Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
801/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan kannattaisi. tapauksessasivoit mielestäni heittää pienen valkoisen valheen jos kysytään entisistä suhteista. Näin itse tekisin. Kukaan niitä minkälaisia suhteita on ollut kysele. Ellei sitten ole hirveän utelias luonne.

Vierailija
802/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tuhlata aikaani ja energiaani turhaan, eli seurusteluun. Viimeisen noin 8v aikana feminismi ja voimaantuminen on saavuttanut sellaisen lakipisteen, että välttelen naisia viimeiseen asti. Työkuvioissa ym olen liioitellun kohtelias naisille, en halua paljastaa mitä mieltä todellisuudessa olen heistä. Siviilissä en katso päinkään, mutta samoin kassoille, jne olen hyvin kohtelias ja korrekti. Poistaisin kaikki naiset facebookista ja linked inistä mutta en halua vastailla kysymyksiin miksi tein sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ölläruma. En saa ketään naista ja olen työtön joten en saa naista.

Vierailija
804/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin liian lyhyt tai emt

805/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pitää housuni jalassa. Miehet haisee.

Vierailija
806/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska en halua.

Vierailija
807/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa 16vuotta, sinkkuna olen ollut nyt 2vuotta. Yksinkertaisesti en ole jaksanut edes miettiä koko asiaa, en ole yrittänyt edes löytää ketään. Minulla sinkkuuden tekee helpoksi myös se että olen aina ollut melko epäseksuaalinen ihminen. Eksäni oli hyvin samanlainen kanssani tässä mielessä, kumpikaan ei painostanut asian suhteen, seksiä harrastettiin kun sitä oikeasti halusi. Mutta tiedän kuitenkin että suurimmalle osalle miehistä seksi on todella tärkeä asia, pitäisi nopeallakin aikataululla päästä peuhaamaan ja minulle tämä on ehdoton ei. En ikinä voisi tehdä mitään jonkun puolituntemattoman kanssa. Joten jos ei toista kanssani samanhenkistä enää löydy niin olen mielummin itsekseni kuin painostettavana.

Vierailija
808/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin vakavasti henkisesti. En seurustele, koska sairastan skitsofreniaa

Vierailija
809/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seiso

Vierailija
810/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät kiinnostu alipainoisesta miehestä. No, ihan sama. Keskityn töihin, elokuvien katseluun ja videopeleihin

Vierailija
811/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain parhaimmat yksilöt lisääntyy. Näin on aina ollut. Jos muuta selittää, se on itsepetosta.

Vierailija
812/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain parhaimmat yksilöt lisääntyy. Näin on aina ollut. Jos muuta selittää, se on itsepetosta.

Musta taas tuntuu että kaikkein tyhmimmät lisääntyy ja paneskelee kuin kanit, fiksuilla on muutakin tekemistä elämässään.  

Vierailija
813/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua "seurustella". Haluan seksiä ja hauskanpitoa, mutta en mitään stnan kädestäpitämistä, silmiin tuijottelua ja kotileikkejä.

Tehokas peliaika lyhyen tutustumisen jälkeen ok, ripustautujia en siedä. Oon estänyt tällä hetkellä jo 9 tyyppiä.

N 57

Vierailija
814/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta taas tuntuu että kaikkein tyhmimmät lisääntyy ja paneskelee kuin kanit, fiksuilla on muutakin tekemistä elämässään.  

Ehkäisy on keksitty ja fiksut käyttävät sitä paneskellessaan kuin kanit. Myös miehet. Kosteutettu, oikean kokoinen kondomi on upea. Se voi lisätä nautintoa, mutta sitähän ei punastelijapojat tajua vääränkokoisten, väärin puettujen kumisukkiensa kanssa.

