Mitä sait Joululahjaksi mieheltäsi?
Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?
Kommentit (283)
Me sovitaan joka vuosi ettei osteta toisillemme mitään, mutta silti mies kuitenkin jotain pientä aina antaa. Nyt sanoin, että Kunnaksen kirjan voisin yllätykseksi ottaa ja sen myös sain. Itse pidän kiinni sopimuksesta eli en osta/ostanut joululahjaa miehelle. Uuden pipon saa itse valita joulun jälkeen kun semmoisen kuulemma tarvitsee.
En mitään. Enkä itse antanut mitään. En tarvitse mitään enkä keksinyt miehellekään mitään. Hyvä näin, kenelläkään ei jäänyt paha mieli.
En mitään. Rakastajaltani sain sen sijaan kultaisen sydänriipuksen, joka valitettavasti oli liian lyhyt kaulaani. Täytyy pyhien jälkeen käydä jossain kultasepänliikkeen laitattamassa jatkopala ketjuun. Muuten ihana ja mieleinen lahja.
Pyllyä, suihinoton ja läheisyyttä.
Kultakantaiset helmikorvakorut, lahjakortin kosmetiikkaliikkeeseen, Aallon tammisen tarjoilualustan sekä keräämääni Iittalan astiasarjaa.
RiippaKoivu kirjoitti:
En mitään. Rakastajaltani sain sen sijaan kultaisen sydänriipuksen, joka valitettavasti oli liian lyhyt kaulaani. Täytyy pyhien jälkeen käydä jossain kultasepänliikkeen laitattamassa jatkopala ketjuun. Muuten ihana ja mieleinen lahja.
Varsinainen riippa taidat olla miehellesi. Toivottavasti ymmärtää jättää sinut.
Tosimies 37v kirjoitti:
Varsinainen tosimies kun pyllyä haluaa
Mies sanoi ettei mitään lahjoja, tietäen hänen taloudellisen tilanteen en sitten ostanut mitään lahjaa. Hän sitten antoikin minulle lahjan, ei kallista ym mutta kuitenkin. Mua harmitti kun menin tähän harhaan ettei mitään osteta jos sovitaan, tuli paska olo ja varsinkin mietin että monessa kodissa on voinut käydä samoin tavallaan ihan turhaan. Ympäri vuoden kyllä ostelen miehelle mitä milloinkin, en kallista mutta sukkaa kalsaria ym. mies ei osta mulle mitään koska tietää etten tarvi mitään. Silti eilen harmitti.
Mulle riittäisi jos olisi rakastava mies vierellä. Mutta tämänkin joulun joudun viettämään ihan yksin😞
Mutta ihanaa että monella muulla näyttää olemaan huomaavainen ja rakastava mies vierellään!
PS4 Pron, alusvaatteita ja kylpytakin.
Tosimies 37v kirjoitti:
Hienoa että miehesi osaa pitää hyvänä *<:>
Vierailija kirjoitti:
RiippaKoivu kirjoitti:
Varsinainen riippa taidat olla miehellesi. Toivottavasti ymmärtää jättää sinut.
Sittenhän meitä on kaksi, jotka sitä toivovat.
En saanut yhtään lahjaa. En ole saanut joululahjaa varmaan 20 vuoteen. Enkä syntymäpäivälahjaa.
Miehelle ostin Islannin matkan.
Maksoin myös ihan kaikki jouluruuat ja teinien lahjat.
Jostain syystä minulle ei vaan lahjoja tule. En nyt siitä mitenkään mökötä tai ole marttyyri, mutta onhan se kummallista. Harrastan yhtä asiaa, josta on todella helppo keksiä lahjoja. Yhdestä esineestä olen sanonut ehkä vuoden, että tykkäisin tuosta.
Voin tietysti itse ostaa itselleni kaiken mitä haluaisin, mutta olisihan se vaan kivaa saada muistaminen joskus toiseltakin. Mutta näillä mennään, kohti uusia lahjattomia jouluja.
Blenderin (toivoin sitä) kaksi kirjaa, liput teatteriin ja kylpyläloman
Luultavasti klamydian. Se varmaan selvinnee piakkoin.
Kirjoja, uuden Ipadin. Piti olla taas lahjaton joulu.
Yritin antaa lahjoja joissa on aika pieni hiilijalanjälki.
Lahjakortteja lippukauppoihin, kierrätysmuovista tehdyt alkkarit jne.