Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toys rus konkurssiin, käyttäkää lahjakortit

Minä
28.12.2018 |

Maanantaihin mennessä osassa liikkeitä saa lahjakorteilla ostettua, ei kaikissa liikkeissä enää. Kiva kun joulupukki toi kolmelle pojalle lahjakortit kyseiseen liikkeeseen. Ilolla on annettu myydä niitä vaikka konkurssi varmasti ollut tiedossa.

Kommentit (608)

Vierailija
21/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän keräilytarrat vastaa lahjakorttia, tuskin käy enää maksuvälineenä.

Vierailija
22/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se siis enteili, kun he antoivat lahjakorteille 5 vuotta käyttöaikaa?? Rahaa sisään, mutta toiveena, että lunastus unohtuu tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortin on PAKKO käydä, sellaisen, jonka sai palauttaessaan leluja. Koska mulla ois ne heidän lelut muuten nyt täällä kotona anyway. Joten voivat aivan hyvin antaa jotain tilalle.

Vierailija
24/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö siellä enää mitään? Vai vain vaihdetaan?

Vierailija
25/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortin on PAKKO käydä, sellaisen, jonka sai palauttaessaan leluja. Koska mulla ois ne heidän lelut muuten nyt täällä kotona anyway. Joten voivat aivan hyvin antaa jotain tilalle.

Älä sinä siinä alapeukuttele, miksi eivät kävisi, jos liike on kerran auki, voi herran jumala.

Vierailija
26/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyllyt jo tyhjät ja lahjakortilla vähän valittavaa

Eikö lahjakortilla saa mitä vain mihin se riittää? 😨

Juu myt kun ne muu jouluna hyllyt tyhjiksi ja uutta ei oo tullut. Surkeasti mitään tarjolla ja ei ne ota lahjakortteja vastaan

Vierailija
27/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy

28/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin että ovat vielä huomenna ihan käypää valuuttaa. Eipä se mitään ota jos ei annakaan kokeilla keräilytarroilla ostamista. Hoituu BR-leluissa käyminen muiden ostosten lomassa samalla.

Vierailija
29/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään niin kun aukeaa. Olihan molemmat törkykalliita, siksi kävin harvoin. Huomenna Lempäälän Ideaparkin myymälä aukeaa klo 10, olemme paikalla. T: ap

Vierailija
30/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortit ovat nyt arvottomia. Loistava tapa pumpata vielä viimeiset käteiset joulumarkkinoilta piilotettavaksi.

Vierailija
31/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu myt kun ne muu jouluna hyllyt tyhjiksi ja uutta ei oo tullut. Surkeasti mitään tarjolla ja ei ne ota lahjakortteja vastaan

Miten niin ei ota?????

Vierailija
32/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy

Ja miksi ei käy? Annoin heille HEILTÄ ostamani tavarat marraskuussa, ja sain lahjakortin. Ne paketit kuuluu nyt mulle takaisin.

Vierailija
33/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu, voit velkoa saatavia konkurssipesältä sitten

Vierailija
34/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H*tto mä menen sinne ja kävelen tavarat kainalossa ulos saatana, jos lahjakortti ei kelpaa, jätän sen siihen tiskille. Ei ole myymälävarkaus.

Vierailija
35/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa puskaradiossa joku jankkaa, että lahjakortti on viisi vuotta voimassa. Miten aikuinen ei näytä ymmärtävän, mitä konkurssi tarkoittaa? 

36/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei ota?????

https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/541799-anttilan-lahjakorteista-…

Esim. Anttilan konkurssissa ei lahjakortit käyneet maksuvälineenä.

Vierailija
37/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yritys on asetettu konkurssiin, sillä ei enää ole oikeutta määrätä konkurssipesään kuuluvasta omaisuudesta. Omaisuutta hoitaa tuomioistuimen määräämä pesänhoitaja. Lain mukaan konkurssipesällä on oikeus kieltäytyä vastaanottamasta lahjakortteja, jotka on ostettu ennen konkurssin alkamista. Lahjakortin omistajan kannattaa kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti pesänhoitajalle saatavansa, jotta ne otettaisiin huomioon konkurssipesän varojen jaossa

Vierailija
38/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Tanskasta: ainakaan täällä ei yksikään liike ota lahjakortteja vastaan. Konkurssi mikä konkurssi.

Vierailija
39/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu, voit velkoa saatavia konkurssipesältä sitten

Ja miksi v*tussa, jos hyllyssä on tavaraa? En varmana tee niin hankalasti. Otan tavarat ja häivyn, ne kuuluvat mulle.

Ei kannata, saat poliisit perään.

Vierailija
40/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yritys on asetettu konkurssiin, sillä ei enää ole oikeutta määrätä konkurssipesään kuuluvasta omaisuudesta. Omaisuutta hoitaa tuomioistuimen määräämä pesänhoitaja. Lain mukaan konkurssipesällä on oikeus kieltäytyä vastaanottamasta lahjakortteja, jotka on ostettu ennen konkurssin alkamista. Lahjakortin omistajan kannattaa kuitenkin ilmoittaa kirjallisesti pesänhoitajalle saatavansa, jotta ne otettaisiin huomioon konkurssipesän varojen jaossa

Niin, ei ole velvollisuutta hyväksyä, mutta i ole kiellettykään. Joten mä vien ne mun paketit jos jotain löytyy ja sillä sipuli. Ne ovat minun.