Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait Joululahjaksi mieheltäsi?

Kakkonen
24.12.2018 |

Hukuttiko miehesi sinut ihaniin ajatuksella hankittuihin lahjoihin? Vai onko miehesi unohtanut lahjat kiireisen arjen keskellä, ja ostanut kenties hätäpäissään prismasta nipun sukkia ja käärinyt ne paperiin. Kolmas miestyyppi joka on toivottavasti harvinaisin, ei huomioinut sinua lainkaan?

Kommentit (283)

Vierailija
241/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain nilkkasukkia kolme pakettia, suklaata, hajuvettä, kultaisen ranneketjun ja kultaiset timanttikorvikset. Ketju ja korvikset oli piilotettu sukkapakettien alle.

Yllätyin, mun mies on vähän sellainen verkkarit ja lippalakkityyppi, joka ei aina älyä näistä naisten mieltymyksistä. Sillä oli meidän teinityttö mukana kaupoilla, taisi vähän iskälle vinkata..

N48v.

Vierailija
242/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoo kuitenkin tutkituttaa koko perheen DNA:t eli epäilee, ettei lapset ole hänen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään. Hänen tarkoitus oli hankkia jotain, puhui siitä pitkin viikkoa.

Ei kuitenkaan saanut aikaiseksi alkuviikosta ja perjantaina alkoikin jo kännäämään.

Tasapuolisuuden vuoksi en ole myöskään antanut hänelle lahjaani.

Tällaista, lapset, on alkoholismi.

Sarjassamme tositarinoita viina-Suomesta

Vierailija
244/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Enkä itse antanut mitään. En tarvitse mitään enkä keksinyt miehellekään mitään. Hyvä näin, kenelläkään ei jäänyt paha mieli.

Meillä sama juttu. Molemmilla on jo kaikki tarvittava. Kiireetön yhdessäolo on paras joululahja.

Vierailija
245/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaatteet, käytännöllistä kauneuteen liittyvää tavaraa, suklaata

Vierailija
246/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saanut yhtään lahjaa. En ole saanut joululahjaa varmaan 20 vuoteen. Enkä syntymäpäivälahjaa.

Miehelle ostin Islannin matkan.

Maksoin myös ihan kaikki jouluruuat ja teinien lahjat. 

Jostain syystä minulle ei vaan lahjoja tule. En nyt siitä mitenkään mökötä tai ole marttyyri, mutta onhan se kummallista. Harrastan yhtä asiaa, josta on todella helppo keksiä lahjoja. Yhdestä esineestä olen sanonut ehkä vuoden, että tykkäisin tuosta. 

Voin tietysti itse ostaa itselleni kaiken mitä haluaisin, mutta olisihan se vaan kivaa saada muistaminen joskus toiseltakin. Mutta näillä mennään, kohti uusia lahjattomia jouluja.

Ai ,jollain on samanlainen mies kuin minulla!

30v yhdessä ,ei muistamisia. Ihan kelpo mies ja isä se muuten on.

Hääpäivääkään ei muista ennenkuin istuu aamulla mun laittamalla aamubrunssilla kuoharia siemaillen.

Harmittaa puolestanne, mutta jos piikana suostuu elämään, niin piikana pidetään. Vaikuttaa vähän siltä, ettei teillä ole montaa miestä elämässä ollut, kun tuollaista hyvänä pidätte. Luulisi jo hävettävän niin paljon että ei toista kertaa unohda, kun brunssille istuu.

Siis mä en vaan kykene uskomaan, että yllämainitun kaltaisia miehiä on oikeasti olemassa?! Ei vaan voi olla noin urpoja miehiä! Mikään kello ei aivoissa kilkata missään vaiheessa vuotta, vaikka vaimo muistaa lahjoilla ympäri vuoden, järjestää hääpäivän juhlimiset yms.?? En todellakaan pystyisi olemaan tuollaisen kanssa vuosikymmeniä, vaikka ei lahjat pääasia elämässä olekaan..

Vierailija
247/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, kuten en aiempinakaan jouluina tai synttäreinä tai muina merkkipäivinä. Kyllähän tää syö ihmistä, kun ei sen vertaa halua puolisoaan muistaa. Itse oon kokeillut ostaa lahjoja, olla ostamatta, puhua ja olla puhumatta, mutta mies on ja pysyy sikana. :( Enkä edes kaipaisi timantteja tai merkkilaukkuja tmv.

Miksi ihmeessä mä tätä kestän?

Jos tää on totta, niin päästä mies takaisin luontoon kaltaistensa joukkoon.

Vierailija
248/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain maailman pehmeimmät, kauniit konjakinruskeat nahkakintaat. Käteni palelevat helposti, joten lahja tulee tarpeeseen. Lisäksi sain mielenkiintoisen romaanin.

Vierailija
249/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polviin ulottuvat villasukat, tumput, ihovoidetta, pefletin ja kännykkään uudet kuoret.

