Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toys rus konkurssiin, käyttäkää lahjakortit

Minä
28.12.2018 |

Maanantaihin mennessä osassa liikkeitä saa lahjakorteilla ostettua, ei kaikissa liikkeissä enää. Kiva kun joulupukki toi kolmelle pojalle lahjakortit kyseiseen liikkeeseen. Ilolla on annettu myydä niitä vaikka konkurssi varmasti ollut tiedossa.

Kommentit (608)

Vierailija
81/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha - pitäisikö mennä tuonne katsomaan ja videoimaan hulluja riehuvia mammoja juutuubiin? Jonneille vinkki, voi tulla hyvä show

Vierailija
82/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Mua alkoi ihan just säälittää näiden myymälöiden myyjät. 😕 Tsemppiä teille valtavasti tulevaan, tulette varmaan täysin syyttöminä saamaan asiakkailta kaiken vihan niskaanne. Ja ihmiset, yrittäkää käyttäytyä! Oikeasti! Ei ole myyjien vika, jos lahjakortit ei käy maksuvälineenä, eivätkä he mahda asialle mitään.

T. Itsekin myyjä, en onneksi näissä myymälöissä, mutta oikein mahan pohjasta kourii, kun tiedän kuinka kamalia ihmiset osaavat olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pesänhoitaja Søren Aamann Jensen kommentoi perjantaina, että osa BR-lelut- ja Toys 'R' Us -myymälöistä pysyy vielä auki, jotta asiakkaat voivat käyttää joululahjaksi saamansa lahjakortit ja palauttaa ostamiaan tuotteita vuoden loppuun asti."

Näin sanotaan Turun Sanomissa ja seudulla vain Raisio on yhä auki viikonlopun.

Vierailija
84/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo konkka ole ollut tiedossa jo vaikka kuinka kauan? Ja kauheat alennusmyynnit myös.

Vierailija
85/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pesänhoitaja Søren Aamann Jensen kommentoi perjantaina, että osa BR-lelut- ja Toys 'R' Us -myymälöistä pysyy vielä auki, jotta asiakkaat voivat käyttää joululahjaksi saamansa lahjakortit ja palauttaa ostamiaan tuotteita vuoden loppuun asti."

Näin sanotaan Turun Sanomissa ja seudulla vain Raisio on yhä auki viikonlopun.

Turun sanomat on kääntänyt väärin.

Vierailija
86/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö on venäläinen firma? (toys rus)

Vierailija
87/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mun "lahjakortti" kun on HYVITYS PALAUTETUSTA TAVARASTA, ettekö ymmärrä? Eli AIVAN SAMA ASIA, KUIN LELUN VAIHTAMINEN. JA SILLÄ V*TUN SIPULI.

Ilmaisustasi päätellen tämä ei ole ensimmäinen kerta kun olet tullut huijatuksi ja jäänyt kirkumaan tyhmyyttäni arvoton pahviläpuskä kädessäsi. :D

Vierailija
88/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. pölö sekoitti BR lelut ja Toys R Usin.

Vierailija
89/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lahjakortteja myyty vielä tänä jouluna? Aikamoista veivausta jos on...

Vierailija
90/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myyty ja paljon. Forum mm. Ei ole auki

Vierailija
91/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mun "lahjakortti" kun on HYVITYS PALAUTETUSTA TAVARASTA, ettekö ymmärrä? Eli AIVAN SAMA ASIA, KUIN LELUN VAIHTAMINEN. JA SILLÄ V*TUN SIPULI.

Eipä auta itku eikä parku eikä huono käytöskään

Vaatiminen ei ole mitään noista ja mä olen sen vaihtolelun jo maksanut ja vien sen mukaani.

Et sinä mitään vie. Poliisi toki vie sinut jos et sitä muuten ymmärrä.

T. Avarnin mulkku

Eihän vie, mä oon maksanut tavarat.

Kyllä vie, sinä olet maksanut ne sellaiselle taholle jota ei ole enää olemassa. Pesänhoitajaa eikä oikeuslaitosta ei kiinnosta pätkän vertaa mitä olet tai et ole jollekin kolmannelle osapuolelle maksanut, mutta heidän omaisuuteen sinulla ei ole mitään oikeutta koskea.

Vierailija
92/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toys R Us meni kyllä Usassa konkurssiin jo aikoja sitten, varmasti seuraa muualle maailmaan.

Mutta artikkelissahan puhutaan ihan eri liikkeestä, eli siis TOP TOY paikasta. Ei ole siis toy R us vielä mennyt konkkaan..

Tosin miksi ihmiset ostavat tuosta paikasta? Ylikallistahan siellä on. 

Vierailija
93/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on huonoja tän yhen ääliön provot.

Vierailija
94/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatiminen ei ole mitään noista ja mä olen sen vaihtolelun jo maksanut ja vien sen mukaani.

T. Avarnin mulkku

Kyllä vie, sinä olet maksanut ne sellaiselle taholle jota ei ole enää olemassa. Pesänhoitajaa eikä oikeuslaitosta ei kiinnosta pätkän vertaa mitä olet tai et ole jollekin kolmannelle osapuolelle maksanut, mutta heidän omaisuuteen sinulla ei ole mitään oikeutta koskea.

Oon maksanut ne firmalle. Ei ole minun ongelmani, mitä he ovat sopineet jonkun muun kanssa.

95/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toys R Us meni kyllä Usassa konkurssiin jo aikoja sitten, varmasti seuraa muualle maailmaan.

Mutta artikkelissahan puhutaan ihan eri liikkeestä, eli siis TOP TOY paikasta. Ei ole siis toy R us vielä mennyt konkkaan..

Top Toy pyörittää Pohjoismaissa BR-leluja ja Toys R Us:a. Konkassa ovat kyllä.

Vierailija
96/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

På sin hemsida informerar Top Toys om vad som gäller för kunderna. Bytesrätt mot andra varor gäller fram till 31 december. Däremot kan man inte lämna tillbaka varor och få pengarna tillbaka. Inte heller går det att utnyttja presentk

Top Toys kertoo verkkosivuillaan, mitä oikeuksia asiakkaille on. Oikeus muuttaa muita tavaroita on voimassa 31.12. Saakka. Tavaroita ei kuitenkaan voi palauttaa ja saada rahat takaisin. lahjakortteja ei myöskään voida käyttää

Vierailija
97/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Top Toy on yhtiö, br-lelut ja toys'r's sen toiminimiä. Konkassa on.

Vierailija
98/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän keräilytarrat vastaa lahjakorttia, tuskin käy enää maksuvälineenä.

Lahjakortin on PAKKO käydä, sellaisen, jonka sai palauttaessaan leluja. Koska mulla ois ne heidän lelut muuten nyt täällä kotona anyway. Joten voivat aivan hyvin antaa jotain tilalle.

Älä sinä siinä alapeukuttele, miksi eivät kävisi, jos liike on kerran auki, voi herran jumala.

Aika sinisilmäistä uskoa, että konkurssissa lahjakortteja enää huolittaisiin. Se raha on jo mennyt velkojille. Muistellaanpa nyt parin vuoden takaista Kodin1:sen / Anttilan konkurssia. Ihmiset eivät edes saaneet pari kuukautta aikaisemmin tilattuja postimyyntituotteittaan ja rahat jäivät konkurssipesälle...

Vierailija
99/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään liikkeistä ei ota vastaan lahja- tai hyvityskortteja.

Vierailija
100/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Avarnin mulkku

Oon maksanut ne firmalle. Ei ole minun ongelmani, mitä he ovat sopineet jonkun muun kanssa.

Menetit rahasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi