kohdatuksi myös älyllisellä ja muilla inhimillisillä tasoilla
Koska en tunnu kelpaavan kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että seurustelu olisi muutakin kuin panemista. Että olis yhteisiä harrastuksia ja ennenkaikkea me-henki. Tasapuolista kannustamista ja rohkaisua kehittyä ihmisenä ja ilmaista omia tunteita ja ajatuksia. Että kumpikin saisi olla kokonainen ihminen, muutakin kuin pelkkä sukupuoli. Mutta ei, juuri kukaan ei tunnu tajuavan tuota tarvetta tulla kohdatuksi myös älyllisellä ja muilla inhimillisillä tasoilla
Yhteiskunta ja ennen kaikkea naiset arvostavat miehissä ominaisuuksia, jotka eivät tue tuota "älyllistä ja inhimillistä kohtaamista". James Bond ei sitoudu yhteen naiseen, eikä kukaan valkokankaalla naisten ihailema täydellinen lihaskimppu. Nuoret pojat oppivat jo varhain, mitä kuuluisa, komea ja rikas mies saa palkintona uurastuksistaan: paljon naisia ja kauniita sellaisia.
Olen kyllä ihastunut monesti, mutta lopulta kenenkään kanssa ei ole ollut riittävästi yhteisiä arvoja jne. suhteeseen asti. Lisäksi kaikilla on ollut hirveä kiire seksin kanssa ja minusta se on outo ajatus ilman tunteita.
Huonoja kokemuksia ja vaikea löytää sellainen kenestä tykkää ja kuka tykkää takaisin. Sitten jos joskus niin käy, niin pääsyn suhteeseen jossa ajan mittaan alkaa kaikenlainen ilkeily, pummailu ja sekoilu. Löytyykin päihde- ja elämänhallintaongelmia. Aina sokaistuneena luulen että nyt löytyi ihana mies, mutta sitten totuus on kuin kaatuisi kuralätäkköön naamalleen. Miten vitussa joka kerta käykin niin 🙈
Tieto kiinnostaa enemmän. Jokunen tyyppi tullut kohdalleen, mutta kussakin syynsä, miksei se voisi toimia. Jos olisi ollut toimimisen edellytykset, niin olisin suhteessa. Muunlaiset ihmiset kuin sellaiset ei mua suhteellisesti kiinnosta, kun voi päätellä, miten se sitten menisi.
Kyse on kokonaisdiilistä, jossa vertaa kahta vaihtoehtoa. Ei niin, ettei suhteissa olisi puolensakin.
Mikään tapailu ei johda seurusteluun ja ihastus jää aina toispuoleiseksi ja yleensä nii että minä ihastun mutta vastapuoli ei.
Vierailija kirjoitti:
Huonoja kokemuksia ja vaikea löytää sellainen kenestä tykkää ja kuka tykkää takaisin. Sitten jos joskus niin käy, niin pääsyn suhteeseen jossa ajan mittaan alkaa kaikenlainen ilkeily, pummailu ja sekoilu. Löytyykin päihde- ja elämänhallintaongelmia. Aina sokaistuneena luulen että nyt löytyi ihana mies, mutta sitten totuus on kuin kaatuisi kuralätäkköön naamalleen. Miten vitussa joka kerta käykin niin 🙈
Olet todennäköisesti ehtinyt jo riittävän kypsään ikään. Jos löydät miehen, joka ei jostain syystä ole jo kelvannut jollekin naiselle tai on eronnut, niin jostain syystä tämä kaikki on tapahtunut. Alkuhuuman aikana mies jaksaa varmasti olla ihanakin, mutta sitten se kyllästyminen yhteen naiseen alkaa ja soppa on valmis.
Vierailija kirjoitti:
Koska en tunnu kelpaavan kenellekään.
Vain jos siihen on syynsä, ja vastaavaa ei hevillä löydy tai ei kelpaa. Asioita voi yleensä parannellakin.
Treenasin salilla aktiivisesti vuosia ja noudatin erittäin tiukkaa ruokavaliota. Tuon jälkeen ei ole ollut irtosuhteista naisten kanssa pulaa, joten parisuhdetta en tule tarvitsemaan vähään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin naimisissa 16vuotta, sinkkuna olen ollut nyt 2vuotta. Yksinkertaisesti en ole jaksanut edes miettiä koko asiaa, en ole yrittänyt edes löytää ketään. Minulla sinkkuuden tekee helpoksi myös se että olen aina ollut melko epäseksuaalinen ihminen. Eksäni oli hyvin samanlainen kanssani tässä mielessä, kumpikaan ei painostanut asian suhteen, seksiä harrastettiin kun sitä oikeasti halusi. Mutta tiedän kuitenkin että suurimmalle osalle miehistä seksi on todella tärkeä asia, pitäisi nopeallakin aikataululla päästä peuhaamaan ja minulle tämä on ehdoton ei. En ikinä voisi tehdä mitään jonkun puolituntemattoman kanssa. Joten jos ei toista kanssani samanhenkistä enää löydy niin olen mielummin itsekseni kuin painostettavana.
Jos synkkaa, se on vähemmän tuntematon. Joidenkin kanssa se ei ole ongelma, vaikkei edes synkkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua seurustella. Saan seksiä kun haluan ja läheisyyttä kun haluan mutten ole tilivelvollinen kenellekkään. N27
Olet nuori tyttönen vielä. Odotas kun täytät 35, 40, 50. Loppuu seksin saanti rupsahtelusta johtuen kuin seinään, ellet kelpuuta 'tasosi' alempana olevia. Tosin tasosi on myös rupsahtanut olemattomiin. Vaikka ettehän te nuoret tätä ymmärrä saati hyväksy.
Sitten se loppuu, ei se mikään elinehto ole. Tosin nyt, vaikka sanot että olen jo rupsahtanut niin fakta on että säkin setämies maksaisit seksistä mun näköisen naisen kanssa. Enkä ole edes mitenkään ihmeellisen kaunis.
Minä en maksaisi joten turhat luulot pois ja yleistäminen.
En ole koskaan maksanut enkä tule maksamaankaan.
Nyt 55v flaksi käy harvemmin ja harvemmin mutta johtuu varmaan siitä että en kelpuuta yli 40v
seksikumppanikseni. Tosin auttaa että itse näytän kuulemma ikäistäni 10-15v nuoremmalta.
En väheksy tai pidä yli 40v naisia rumana tai muutenkaan vastenmielisenä.
Rakastan vain nuoria vartaloita ja sitä eloisuutta sekä villeyttä joka tarttuu ja saa itsenikin tuntemaan oloni ikäistäni nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi seurustelisin? Miehet eivät minkäänlaista arvostusta saa naisilta ja vaikka naiset haukkuvat, arvostelevat, solvaavat ja vaativat miehen pitäisi osoittaa pelkkää arvostusta ja kunnioitusta naiselle huomioimisen ja lahjojen muodossa. Naistenkin olisi hyvä muistaa että arvostus ja kunnioitus täytyy ansaita eikä niitä saa olemalla nainen tai vaatimalla
Ehkä et katso kokonaisuutta, siis ei ole kielettyä esim. hakkua välillä, ja joissain naistyypeissä on tietty annos vihaa jms., jonka vain tule olla hyvyyden puolella tasapainossa, niin nekin sopii.
Mua kiinnostavassa tyypissä harmonian arvo on sen verran korkea, ettei ole ongelmia, ja toisenlaisen tyypin on sitten oltava hyvä, ja sen spottaaminen on välitöntä, silloin kun se on selvä, ja muutoin joutuu provosoimaan, niin tulee selväksi nopeammin ja varmemmin.
Siitä on hyötyä, että omat arvot on kunnossa, niin ei hevillä valitse toisestakaan muuta.
Uskis poju kirjoitti:
Tyttöjä ei kiinnosta mun liian pieni 15cm kulli
Naisillakin koko vaihtelee, ja osalle Suomi on täynnä pienimunaisia miehiä (tilastot taitaa olla eri mieltä), joka on ilmeinen virhenäkökanta, kun olisi vain voinut sanoa, ettei riitä itselleen. Monelle naiselle riittää toinen nainenkin, kun taas toiset haluaa naisen munalla.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät eivät seurustele
Koskee vain miehiä.
Kukaan ei halua minua, olen ruma läski.