Tuikkukuppimies, huhuu!!
Kerro vähän itsestäsi. Vaikutat viettävän aikaasi palstalla melko paljon. Oletko työtön? Paatoksella saarnaat naisten loisivan miesten lompakoilla. Oletko lapseton? Väität lastenhoidon olevan kotona makaamista. Kuka olet, minkä ikäinen ja mistä päin? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Kommentit (45)
Ei tälläinen huhuilu auta. Syötti pitää asettaa tyyliin; aion jättää mieheni, koska se ei arvosta minua ollenkaan. (hillitty tyyli on paras, liian hyökkäävä saa sen pakenemaan taas peittojen kätköihin ja esiin houkuttelu on todella vaikeaa)
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän itsestäsi. Vaikutat viettävän aikaasi palstalla melko paljon. Oletko työtön? Paatoksella saarnaat naisten loisivan miesten lompakoilla. Oletko lapseton? Väität lastenhoidon olevan kotona makaamista. Kuka olet, minkä ikäinen ja mistä päin? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Isäsi, ikäni teidät, isoäitisi vauvareiästä
Vierailija kirjoitti:
Ei tälläinen huhuilu auta. Syötti pitää asettaa tyyliin; aion jättää mieheni, koska se ei arvosta minua ollenkaan. (hillitty tyyli on paras, liian hyökkäävä saa sen pakenemaan taas peittojen kätköihin ja esiin houkuttelu on todella vaikeaa)
Otsikkoehdotus: Aion jättää mieheni, koska hän ei arvosta kiiltäviä tuikkukippoja
Minä en shaatana ämmmä ala sun tuikkukuppejas tönimähän, perkele ! Sen kun tönit ihan vain itse ja keskenäsi. Niih !
Auttaisiko, jos vähän leyhyttelisit jouluverhoja ja hyräilisit muumilauluja? Sormiväreillä pientä harjoitelmaa? Kokeile. Ellei auta, heiluttele flesua, sillä viimeistään yleensä ryömii esiin kolostaan.
Veikkaan että äidillä oli paha hamstrausongelma ja hän vietti lapsuutensa kirjaimellisesti nukkuen tuikkukuppien päällä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että äidillä oli paha hamstrausongelma ja hän vietti lapsuutensa kirjaimellisesti nukkuen tuikkukuppien päällä.
Hänen äidillään on kokoelma kausiverhoja joita käy maanisesti vaihtamassa.
Asettaudun nyt makamaan tähän palstalle. Katsotaan, josko saisin prseeni homeeseen - harmi kun ehdin juuri käydä saunassa, mutta voinhan yrittää. Tuikkukuppimies mielellään ihailee palstalla prse homeessa makaavia suomimammoja.
Vierailija kirjoitti:
Tai hän on joskus seurustellut naisen kanssa joka ei suostunut ostamaan miehelle koko palkallaan jotain rojua kun halusi tuikkukipon. Siitäkös tämä traumatisoitui.
Palstamammat kuvittelevat taas kerran olevansa suuriakin koomikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Voooi, siinä hän on, ja niin tuohtuneena!
😂
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tämä ON hyvin hauskaa. :D
Onko tämä pyhä vulva -miehen reinkarnaatio? Se vouhka katosi mystisesti samoihin aikoihin kun tämä ilmestyi.
tsaatana , taas on miikkuli ja lapinukko turhauttavssa työvuoroissa, joissa ei ole hienostovoroja eikä mitään muitakaan ristikon ratkojia ratkaistavana. Turhautuvat ihan sezyn puutteessa😂. Ei edes U2!
Olen astronauttimallikirurgi, ikää on 24v, munani on 24cm, olen 195cm pitkä jykeväleukainen vihreäsilmäinen alfa. Oliko muuta kysyttävää, loiset?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä pyhä vulva -miehen reinkarnaatio? Se vouhka katosi mystisesti samoihin aikoihin kun tämä ilmestyi.
Niin muuten katosi! Onkohan tämä murhannut se edellisen hourupään? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Olen astronauttimallikirurgi, ikää on 24v, munani on 24cm, olen 195cm pitkä jykeväleukainen vihreäsilmäinen alfa. Oliko muuta kysyttävää, loiset?
Vain 195? Pätkä! Ja se kikkelikin tietysti lyijykynän paksuinen tikku.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, totta kai. Alfoilla ei ole parempaa tekemistä kuin roikkua av:lla öyhöttämässä. Ne alfat ne nimenomaan istuvat kotisohvalla prse homeessa kiukuttelemassa palstamammoille sen sijaan että pokaisivat yökerhossa instabeibejä. 😎
Ainakin hänellä on suttuisia tuikkukippoja, koska kukaan ei kiillota niitä.
-Ohis