Toys rus konkurssiin, käyttäkää lahjakortit
Maanantaihin mennessä osassa liikkeitä saa lahjakorteilla ostettua, ei kaikissa liikkeissä enää. Kiva kun joulupukki toi kolmelle pojalle lahjakortit kyseiseen liikkeeseen. Ilolla on annettu myydä niitä vaikka konkurssi varmasti ollut tiedossa.
Kommentit (608)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mun "lahjakortti" kun on HYVITYS PALAUTETUSTA TAVARASTA, ettekö ymmärrä? Eli AIVAN SAMA ASIA, KUIN LELUN VAIHTAMINEN. JA SILLÄ V*TUN SIPULI.
Eipä auta itku eikä parku eikä huono käytöskään
Vaatiminen ei ole mitään noista ja mä olen sen vaihtolelun jo maksanut ja vien sen mukaani.
Et sinä mitään vie. Poliisi toki vie sinut jos et sitä muuten ymmärrä.
T. Avarnin mulkku
Harmittaa kaikkien niiden puolesta jotka on antaneet ja saaneet jouluksi lahjakortteja.
Ideaparkkiin huomenna menijät, laittaisitteko tietoa miten homma toimi?
Mun mielestä hyvityskortit menee konkurssipesässä lahjakorttien edelle, en mä mitään saatana n lahjakorttia ole saanut, vaan PITI VAIHTAA tavara! Vaadin sitten sieltä konkurssipesästä HYVITYKSEN ja koko summasta pois! Mieluummin mä rahaa otankin, kuin jotain surkeaa p*skaa.
Terveisiä Tanskasta:
Noin 50 myymälää Tanskassa, Ruotsissa ja Suomessa on avoinna 31.12. Saakka, jolloin on myös mahdollisuus vaihtaa joululahjoja.
»Voit vaihtaa lahjoja muille tavaroille. Rahaa ei ole mahdollista saada takaisin ”, sanoo konkurssipesän hoitajaksi nimitetty asianajaja Søren Aamann Jensen.
Lahjakortteja tai luottokortteja ei voi käyttää.
Suomeksi yhteensä 50 liikkeessä näissä joko voi vaihtaa joululahjan vielä 31.1. Näistä liikkeistä 24 Tanskassa.
Lahjakorttia tai hyvitystä ei voi käyttää.
Säälittää työntekijät. Vanhemmat raivoaa 20-50e lahjakortin vuoksi, kun työntekijältä meni työpaikka. Silti joutuu kuuntelemaan nöyränä anteeksipyydellen raivoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mun "lahjakortti" kun on HYVITYS PALAUTETUSTA TAVARASTA, ettekö ymmärrä? Eli AIVAN SAMA ASIA, KUIN LELUN VAIHTAMINEN. JA SILLÄ V*TUN SIPULI.
Eipä auta itku eikä parku eikä huono käytöskään
Vaatiminen ei ole mitään noista ja mä olen sen vaihtolelun jo maksanut ja vien sen mukaani.
Et sinä mitään vie. Poliisi toki vie sinut jos et sitä muuten ymmärrä.
T. Avarnin mulkku
Eihän vie, mä oon maksanut tavarat.
Lahjakortin rahoja voi vaatia konkurssipesältä ja ensin sieltä saa rahat verottajalle ja palkkasaatavat. Sitten jos jää jotain saatte jotain prosentteja lahjakorteistanne.
Voi myyjäparat. Tosi kiva jäädä ensin työttömäksi ja saada sitten joku hullu kimppuunsa tappouhkauksia öyhöttämään ja raivoamaan. Sopii toivoa, että yritys on varautunut näihin pyytämällä kauppakeskusten järjestyksenvalvojat paketoimaan öykkärit söpöksi paketiksi odottamaan poliisia.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortin rahoja voi vaatia konkurssipesältä ja ensin sieltä saa rahat verottajalle ja palkkasaatavat. Sitten jos jää jotain saatte jotain prosentteja lahjakorteistanne.
