Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait Joululahjaksi mieheltäsi?

Kakkonen
24.12.2018 |

Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?

Kommentit (283)

Vierailija
181/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton ja lahjakortin hierojalle 😍

Vierailija
182/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomiväripaletin ja takin (joita olin toivonut) ja lempisuklaatani (yllätys).

Mies sai minulta suklaata, lahjakortin jolla ostaa harrastukseensa välineitä, suihkugeelipakkauksen ja sarjakuvakirjan.

Molemmat tyytyväisiä! :) <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää nää miehet jotka ei muka keksi mitään ja sit ei osta ollenkaan lahjaa. Siis telkkari ja kauppakeskuksethan pursuaa kaikkia "parhaat joululahjat rakkaalle!" -tyyppisiä mainoksia, miten yksinkertasia ne äijät on jos ei osaa marssia johonkin liikkeeseen sisään ja kysyä myyjältä et mitä suosituksia olis vaimolle lahjaksi?

Varsinkin jos on jo useempi vuosi sama juttu käynyt, eikö se mies nää naamasta et nyt vaimoa harmittaa? Ja jos naiselle on lahjan saaminen tärkeää niin eiköhän se myyjän valitsema koru tai kirjakin oo parempi vaihtoehto kun se ettei lahjaa ollenkaan?

Vierailija
184/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 50€ millä voin ostaa mieluisan lahjan itselleni.

Vierailija
185/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kauneushoitolaan ja iso suklaarasia. Miehelle ostin kirjan, konvehtirasian ja viinilahjakortin.

Vierailija
186/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
187/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saat.

Vierailija
188/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin, että miehellä olisi tänä jouluna ollut mulle aikaa. Ei ollut. Ehkäpä sitten neljäntenä vuonna.

Vierailija
189/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä lahjaksi hotelliyön uudeksi vuodeksi. Sitten selvisi, että hän ei ole järjestänyt ko. ajalle lastenvahtia vaan menemme sinne kahden uhmaikäisemme kanssa. Että ollaan sitten uuden vuoden aattoilta ja yö jumissa Helsingin keskustan hotellihuoneessa kahden uhmiksen kanssa, joita ei taatusti saada ennen aamuyötä nukkumaan, koska pauke kovin juuri sillä alueella.

Miten tää nyt ei tunnu yhtään lahjalta vaan pikemminkin rangaistukselta. Olin odottanut kahdenkeskistä romanttista yötä miehen kanssa (jota meillä ei rakkaiden riiviöidemme takia koskaan ole) mutta ei.

Mulle olis parempi lahja vaikka sekin, että mies menisi sinne kolmestaan lasten kanssa ja saisin olla itse kerrankin yksin rauhassa vaikka kotona, tai mennä baariin tai ihan mitä tahansa muuta, kuin vahtia riiviöitä.

Vierailija
190/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta, hellyyttä ja huomiota.❤❤❤

Vierailija
191/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos jäisit kahestaan pentujes kaa ja antaisit miehen olla.

Vierailija
192/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkukassin, jossa oli teekaupasta ostettu viittä eri teetä. Jotenkin sydämeni sulaa kun kuvittelen mieheni teekaupassa nuuskimassa eri teemakuja myyjän kanssa. Mukana oli myös ihana teemuki.

Vierailija
193/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydättekö oikeasti useampaakin lahjaa..?

Minulla ei tulisi mieleenkään!

Mutta olenkin ehkä vähä erilainen. En osaa pyytää/vaatia/kerjätä. Jos jotain ostaa niin okei, ilmankin pärjään. En odottele enkä toivo lahjoja keneltäkään. Enemmän lasten riemua kun avaavat paketteja.

Sain lahjakortin vaateliikkeeseen.

Itse ostin miehelle täysin langattomat kuulokkeet ja latausalustan. Lisäksi konvehteja tietenkin.

En tykkää kauheana tästä kulttuurista, että aikuiset vaihtaa lahjoja jouluna. Panostaisivat ennemmin niihin lapsiin. Synttärit on ehkä eri asia. Ei tunnu niin teennäiseltä antaa lahjaa kun ei tarvi ottaa vastaan samalla.

Vierailija
194/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silkkisen yömekon, alusasun ja kirjan.

Kaksi ensimmäistä mies osti varmasti osittain itselleen! Arvostan, hyvä mies sulla!

Vierailija
195/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain laadukkaita jalkahoitotuotteita, erilaisia kasvonaamioita, suihkusaippuan, käsivoiteen ja palapelin sekä suklaata. Ihanat hemmottelulahjat!

Vierailija
196/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kauneushoitolaan täysihuoltoon ja kahdet villasukat.

Vierailija
197/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antoi lahjaksi ilmoituksen, että hänellä on toinen nainen, että semmoinen joululahja tänä vuonna.

Vierailija
198/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies antoi lahjaksi ilmoituksen, että hänellä on toinen nainen, että semmoinen joululahja tänä vuonna.

😢

Vierailija
199/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumavesipullon koska palelen aina ja vaatehöyryttimen, koska vihaan mekkojen silittämistä.

Vierailija
200/283 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut mitään. Itse ostin miehelle 700 eurolla hänen haluamiaan lahjoja.

Heitä se sika pellolle!