Vierailija
815/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa 16vuotta, sinkkuna olen ollut nyt 2vuotta. Yksinkertaisesti en ole jaksanut edes miettiä koko asiaa, en ole yrittänyt edes löytää ketään. Minulla sinkkuuden tekee helpoksi myös se että olen aina ollut melko epäseksuaalinen ihminen. Eksäni oli hyvin samanlainen kanssani tässä mielessä, kumpikaan ei painostanut asian suhteen, seksiä harrastettiin kun sitä oikeasti halusi. Mutta tiedän kuitenkin että suurimmalle osalle miehistä seksi on todella tärkeä asia, pitäisi nopeallakin aikataululla päästä peuhaamaan ja minulle tämä on ehdoton ei. En ikinä voisi tehdä mitään jonkun puolituntemattoman kanssa. Joten jos ei toista kanssani samanhenkistä enää löydy niin olen mielummin itsekseni kuin painostettavana.

Ihan kuin minun kirjoittamani teksti. Ainoastaan vain en ole koskaan ollut naimisissa mutta muuten olen täydellisen samaa mieltä kanssasi. Olet arvokas. <3

Vierailija
816/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut varattuun ja minähän en sotkeudu toisten parisuhteisiin. Varattu olkoon varattu sille kelle on varattu. Olen montaa asiaa mutta en lunttu joka rikkoo toisten suhteet tai perheet.

Vierailija
817/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin minun kirjoittamani teksti. Ainoastaan vain en ole koskaan ollut naimisissa mutta muuten olen täydellisen samaa mieltä kanssasi. Olet arvokas. <3

Sinä myös :) 

Vierailija
818/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei riitä. Olen kyllä pitkä ja kai ihan fiksu, mutta salitulokset ja hiustensiirto antaa odottaa vielä itseään... Toivottavasti joku päivä kovan rehkimisen jälkeen maalissa odottaa palkinto.

Vierailija
819/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi: olen läski, eli 158/55. Toiseksi olen liian vanha: 44. Kukaan ei huoli rumaa, vanhaa naista. Toiseksi: olen koko elämäni tottunut olemaan yksin, ei sisaruksia, ei kavereita jne. Olen tottunut viihdyttämään itseäni omilla harrastuksilla, opiskelemalla, taiteella jne.. en vaan löydä ketään, jonka kanssa tuntisi jonkinlaista henkistä yhteyttä, koska oikeasti todella harva ajattelee omilla aivoilla yhtään mitään. Kolmanneksi, en osaa käyttäytyä kuin "aikuiset". Kiipeilen puissa, leikin leikkipuistojen telineissä, teen kaaarnalaivoja, ajattelin hankkia leijan lennätettäväksi...

Olenkin usein sanonut, että olen kotoisin toiselta planeetalta, enkä löydä kotiin. Koti-ikävä on kyllä kova. Jospa silti löytyisi saman planeetan väkeä maapallolta

Vierailija
820/2052 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

capteeni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn liian hyvin itsekseni. Ihania miehiä olen tavannut, mutta en yhtäkään niin ihanaa, että olisin valmis luopumaan omasta rauhasta. 

Täytyy toivoa, että saan mahdollisimman kauan miehiä seksikumppaneiksi, jotta ei tarvitse alkaa suhteeseen vain säännöllisen seksin takia.

Voi voi. Etkö osaa olla ilman mulkkua?

Ihmettelen, että miksi pitäisi osata olla ilman, niin kauan kun sitä on tarjolla? Seksi on ihanaa ja säännöllinen, monipuolinen, toisen ihmisen kanssa siitä nauttiminen minulle hyvin tärkeää.

Mikä siinä on niin ihanaa?

Ensimmäiset 30-40 kertaa ehkä oli ja sen jälkeen piti jo koittaa sidontaa ja muuta kinkyä.

Nekään ei mitään pelastanut vaan totesin että hyötyyn nähden ihan liikaa turhaa säätämistä ja usein myös draamaa sekä muuta paskaa.  Tästä aiheutui että akti rupesi kestämään ihan turhan kauan ja puolen tunnin jälkeen jo usein luovutin.  Hikistä, haisevaa ja ylimainostettua köyrimistä. Onneksi olen päässyt koko asiasta jo yli. ehkä kerran vuodessa tarvii...  Naisten tosin tuskin tarvii nähdä juurikaan vaivaa asian eteen ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi