Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut, joiden elämäntarkoitus ei toteutunut

Vierailija
28.12.2018 |

ja tiedätte, että se ei tule koskaan toteutumaan pystytte jatkamaan elämää?
Minulla ei ole ketään, ei perhettä, ei ystäviä, ei edes hyvänpäivän tuttuja. Ei ketään. Ainoastaan haave unelma-alastani. Lapsuus oli täynnä pelkkää pahaa. Joka ilta olen itkenyt itseni uneen. Nyt tuntuu, että olen puristanut itsestäni kaikki kyyneleet. Ja oikeastaan on ruvennut pelottamaan tämä tunteettomuus. En jaksa välittää enää. En välitä, jos joku haukkuu minua. En välitä, jos minusta kulkee juoruja. En selitä, jos joku käsittää jotain väärin. Käännän selän eikä voisi vähempää kiinnostaa enää se, kun ihmiset yrittävät painaa minut alas. Satuttaa sanoillaan ja saada minut uskomaan, että en ole mitään. Kertovat mitä minun pitäisi tehdä. Miten minun pitäisi elää, mutta en välitä enää. En itke enää enkä oikeastaan tunne tuskaakaan enää. Alanko kuulostaa sekopäältä?

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole päässyt opiskelemaan haluamaasi alaa? Eli mihin on tyssännyt? Koulutodistuksiinko? Auttaisiko asiaa, jos kävisit korottamassa tarvittavia lukion arvosanoja tai kirjoittamassa joitakin aineita uudelleen eli saisit paremman yo-todistuksen? Vai tökkääkö pääsykokeisiin? Perustuuko pääsykokeet vain kirjoista luettuun teoriaan vai onko kyse jostain luovasta alasta, jonka pääsykokeisiin pitää harjoitella toisella tavalla? Ja kuten joku jo ehdotti, voisitko opiskella avoimessa jo joitakin kursseja?

Et varmaa lukenu koko ketjuu, mut yhes viestis se sano, et se lähtee ja se löhti tääl.

Vierailija
122/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden ehdottomuutta... Sitä unelmien alaa ehtii katsella vaikka myöhemminkin, vaihtaa suuntaa ja kouluttautua uudelleen. Itselläni oli 45-vuotiaana kolme eri maisterintutkintoa kolmelta eri vuosikymmeneltä. Kaikki alat sellaisia joiden parissa olisin voinut työskennellä ja olla onnellinen. Teen kuitenkin töitä ihan eri asioiden parissa!

Nyt on aiheena: miten te muut, joiden elämäntarkoitus ei ole toteutunut.

Jouduin keksimään muita tarkoituksia elämälleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siism tää meni ihan älyttömäks. Suoraan överiks.

Vierailija
124/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole päässyt opiskelemaan haluamaasi alaa? Eli mihin on tyssännyt? Koulutodistuksiinko? Auttaisiko asiaa, jos kävisit korottamassa tarvittavia lukion arvosanoja tai kirjoittamassa joitakin aineita uudelleen eli saisit paremman yo-todistuksen? Vai tökkääkö pääsykokeisiin? Perustuuko pääsykokeet vain kirjoista luettuun teoriaan vai onko kyse jostain luovasta alasta, jonka pääsykokeisiin pitää harjoitella toisella tavalla? Ja kuten joku jo ehdotti, voisitko opiskella avoimessa jo joitakin kursseja?

Et varmaa lukenu koko ketjuu, mut yhes viestis se sano, et se lähtee ja se löhti tääl.

Ei se malta olla lukematta näitä. 

Vierailija
125/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden ehdottomuutta... Sitä unelmien alaa ehtii katsella vaikka myöhemminkin, vaihtaa suuntaa ja kouluttautua uudelleen. Itselläni oli 45-vuotiaana kolme eri maisterintutkintoa kolmelta eri vuosikymmeneltä. Kaikki alat sellaisia joiden parissa olisin voinut työskennellä ja olla onnellinen. Teen kuitenkin töitä ihan eri asioiden parissa!

En mä tol tiedol mitää tee. Siis pelkästää tol, jaaa.... muutenkaa en tunne sua.

Vierailija
126/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se malta olla lukematta näitä. 

No jos tarkkoinollaa, nii varmaa oot oikees ettei se malta olla lukemat näit,

Vierailija
127/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tol tiedol mitää tee. Siis pelkästää tol, jaaa.... muutenkaa en tunne sua.

Mutta sentään vastasin siihen, mitä aloittaja kysyi. 

Vierailija
128/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo h**ppä.

Vierailija
129/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sillä tiedolka mitään, mihin sinä vastaat.:D 😆

En ole t***ä.

Vierailija
130/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkis elämön.........

Vierailija
131/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä, ja mitäköhän se nyt tekee.....(?)

Vierailija
132/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaa suihkus... (no, ihan sama...)💁‍♀️👩‍💻

Vierailija
133/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H***ppääääääää, mis ooooooooooooooot.....?

Vierailija
134/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee tekee lisää näit! Nää on ihan normaalia!

Vierailija
135/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helloooouuu,

Tarvitaanko tääl apuu?

Vierailija
136/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helloooouuu,

Tarvitaanko tääl apuu?

Mikä hlvetti sussa on vialla? Tosi ärsyttävää joutua lukemaan tällasta pskaa.

Vierailija
137/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helloooouuu,

Tarvitaanko tääl apuu?

Tiedoks, et en oo aloitttaja. Mutta sä vsrmaankin oot, joten tarviitko apua?

Vierailija
138/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäkö*** ite s* v**** oot?

Vierailija
139/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helloooouuu,

Tarvitaanko tääl apuu?

Mä tajusin, että sä olet vaan joku random pskakasa etkä aloittaja. Toivottavasti joku tekee sulle kuin niille Marokossa matkanneille tytöille.

Vierailija
140/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helloooouuu,

Tarvitaanko tääl apuu?

Mä tajusin, että sä olet vaan joku random pskakasa etkä aloittaja. Toivottavasti joku tekee sulle kuin niille Marokossa matkanneille tytöille.

Kuka tuolkaista toivoo joillekkin? Itse a******a vai? Toivottavast joku tekis sulle ihan ***** ****n tempun, ja sul kävis ku niil pojil jotka joutu sinne jonnekki paikkaa, jut vaa sil taval et**** pääsis pois.