Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut, joiden elämäntarkoitus ei toteutunut

Vierailija
28.12.2018 |

ja tiedätte, että se ei tule koskaan toteutumaan pystytte jatkamaan elämää?
Minulla ei ole ketään, ei perhettä, ei ystäviä, ei edes hyvänpäivän tuttuja. Ei ketään. Ainoastaan haave unelma-alastani. Lapsuus oli täynnä pelkkää pahaa. Joka ilta olen itkenyt itseni uneen. Nyt tuntuu, että olen puristanut itsestäni kaikki kyyneleet. Ja oikeastaan on ruvennut pelottamaan tämä tunteettomuus. En jaksa välittää enää. En välitä, jos joku haukkuu minua. En välitä, jos minusta kulkee juoruja. En selitä, jos joku käsittää jotain väärin. Käännän selän eikä voisi vähempää kiinnostaa enää se, kun ihmiset yrittävät painaa minut alas. Satuttaa sanoillaan ja saada minut uskomaan, että en ole mitään. Kertovat mitä minun pitäisi tehdä. Miten minun pitäisi elää, mutta en välitä enää. En itke enää enkä oikeastaan tunne tuskaakaan enää. Alanko kuulostaa sekopäältä?

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helloooouuu,

Tarvitaanko tääl apuu?

Mikä hlvetti sussa on vialla? Tosi ärsyttävää joutua lukemaan tällasta pskaa.

Tiedoks, et en oo aloitttaja. Mutta sä vsrmaankin oot, joten tarviitko apua?

Mä tajusin, että sä olet vaan joku random pskakasa etkä aloittaja. Toivottavasti joku tekee sulle kuin niille Marokossa matkanneille tytöille.

Ja ihan nöin tiedoks, et mun tekemiset ei kuulu sulle.

Vierailija
142/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helloooouuu,

Tarvitaanko tääl apuu?

Mä tajusin, että sä olet vaan joku random pskakasa etkä aloittaja. Toivottavasti joku tekee sulle kuin niille Marokossa matkanneille tytöille.

Ja millane s***p**, ja p****p** itte oot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot säki oikei neron****** aloittaja... itte tuut valittaa, ja iu kaikki ihmettelee et mikä sul on, nii sit alat s****ee ku joku pa*****n luokan s*****p**.

Vierailija
144/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helloooouuu,

Tarvitaanko tääl apuu?

Vetiks vähä hiljaseks vai?

Vierailija
145/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on turha tulla u***ii.

Vierailija
146/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole ketään, ei perhettä, ei ystäviä, ei edes hyvänpäivän tuttuja. Ei ketään. Ainoastaan haave unelma-alastani. Lapsuus oli täynnä pelkkää pahaa. Joka ilta olen itkenyt itseni uneen. Nyt tuntuu, että olen puristanut itsestäni kaikki kyyneleet. Ja oikeastaan on ruvennut pelottamaan tämä tunteettomuus. En jaksa välittää enää. En välitä, jos joku haukkuu minua. En välitä, jos minusta kulkee juoruja. En selitä, jos joku käsittää jotain väärin. Käännän selän eikä voisi vähempää kiinnostaa enää se, kun ihmiset yrittävät painaa minut alas. Satuttaa sanoillaan ja saada minut uskomaan, että en ole mitään. Kertovat mitä minun pitäisi tehdä. Miten minun pitäisi elää, mutta en välitä enää. En itke enää enkä oikeastaan tunne tuskaakaan enää. Alanko kuulostaa sekopäältä?

Et kuulosta sekopäältä vaan siltä, että elämässäsi on tapahtumassa muutos parempaan suuntaa.

Ei noista mainetsemistasi asioista kannatakkaan välittää.

Itse koen että onnelisuus, kokemukset ja muiden auttaminen on elämän tarkoitus. En ole sitä saavuttanut, mutta olen siihen suuntaan menossa.

Kun ihminen käy lähellä kuolemaa, yleensä tapahtuu niin, ettei enää millään materialla tai uralla ole merkitystä, tuohon tilaan haluan itsekin joskus päästä, että on sisäinen rauha ja onnellisuus, sekä kyky ja halu auttaa muita.

Vierailija
147/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedoks teil kaikil vaan.

Vierailija
148/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta sekopäältä vaan siltä, että elämässäsi on tapahtumassa muutos parempaan suuntaa.

Ei noista mainetsemistasi asioista kannatakkaan välittää.

Itse koen että onnelisuus, kokemukset ja muiden auttaminen on elämän tarkoitus. En ole sitä saavuttanut, mutta olen siihen suuntaan menossa.

Kun ihminen käy lähellä kuolemaa, yleensä tapahtuu niin, ettei enää millään materialla tai uralla ole merkitystä, tuohon tilaan haluan itsekin joskus päästä, että on sisäinen rauha ja onnellisuus, sekä kyky ja halu auttaa muita.

:XD

Vierailija
149/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ainoa haaveesi ei ole toteutunut. Elämäntarkoitus on ihan jotain muuta kuin haaveet. Ei minustakaan tullut valokuvamallia eikä rikkaan miehen vaimoa, mutta en kyllä usko, että mun haaveeni oikeasti olisi ollut elämäni tarkoitus, vaikka olisi toteutunutkin. En vieläkään tiedä, mikä mun elämäntarkoitus on...kai se selviää kuolinvuoteella jos silloinkaan. Tartu elämässäsi jokaiseen hyvään mahdollisuuteen, tee kaikessa parhaasi ja vanhana voit jo sitten koostaa itsellesi, mikä elämäsi tarkoitus mahdollisesti oli.

Vierailija
150/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun on pilannut joku hullu ylilautajonne, joka on kirjoittanut reilusti yli puolet kommenteista...

Vierailija
151/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun on pilannut joku hullu ylilautajonne, joka on kirjoittanut reilusti yli puolet kommenteista...

Eli sä: aloittaja ite.

Vierailija
152/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ainoa haaveesi ei ole toteutunut. Elämäntarkoitus on ihan jotain muuta kuin haaveet. Ei minustakaan tullut valokuvamallia eikä rikkaan miehen vaimoa, mutta en kyllä usko, että mun haaveeni oikeasti olisi ollut elämäni tarkoitus, vaikka olisi toteutunutkin. En vieläkään tiedä, mikä mun elämäntarkoitus on...kai se selviää kuolinvuoteella jos silloinkaan. Tartu elämässäsi jokaiseen hyvään mahdollisuuteen, tee kaikessa parhaasi ja vanhana voit jo sitten koostaa itsellesi, mikä elämäsi tarkoitus mahdollisesti oli.

Ne voi myös toteuttaa.

Vierailija
153/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntarkotus on ottaa isot huulet ja silkkarit ja päästä pyllistelemään hymyn tai seiskan takakanteen.

Vierailija
154/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntarkotus on ottaa isot huulet ja silkkarit ja päästä pyllistelemään hymyn tai seiskan takakanteen.

Sama.

Vierailija
155/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hnaki apua.

Vierailija
156/156 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan tiedä mikä on juuri sinun elämäsi tarkoitus ja mitä kaikkea voit vielä elämässäsi vielä tulevaisuudessa saavuttaa? ihmisen elämä on pitkä mutta ei aina mene niin kuin itse haluaisit.  asenteen voi aina valita vaikkei olosuhteitaan voikkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän