Mitä sait Joululahjaksi mieheltäsi?
Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?
Kommentit (283)
Monitoimikoneen, jonka vein jo varastoon.
En saanut mitään, voi olla syynä se että olen varakas. Haluaisin silti että olisi muistanut minua edes joulukukalla. Pienet asiat kiinnostaa enemmän.
Kaulakorun ja kasvohoidon. Lisäksi oli ostanut lasten kanssa korvakorut ”lapsilta”.
Hienon suomalaisen korun. Itse ostin parin sadan euron kellon.
En mitään. Eikä mies saanut minulta lahjaa.
Toivomani tuoksun, suklaata, korvapuikkoja (hyvin toivottuja ja ostetaan lisää, ison pullon vaahterasiirappia.
Mies hyvin harvoin muistaa minua lahjoilla, mutta nyt onnistui yllättämään niin, että ihan herkistyin. Sain lempikirjakokoelmani ja DNA Heritage -testipaketin.
Silkkisen yömekon, alusasun ja kirjan.
Rooman matkan ja suklaata. Siinäpä kaikki tämän joulun lahjat ja mieluisia molemmat.
Korun, mitä ihailin kerran yhdessä liikkeessä. Lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Suklaata, missä luki elämäni naiselle. Ja pari muuta juttua, jotka liittyvät meidän kahden välisiin vitseihin. Lisäksi sain seksiä tänään joulusaunassa, mahtavaa ruokaa, hyvää punaviiniä ja yhdessäoloa koko perheen kanssa. Miehelleni annoin yhden lahjan liittyen hänen harrastukseensa ja yhden lahjan mistä on puhunut, mutta ei itselleen ostele yleensä sellaisia juttuja.
Turmion kätilöt universal Satan CD.
Kirjava kirja kestävään kehitykseen.
Juha Vuorisen buenos dias kirvesvartta.
Kirjan ja lipun teatteriin. Mieluisat lahjat.
Tänäkään vuonna en saanut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tänäkään vuonna en saanut mitään.
Voi sua ❤️
Matkan Santorinille, korvakorut ja kirjan. Annoin miehelle kellon ja lahjakortin jolla saa hankkia harrastusvälineitä.
En saanut mitään. Itse ostin miehelle 700 eurolla hänen haluamiaan lahjoja.