Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toys rus konkurssiin, käyttäkää lahjakortit

Minä
28.12.2018 |

Maanantaihin mennessä osassa liikkeitä saa lahjakorteilla ostettua, ei kaikissa liikkeissä enää. Kiva kun joulupukki toi kolmelle pojalle lahjakortit kyseiseen liikkeeseen. Ilolla on annettu myydä niitä vaikka konkurssi varmasti ollut tiedossa.

Kommentit (608)

Vierailija
41/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu, voit velkoa saatavia konkurssipesältä sitten

Ja miksi v*tussa, jos hyllyssä on tavaraa? En varmana tee niin hankalasti. Otan tavarat ja häivyn, ne kuuluvat mulle.

Sa jos noin jotain konkurssipesältä varastat niin sitten pääset poliisin huomaan. Avoimissa liikkeissä on itkua ja porua ja vartijat paikalla

Vierailija
42/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu, voit velkoa saatavia konkurssipesältä sitten

Ja miksi v*tussa, jos hyllyssä on tavaraa? En varmana tee niin hankalasti. Otan tavarat ja häivyn, ne kuuluvat mulle.

Ei kannata, saat poliisit perään.

Ei ole lai ton ta, maksoin tavarat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Tanskasta: ainakaan täällä ei yksikään liike ota lahjakortteja vastaan. Konkurssi mikä konkurssi.

Voi ottaa, ei ole kiellettyä.

Vierailija
44/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mun "lahjakortti" kun on HYVITYS PALAUTETUSTA TAVARASTA, ettekö ymmärrä? Eli AIVAN SAMA ASIA, KUIN LELUN VAIHTAMINEN. JA SILLÄ V*TUN SIPULI.

Vierailija
45/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mun "lahjakortti" kun on HYVITYS PALAUTETUSTA TAVARASTA, ettekö ymmärrä? Eli AIVAN SAMA ASIA, KUIN LELUN VAIHTAMINEN. JA SILLÄ V*TUN SIPULI.

Eipä auta itku eikä parku eikä huono käytöskään

Vierailija
46/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt aikuinen ihminen ymmärtää mitä se konkurssi tarkoittaa. Viisaampi yritti sinulle sitä ylempänä selittää, mutta ei taida nyt oikein upota otolliseen maaperään selvitys.

Vierailija
47/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan SAMA, kuin tulla sellaisen sinetöidyn LELUN kanssa kauppaan ja saada tilalle toinen lelu on se, että tulen sinetöidystä lelusta kirjoitetun pahvinpalan kanssa kauppaan ja saan tilalle toisen lelun. Kuittia ei tarvita lelunvaihdoissakaan. Ei siis tässäkään.

Vierailija
48/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas, mene kokeilemaan. Turha täällä on mesota. Kyllä se kassalla sitten selviää. Muista ettei ohjeet ole työntekijän vika, kun et tuotetta mukaasi saa.

Ps. Luithan vinkin virallisesta reitistä periä saataviaan muiden mukana, mainitaan ketjussa.

Vierailija
49/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä nyt aikuinen ihminen ymmärtää mitä se konkurssi tarkoittaa. Viisaampi yritti sinulle sitä ylempänä selittää, mutta ei taida nyt oikein upota otolliseen maaperään selvitys.

Se ei tarkoita sitä, että olisi KIELETTYÄ vastaanottaa lahjakorttia yritä nyt saatana itse ymmärtää. Varsinkin kun se on lelunvaihdosta (palautuksesta) saatu! Aivan hyvin voisi olla se lelukin vielä mukana, eikä se v*tun pahvinen läpyskä. Mitä eroa?

Vierailija
50/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä auta itku eikä parku eikä huono käytöskään

Vaatiminen ei ole mitään noista ja mä olen sen vaihtolelun jo maksanut ja vien sen mukaani.

Vierailija
51/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei tarkoita sitä, että olisi KIELETTYÄ vastaanottaa lahjakorttia yritä nyt saatana itse ymmärtää. Varsinkin kun se on lelunvaihdosta (palautuksesta) saatu! Aivan hyvin voisi olla se lelukin vielä mukana, eikä se v*tun pahvinen läpyskä. Mitä eroa?

ERO: Lelulla voisi leikkiä ehkä monipuolisemmin kuin pahviläpyskällä. Kassalla ei enää ole merkitystä kuinka sait pahvinpalan. On nimensä veroisesti arvoltaan pahvinpala. Saatavat peritään muuta reittiä konkurssipesästä.

Vierailija
52/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Tanskasta:

Omkring 50 butikker fordelt over Danmark, Sverige og Finland holder åbent til og med 31. december, hvor der også vil være mulighed for, at man kan bytte for eksempel julegaver.

