Miksi et seurustele?
Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.
Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.
Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.
Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".
Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.
Kommentit (2029)
Vierailija kirjoitti:
Koska olen naimisissa, jo yli 40 vuotta
Kauan on kaveri kärsinyt itseään kohottelevan narsistin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se aina mene niin, että ruma saa vain ruman kumppanin. Hyvällä luonteella voi saada vähän anteeksi ulkonäöstä, se on kuitenkin tärkein ominaisuus. Kyllä ruma ja kauniskin voi päätyä yhteen. Mutta ei pinnallisen henkilön kanssa.
Ja miksei se suustaan pätevä ruma henkilö voisi muka olla pinnallinen?
Todellakin jos ruma supliikkimies huomaa että saa hyvänkin näköisiä naisia niin eihän sille enää kaltaisensa ruma kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn liian hyvin itsekseni. Ihania miehiä olen tavannut, mutta en yhtäkään niin ihanaa, että olisin valmis luopumaan omasta rauhasta.
Täytyy toivoa, että saan mahdollisimman kauan miehiä seksikumppaneiksi, jotta ei tarvitse alkaa suhteeseen vain säännöllisen seksin takia.
Joo mutta eikö käy tylsäksi? Kestin 12vuotta samanlaista elämää, kunnes mitta kertakaikkiaan tuli täyteen! Suorastaan aggressiivinen haku tuotti tulosta, ja vaimo löytyi, saatiin lapset, nyt jo aikuisia!
Olen miettinyt missä olisin, jos en pistänyt kunnon hakua päälle!? Yksinäinen vanha äijä, ei juuri läheisiä eikä mahtavia lapsenlapsia! En ole katunut, päinvastoin, kyllä puolisoa kannattaa etsiä!!
Olen ollut naimisissa kahdesti. Kerran onnellisesti ja kerran onnettomasti. Se riitti. Minulla on läheuset suhteet lapsiini, koira, ystöviä, hyvä työ, harrastuksia. Elämässäni ei ole erityistä tyhjää tilaa, johon kaipaisin seurustelukumpoania.
En kaipaa toista epäonnistunutta suhdetta. Yksin on hyvä olla. Ei tarvitse huolehtia muista kuin itsestä
On monta pätevää syytä miksi en seurustele tällä hetkellä: minun on parempi olla yksin: miehet käyvät hermoilleni vaikka tykkäänkin miehistä, on tullut joskus eksyttyä "luonnevikaisiin", kun asuu esim. yksin saa tehdä mitä lystää eikä tarvitse passata ketään, jos vielä otan jonkun kaksilahkeisen sen pitää olla melkoisen varakas, itse olen lähes "PA", toivotan kaikille sinkuille Hyvää Joulua ja Parempaa Uutta Vuotta!