Oletko introvertti, ekstrovertti, ambivertti vai otrovertti?
Albert Einstein näyttäisi olleen otrovertti, eikä introvertti, niinkuin yleisesti luullaan. Otrovertit ajattelevat laatikon ulkopuolelta, esim. Albert Einstein ajatteli asioista vanhemmalla iällä niin paljon laatikon ulkopuolelta, että hänen haastattelut hyllytettiin vuosikymmeniksi, koska ajatukset olivat liian kaukana normiajattelusta.
Kommentit (23)
Mitä se tänne kuuluu mikä olen. Olen mikä olen.
Olen se kaikkia näitä erikoisempi, en mikään vertti. Nyt ollaan päästy siihen pisteeseen että erikoisinta on olla ihan tavallinen ja jättää itsensä määrittelemättä,
Pitkällisen intrapsyykkisen reflektioprosessin seurauksena olen alustavasti päätynyt hypoteesiin, jonka mukaan persoonallisuusrakenteeni saattaa sijoittua pervertin piirteitä painottavalle jatkumon osalle. Tämän momentaanisen johtopäätöksen varmuustaso ei kuitenkaan ole riittävä muodostamaan lopullista karakterisointia, minkä vuoksi katson tarpeelliseksi jatkaa systemaattista vertailua ja empiiristä havainnointia aiheen tiimoilta.
Ambivertti. Viihdyn muiden seurassa ja työni on erittäin sosiaalista, mutta tarvitsen välillä omaa aikaa ja viihdyn myös yksin.
Minen oo mikkää Vertti vaan Pertti
Vierailija kirjoitti:
Oli mies mikä vertti tahansa, niin se on turnoff.
Kyllä naiset osaavat perverttiyttä arvostaa.
- pervertti-
olen entten tentten teelikamentten hissun kissun
Ambivertti.
Ymmärrän otroverttiä, jään itsekin helposti ulkopuoliseksi mutta en koe minua jätettävän ulkopuoliseksi eli kuitenkaan varsinaisesti kärsi asiasta koska sehän vain on totuus tilanteesta jonka hyväksyn koska se liittyy tilanteisiin kuten henkilödynamiikkoihinkin joille ei myöskään voi määränsä enempää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Oli mies mikä vertti tahansa, niin se on turnoff. Naisilla verttiys taas on merkittävä yksilöllinen ominaisuus, joka miesten tulee huomioida päivittäisessä kanssakäymisessä.
Ei välttämättä, varakas otrovertti tai mikä tahansa vertti kelpaa naiselle varmasti, kunhan huomioi naisen rahalla.
Tilanteen ja seuran mukaan. Harva on puhtaasti just joku vertti.
Vierailija kirjoitti:
Aiti ihminen on ns. puhtaasti jotakin. Monet esittävät paljon joten siksikin saattavat olla erilaisen oloisia eri tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiti ihminen on ns. puhtaasti jotakin. Monet esittävät paljon joten siksikin saattavat olla erilaisen oloisia eri tilanteissa.
Korj. aito
Oli mies mikä vertti tahansa, niin se on turnoff. Naisilla verttiys taas on merkittävä yksilöllinen ominaisuus, joka miesten tulee huomioida päivittäisessä kanssakäymisessä.