Onko liian kaunis nainen miehistä pelottava?
Siis fiksun seksikkäästi (ei tyrkysti) pukeutunut, meikannut, hiukset laitettu jne. Käytökseltään ystävällinen, avoin ja itsevarma.
Minä olin tällainen pikkujouluissa, enkä saanut juuri keneltäkään mitään huomiota. Melkein kuin olisin ollut ilmaa miehille. Arkisin töissä saan enemmän huomiota paljon enemmän!
Ihmettelin tuota, koska oletin saavani katseita osakseni vähintään. Petiin en ketään yrittänyt mutta ainahan pieni flirtti olisi piristänyt. :D Väkisinkin tuli mieleen, että olinko liian "pelottava"...?
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja kauniita naisia ei lähestytä. Niitä keitä lähestytään Suomessa ei ole oikeasti kauniita, vaan sellaisia seksipommeja, siinä on ero.
Mä olen varmasti ollut todellinen seksipommi jätesäkkimäisissä vaatteissani, kun miehet ovat päättäneet lähestyä.
Jotenkin vaikea uskoa. Olen aina ajatellut että kivannäköiset kasvot on suurimmalle osalle miehistä se juttu.
Hän varmaan tarkoitti sellaista olemuksessa olevaa seksipommimaisuutta tai jotain? Itseäni lähestytään julkisilla paikoilla jonkin verran, ja toisaalta on sanottu myös pelottavaksi, mutta en ole mitenkään erityisen kaunis joskaan en rumakaan. Näyttäväksi sanottu joskus, eli en tiedä olenko sitten sellainen seksipommimainen?
Vaatetukseen se ei liity, olemuksessahan se on. Eniten miehet lähestyy jos on naturellina jossain rannalla bikineissä, lenkkivaatteissa hikisenä tai mamma-takissa ruokakaupassa, kun sitten taas jos on minihame, korkkarit, toppi ja meikit, niin lähestyminen on paljon vähäisempää.
Mun mielestä mun olemuksessakaan ei ole mitään sellaista, mutta ehkä sitten miehet näkee toisin. Mä olen ennemmin sellainen tarkkailijatyyppi enkä nauti yhtään huomiosta. Lähestyneet miehet ovat useimmiten ensimmäiseksi kehuneet ulkonäköäni, joten näkisin että kyse on ollut kohdallani ihan puhtaasti siitä. Ja tiedän itsekin että erotun ulkonäköni puolesta edukseni, myös laittautumattomana. Mähän en siis käytännössä koskaan laittaudu, silloin joskus kun kävin juhlimassa olin just se tyyppi joka tuli paikalle tennareissa.
En tarkoittanut sitäkään, että olemus pitäisi olla huomionjanoinen :D Itsekään en nauti huomiosta, vaan ennemminkin välttelen, mutta en ala sen vuoksi pienentämään tai latistamaan itseäni.
Olen miettinyt tuota olemus-asiaa sitä kautta, kun teininä tajusin saman ikäisten poikien näkevän isoäitini seksuaalisena olentona (puhuivat hänestä siihen malliin), vaikka isoäiti oli jotain 65v eikä mikään itsestään vimpan päälle huolehtiva nainen tai erityisen kaunis. Veljeni kanssa sitten tuosta joskus parikymppisenä puhuin, ja veli totesi, että "varmaan kun sillä on se katsekin sellainen" eli miehet näkee jotain sellaista, mitä naiset ei välttämättä.
Niin joku sellainen olemus/katse ym. kyseessä, ei pelkkä ulkonäkö itsessään.
Toi on kyllä mielenkiintoista. Mä olen aina ajatellut että seksipommeina pidetään lähinnä sellaisia ulospäinsuuntautuneita, iloisia, flirttailevia, ehkä vähän tyrkyn oloisia naisia (joilla yleensä on myös isot tissit). Ilmeisesti olen ollut väärässä.
Ulospäinsuuntautunut ja iloinen luonne tai isot tissit ei kyllä liity mitenkään mihinkään tyrkkyyteen tai huomionjanoisuuteen. Toivottavasti et leimaa muita ihmisiä tuollaisten synnynnäisten ominaisuuksien perusteella.
Oli miten oli niin miehet ajattelee tuollaisen ulospäinsuuntautuneen ja iloisen naisen automaattisesti sellaisena johon olisi saumoja ja siksi sattumoisin tällaisilla naisilla onkin paljon miespuolisia "kavereita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaunis nainen ei ole pelottava mutta se on luotaan työntävä koska minun tasoni ei riitä sellaiseen, kaunis nainen tavoittelee sitä komeaa miestä joten monet miehet ei viitsi edes iskeä sitä koska oma taso ei siihen naiseen riitä. Mitä tasokkaampi nainen on sitä nirsompi nainen on ja miehet aavistaa sen.
Jos mies on korkeatasoinen eli komea ja koulutettu niin naiset taas kaikki haluavat sitä.
Kauniit naiset eli korkeatasoiset naiset on nirsoja.
M30
Typerä yleistys , ja olettumus. Olen kaunis nainen (hoikka ja pitkä kuin mallimitoissa) ja valitsin työttömän, itseäni lyhyemmän miehen. Syy koska rakastuin tähän mieheen!Hän on ihana ja rento ja hauska ja omiin silmiin komea ja miehekäs.
Miksi tuollaisia sinun kaltaisia pareja ei sitten näy missään? Melkein aina se tasokas nainen tavoittelee vähintään yhtä tasokasta miestä, en tunne yhtään paria missä korkeakoulutettu nainen seurustelee matalasti koulutetun miehen kanssa enkä tiedä yhtään paria missä kaunis nainen seurustelee ruman(ja lyhyen) miehen kanssa.
Naiset pariutuu aina miehen kanssa joka on vähintään samaa tasoa kuin nainen itse, naiset pariutuvat ylöspäin poikkeusetta.
M30
Voin suoraan sanoen omalla kohdalla, että koska yksinkertaisesti vain nämä tasokkaat miehet ovat huolineet parisuhteeseen. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kaunis nainen ei ole pelottava mutta se on luotaan työntävä koska minun tasoni ei riitä sellaiseen, kaunis nainen tavoittelee sitä komeaa miestä joten monet miehet ei viitsi edes iskeä sitä koska oma taso ei siihen naiseen riitä. Mitä tasokkaampi nainen on sitä nirsompi nainen on ja miehet aavistaa sen.
Jos mies on korkeatasoinen eli komea ja koulutettu niin naiset taas kaikki haluavat sitä.
M30
Typerä yleistys , ja olettumus. Olen kaunis nainen (hoikka ja pitkä kuin mallimitoissa) ja valitsin työttömän, itseäni lyhyemmän miehen. Syy koska rakastuin tähän mieheen!Hän on ihana ja rento ja hauska ja omiin silmiin komea ja miehekäs.
Miksi tuollaisia sinun kaltaisia pareja ei sitten näy missään? Melkein aina se tasokas nainen tavoittelee vähintään yhtä tasokasta miestä, en tunne yhtään paria missä korkeakoulutettu nainen seurustelee matalasti koulutetun miehen kanssa enkä tiedä yhtään paria missä kaunis nainen seurustelee ruman(ja lyhyen) miehen kanssa.
Naiset pariutuu aina miehen kanssa joka on vähintään samaa tasoa kuin nainen itse, naiset pariutuvat ylöspäin poikkeusetta.
M30
Kommentissasi on pieni ristiriita. Jos nainen pariutuu miehen kanssa joka on samaa tasoa, miten se muka on ylöspäin pariutumista?
Mitään ristiriitaa ei ole, naiset pariutuu aina miehen kanssa joka on vähintään samaa tasoa kuin nainen itse. Naiset pyrkivät poikkeusketta pariutumaan ylöspäin mutta rajana on se että miehen pitää olla vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on.
M30
Mutta jos sanot että "naiset pariutuvat ylöspäin poikkeuksetta" se tarkoittaa, etteivät naiset pariudu samantasoisten kanssa vaan tasokkaampien. Kuitenkin sanoit ensin että naiset pariutuvat vähintään samantasoisen kanssa. Hiffaatko?
Kyllä ne miehet on biologisesti viritettyjä siihen, että naiset kiinnostaa. Tuollainen humble brag -tyyppinen avautuminen AP:n kyvyttömyydestä houkutella miehiä on vaan hevonpaskaa. Jos miestä kiinnostaa, toden totta se yrittää, vaikka olisi minkä tasoinen tahansa. Toki jos AP on - kuten voin kuvitella - joku kukkulan kuningatar korkkareineen ja tympeine ilmeineen, niin ehkä viisaimmat jättävät väliin. Mutta älkää nyt hyvät naiset kuvitelko, että miehiä mikään ulkonäkö pelottaa. Eli rautakangesta väännettynä: AP, vaikka kuvitteletkin olevasi vastustamaton, ET OLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
M30
Kommentissasi on pieni ristiriita. Jos nainen pariutuu miehen kanssa joka on samaa tasoa, miten se muka on ylöspäin pariutumista?
