Miksi et seurustele?
Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.
Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.
Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.
Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".
Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.
Kommentit (2052)
Vedän puoleeni takertuvia, lahjakkaita, mutta saamattomia ihmisiä. Rakastun heidän potentiaaliinsa. Nyt aikuiseksi kasvettuani olen (kantapään kautta) oppinut, etten voi rakastua heidän minulle maalaamaan kuvitteelliseen tulevaisuuden ihmiseen, puolison on oltava sopiva nyt heti tässä.
Elämä on ollut mielenkiintoista ja ihania lapsiakin on syntynyt, mutta tässä hetkessä eläviä, oman vastuunsa kantavia, itsensä realistisesti näkeviä aikuisia miehiä on vähän toisella kierroksella tarjolla. Useimmat on palautettu kiertoon ihan syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on liian pieni muna, en kelpaa.
Sama. Tämä on minulle myös sanottu suoraan.
On kyllä törkeää.
Onko? En pitänyt törkeänä. Kyllä nainen saa haluta sitä mikä tuntuu hyvältä. Minulla ei sitä ollut.
Olen tuo edellinen kommentoija, ja olen itsekin mies. Minusta on törkeää murentaa toisen itsetuntoa tuollaisilla tölväisyillä. Sinäkin annoit tuon syyksi sille, miksi et seurustele, vaikka jollekin toiselle saattaisit kelvata pienine muninesi ihan hyvin.
Niinpä, sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas.
En jaksa muita ihmisiä. Hädin tuskin itseäni, ja ehkä kertoo paljon, että nukkuminen on lempiharrastukseni, etenkin silloin, kun ei nää mitään unta. Ei tarvitse olla edes omassa seurassaan.
En seurustele siksi että en ole sattunut tapaamaan julkkisihastuksiani/asia ei ole edennyt mihinkään. Miksi seurustelisin jonkun sellaisen kanssa johon en ole tarpeeksi ihastunut. On vain muutamia henkilöitä maailmassa joiden kanssa haluaisin olla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on mukavaa olla sinkku! Siinä se.
Onhan se yhdessä vaiheessa elämää, mutta se kyllästymisen vaihe käy sieluun! Vuodesta toiseen tilapäissuhteita, tulet aina tyhjään kämppään! Jossain vaiheessa tyylin muutos tekee todella hyvää, ja seurusteluun, hyvään sellaiseen, kannattaa ehdottomasti panostaa! Yksinäisenä kolmevitosena alkaa olla jo tekemisen paikka!
En tapaa ketään missään.Olen aina yksin kotona. Ja miksi kukaan tällaista rumaa työtöntä huolisikaan. Odotan kevättä että voi taas istuskella ulkona.
Kolme kertaa kun on korkealta ja kovaa tippunut,niin en enää halua sitä kokea.
Huomaan pikku hiljaa katkeroituneeni sen verran koko seurustelu/sutina/deittailutouhuun että ei tule kesää. Jos joku edes puhuu jostain deittailemisesta niin v-käyrä alkaa nousemaan, enkä halua edes puhua koko aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Kolme kertaa kun on korkealta ja kovaa tippunut,niin en enää halua sitä kokea.
Joillain on kova pää kun jaksavat aina vaan kymmeniä kertoja, en ymmärrä.
Ilman rakkauttako jonkun randomin kanssa?
Puoliso saisi raivarin jos alkaisin seurustelemaan.