Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut, joiden elämäntarkoitus ei toteutunut

Vierailija
28.12.2018 |

ja tiedätte, että se ei tule koskaan toteutumaan pystytte jatkamaan elämää?
Minulla ei ole ketään, ei perhettä, ei ystäviä, ei edes hyvänpäivän tuttuja. Ei ketään. Ainoastaan haave unelma-alastani. Lapsuus oli täynnä pelkkää pahaa. Joka ilta olen itkenyt itseni uneen. Nyt tuntuu, että olen puristanut itsestäni kaikki kyyneleet. Ja oikeastaan on ruvennut pelottamaan tämä tunteettomuus. En jaksa välittää enää. En välitä, jos joku haukkuu minua. En välitä, jos minusta kulkee juoruja. En selitä, jos joku käsittää jotain väärin. Käännän selän eikä voisi vähempää kiinnostaa enää se, kun ihmiset yrittävät painaa minut alas. Satuttaa sanoillaan ja saada minut uskomaan, että en ole mitään. Kertovat mitä minun pitäisi tehdä. Miten minun pitäisi elää, mutta en välitä enää. En itke enää enkä oikeastaan tunne tuskaakaan enää. Alanko kuulostaa sekopäältä?

Kommentit (156)

Vierailija
1/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika se sinun unelmasi on / oli? Miksi on liian myohaista tehda mitaan sen saavuttamiseksi? Kylla minulla ainakin on ollut kaikkia vaihtoehtoisia unelmia ja suunnitelmia sinne varalle etta ensin valittu tie ei johda mihinkaan.

Vierailija
2/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä niin sanotusti...: "elämäni on pilattu"- tyylinen tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, en ymmärrä. Mitä "elämäntarkoitus" tässä nyt on?

Vierailija
4/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntarkoitus on ikiaikainen etsinnän kohde. Sitä etsimme koko elämän. Osa löytää rauhan ja uskoo tietävänsä elämäntarkoituksen. Tähän tarpeeseen on kehittyneet uskonnot ja erilaiset ismit.

Vierailija
5/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä?

Vierailija
6/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovebotti kirjoitti:

Mika se sinun unelmasi on / oli? Miksi on liian myohaista tehda mitaan sen saavuttamiseksi? Kylla minulla ainakin on ollut kaikkia vaihtoehtoisia unelmia ja suunnitelmia sinne varalle etta ensin valittu tie ei johda mihinkaan.

Vuosi toisensa jälkeen yritän sisään alalle. Teen kaikkeni ja enemmän. Elämä kuluu silmissä, vaikka pääsisin sisään niin olisin valmistumisen jälkeen jo toinen jalka haudassa. Ei ole muita unelmia. Se oli tarkoitukseni. Ainoa syy nousta ja jatkaa. Jaksaa kaikki kärsimys. Turhaan. 

Vierailija
7/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä niin sanotusti...: "elämäni on pilattu"- tyylinen tyyppi.

Periaatteessa elämäni on ollut aina pilalla, jos sen noin voi ilmaista. Tarkoitukseni saavuttaminen tasaisi tilanteen.

ap ja 6 ap myös

Vierailija
8/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tarkoitus elämälläni olisi kyseisen alan edistäminen ja työskentely sen eteen.

ap

Vierailija
9/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua ihmetyttää aloituksessa, että jos ap:lla ei ole ketään sukulaisia, ystäviä tai edes tuttavia, niin ketkä oikein hänestä juoruilee ja yrittää painaa maahan?

Vierailija
10/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
11/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lovebotti kirjoitti:

Vuosi toisensa jälkeen yritän sisään alalle. Teen kaikkeni ja enemmän. Elämä kuluu silmissä, vaikka pääsisin sisään niin olisin valmistumisen jälkeen jo toinen jalka haudassa. Ei ole muita unelmia. Se oli tarkoitukseni. Ainoa syy nousta ja jatkaa. Jaksaa kaikki kärsimys. Turhaan. 

Olisi kannattanut jo vuosia sitten keksia uusi unelma mihin pyrkia ja seurata sita toista tahtea. Eika se myohaista luultavasti vielakaan ole. Voisiko sita haluamaasi alaa opiskella jossain ulkomailla?

Vierailija
12/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussyy, miksi olet hakoteillä, on taas yhdyssanoissa. Jä merkityksetkin menee sitten sekaisin.

Vierailija
13/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H*e a*ua, siis juttelua, jne.

Vierailija
14/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lovebotti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lovebotti kirjoitti:

Olisi kannattanut jo vuosia sitten keksia uusi unelma mihin pyrkia ja seurata sita toista tahtea. Eika se myohaista luultavasti vielakaan ole. Voisiko sita haluamaasi alaa opiskella jossain ulkomailla?

Ei ole mitään toista unelmaa. Ei ole mitään toista mahdollisuutta. Jos näin olisi niin mitä järkeä kaikessa olisi? Sitten kaikki voisivat olla onnellisia ja toteuttaa tarkoitustaan.

ap

Vierailija
15/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan tiet ovat eeppisiä. Sinun tulee löytää hänet ja antautua hänen armoonsa.

Vasta sitten tajuat että osasi on mikä on.

Vierailija
16/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala jonne on noin vaikea päästä vuosien yrittämisestä huolimatta? Aina kannattaa opiskella jotain muuta alalle hyödyllistä: esim. jos haluat lääkikseen niin sairaanhoitoa, biologiaa tai kemiaa. Turha valittaa jos olet vuosia istunut työttömänä käyden vain samoissa pääsykokeissa kerta toisensa jälkeen parantamatta itseäsi mitenkään. Ja onko siis kyseessö sellainen ala jolla ei mitenkään voi työskennellä pääsemättä johonkin tiettyyn oppilaitokseen?

Vierailija
17/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta uhriutuminen. Nallekarkit eivät mene tasan koskaan, hyväksy asia ja mene eteen päin.

Tätä ketjua on turha tästä jatkaa.

Vierailija
18/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän samlla tavalla, en vain välitä. Olen tosin huippu onnellinen.

Vierailija
19/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan tiet ovat eeppisiä. Sinun tulee löytää hänet ja antautua hänen armoonsa.

Vasta sitten tajuat että osasi on mikä on.

En usko Jumalaan tai siihen, että kohtalomme olisi määrätty valmiiksi. Sillä tavalla, että olisi valmiiksi päätetty epäonnistuminen. Uskon, että luonnon ekosysteemi pyrkii aina kehittymään parempaan ja tämä on sisäsyntyistä jokaisessa lajissa itsen ja lajin kannalta.

ap

Vierailija
20/156 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kummassa ammatinvalinta ja elämän tarkoitus sotketaan toisiinsa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan