Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2052)

Vierailija
301/2052 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en seurustele? Voi, kun tietäis! En ole koskaan seurustellut. Ihastunut olen monesti, mutta en ole saanut vastakaikua.. Olen yrittänyt miettiä missä on ongelma. Kerran yksi humalainen kysyi olenko missi, joten uskoakseni kyse ei ole ulkonäöstä. Ehkä persoonallisuudessa sitten on vikaa. Olen huomannut, että monet miehet haluaa sellaisia haastavia naisia, jotka pomottaa, huutaa ja nalkuttaa. Jos ei ole draamaa, niin ei kiinnosta. Itse en jaksa sellaista.

N40

Ei välttämättä.

Näin nelikymppisenä miehenä en jaksa enään naista joka tarvii jotain draamaa. Tahdon parisuhteen naisen kanssa joka ymmärtää ettei elämässä ole joka päivä kaikki hyvin. Osaa siis jättää huonot päivät taakse ja menee eteenpäin. Ulkonäössä pidän jos kaunis hymy.

M41

Vierailija
302/2052 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään seurustellut yläkoulussa, eivätkä seurustelleet kaverinikaan.

Yksi löysi poikaystävän sitten amiksessa, minä ja eräs toinen vasta aikuisina. Ei siinä ole mitään ihmeellistä saati hävettävää. Eivät "kaikki" muutkaan seurustele jo tosi nuorina vaikka siltä vaikuttaisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/2052 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko löytäväni etsimääni, enkä myöskään usko, että monikaan löytäisi etsimänsä minusta.

Vierailija
304/2052 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa etsiä itselleni sopivaa tyyppiä kun niitä on harvassa jos missään.

Pitää olla tietyissä asioissa ehdottomasti samat arvot ja ajatukset, niistä ei voi tinkiä. 

Niiden lisäksi pitäisi sitten muutenkin sopia yhteen ja yhdessä pitäisi olla enimmäkseen harmonista.

Nämä asiat tarvitaan jotta suhteesta saisi irti enemmän kuin mitä se veisi.

Vierailija
305/2052 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus, huono itsetunto. Eipä siihen muuta tartte :D n24

Vierailija
306/2052 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ole aikoihin ihastunut kehenkään.

Voin pitää ihmisiä mukavina, hyvinä tyyppeinä ja meillä voi olla jotain yhteistäkin, mutta kuitenkin se joku yhteys ja siten ihastumisen tunne vain puuttuu. 

En ole koskaan ollut salamaihastuja muutenkaan, mutta mitään ihastukseksi syventynyttä tuttavuuttakaan ei ole ollut vuosiin.

Vierailija
307/2052 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kumppanin joka ymmärtää vaihteeksi minuakin ja kunnioittaa toiveitani.

En halua enää muokata elämääni kumppanin ympärille, mutta siihen se tuntuu aina jotenkin menevän.

Kadotan itseni enkä ole tyytyväinen ja suhde loppuu.

Vierailija
308/2052 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa lähestyä miehiä :( Ala- ja yläasteen kiusaaminen nimenomaan poikien toimesta jättivät syvät arvet. Kun oli se luokan rumin tyttö, jolle naurettiin ja joka valittiin kaikkien "tykkään susta - no ei vaiskaan, kuka susta muka tykkäis" -pilojen kohteeksi, jätti se ikuisesti olon, että olen pojille vain yksi vitsi eikä kukaan poika voisi koskaan pitää minusta tosissaan. Nykyään tunnen oloni todella epämukavaksi miesten seurassa, minusta tuntuu jatkuvasti, että he pitävät minua salaa pilkkanaan. En osaa puhua heille. Jos olen kiinnostunut jostain miehestä, en uskalla paljastaa sitä, vaan välttelen häntä kuin ruttoa ja kohtelen kylmästi torjunnan pelossa. Ehkä jonain päivänä vielä uskallan.

Tämä teksti oli kuin omasta kynästäni. Aivan just samat kokemukset ja ajatukset itselläni. Virtuaalisydän sinulle

Vierailija
309/2052 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen rakastunut naimisissa olevaan itseäni huomattavasti vanhempaan naiseen. Kukaan muu ei kelpaa. Häntä en voi saada.

M27

Vierailija
310/2052 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, viihdy yksin.

Vierailija
311/2052 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Kuningas Rumilus Ídiottímus Maximus II !!!!

