Mitä sait Joululahjaksi mieheltäsi?
Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?
Kommentit (283)
Lentoliput paikkaan josta olen pitkään puhunut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäisi jos olisi rakastava mies vierellä. Mutta tämänkin joulun joudun viettämään ihan yksin😞
Mutta ihanaa että monella muulla näyttää olemaan huomaavainen ja rakastava mies vierellään!
Täällä toinen jolle riittäis. Melkein tippa linssissä luen näitä, jotenkin joulu herkistää kärsimään sinkkuudesta eri lailla kuin normaaliarkena.
n35
Vierailija kirjoitti:
Mies hyvin harvoin muistaa minua lahjoilla, mutta nyt onnistui yllättämään niin, että ihan herkistyin. Sain lempikirjakokoelmani ja DNA Heritage -testipaketin.
Ovatko sukujuuresi ehkä Mongoliasta ? Tomera miehesi päätti siis viimein ottaa asiasta selvää . Tataari ?
Yöpaidan, lumoava-korun, kaksi koirankasvatuskirjaa (mies tietää että haaveilen koirasta ja on näköjään vihdoin sopeutunut itsekin ajatukseen).
Gantin weekend bagin.
Olin iloinen 🤗
En saanut mitään. Mies kysyi hyvissä ajoin, että mitä haluan lahjaksi ja sanoin, ettei hänen tarvii lähteä mitään etsimään. Hoidin lasten lahjaostokset, hommasin miehelle pari pientä pakettia etteivät lapset ihmettele miksi isä ei saanut mitään. Itse tiesin saavani anopilta allakan ja äidiltä kuulokkeet. En tiedä miksi se on joistakin naisista niin kamalaa jos mies ei ole hyvä lahjojen ostaja. Ei mulle ainakaan tarvitse kaupasta tuoda mitään tarpeetonta. Toki sain kyllä ennen joulua mieheltä 200€ kun oli voittanut pitkävedosta.
Loppuviikoksi Pariisiin. Kiitos Kulta. Lapset jäävät mummolaan. Yllätys oli ihana. Oltiin häämatkalla Pariisissa ja nyt samaan hotelliin ihan kaksin.
Verenpainemittarin (oli toive kun paineet ollu alhaiset viime aikoina) sekä fiskarsin tomaatti ja juureeveitsen
Vierailija kirjoitti:
En saanut yhtään lahjaa. En ole saanut joululahjaa varmaan 20 vuoteen. Enkä syntymäpäivälahjaa.
Miehelle ostin Islannin matkan.
Maksoin myös ihan kaikki jouluruuat ja teinien lahjat.
Jostain syystä minulle ei vaan lahjoja tule. En nyt siitä mitenkään mökötä tai ole marttyyri, mutta onhan se kummallista. Harrastan yhtä asiaa, josta on todella helppo keksiä lahjoja. Yhdestä esineestä olen sanonut ehkä vuoden, että tykkäisin tuosta.
Voin tietysti itse ostaa itselleni kaiken mitä haluaisin, mutta olisihan se vaan kivaa saada muistaminen joskus toiseltakin. Mutta näillä mennään, kohti uusia lahjattomia jouluja.
Ai ,jollain on samanlainen mies kuin minulla!
30v yhdessä ,ei muistamisia. Ihan kelpo mies ja isä se muuten on.
Hääpäivääkään ei muista ennenkuin istuu aamulla mun laittamalla aamubrunssilla kuoharia siemaillen.
Voitin viisi euroa, hänen antamasta arvasta. Wuhuu!
Strapon - dildon. Nyt en kyllä ihan tajunnut ?
Yhden designtuotteen joka mulla jo kaapissa on ja kahdella ei tee kukaan mitään.
Sain Ted Bakerin mustan käsilaukun ja kaulakorun. Oikein nappivalinnat ja tarpeeseen tuli:)
En mitään. Mutta joulu oli/on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saanut yhtään lahjaa. En ole saanut joululahjaa varmaan 20 vuoteen. Enkä syntymäpäivälahjaa.
Miehelle ostin Islannin matkan.
Maksoin myös ihan kaikki jouluruuat ja teinien lahjat.
Jostain syystä minulle ei vaan lahjoja tule. En nyt siitä mitenkään mökötä tai ole marttyyri, mutta onhan se kummallista. Harrastan yhtä asiaa, josta on todella helppo keksiä lahjoja. Yhdestä esineestä olen sanonut ehkä vuoden, että tykkäisin tuosta.
Voin tietysti itse ostaa itselleni kaiken mitä haluaisin, mutta olisihan se vaan kivaa saada muistaminen joskus toiseltakin. Mutta näillä mennään, kohti uusia lahjattomia jouluja.
Ai ,jollain on samanlainen mies kuin minulla!
30v yhdessä ,ei muistamisia. Ihan kelpo mies ja isä se muuten on.
Hääpäivääkään ei muista ennenkuin istuu aamulla mun laittamalla aamubrunssilla kuoharia siemaillen.
Harmittaa puolestanne, mutta jos piikana suostuu elämään, niin piikana pidetään. Vaikuttaa vähän siltä, ettei teillä ole montaa miestä elämässä ollut, kun tuollaista hyvänä pidätte. Luulisi jo hävettävän niin paljon että ei toista kertaa unohda, kun brunssille istuu.
Oli auttanut tyttöä nikkaroimaan mulle ristinolla-pelin. Minä tein tytön kanssa iskälle villasukat.
Oli kesällä valinnut metsästä komean joukukuusen joten oli nopea hakureissu ja istuskeltiin nuotiolla lämpimän glögin kera.
Pikkujuttuja, mutta tavaraa osaa kaupasta ostaa kuka vaan/valitsen ne mieluummin itse
Kakkonen kirjoitti:
Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?
Vispilän yleiskoneeseen 😂 Tämä tosin toivottu lahja. Suklaata, korvikset ja lahjakortin hierontaan. Joulun jälkeen tulee vielä pitsiyöpaita (toivottu). Yöpaita ei ehtinyt jouluksi verkkokaupasta. Kivat ja mieluisat lahjat sain.
Itse annoin miehelle sääaseman, kaksi Brava fabricsin paitaa, Happy socksin sukkia ja yhden trikoopuseron. Tykkäsi lahjoistaan. Sukat varsinkin.mieluiset kun ovat pitkävartisemmat pukusukat ja paidoissa hauskat printtikuviot.
En mitään. Mies totesi -sinänsä hyvin totuudenmukaisesti- ”Eikös me olla ostettu jo vuosia itse omat lahjamme”
Taidan ostaa alemyynneistä jotain; just ostin kyllä iPadin itselleni