Miksi et seurustele?
Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.
Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.
Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.
Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".
Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.
Kommentit (2052)
Munajuna kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas on maailma. Täällä kirjoittelee miehet joilla on normaali tai jopa normaalia isompi muna . Ei silti kelpaa. itsellä 8cm erektiossa ja itsemurha todennäköinen lähiaikoina. Taas yksi mies lähtee tästä maailmasta kun ei ole annettu lahjana normaaleja mittoja. Tämä maailma on vain niille täydellisille.
Toki vielä se , että erektio ei edes toimi. Eli täydellinen paketti.
Millonkahan saataisiin kehorauha myös miehille ? Täällä haukutaan surutta miehiä ja niiden varustuksia. Sitten nousee hirveä meteli jos naisten ruumiinosia arvostellaan.. Eipä jää paljoa kaipaamaan tästä maailmasta. Seuraavassa elämässä on paremmin .
Jos olet tekemässä itsemurhaa sen vuoksi että joku on kieltäytynyt 8cm peniksestäsi niin vahvasti epäilen että on jotain muuta pielessä kun pelkkä munan mitta. Ehkä ensi kerralla tutustut naiseen paremmin ja jos käytös on kylmää, älä näytä kikkeliä :D Herkän on opittava suojelemaan itseään.
En ole tuo, mutta mikä ihmeen tarve sinulla oli tulla hönkimään täysin tyhjiä sanoja? Minä toki ymmärrän kyllä miksi sinä et voi ymmärtää, lue: koska sinulla itselläsi ei ole pientä munaa (tai sitten olet nainen).
KILTTIYS kirjoitti:
Redpill awarenessii on kertyny sen verran et keskityn täl hetkel ensisijaisesti platejen spinnaamiseen.
Ihmisillä on syytä olla vihaisia. Meille tungetaan niin paljon paskaa alas kurkusta että sinkkuudessa on jotain vika ja ellei ole aseksuaali, vapaaehtoisesti selibaatissa elävät ovat hädin tuskin ihmisiä, vaikka se on yhteiskunta joka on sairas ja yrittää luoda ihmisistä joukkosurmaajia. Haluan vain olla rauhassa - minkä takia se on liikaa pyydetty?
"Suomessa todellakin saa olla rauhassa ainoastaan olemalla seksuaalinen"
Tämän viestin kirjoittaja on kyllä oikeassa ja olen samaa mieltä. Toisaalta sitten moni kuten itsekin olin sitten nuorena se h:lla alkava vaikka on ollut edes seurustellut tai seksiä harrastanut. Tosin vaikka olisi kuinka seksuaalisesti aktiivinen niin en hyväksy nimittelyä. Näin en itsekään tiedä miten sitten pitäisi olla. Olet h vaikka olet neitsyt ja sitten jos taas paljon seksiä niin taas olet h jne. Siinä mielessä ehkä vaikea maa. Pitäisi löytää varmaan joku keskitie, että olisi hyvä. Tietysti kärjistän nyt, mutta olen niin paljon kuullut tuotakin h sanaa, että inhoan sitä aina eniten. Ymmärrän silti kyllä mitä tuo lainaamani viestin kirjoittaja tarkoittaa. Itse olen vaan oppinut sen etten edes pystyisi parisuhteeni (jos siis sellainen olisi) yksityiskohdista toisille puhumaan. Itsellä kiusaaminen ja pilkka liittyi niin paljon juuri ulkönäkööni ja sisälsi myös seksuaalisiin juttuihin liittyvää kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
KILTTIYS kirjoitti:
Redpill awarenessii on kertyny sen verran et keskityn täl hetkel ensisijaisesti platejen spinnaamiseen.
Ihmisillä on syytä olla vihaisia. Meille tungetaan niin paljon paskaa alas kurkusta että sinkkuudessa on jotain vika ja ellei ole aseksuaali, vapaaehtoisesti selibaatissa elävät ovat hädin tuskin ihmisiä, vaikka se on yhteiskunta joka on sairas ja yrittää luoda ihmisistä joukkosurmaajia. Haluan vain olla rauhassa - minkä takia se on liikaa pyydetty?
Ei siin midii väärää oo olla vapaa-ehtoisesti selibaatissa. Whatever floats your boat.
A-séksúààlï tosin on pahemman luokan oxymoroni -- ihminen on lähtökohtaisesti séksúáálínén olento.
Olen mies ja asun vuokralla. Olen siis täysi nolla naisten mielestä...
Miksi pitäisi?
Viihdyn omassa seurassani ja itsenäisenä.
En halua perhettä, enkä yhteistä arkea kenenkään kanssa.
Läheisyytä ja hyvää seksiä saan pitkäaikaiselta tahollaan naimisissa olevalta fwb-mieheltä. Hän ei jää nurkkiini pyörimään, mutta matkustelemme, mootoripyöräilemme ja muutoin touhuamme yhdessä silloin kun siltä tuntuu.
Elämä on hyvää.
Olen ollut naimisissa ja seurustellut eron jälkeen muutaman kerran. Aina ahdistun!! Haluan elää yksin ilman kompromisseja. Saan päättää menoista ihan itse eikä kukaan vaadi mitään
Ei enää koskaan minkäänlaisia parisuhteita. Näin on paras
Oliko se Lenita Airisto vai Katariina Souri jonka suuhun spede työnsi kielensä niin syvälle että hän meinasi tukehtua?
Olen lähes 72-vuotias skorppari joogalentäjä (aakaasha-ga: lintu; aakaashaan ["akashaan"] menijä).
Joogalentäjän tulee harrastaa brahma-caryaa (brahma-tsharjaa, selibaattia), josta seuraa viirya-laabha (voiman saaminen). Siksi seurustelu tulisi pitää platonisena, eikä sellainen skorpparia (vRshcika) kiinnosta... :D
Traumat edellisestä suhteesta.
Olen suoraan sanottuna myös "nirso" kun haluan absolutistin mieluummin kuin jonkun joku ryyppää joka viikonloppu.
Sosiaalisesti taitamaton, tuntuu, että kelpaan vain seksisuhteeseen, mutta en parisuhteeseen.
Kaikki, joiden kanssa aloitin nuorempana seurustelun tai myöhemmin jopa 8 ja 15 vuoden parisuhteet, niin kaikki miehet lähtivät suhteesta aika rumasti. En syytä heitä, varmasti vikaa on munssakin. Tämän vuoksi päätin että on parempi olla yksin. Kukaan ei enää satuta tai riko sydäntäni. Tänään juuri mietin että montako vuotta elämästä on mennyt hukkaan kun kokoilin itseäni erojen jälkeen. Sinkkuna nyt 12 vuotta ja hyvältä tuntuu.
Viime vuonna päättyi edellinen suhde ja olen arkaillut lähtöä takaisin "markkinoille". Taas olen muutaman vuoden vanhempi, muutamia kiloja painavampi ja muutamaa karvaa ohuthiuksisempi. Voiko kukaan haluta minut?
Lisäksi viihdyn tosi hyvin yksinäni enkä kaipaisi mitään ylimääräistä säätöä. Kiva olisi kuitenkin semmoinen hyvä kumppani jonka kanssa asiat sujuu ja toiveet on yhteiset. Ei vaan olisi kiinnostusta pussailla niitä sammakoita ennen prinssiä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Koska henkilö, johon olen ollut rakastunut viimeiset 5 vuotta, ei halua suhteeseen minun kanssani. Kerroin tunteistani hänelle kolmisen vuotta sitten, ja hän vastasi, ettei tunne samoin. En ole kuitenkaan vieläkään päässyt asian yli.
Myönnä tosiasiat ja move on.
Maailmassa on 4 miljardia vastakkaisen sukupuolen edustajaa. Haku päälle.
Turha jäädä roikkkumaan pahan mielen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liian pieni muna, en kelpaa.
Sama. Tämä on minulle myös sanottu suoraan.
On kyllä törkeää.
Onko? En pitänyt törkeänä. Kyllä nainen saa haluta sitä mikä tuntuu hyvältä. Minulla ei sitä ollut.
Olen tuo edellinen kommentoija, ja olen itsekin mies. Minusta on törkeää murentaa toisen itsetuntoa tuollaisilla tölväisyillä. Sinäkin annoit tuon syyksi sille, miksi et seurustele, vaikka jollekin toiselle saattaisit kelvata pienine muninesi ihan hyvin.
Ehkä. Otin tuon naisten yleisenä toivomuksena ja tajusin tuossa hetkessä, että suurimmalle osalle naisista en ole sopivan kokoinen.
Aina kannattaa muistaa, että normaalin naisen emätin on 7-12cm pitkä, joten aika lyhyelläkin kikkelillä pitäisi tulla toimeen. Ja sen voi vaikka vannoa, että nainen joka sanoo tavallista munaa pieneksi, on itse todella väljä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on seksuaalinen poikkeama ja viehätyn ainoastaan normaalipainoisista naisista. Haluisin kyllä kovasti parisuhteeseen, mutta omat rahkeet eivät riitä kovassa kilpailussa.
Kehitä huumorintajua ja keskustelutaitoja. Mulle tunneyhteys on tärkeä. Ulkonäöllä ei niinkään väliä.
Rn seurustele, koska olen cityerakko peräkammarin poika ja minulla on pieni.
Olen muutama kuukausi sitten eronnut pitkästä suhteesta, jossa ei enää kumpikaan jaksanut eikä halunnut yrittää. Itselläni myös osittain tahto elää ilman seurustelusuhdetta joten sen vuoksi en seurustele. Haluan olla ilman tuollaista suhdetta.