Vierailija
312/2052 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kiinnostukseni kohde ei halua.

Vierailija
313/2052 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset tehneet selväksi että en kelpaa suhteeseen, ja tuntemattomat naiset haistattelee pitkiä vaikka ei mitään ole sanonu tai tehnyt. Viimeksi kun kehuin naista kauniiksi joka hymyili ja katsoi silmiin pitkän aikaa, uhkasi hakata kavereidensa kanssa. Viimeisin nainen kenen kanssa harrastin seksiä antoi tappo uhkauksen.

Ei uskalla naisia enää lähestyä, ovat pelottavin elämänmuoto tällä pallolla. Näistä syistä otin myös lopputilin töistä, eikä enää mitään aikeita palata työelämään. Saa joku sellainen ihminen sen työpaikan josta on pariutumaan. Erakoitunut jo toistakymmentä vuotta naisten vihamielisyyden takia.

Vierailija
314/2052 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hitossa enää seurustele, yhdestä avioliitosta pääsin eroon. Tyhmä ei ole se, joka tekee virheen vaan se joka uusii sen.

Vierailija
315/2052 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi minun pitäisi tehdä tiliä siitä miksi en seurustele, mutta voinhan sen tässä nyt sanoakin;

koska en halua.

Asia mikä on varma on se, että vapauttani en pois anna.  

N 30

316/2052 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikeastaan aika surullinen keskusteluketju. Ihmisiä jotka eivät ole saaneet kokea parisuhdetta tai edes seksiä koskaan tai ovat rakastuneita johonkin omiin mielikuviinsa henkilöstä joita eivät tunne ja se estää heitä etenemästä muualla. Samalla tavalla voi pitää itseään huonona tai rumana olematta sitä kuitenkaan. Asenne paistaa kyllä kauas jos on anteeksi olen olemassa tyyppinen ja se karkoittaa kiinnostuneita ihmisiä.  Ei se yhden tai kahdenkaan mielipide ulkonäöstä tms tee siitä totta joka on jokaisen vastaantulijan kanssa totta. Katsokaa pariskuntia. Ovatko he kaikki teidän mielestänne kaikki kauniita ja komeita? Niinpä hekin ovat löytäneet jonkun ihan sama minkä kokoisia tai näköisiä ovat joltain puuttuu jalka toiselta käsi tai sormet joku on pyörätuolissa toinen hampaaton yksi on leveä enemmän kuin pitkä toinen näyttää muuten seinästä revityltä silti joku on sattunut löytymään. Ihan samalla tavalla se rakkaus voi teidät löytää jos on löytääkseen jos sille antaa mahdollisuuden.  Tämä on myös motivaatiopuhe minulle itselleni. 

Vierailija
317/2052 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus on minulle tärkeä arvo. Lisäksi viihdyn parhaiten yksin ja minulla on aina itselleni tekemistä. Olen luonteeltani suunnitelmallinen ja laskelmoiva, jolloin koen toisen ihmisen olevan vain tiellä tai sotkevan suunnitelmat. Parisuhde riitoineen ja naisen tunteiden vaihteluineen oli raskas kokemus.

M35

Vierailija
318/2052 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallista eikä minusta edes kiinnostuttaisi.

Vierailija
319/2052 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumuus, huono itsetunto. Eipä siihen muuta tartte :D n24

Ota itseäsi niskasta kiinni ja ala laihduttaan. Ei huomenna vaan tänään.

Siinä nousee myös itsetunto.

Vierailija
320/2052 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset tehneet selväksi että en kelpaa suhteeseen, ja tuntemattomat naiset haistattelee pitkiä vaikka ei mitään ole sanonu tai tehnyt. Viimeksi kun kehuin naista kauniiksi joka hymyili ja katsoi silmiin pitkän aikaa, uhkasi hakata kavereidensa kanssa. Viimeisin nainen kenen kanssa harrastin seksiä antoi tappo uhkauksen.

Ei uskalla naisia enää lähestyä, ovat pelottavin elämänmuoto tällä pallolla. Näistä syistä otin myös lopputilin töistä, eikä enää mitään aikeita palata työelämään. Saa joku sellainen ihminen sen työpaikan josta on pariutumaan. Erakoitunut jo toistakymmentä vuotta naisten vihamielisyyden takia.

Oletko varma ettei vika ole sinussa.