Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait Joululahjaksi mieheltäsi?

Kakkonen
24.12.2018 |

Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?

Kommentit (283)

Vierailija
161/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinder munan.

Oikeasti? Itselleni olisi parempi olla ilman mitään lahjaa kuin saada jotain, mikä oikein alleviivaisi merkityksettömyyttäni. Eri asia on tietysti, jos ei ole yhtään rahaa, niin silloin Kinderi on hyvinkin sydämeenkäypä ele.

Vierailija
162/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

100€ lahjakortin Adlibrikselle. Ei kuulemma millään keksinyt mitä mä tahtoisin tai edes tarvisin, koska luen niin paljon ettei hän pysy kärryillä mistä mahdollisesti nykyisin pidän eikä osaa ostaa lankoja, niin osti lahjakortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

De Longhin kahvikoneen ja laatikollisen erikoisoluita. Kahvikonetta osasin odottaa, oluet yllätti täysin, täytyy sanoa.

Vierailija
164/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

v.ittuilua ja h aukkumista

Vierailija
165/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanu lapsena,enkä nyt

olenko paha ihminen?

Vierailija
166/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on usein havahtunut vasta päivää ennen joulua, kerran jopa vasta aattona että jotakin vousi rouvalle hankkia. Itse ei muka koskaan keksi mitään, vaikka monia asioita aina ihan suoraan sanon mistä tykkään. Rahaakin olisi hänellä vaikka kuinka paljon mutta eipä raski käyttää. Tänä jouluna kirjoitin lapun, minkätyyppisen hajuveden haluaisin. Sen lapun kanssa mies meni liikkeeseen pyytämään myyjältä apua ja ihan hyvän yllärituoksun sain. Myös yhden lehden tilasi minulle. Itse lahjoin itseäni ja ostin toki miehelle ja lapselle lahjoja.

Vierailija
167/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään.

Vierailija
168/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkia

Vierailija
169/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pippurin teellä

Vierailija
170/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain inhoamani asian. Olen aina sanonut, että inhoan sitä. No mies kommentoi, että tästähän sä just tykkäät. Ei siis kuuntele YHTÄÄN mitä puhu n.

Vierailija
171/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorisahan kuten toivoin. Oli valinnut vielä tosi hyvä pienen ammattikäyttöön soveltuvan sahan vaikka käytänkin sitä vain satunnaisesti.

Oikeastaan sahan sain käyttööni jo aikaisemmin. Lasten takia (että äidillekkin tulisi joku paketti) paketoi jonkin työstään saaman muki systeemin minulle.

Itse ostin kanssa jotain pientä käyttökamaa miehelle (ja mies osti itse itselleen yhteisillä rahoilla kalliin harrastejutun joka ei kerennyt jouluksi).

Eli kumpikin sai mitä halusi.

Meillä rakkautta osoitetaan aivan muilla tavoin kuin lahjoilla.

Vierailija
172/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain korun.

Minusta on kauheaa, miten vähän täällä jotkut naiset arvostavat itseään, jos vakuuttavat olevansa tyytyväisiä siihen, että itse antavat lahjoja, mutta eivät saa. He varmaan pelkäävöt katsoa suoraan kohti sitä totuutta, että mies ei arvosta heitä vaan pitää ilmaisena piikana.

Se on eri asia, jos molemmin puolin sovitaan, ettei anneta lahjoja, mutta se ei ole ok, jos vain toinen jää ilman.

N49

Vierailija
173/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 jatkaa niin ja kyllä se moottorisaha liittyy minun harrastushommiin.

Vierailija
174/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En myöskään ostanut mitään. On mennyt aina näin eli 15 vuotta.

Vierailija
175/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain mieheltä Dubain matkan, Panama Jackin talvikengät ja Gantin neuleen. Mies sai minulta Rukan matkan, Gantin hupparin ja neulepaidan. Meillä on hyvin sama maku ja tiedetään mistä pidetään- helppoa eikä oikeastaan koskaan ole mennyt vikaan. Suhteen alussa mies osti aina koruja työmatkoilta useamman kerran vuodessa, se harmitti kun ei ole koruihmisiä mutta nyt ostetaan vaan tarvittavaa.

Vierailija
176/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parivuodelakanan, jolla hän nukkuu. Tosi kiva-not.

Vierailija
177/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPadin ja S-ryhmän lahjakortin 250e.

Vierailija
178/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung-älykellon ja aamutakin.

Vierailija
179/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partakoneen, en tosin tiedä mitä sillä kuuluu tehdä nainen kun olen. Nyt partakone on jo hänen kaapissa kylpyhuoneessa.

Vierailija
180/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoseen, kunnolla. Tukisti ja läpsi myös. Tiesin paikkani ja olin kiitollinen.