Lue keskustelun säännöt.
Mitä sait Joululahjaksi mieheltäsi?
Kakkonen
24.12.2018 |
Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?
Kommentit (283)
Keittiövälineitä. Toivoin jotain romanttisempaa, mutta nämä tulevat kyllä tarpeeseen. Asumme siis erillään, joten kyse ei ole yhteisestä keittiöstämme. Muuten en tykkäisi. :D
Olen iloinen, että oli selvästi kuunnellut mitä tarvitsen. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen kade miehellesi, voi kumpa minullakin olisi toinen nainen joka oikeasti tykkäisi minusta. Nyt jouduin maksamaan lähes kaikki jouluruoat (itselleni, avovaimolleni ja hänen 17 ja 19 vuotiaille lapsilleen) lisäksi sain avokin parhaalta kaverilta ( nainen) haukut miten paska ihminen olen. Seksiä ei tässä huushollissa harrasteta ja kaiken lisäksi avokin 19 vuotias tyttö on ihan syvältä, kiukuttelee ja tiuskii jos häntä pytää osallistumaan kotitöihin. Vastaus on että minä käyn töissä enkä siksi jaksa tehdä kotona muuta kuin kytätä TV:tä tai tietokoneen ruutua. Mikähän vittu siinä on että olen niin saamaton etten saa otettua itseäni niskasta kiinni, kerätä tavaroita ja lähteä pois tästä toimimattomasta suhteesta. Ei ole edes yhteisiä lapsia joiden takia pitäisi jäädä.