Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et seurustele?

Vierailija
01.01.2019 |

Suomessa on paljon sinkkuja ja se on joidenkin mielestä ongelma. Kerrotaan toisillemme miksi ei olla suhteessa. Yleisin on varmasti se, että ei ole löytynyt ketään.

Itse en seurustele siksi, koska en ole koskaan seurustellut. Ylä-aste aikoina olin kiusattu, paha akne ja lievä ylipaino. Itsetunto tuhoutui jne. Samaan aikaan olisi pitänyt saada niitä ensimmäisiä seurustelukokemuksia. Olin melkein koko koulusta ainoa joka ei seurustellut. Kerran uskalsin käydä diskossa ja sieltä mut naurettiin pihalle. Tuntui pahalta, mulle tehtiin selväksi etten kelpaa.

Amiksessa olin masentunut ja en jaksanut edes miettiä seurusteluhommia. Sen hoidin läpi jotenkuten. Sitten olin jo täysi-ikäinen ja seurustelukokemuksia tai muuta siihen liittyvää 0.

Eli en kasvanut suhteeseen siinä "kriittisimmässä" iässä, en osaa kaivata sellaista mitä ei ole koskaan ollut. Olen nyt +20v ja tuntuisi tyhmältä alkaa seurustella tässä iässä vain pelkän seurustelun takia. Se kuuluu enempi sinne teini-ikään "harjoittelusuhteeksi".

Miksi pitäisikään seurustella jos ei ihastu tai koe mitään tunteita ketään kohtaan? Nykyään ulkonäössäni tai sosiaalisissa taidoissa ei ole mitään vikaa eli saisin suhteen jos haluaisin. En vain näe siinä mitään pointtia.

Kommentit (2115)

Vierailija
2061/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältäkin kun lukee näitä nykymiesten (tai kloppien) sutkautuksia naisista, naisten elopainosta, alapään hajuista ym., niin eipä haittaa lainkaan, että on sinkku.

Ikävää jos muodostat maailmankatsomuksesi tästä palstasta.

Vierailija
2062/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon eronnut. Tällä hetkellä elämä on tosi kivaa näin, että joka toinen viikko oon lasten kanssa j joka toinen viikko villi ja vapaa. Kaikki aina kyselee, enkö vieläkään oo Tinderissä ja miksen. En vaan oo vielä keksinyt, miks olisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältäkin kun lukee näitä nykymiesten (tai kloppien) sutkautuksia naisista, naisten elopainosta, alapään hajuista ym., niin eipä haittaa lainkaan, että on sinkku.

Netissä varsinkin miehet ilmaiset nykyään hyvin avoimesti naisvihaansa, joten onko ihme että naiset välttelevät miehiä? Ja jos ollaan ihan todenmukaisia, eiköhän miehet ole aina näitä sovinistisia mielipiteitä suoltaneet, kauan ennen nettipalstoja.

eri

Vierailija
2064/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole h**ra enkä piika.

Vierailija
2065/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään (hetero)nainen jää todennäköisesti häviön puolelle jos ryhtyy munallisen kanssa parisuhteeseen. Ei ole mitään positiivista mitä voit mieheltä saada mutta kaiken voit hävitä, kuten jopa henkesi. Joo, ei kiitos.

Vierailija
2066/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä varsinkin miehet ilmaiset nykyään hyvin avoimesti naisvihaansa, joten onko ihme että naiset välttelevät miehiä? Ja jos ollaan ihan todenmukaisia, eiköhän miehet ole aina näitä sovinistisia mielipiteitä suoltaneet, kauan ennen nettipalstoja.

eri

En näe tällaista miesten välttelyä juuri tosielämässä ympärilläni, naiset kyllä miehen kanssa ennemmin tai myöhemmin päätyy kimppaan. Suuria puheita kyllä pidetään miten yksin hyvä ja ketään ei kaipaa, mutta sitten tapahtuu joku hassu vahinko.