»Man vil kunne bytte gaver til andre varer. Det er ikke muligt at få penge tilbage,« siger advokat Søren Aamann Jensen, der er udpeget som kurator i forbindelse med konkursen.

Det er ikke muligt at benytte gavekort eller tilgodebevis.

Suomeksi yhteensä 50 liikkeessä näissä maissa voi vaihtaa joululahjan vielä 31.1. Näistä liikkeistä 24 on Tanskassa.

Lahjakorttia tai hyvitystä ei voi käyttää.

Vierailija
53/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erona on huono tuuri. Jos et olisi tehnyt palautusta, sinulla olisi edes joku lelu. Nyt ei ole.

Vierailija
54/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ERO: Lelulla voisi leikkiä ehkä monipuolisemmin kuin pahviläpyskällä. Kassalla ei enää ole merkitystä kuinka sait pahvinpalan. On nimensä veroisesti arvoltaan pahvinpala. Saatavat peritään muuta reittiä konkurssipesästä.

Kassan mielipiteellä ei ole väliä. Lelu on vaihdettu pahviläpyskään, joka vaihdetaan nyt leluun ja sillä siisti.

Vierailija
55/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene kokeilemaan onneasi. Kerro sitten meillekin miten kävi.

Vierailija
56/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas luin/käsitin jostain, että vikaan päivään asti lahjakortteja voi käyttää.

Vierailija
57/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erona on huono tuuri. Jos et olisi tehnyt palautusta, sinulla olisi edes joku lelu. Nyt ei ole.

Mikä huono tuuri? Liike on vielä pari päivää auki, tarjonnan taso on kenties huono tuuri, toki.

Vierailija
58/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene kokeilemaan onneasi. Kerro sitten meillekin miten kävi.

No menen. Toivottavasti onnistuu.

59/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Tanskasta:

Omkring 50 butikker fordelt over Danmark, Sverige og Finland holder åbent til og med 31. december, hvor der også vil være mulighed for, at man kan bytte for eksempel julegaver.

»Man vil kunne bytte gaver til andre varer. Det er ikke muligt at få penge tilbage,« siger advokat Søren Aamann Jensen, der er udpeget som kurator i forbindelse med konkursen.

Det er ikke muligt at benytte gavekort eller tilgodebevis.

Suomeksi yhteensä 50 liikkeessä näissä maissa voi vaihtaa joululahjan vielä 31.1. Näistä liikkeistä 24 on Tanskassa.

Lahjakorttia tai hyvitystä ei voi käyttää.

Näinhän se yleensä menee. Omalla kohdalla jää todennäköisesti keräilytarrat käyttämättä mutta ei pahemmin harmita. Noi kun ovat ylimääräistä ekstraa ja ihan eri asia kuin lahjakortti.

Harmittaa vaan niiden kaikkien työntekijöiden puolesta ja iso pettymys myös lapsille, jotka ovat lahjakortteja jouluna saaneet.

Vierailija
60/608 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yritys menee konkurssiin, niin se tarkoittaa että TOIMINTA LOPPUU.

Ovet voisi lyödä sillä sekunnilla säppiin (ja lahjakortit sun muut jäisivät siis todellakin käyttämättä) mutta usein asiaa hoitamaan määrätyt tahot katsovat että on KANNATTAVAMPAA pitää ovet auki jotta tavaraa saadaan mahdollisiman paljon myytyä (loppuvaiheessa yleensä isoilla alennuksilla).

Lahjakortit (ja myös mm. ETUKÄTEEN maksetut netistä ostetut mutta ei vielä saadut tuotteet) jäävät kuluttajat tappioksi. Konkurssipesältä voi ja kannattaa vaatia rahojaan (tavaroista/lahjakorteista) takaisin, mutta usein käsittelyssä menee pitkään ja harvoin rahoja saa koska jaettavaa ei konkurssipesässä ole (siksihän firma konkurssiin meneekin...)

Ja ohis:

Em. syistä EI KOSKAAN kannata maksaa mitään etukäteen millään muulla tavalla kun luottokortilla. Kyllä: sillä samaisella kortilla jota moni pitää "köyhien korttina" ja kehuvat kuinka aina kaikki maksetaan käteisellä, ei kannata.

Nyrkkisääntönä, jos tuotetta ei saa HETI (ezom. nettiosto/matka/lennot/jne) luottokortti turvallisin tapa maksaa (voi vaikka heti siirtää käyttötililtä koko hinnan tuotteesta luottotilille --> ei tule laskua/maksuja, käytännössä maksaa heti mutta LUOTTOKORTILLA) niin jos firma menee konkurssiin saa HETI rahat takaisin, vert. käteisostajat jotka eivät enää rahojaan näe vaikka ostosta eivät koskaan saa.