Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait Joululahjaksi mieheltäsi?

Kakkonen
24.12.2018 |

Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?

Kommentit (283)

Vierailija
201/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkkitrukin

Vierailija
202/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksalakkaa ja pieni pensseli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traktorin paripyörät lippiksen ja aromipadan

Vierailija
204/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessapaperia,sinappia  ja tuhkakupin

Vierailija
205/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sovittu, ettei osteta toisillemme lahjoja minään merkki/juhlapäivinä, vaan ostamme yhdessä hyödyllistä tavaraa. Viikonloppuna menemme ostamaan uuden imurin.

Vierailija
206/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en ole ikinä minään juhlapäivänä (joulu, synttärit, hääpäivä ym) saanut mieheltäni mitään lahjaa. En edes korttia ja onnittelee/yleensäkään toivottaa joulua ym pitkin hampain. Itse ostin aina hänelle kunnes mietin että ei oo mitään järkeä. Aloin olla antamatta tänä vuonna yhtään lahjaa ym ja mies huomasi heti ja muistan kun hän tänä vuonna täyttäessään 30 pisti kauhean narinan siitä kun en antanut lahjaa. Vieläkin naurattaa kuinka hän suuttui ja meni mököttämään ulkohuussiin :D (oltiin mökillä) no joka tapauksessa nyt jouluna ostin hänelle lahjan ja hän antoi myös minulle lahjan (hän osti minulle pari kirjaa mitä olin toivonut ja itse ostin hänelle hänen toivomansa lompakon vanhan tilalle sekä pullollisen hänen lempi viiniään) . Oltiin aiemmin puhuttu tästä lahja asiasta ja muistamisesta ylipäätään niin hän vihdoin tunnusti ettei osaa huomioida muita. Nyt opettelee :)

Vierailija
207/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojan kotiin 2kert kk ( tämä oli ykköstoiveeni), ratsastusvaelluksen, 2 kirjaa, alusasun ja autonpesun ( myös toiveeni).

Vierailija
208/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen mutta laadukkaan Bluetooth-kaiuttimen. Olen oikein iloisesti yllättynyt. Vietän melkein puolet vuodesta mökillä ja matkoilla, ja paremminhan se musiikki kuuluu kajarin kautta.

Kivasti ajateltu mieheltä.

209/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nää miehet jotka ei muka keksi mitään ja sit ei osta ollenkaan lahjaa.

Niinpä. Esimerkiksi lahjakortti kampaajalle luulisi olevan sellainen lahja, joka varmasti tulisi käyttöön, kun kaikki naiset kuitenkinnleikautravat hiuksensa. Tai jos vaikka nainen tykkää käydä uimassa kylpylässä, niin ostaisi lahjaksi lahjakortin lähimpään kylpylään.

Vierailija
210/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Seuraavaa joulua hänen kanssaan ei tule.

211/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkkitrukin

Hyi yäk! Kuka nykypäivänä haluaa kantaa rääkättyjen eläinten raatoja päällään?

Vierailija
212/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkkitrukin

Hyi yäk! Kuka nykypäivänä haluaa kantaa rääkättyjen eläinten raatoja päällään?

Vieläkö jossakin myydään minkkiturkkeja/ylipäätään turkkeja? Kuka nykyään sellaisia ostaa? 

Onkohan tuo, joka on saanut turkin, jäänne jostain menneiltä vuosisadoilta? Samoin kuin miehensä, joka vielä on turkin ostanut?  Vaikea kuvitella ketään ihmistä, joka vielä nykypäivänä ostaisi turkin?

Sama jos joku "ostaisi hiirenloukuilla" vatustetut puusukset. 

Vierailija
213/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkkitrukin

Mikä on minkkiTRuki?

Vierailija
214/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin yhdessä, ettei muita lahjoja kuin yhteinen viikonloppumatka. Molemmat piti tämän, oikein täydellistä.

Vierailija
215/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäksi uuden riippukeinun. Edellinen hajosi viimekesänä :(. Tämä on parannettu ja hieno versio. Ja villasukkakirjan jota olin haikaillut.

Vierailija
216/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden joogamaton, jonka olin toivonutkin. Yllätyslahjana myös uuden golfmailan. Molemmat oli tosi mieluisia ja hyödyllisiäkin.

Vierailija
217/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan ja kaulakorun. Molemmat mieleisiä.

Vierailija
218/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain oman lahjani pari viikkoa ennen aattoa, kun mies ei malttanut ihan aattoon asti odottaa ja se oli kihlasormus. Ei haittaa yhtään että kosinta tuli etukäteen<3 annoin kyllä itsekin oman lahjani vähän etukäteen, kun tulivat tarpeeseen ja ne olivat uudet kengät.

Sain kylläkin aattona todella hyvää seksiä ja yhdessäoloa. Paras joulunaika ollut ikinä!

Vierailija
219/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Aina jotenkin yhtä kiusallista, vietetään sukujoulua ensin miehen suvun luona ja sitten minun suvun luona. Molemmissa paikoissa lahjojen jako ja minä ainoana en saa yhtään pakettia tai sitten joku suklaarasia anopilta. Aina jossain vaiheessa joku havahtuu ja kysyy "Etkös sinä saanut yhtään lahjaa?" tai kuten tänä vuonna äitini kysyi mieheltäni "Mitä ostit vaimolle lahjaksi?", johon miehen iloinen vastaus "En mitään!". Pakko vaan hymyillen katsella kun sisarukset puolisoineen avaavat toisiltaan saatuja lahjoja. 

Itse toki olen aina huomioinut miestäni lahjoilla. Tänäkin vuonna ostin kalliin harrastukseen liittyvän lahjan + yhden toisen pienemmän jutun, mitä oli toivonut. Aattoillan saikin katsella miehen iloa ja hypetystä omasta lahjastaan.

Ja ei auta suora puhe. Olen miehelle kertonut, miten ikävältä tuntuu kun koskaan ei huomioida ja kertonut esimerkkejä mitä toivoisin lahjaksi, jos ei meinaa itse keksiä. Itse ainakin huomion lahjalla itselleni tärkeitä ihmisiä, jopa koira saa oman paketin. Se on yksi tapa osoittaa, että välitän.

Mutta kun miestä ei kiinnosta niin ei. Tämä on jatkunut siis koko suhteemme ajan. En kertaakaan ole saanut minkäänlaista lahjaa mieheltäni, en jouluna, en syntymäpäivänä tai minään muunakaan "pienempänä" juhlapäivänä. Mies kyllä kertoo aina minulle mitä toivoo itse lahjaksi.

Miehessä on sitten onneksi paljon muita hyviä puolia, muuten voisi tämä huomiomattomuus kyrsiä vähän enemmänkin..

Vierailija
220/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden tyynyn ja puurokulhoja. Oli tykätyt lahjat!