Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuikkukuppimies, huhuu!!

Vierailija
28.12.2018 |

Kerro vähän itsestäsi. Vaikutat viettävän aikaasi palstalla melko paljon. Oletko työtön? Paatoksella saarnaat naisten loisivan miesten lompakoilla. Oletko lapseton? Väität lastenhoidon olevan kotona makaamista. Kuka olet, minkä ikäinen ja mistä päin? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hänellä on suttuisia tuikkukippoja, koska kukaan ei kiillota niitä. 

-Ohis

Vierailija
2/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tälläinen huhuilu auta. Syötti pitää asettaa tyyliin; aion jättää mieheni, koska se ei arvosta minua ollenkaan. (hillitty tyyli on paras, liian hyökkäävä saa sen pakenemaan taas peittojen kätköihin ja esiin houkuttelu on todella vaikeaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän itsestäsi. Vaikutat viettävän aikaasi palstalla melko paljon. Oletko työtön? Paatoksella saarnaat naisten loisivan miesten lompakoilla. Oletko lapseton? Väität lastenhoidon olevan kotona makaamista. Kuka olet, minkä ikäinen ja mistä päin? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Isäsi, ikäni teidät, isoäitisi vauvareiästä

Vierailija
4/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tälläinen huhuilu auta. Syötti pitää asettaa tyyliin; aion jättää mieheni, koska se ei arvosta minua ollenkaan. (hillitty tyyli on paras, liian hyökkäävä saa sen pakenemaan taas peittojen kätköihin ja esiin houkuttelu on todella vaikeaa)

Otsikkoehdotus: Aion jättää mieheni, koska hän ei arvosta kiiltäviä tuikkukippoja 

Vierailija
5/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en shaatana ämmmä ala sun tuikkukuppejas tönimähän, perkele ! Sen kun tönit ihan vain itse ja keskenäsi. Niih !

Vierailija
6/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko, jos vähän leyhyttelisit jouluverhoja ja hyräilisit muumilauluja? Sormiväreillä pientä harjoitelmaa? Kokeile. Ellei auta, heiluttele flesua, sillä viimeistään yleensä ryömii esiin kolostaan.

Vierailija
7/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että äidillä oli paha hamstrausongelma ja hän vietti lapsuutensa kirjaimellisesti nukkuen tuikkukuppien päällä.

Vierailija
8/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että äidillä oli paha hamstrausongelma ja hän vietti lapsuutensa kirjaimellisesti nukkuen tuikkukuppien päällä.

Hänen äidillään on kokoelma kausiverhoja joita käy maanisesti vaihtamassa.

Vierailija
9/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asettaudun nyt makamaan tähän palstalle. Katsotaan, josko saisin prseeni homeeseen - harmi kun ehdin juuri käydä saunassa, mutta voinhan yrittää. Tuikkukuppimies mielellään ihailee palstalla prse homeessa makaavia suomimammoja.

Vierailija
10/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai hän on joskus seurustellut naisen kanssa joka ei suostunut ostamaan miehelle koko palkallaan jotain rojua kun halusi tuikkukipon. Siitäkös tämä traumatisoitui.

Vierailija
11/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuolia! Vastaa nyt edes kunnolla kun täällä olet.

Vierailija
12/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat kuvittelevat taas kerran olevansa suuriakin koomikkoja. 

Vierailija
13/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voooi, siinä hän on, ja niin tuohtuneena!

😂

Vierailija
14/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tämä ON hyvin hauskaa. :D

Vierailija
15/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä pyhä vulva -miehen reinkarnaatio? Se vouhka katosi mystisesti samoihin aikoihin kun tämä ilmestyi.

Vierailija
16/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsaatana , taas on miikkuli ja lapinukko turhauttavssa työvuoroissa, joissa ei ole hienostovoroja eikä mitään muitakaan ristikon ratkojia ratkaistavana. Turhautuvat ihan sezyn puutteessa😂. Ei edes U2!

Vierailija
17/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen astronauttimallikirurgi, ikää on 24v, munani on 24cm, olen 195cm pitkä jykeväleukainen vihreäsilmäinen alfa. Oliko muuta kysyttävää, loiset? 

Vierailija
18/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä pyhä vulva -miehen reinkarnaatio? Se vouhka katosi mystisesti samoihin aikoihin kun tämä ilmestyi.

Niin muuten katosi! Onkohan tämä murhannut se edellisen hourupään? 🥺

Vierailija
19/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen astronauttimallikirurgi, ikää on 24v, munani on 24cm, olen 195cm pitkä jykeväleukainen vihreäsilmäinen alfa. Oliko muuta kysyttävää, loiset? 

Vain 195? Pätkä! Ja se kikkelikin tietysti lyijykynän paksuinen tikku.

Vierailija
20/45 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, totta kai. Alfoilla ei ole parempaa tekemistä kuin roikkua av:lla öyhöttämässä. Ne alfat ne nimenomaan istuvat kotisohvalla prse homeessa kiukuttelemassa palstamammoille sen sijaan että pokaisivat yökerhossa instabeibejä. 😎