Onkohan hyvityskortin saanut oikeampi velkoja, kuin lahjakortin saanut..?
Vierailija kirjoitti:
Oh, oikea leijonaemo siellä ilmaisessa itseään. :D
Vierailija kirjoitti:
Voi myyjäparat. Tosi kiva jäädä ensin työttömäksi ja saada sitten joku hullu kimppuunsa tappouhkauksia öyhöttämään ja raivoamaan. Sopii toivoa, että yritys on varautunut näihin pyytämällä kauppakeskusten järjestyksenvalvojat paketoimaan öykkärit söpöksi paketiksi odottamaan poliisia.
Mua ei ainakaan säälitä yhtään. Mikä on ongelmana vastaanottaa hyvityskortti?
Onpas sivistynyttä käytös aikuisella (oletus) ihmisellä. Kuin nelivuotiaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh, oikea leijonaemo siellä ilmaisessa itseään. :D
Nii onkin! Aivan turhaa kierrätellä niitä asioita konkurssipesien kautta, jos asiakas muuta vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Tanskasta:
Omkring 50 butikker fordelt over Danmark, Sverige og Finland holder åbent til og med 31. december, hvor der også vil være mulighed for, at man kan bytte for eksempel julegaver.»Man vil kunne bytte gaver til andre varer. Det er ikke muligt at få penge tilbage,« siger advokat Søren Aamann Jensen, der er udpeget som kurator i forbindelse med konkursen.
Det er ikke muligt at benytte gavekort eller tilgodebevis.
Suomeksi yhteensä 50 liikkeessä näissä maissa voi vaihtaa joululahjan vielä 31.1. Näistä liikkeistä 24 on Tanskassa.
Lahjakorttia tai hyvitystä ei voi käyttää.
Sulla on nyt päivämäärä väärin, eli 31.12. asti voi vaihtaa.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005949480.html
Tuossa IS/Taloussanomien uutinen kyseisestä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakorttiasi ei oteta vastaan. Lahjakorttisi on arvoton, etkä tule koskaan saamaan senttiäkään konkurssipesästä. :D
Se on hyvityskortti saatana n k*sipää, ja mistä sä tilanteesta koituvat hyvitykset tiedät? Tuki vain kateellinen turpasi v*tun idi ootti.
Et saa mitään hyvityksiä. Korttisi on täysin arvoton. :D
Tätä se on kun lapset ei enää leiki leluilla:( Kännykkäkaupat kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakorttiasi ei oteta vastaan. Lahjakorttisi on arvoton, etkä tule koskaan saamaan senttiäkään konkurssipesästä. :D
Se on hyvityskortti saatana n k*sipää, ja mistä sä tilanteesta koituvat hyvitykset tiedät? Tuki vain kateellinen turpasi v*tun idi ootti.
Miksi sä sille naurat? Oletko jotenkin pahantahtoinen ja vähän pienisieluinen typerys kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen idi ootti nauraa muiden kohtaamalle vääryydelle. Aika sairas sekopää.
Ihme jankkaa (vai provo?) tuo yksi, lahjakortti on arvoton, ei ole merkitystä milla tavoin se on saatu.
Olkoon lahja mummilta tai kummmilta, palautuksesta hyvityksenä saatu, tai vaikka kadulta löydetty, tai naapurin kuusen alta varastettu, sen arvo on 0e.
Ikävä asia, mutta koskaan ei kannata maksaa sellaisesta mitä ei heti saa, siinä on aina riskinsä. Ostan itsekkin lahjakortteja välillä, mutta tiedostan riskit.
Varsinkin pienet yritykset (kosmetologit, hierojat, ym.) riskejä koska 1-2 työntekijää ja esim. onnettomuuden tm. takia voi koko yritys kaatua, parempi antaa vaikka itse kirjoitettu lahjakortti jossa tarjoaa kasvohoidon saajalle ja mauraa sen sitten paikan päällä tai antaa rahat käteen.