Vierailija
250/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin, että ei osteta lahjoja. Hyvin meni joulu lahjattomanakin

Vierailija
251/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Ilkka Remeksen kirjan perikato just paras :) miehelle ostin sitte vähä jännempiä lahjoja mitä ei voi avata lasten kanssa ;)

Vähän tietty miestä harmitti kun ei kerenny mitään oikeen kellekään ostaa, mutta kiva että edes mut muisti jotenkin @:)

Vierailija
252/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takin ja 250 e rahaa.

Vierailija
253/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai enää vuoden 2018 lopussa kukaan nainen elä parisuhteessa miehen kanssa! Jättäkää HETI ne miehenne, naisten ei enää kuulu elää miehen elämänkumppaneina eli (seksi)orjina!

Vierailija
254/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perään patua.

Vierailija
255/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään.

Aina jotenkin yhtä kiusallista, vietetään sukujoulua ensin miehen suvun luona ja sitten minun suvun luona. Molemmissa paikoissa lahjojen jako ja minä ainoana en saa yhtään pakettia tai sitten joku suklaarasia anopilta. Aina jossain vaiheessa joku havahtuu ja kysyy "Etkös sinä saanut yhtään lahjaa?" tai kuten tänä vuonna äitini kysyi mieheltäni "Mitä ostit vaimolle lahjaksi?", johon miehen iloinen vastaus "En mitään!". Pakko vaan hymyillen katsella kun sisarukset puolisoineen avaavat toisiltaan saatuja lahjoja. 

Itse toki olen aina huomioinut miestäni lahjoilla. Tänäkin vuonna ostin kalliin harrastukseen liittyvän lahjan + yhden toisen pienemmän jutun, mitä oli toivonut. Aattoillan saikin katsella miehen iloa ja hypetystä omasta lahjastaan.

Ja ei auta suora puhe. Olen miehelle kertonut, miten ikävältä tuntuu kun koskaan ei huomioida ja kertonut esimerkkejä mitä toivoisin lahjaksi, jos ei meinaa itse keksiä. Itse ainakin huomion lahjalla itselleni tärkeitä ihmisiä, jopa koira saa oman paketin. Se on yksi tapa osoittaa, että välitän.

Mutta kun miestä ei kiinnosta niin ei. Tämä on jatkunut siis koko suhteemme ajan. En kertaakaan ole saanut minkäänlaista lahjaa mieheltäni, en jouluna, en syntymäpäivänä tai minään muunakaan "pienempänä" juhlapäivänä. Mies kyllä kertoo aina minulle mitä toivoo itse lahjaksi.

Miehessä on sitten onneksi paljon muita hyviä puolia, muuten voisi tämä huomiomattomuus kyrsiä vähän enemmänkin..

Ihmettelen suuresti aviopuolisoa joka jaksaa iloita ja "hypettää" lahjaansa, vaikka samalla tietää, ettei itse muistanut(taaskaan) lahjan antajaa, eli sitä omaa vaimoaan.

Tuo on joten niin ajattelematonta ja itsekästä käytöstä.

Suurin osa ihmisistä osaa olla vähän nolona, kun saa toiselta lahjan, eikä itse ole sellaista huomannut hankkia. Ja jos tätä vielä jatkuu vuodesta toiseen, luulisi jo huomaavan hankkia puolisolleen lahjan. 

Jos ei nyt sitten ihan uuno ole.

Vierailija
256/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput teatteriin :) Ostamme lähinnä aineettomia lahjoja.

Vierailija
257/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, olen niin tylsä ja käytännöllinen että ostan lahjani itse.

Vierailija
258/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut mitään, ei kuulemma keksinyt mitään, sama juttu joka vuosi. Ei osta muutenkaan koskaan lahjoja. Itse ostan joka isänpäivä, syntymäpäivä ja jouluna lahjan miehelle...

Vierailija
259/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut mitään, ei kuulemma keksinyt mitään, sama juttu joka vuosi. Ei osta muutenkaan koskaan lahjoja. Itse ostan joka isänpäivä, syntymäpäivä ja jouluna lahjan miehelle...

Mä en tätä ymmärrä.

Miksi ihmeessä ostatte kaiken maailman lahjoja niille miehille, jos ei nekään osta teille??

Miksi? Kaipaisin edes yhden perustelun?

Jos se on niin vaikea heidän keksiä teille lahjaa niin sanokaa suoraan että lahjakortti kauppaan X on ihan kelpo lahja.

Vähintäinkin ostatte sitten ensi kerralla itsellenne jonkin tosi mieluisan lahjan ja sille miehelle korkeintaan vain paketin sukkia, ja kerrotte, ettette kerta kaikkiaan keksinyt mitään muuta.

Mutta siis, miksi miehen kuuluu saada teiltä lahjoja ja muistamisia mutta teidän ei häneltä???

Vierailija
260/283 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkövatkaimen. Just ennen joulua kerroin, miten heikkotehoinen vatkain on. No, 50W lisää tehoa. Varastoon kiikutin.

Kunnon Vitamix tai vastaavaa olisi ollut mieleen, mutta ne on arvokkaampia ja haluan valita itse, kun käytänkin.

Itse annoin hänelle kahdet sukat, villasekoitetta ja D-vitamiinia.