Ylipainoa 5kg ja pitäisi päästä normipainoon nopeasti.
Antakaa hyviä vinkkejä, karkkeja, sipsejä, hampurilaisia tai muuta lihottavaa en syö ollenkaan ja turhaa sokeria tietysti vältän.
Kommentit (14)
Laita aloituksesi suoraan selaimesi hakuun.Saat monta tulosta. Ketään ei kinnosta sinun ylipainosi tai laihdutus.Aihesta käsitelty rittämiin pitkin vuotta.
Paastoa se kaksi päivää viikossa. Sillä lähtee puoli tai kilo per viikko. En tiedä miten nopeasti sun pitäisi päästä normipainoon. Lisää vielä yksi paastopäivä niin nopeutuu vähän,
Miksi aina on hirveä kiire saada ne kilot pois. Eihän ne kilot sinulle ole viikossa kertyneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Munapaasto
Olen ollut munapaastolla 9,5 vuotta, enkä ole laihtunut yhtään :(
5kg on yksi vaatekoko.
Kilo per viikko kun järkevöit syömisesi ja syöt vain sen minkä kulutat.
Nopea laihdutustulos on hyvin harvoin pysyvä, joten neuvoisin ottamaan rauhassa niiden kilojen kanssa
Jos nopeasti pitää saada pois,niin Nutrilett-kuurille.
Pienennä annoskoot älä juo kuin vettä teetä ja kahvia. Älä edes tuoremehuja. Vähennä hedelmiä ja tilalle kasviksia. Usein se onkin juoma eikä ruoka. Täysmehu lihottaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Jos nopeasti pitää saada pois,niin Nutrilett-kuurille.
Yök, pahoja jauheita ja niistä tuli heikko olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munapaasto
Olen ollut munapaastolla 9,5 vuotta, enkä ole laihtunut yhtään :(
Voi hellenlettas, kun taas tämä palstan vakiJankkaaja, muna-krpä-rnkkaus-serma- talid omidiVajakkiUrpå-setämiesMieslapsi tunkee taas joka ketjuun jankkaamaan sitä mitä hänen mielensä on täynnä eli muna-krpä-rnkkaus-serma. Saanko huomiota, yyy, byy, olen yksinkertainen ja Vemputtaja -imppaaja,byyy
-1kg/ viikko= -1000kcal/päivä. Siitä kun lasket.
Stressi pois niin lohtsyöminen vähenee. Helpompi sanoo kuin tehdä.
Munapaasto