Mies ei pilannut joulua!
Oli ostanut oikeanlaiset aineet savuporopiirakkaan, jonka tänään tein. Oli myös hankkinut hyviä juustoja ja suklaata ja punkkua. Tänään hieroi mun niskoja samalla kun katsottiin leffaa. On ollut ihana, hellä, rakastava. Meillä on ollut täydellinen joulu! Missä vika?!?!
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kuten varmaan olet jo aavistanutkin niin hänellä on toinen nainen.
No niin, selvishän se! Eli mies pilasi joulun sittenkin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pidä se sika!
Vaikka ilmeisesti pettää?
Ap
Muista itse myös hieroa miehesi kikkeliä
Jaxuhaleja sulle, kun et voi hirveästi nyt valittaa. Ehkä seuraava joulu on riitainen, yksinäinen tai muuten epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Muista itse myös hieroa miehesi kikkeliä
Hierottu on!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaxuhaleja sulle, kun et voi hirveästi nyt valittaa. Ehkä seuraava joulu on riitainen, yksinäinen tai muuten epäonnistunut.
Kiitos❤
Hmmmm jotainhan tuo mies selkeästi nyt hautoo kun noin hyvin toimi. Epäile kaikkea mahdollista lähiviikot, varmasti on miehellä pahat mielessä. Jos ei jo petä niin aikoo pettää. Tai jättää. Tai vähintään ostaa jotain jota et haluaisi hänen ostavan. Ole siis ehdottomasti varuillasi! Toki voi harkita kannattaisiko mies vaan jättää samantien koska joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin tekee jotain pahaa. Kannattaako sitä nyt jäädä odottamaan?
Ketunhäntä sillä on kainalossa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hmmmm jotainhan tuo mies selkeästi nyt hautoo kun noin hyvin toimi. Epäile kaikkea mahdollista lähiviikot, varmasti on miehellä pahat mielessä. Jos ei jo petä niin aikoo pettää. Tai jättää. Tai vähintään ostaa jotain jota et haluaisi hänen ostavan. Ole siis ehdottomasti varuillasi! Toki voi harkita kannattaisiko mies vaan jättää samantien koska joka tapauksessa ennemmin tai myöhemmin tekee jotain pahaa. Kannattaako sitä nyt jäädä odottamaan?
Just näin. Päätin, että jätän heti, enkä jää odottamaan, että käy pettämiset ja narsismi jne ilmi! Mun joulua tämä mies ei enää ensi vuonna ole pilaamatta!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oli ostanut oikeanlaiset aineet savuporopiirakkaan, jonka tänään tein. Oli myös hankkinut hyviä juustoja ja suklaata ja punkkua. Tänään hieroi mun niskoja samalla kun katsottiin leffaa. On ollut ihana, hellä, rakastava. Meillä on ollut täydellinen joulu! Missä vika?!?!
Hallusinoit. Tarkista sienisalaatin sisältö.
Tarkista nyt vielä, että se on todellakin oma miehesi. Joulukuusen ja muiden kynttilöiden hämyssä on tilalle saattanut tulla vaikka naapurin Pena.
Mies pilasi joulun ajattelemattomuudellaan. Auttoi ja oli mukava. En saanut marttyyrinkruunua, enkä saanut järjestää itkupotkuraivareita jonkun mitättömän asian takia.
Kuten varmaan olet jo aavistanutkin niin hänellä on toinen nainen.