Vierailija
2067/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut muutama vuosi sitten. Useampi varattu mies on osoittanut kiinnostusta, mutta vain yksi vapaa mies on ehdottanut suhdetta. Varattuun en lankea ja tämä vapaa on jo ehtinyt löytämään naisystävän. Olen yli 40-vuotias ja tällainen käytös miehiltä vähentåä luottamustani heitä kohtaa. 

Vierailija
2068/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua seksiä.

Mulla tää oli pitkän sinkkuuden syynä, en edes etsinyt ketään ja torppasin kaikki lähestymiset. Nykyään ollut jo hetken avoliitossa kun löytyi mies, jolle asia ei ole mikään ongelma. 

Löytyisipä nainen jolla pysyisi tuo seksimieltymys jokseenkin vakiona, mutta kun ne tuntuu heittävän välillä häränpyllyä. Itseä miehenä ei kiinnosta seksi ja vaikeaa tuntuu olevan. Yksi pottuuntui ensin kun ei munaa meinannut tulla ja sittemmin kääntyikin aseksuaaliksi kun homma oli jo taputeltu. Toista ei muka seksi alkuun kiinnostanut ja oli olevinaan aseksuaali mutta alkoikin yllättäen pohtimaan että ehkä se muna kiinnostaa sittenkin (mitä epäilinkin kun niin seksipainoitteista jutut). Miten tässä voi luottaa mihinkään.

Hmm. No, meillä tämä ei ole sitä, että olisin aseksuaali sinänsä. Tai määritelmällisestihän, seksuaalisena suuntautimisena, aseksuaalisuus on sitä, että halu ei kohdistu kehenkään. Ei tunne seksuaalista vetoa miehiin eikä naisiin eikä kehenkään. Se ei sinänsä kerro onko henkilö seksivastainen, kuinka seksuaalinen muuten...

Itse olen vain 50/50 sekä niin traumatisoitunut etten halua enkä voi jakaa niin intiimejä asioita toisen ihmisen kanssa, että kiinnostunut sellaisesta kanssakäymisestä sen osalta että ei oikein kukaan mies välitä sellaisesta (liian tylsää, ei sukuelinkeskeistä, liian kummallista jne).

Harmi että sinulle on sattunut tuollaisia kokemuksia että jollain muuttunut toiveet ja se itsensä löytäminen on sitten vähän osunut sinuunkin. :(

Itse törmäsin sinkkuna paljon, vuosien ajan, siihen että sinnikkäästi kiinnostuneet miehet kyllä väittivät tajuavansa että EN halua enkä voi harrastaa seksiä. Mutta sitten jos uskoin ja suostuin parille treffeille niin katkera vonkaus alkoi heti. Ja ihan nuorena sitten rikoin omia rajojakin kun oli seurustelukumppani joka painosti. 

Itselleni oli ja on kyllä ihan lottovoittoon verrattavissa oleva tilanne, että löysin mieheni.

Vierailija
2069/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään (hetero)nainen jää todennäköisesti häviön puolelle jos ryhtyy munallisen kanssa parisuhteeseen. Ei ole mitään positiivista mitä voit mieheltä saada mutta kaiken voit hävitä, kuten jopa henkesi. Joo, ei kiitos.

Onneksi tällaiset naisten törkeät puheet netissä ei kuitenkaan haittaa ja miestarjontaa aina löytyy.

Vierailija
2070/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

En näe tällaista miesten välttelyä juuri tosielämässä ympärilläni, naiset kyllä miehen kanssa ennemmin tai myöhemmin päätyy kimppaan. Suuria puheita kyllä pidetään miten yksin hyvä ja ketään ei kaipaa, mu

Tässä ei puhuttukaan niistä ihmisistä jotka sitä parisuhdetta aktiivisesti haluavat ja etsivät. Kommentoin toisten tekemään kommenttiketjuun. Luetun ymmärtäminen on sinulle ilmeisesti haastavaa?

Vierailija
2071/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle se on ongelma,että nautin elämästäni vapaana? Kyllä minulla on aikuiset lapset,lasten lapsia. En vain jaksa enää miestä vaivoiksi. Minulla on ystäviä ja tekemistä. Nautin omasta rauhasta kotona. En ole parisuhdeihminen. Minua ahdisti koko ajan,kun olin naimisissa. 

Vierailija
2072/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on liian pieni muna, en kelpaa.

Sama. Tämä on minulle myös sanottu suoraan.

On kyllä törkeää.

On kyllä, kehtaakin pyrkiä seurustelemaan pienellä munalla.

Vierailija
2073/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ja jotkut miehet heittäytyy passattaviksi ja jopa elävät naisen siivellä. Hyi.

Vierailija
2074/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tällaiset naisten törkeät puheet netissä ei kuitenkaan haittaa ja miestarjontaa aina löytyy.

Ja mitäs törkeää faktoissa on? Otatko itseesi jokaisesta tilastofaktasta vai ainoastaan niistä joissa sinun munallinen sukupuolesi näyttäytyy huonossa valossa?

Vierailija
2075/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs törkeää faktoissa on? Otatko itseesi jokaisesta tilastofaktasta vai ainoastaan niistä joissa sinun munallinen sukupuolesi näyttäytyy huonossa valossa?

Ihan yhtä lailla otan itseeni naisten vihamielisen törkykirjoittelun siinä missä naisetkin ottaa miesten kirjoitteleman törkykirjoittelun. Onko se loukkaantuminen joku teidän yksinoikeus?

Vierailija
2076/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä lailla otan itseeni naisten vihamielisen törkykirjoittelun siinä missä naisetkin ottaa miesten kirjoitteleman törkykirjoittelun. Onko se loukkaantuminen joku teidän yksinoikeus?

Mitä vihamielistä sinä tuossa koit? Naiset saavat päivittäin r*iskaus uhkauksia sun muuta "törkeyttä", (eli väkivallalla uhkailua) niin kyllä sinulla on pirun herkkä hipiä kun faktoista menee pikkarit solmuun? Vieläkö yritätte tosiaan muka esittää sitä "vahvempaa sukupuolta"?

Vierailija
2077/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tulihan se sieltä; loukkaannut vain ja ainoastaan kun sinun herkkää "miehistä" egoasi edes vähänkään kolhaistaan. Ja edelleenkään, facts don't care about your feelings. 

wri

Vierailija
2078/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa traumoja säkissä olallaan kantelee hän niin ei sitä mihkään lähe.

Vierailija
2079/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä vihamielistä sinä tuossa koit? Naiset saavat päivittäin r*iskaus uhkauksia sun muuta "törkeyttä", (eli väkivallalla uhkailua) niin kyllä sinulla on pirun herkkä hipiä kun faktoista menee pikkarit solmuun? Vieläkö yritätte tosiaan muka esittää sitä "vahvempaa sukupuolta"?"

No jos minä sanon että mitään en pillullisilla tee niin eikö se olisi aika vihamielistä kirjoittelua? Mutta onhan se nyt tietty aina eri asia kun nainen sanoo miehistä, miehen pitää vaan niellä kuten Mies eikö niin kun jo vedettiin nämäkin herkistymisasiat mukaan. Huvittavaa kaikenkaikkiaan nämä tuplastandardit.

Vierailija
2080/2115 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itselleni oli ja on kyllä ihan lottovoittoon verrattavissa oleva tilanne, että löysin mieheni."

Sitähän se on ja onnea sinne! Itsellä se vaikuttaa olevan totaalinen inho kaikkea seksiin liittyvää höpinää kohtaan ja jos kaverikin alkaa seksikokemuksistaan kertoilemaan niin tekisi mieli laittaa tulpat korviin. Vahvankin ihastuksen kokeneena ei herännyt minkäänlaisia haluja joten näin lienee näppylät ja testotasotkin oli kuitenkin ihan normaalit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi