Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut elämäsi kivuliain kokemus?

Vierailija
25.12.2018 |

Fyysisesti ja/tai psyykkisesti?

Itellä fyysisesti leikkauksien jälkeinen toipuminen ja raskausaika selkäkipujen ja muun kanssa.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verikoe, katetrin tunkeminen pilluun ja aikanaan kuukautiskivut

Vierailija
2/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran leikattu ja luita menny poikki. Mutta kivuliainta tai sietämättömintä on aivastaa kun kylkiluita on katki poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän kahden vaiheilla. Joko synnytys, tai toisen jalkaterän litistyminen paritonnisten metallipalkkien väliin.

Vierailija
4/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla parin viikon takaisesta leikkauksesta toipuminen (gyn.leikkaus). Siihen verrattuna oli synnytyskivut tikkeineen lastenleikkiä. Kipu löi ihan yli.

Vierailija
5/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-piikkien repiminen jalasta ilman puudutusta tai mitään muutakaan kipua lievittävää.

Vierailija
6/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapöydän murtuminen, edes lapsen puskeminen ilman kivunlievitystä tähän maailmaan ei sattunut niin.

Vierailija
7/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. Ahdistus ja pelkotilat. Paniikkikohtaukset.

Vierailija
8/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys tai sappikivikohtaukset, en osaa valita.

Vierailija
9/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskivut

Vierailija
10/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole mitään suurempia haavereita sattunut koskaan, joten ehdottomasti synnytys. Se kipu oli aivan karmea, muutenkin alhainen kipukynnys niin tuo synnytys oli melkeinpä sietämätöntä. Mutta olen ylpeä, että selvisin siitä ja saimme ihanimman palkinnon.

Vierailija
11/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys imukupin kanssa. Yksi kätilö makasi mun vatsan yli samalla kun lääkäri repii väkisin isoa vauvaa ulos. Tunsin kun mun kudokset repeytyi rikki. Pahin oli kumminkin se että olin varma että lapsi kuolee. Onneksi ei kuollut, jonkun verran vaikeuksia kylläkin ollut hapenpuutteen aiheutuneiden vammojen takia.

Vierailija
12/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänsurut.. pakotti rintaan niin hitosti ja psyykkisesti huhhuh. Ensimmäiset kuukautiskivut olivat myös aika järkyttävät.

Vierailija
13/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pahinta psyykkistä kipua mitä ootte tunteneet?

Vierailija
14/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halkes kives.

Vierailija
15/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasarja repesi siinä olleen kystan vuoksi.

Vierailija
16/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunpoiston jälkeen en saanut kivunlievitystä sairaalassa, vaikka pyysin kolmen vuoron aikana useilta hoitajilta. Kaikki vaan hymähtelivät, että on kipupumppu minulla. Kukaan ei tarkistanut, oliko se irronnut selkäydinkanavasta. Kyllä oli. Avoleikkaus ja 20 cm haava alavatsassa toi sotaveteraanien kokemukset rintamalla arvoonsa. Kammo jäi, ennen muutan muualle kuin menen uudestaan yliopistosairaalaan kotikonnuilla.

Vierailija
17/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys. Helvetillinen kokemus.

Vierailija
18/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen synnytyksen jälkeisten repeämien paikkaaminen. Ne oli syvällä ja hankalassa paikassa. Jo kertaalleen laitetut tikit piti purkaa ja aloittaa alusta. Homma kesti yhteensä kaksi tuntia ja kipu oli sietämätön. Edes itse synnytys tai myöhemmin toisen lapsen täysin lääkkeetön synnytys eivät olleet mitään tuohon kipuun verrattuna.

Vierailija
19/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys. Sitä ennen kuukautiskivut.

Murtumat ja lihasten repeämiset eivät tuntuneet juuri miltään synnytykseen (olosuhteiden pakosta lääkkeittä) verrattuna.

Vierailija
20/91 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksesta johtuvat kivut. Synnytyspoltot. Ja XDDDD sähköpamppu ei ollut mitään noiden rinnalla🤐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän