Mitä sait Joululahjaksi mieheltäsi?
Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?
Kommentit (283)
Luomiväripaletin ja takin (joita olin toivonut) ja lempisuklaatani (yllätys).
Mies sai minulta suklaata, lahjakortin jolla ostaa harrastukseensa välineitä, suihkugeelipakkauksen ja sarjakuvakirjan.
Molemmat tyytyväisiä! :) <3
Ihmetyttää nää miehet jotka ei muka keksi mitään ja sit ei osta ollenkaan lahjaa. Siis telkkari ja kauppakeskuksethan pursuaa kaikkia "parhaat joululahjat rakkaalle!" -tyyppisiä mainoksia, miten yksinkertasia ne äijät on jos ei osaa marssia johonkin liikkeeseen sisään ja kysyä myyjältä et mitä suosituksia olis vaimolle lahjaksi?
Varsinkin jos on jo useempi vuosi sama juttu käynyt, eikö se mies nää naamasta et nyt vaimoa harmittaa? Ja jos naiselle on lahjan saaminen tärkeää niin eiköhän se myyjän valitsema koru tai kirjakin oo parempi vaihtoehto kun se ettei lahjaa ollenkaan?
Sain 50€ millä voin ostaa mieluisan lahjan itselleni.
Lahjakortti kauneushoitolaan ja iso suklaarasia. Miehelle ostin kirjan, konvehtirasian ja viinilahjakortin.
Toivoin, että miehellä olisi tänä jouluna ollut mulle aikaa. Ei ollut. Ehkäpä sitten neljäntenä vuonna.
Sain mieheltä lahjaksi hotelliyön uudeksi vuodeksi. Sitten selvisi, että hän ei ole järjestänyt ko. ajalle lastenvahtia vaan menemme sinne kahden uhmaikäisemme kanssa. Että ollaan sitten uuden vuoden aattoilta ja yö jumissa Helsingin keskustan hotellihuoneessa kahden uhmiksen kanssa, joita ei taatusti saada ennen aamuyötä nukkumaan, koska pauke kovin juuri sillä alueella.
Miten tää nyt ei tunnu yhtään lahjalta vaan pikemminkin rangaistukselta. Olin odottanut kahdenkeskistä romanttista yötä miehen kanssa (jota meillä ei rakkaiden riiviöidemme takia koskaan ole) mutta ei.
Mulle olis parempi lahja vaikka sekin, että mies menisi sinne kolmestaan lasten kanssa ja saisin olla itse kerrankin yksin rauhassa vaikka kotona, tai mennä baariin tai ihan mitä tahansa muuta, kuin vahtia riiviöitä.
Rakkautta, hellyyttä ja huomiota.❤❤❤
Mitäs jos jäisit kahestaan pentujes kaa ja antaisit miehen olla.
Herkkukassin, jossa oli teekaupasta ostettu viittä eri teetä. Jotenkin sydämeni sulaa kun kuvittelen mieheni teekaupassa nuuskimassa eri teemakuja myyjän kanssa. Mukana oli myös ihana teemuki.
Pyydättekö oikeasti useampaakin lahjaa..?
Minulla ei tulisi mieleenkään!
Mutta olenkin ehkä vähä erilainen. En osaa pyytää/vaatia/kerjätä. Jos jotain ostaa niin okei, ilmankin pärjään. En odottele enkä toivo lahjoja keneltäkään. Enemmän lasten riemua kun avaavat paketteja.
Sain lahjakortin vaateliikkeeseen.
Itse ostin miehelle täysin langattomat kuulokkeet ja latausalustan. Lisäksi konvehteja tietenkin.
En tykkää kauheana tästä kulttuurista, että aikuiset vaihtaa lahjoja jouluna. Panostaisivat ennemmin niihin lapsiin. Synttärit on ehkä eri asia. Ei tunnu niin teennäiseltä antaa lahjaa kun ei tarvi ottaa vastaan samalla.
Vierailija kirjoitti:
Silkkisen yömekon, alusasun ja kirjan.
Kaksi ensimmäistä mies osti varmasti osittain itselleen! Arvostan, hyvä mies sulla!
Sain laadukkaita jalkahoitotuotteita, erilaisia kasvonaamioita, suihkusaippuan, käsivoiteen ja palapelin sekä suklaata. Ihanat hemmottelulahjat!
Lahjakortti kauneushoitolaan täysihuoltoon ja kahdet villasukat.
Mies antoi lahjaksi ilmoituksen, että hänellä on toinen nainen, että semmoinen joululahja tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Mies antoi lahjaksi ilmoituksen, että hänellä on toinen nainen, että semmoinen joululahja tänä vuonna.
😢
Kuumavesipullon koska palelen aina ja vaatehöyryttimen, koska vihaan mekkojen silittämistä.
Vierailija kirjoitti:
En saanut mitään. Itse ostin miehelle 700 eurolla hänen haluamiaan lahjoja.
Heitä se sika pellolle!
Auton ja lahjakortin hierojalle 😍