Toys rus konkurssiin, käyttäkää lahjakortit
Maanantaihin mennessä osassa liikkeitä saa lahjakorteilla ostettua, ei kaikissa liikkeissä enää. Kiva kun joulupukki toi kolmelle pojalle lahjakortit kyseiseen liikkeeseen. Ilolla on annettu myydä niitä vaikka konkurssi varmasti ollut tiedossa.
Kommentit (608)
Tätä se siis enteili, kun he antoivat lahjakorteille 5 vuotta käyttöaikaa?? Rahaa sisään, mutta toiveena, että lunastus unohtuu tms?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän keräilytarrat vastaa lahjakorttia, tuskin käy enää maksuvälineenä.
Lahjakortin on PAKKO käydä, sellaisen, jonka sai palauttaessaan leluja. Koska mulla ois ne heidän lelut muuten nyt täällä kotona anyway. Joten voivat aivan hyvin antaa jotain tilalle.
Myydäänkö siellä enää mitään? Vai vain vaihdetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortin on PAKKO käydä, sellaisen, jonka sai palauttaessaan leluja. Koska mulla ois ne heidän lelut muuten nyt täällä kotona anyway. Joten voivat aivan hyvin antaa jotain tilalle.
Älä sinä siinä alapeukuttele, miksi eivät kävisi, jos liike on kerran auki, voi herran jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyllyt jo tyhjät ja lahjakortilla vähän valittavaa
Eikö lahjakortilla saa mitä vain mihin se riittää? 😨
Juu myt kun ne muu jouluna hyllyt tyhjiksi ja uutta ei oo tullut. Surkeasti mitään tarjolla ja ei ne ota lahjakortteja vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin että ovat vielä huomenna ihan käypää valuuttaa. Eipä se mitään ota jos ei annakaan kokeilla keräilytarroilla ostamista. Hoituu BR-leluissa käyminen muiden ostosten lomassa samalla.
Mennään niin kun aukeaa. Olihan molemmat törkykalliita, siksi kävin harvoin. Huomenna Lempäälän Ideaparkin myymälä aukeaa klo 10, olemme paikalla. T: ap
Lahjakortit ovat nyt arvottomia. Loistava tapa pumpata vielä viimeiset käteiset joulumarkkinoilta piilotettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu myt kun ne muu jouluna hyllyt tyhjiksi ja uutta ei oo tullut. Surkeasti mitään tarjolla ja ei ne ota lahjakortteja vastaan
Miten niin ei ota?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy
Ja miksi ei käy? Annoin heille HEILTÄ ostamani tavarat marraskuussa, ja sain lahjakortin. Ne paketit kuuluu nyt mulle takaisin.
Ei kuulu, voit velkoa saatavia konkurssipesältä sitten
H*tto mä menen sinne ja kävelen tavarat kainalossa ulos saatana, jos lahjakortti ei kelpaa, jätän sen siihen tiskille. Ei ole myymälävarkaus.
Paikallisessa puskaradiossa joku jankkaa, että lahjakortti on viisi vuotta voimassa. Miten aikuinen ei näytä ymmärtävän, mitä konkurssi tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei ota?????
https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/541799-anttilan-lahjakorteista-…
Esim. Anttilan konkurssissa ei lahjakortit käyneet maksuvälineenä.
Kun yritys on asetettu konkurssiin, sillä ei enää ole oikeutta määrätä konkurssipesään kuuluvasta omaisuudesta. Omaisuutta hoitaa tuomioistuimen määräämä pesänhoitaja. Lain mukaan konkurssipesällä on oikeus kieltäytyä vastaanottamasta lahjakortteja, jotka on ostettu ennen konkurssin alkamista. Lahjakortin omistajan kannattaa kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti pesänhoitajalle saatavansa, jotta ne otettaisiin huomioon konkurssipesän varojen jaossa
Terveisiä Tanskasta: ainakaan täällä ei yksikään liike ota lahjakortteja vastaan. Konkurssi mikä konkurssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu, voit velkoa saatavia konkurssipesältä sitten
Ja miksi v*tussa, jos hyllyssä on tavaraa? En varmana tee niin hankalasti. Otan tavarat ja häivyn, ne kuuluvat mulle.
Ei kannata, saat poliisit perään.
Vierailija kirjoitti:
Kun yritys on asetettu konkurssiin, sillä ei enää ole oikeutta määrätä konkurssipesään kuuluvasta omaisuudesta. Omaisuutta hoitaa tuomioistuimen määräämä pesänhoitaja. Lain mukaan konkurssipesällä on oikeus kieltäytyä vastaanottamasta lahjakortteja, jotka on ostettu ennen konkurssin alkamista. Lahjakortin omistajan kannattaa kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti pesänhoitajalle saatavansa, jotta ne otettaisiin huomioon konkurssipesän varojen jaossa
Niin, ei ole velvollisuutta hyväksyä, mutta i ole kiellettykään. Joten mä vien ne mun paketit jos jotain löytyy ja sillä sipuli. Ne ovat minun.