Mitään ristiriitaa ei ole, naiset pariutuu aina miehen kanssa joka on vähintään samaa tasoa kuin nainen itse. Naiset pyrkivät poikkeusketta pariutumaan ylöspäin mutta rajana on se että miehen pitää olla vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on.
M30
Mutta jos sanot että "naiset pariutuvat ylöspäin poikkeuksetta" se tarkoittaa, etteivät naiset pariudu samantasoisten kanssa vaan tasokkaampien. Kuitenkin sanoit ensin että naiset pariutuvat vähintään samantasoisen kanssa. Hiffaatko?
Naiset pariutuvat miesten kanssa joilla on vähintään sama koulutustaso kuin mitä naisella itsellään on, mitä korkeammin kouluttaunut mies on sitä haluttavampi sellainen mies on naisten mielestä. Koulutustaso myös määrittää aika pitkilti sen millainen palkkataso ihmisellä on.
Ruma(ja lyhyt) mies voi nostaa omaa tasoaan kouluttautumalla koska miehen taso on riippuvainen miehen koulutustasosta.
M30
Mulle on mies sanonut suoraan että olen niin pant*avan näköinen ettei voi ottaa minua kun sitten kaikki hänen ystävänsä haluavat sitten köy*riä minua.
Olin ihan puulla päähän lyöty. Siis mitä ihmettä? Ei sitten miehelle tullut mieleen että olen uskollinen nainen enkä pyöritä mitään karusellia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
M30
M30
Naiset pariutuvat miesten kanssa joilla on vähintään sama koulutustaso kuin mitä naisella itsellään on, mitä korkeammin kouluttaunut mies on sitä haluttavampi sellainen mies on naisten mielestä. Koulutustaso myös määrittää aika pitkilti sen millainen palkkataso ihmisellä on.
Ruma(ja lyhyt) mies voi nostaa omaa tasoaan kouluttautumalla koska miehen taso on riippuvainen miehen koulutustasosta.
M30
Bssää. Molemmat veljeni pariutuneet naisen kanssa, jolla on korkeampi koulutustaso kuin heillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on aina pelottava, koska kauniissa naisessa luonto itse näyttäytyy miehelle tuomitsevana, oletko kelvollinen suvunjatkamiseen, geeniesi eloonjääntiin.
Suomessa on alhainen syntyvyys. Lieneekö kammolla osuutta. -
pikkujoulut on työpaikan tapahtuma. ei siellä kuulu h..railla tai pettää menemään. asiallinen tilaisuus, noin yleensä. ihan oikein miehet (perheelliset miehet) tekivät, että eivät antaneet huomioh..ralle tilipitappia tai sitä haluttua huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on mies sanonut suoraan että olen niin pant*avan näköinen ettei voi ottaa minua kun sitten kaikki hänen ystävänsä haluavat sitten köy*riä minua.
Olin ihan puulla päähän lyöty. Siis mitä ihmettä? Ei sitten miehelle tullut mieleen että olen uskollinen nainen enkä pyöritä mitään karusellia
Kuulostaa niin uskomattomalta että on kyllä pakko kysyä: mistä olet onnistunut löytämään noin tyhmän miehen XD
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä liian kaunista naista tullut vastaan. Jos vika ei ole kropassa tai naamassa, se on luonteessa ja käytöksessä.
Kaunis, mutta resting bitch face. Kovaan ääneen selittää kavereilleen kuinka miehet ovat typeryksiä kun luulevat että Hän kelpuuttaisi aivan mitä tahansa.
Ja sitten kertoo itselleen kuinka vain on liian hyvä miehille kun kukaan siitä top1% ei lähestynyt
Vierailija kirjoitti:
Se mies oli siinä mielessä oikeassa, että useimmat miehet on ihan mulkkuja. Köyrivät vaikka kaverinsa naista, jos vain saavat tilaisuuden. Muulloin vain kuolaavat, jos nainen osoittautuu uskolliseksi.
Ei ole pelottava, vaikka naiset tahtovat näin uskotella itselleen. Miehet eivät pelkää naisten tavoin kaikkea mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole suomessa tämän näköisiä
https://e0.pxfuel.com/wallpapers/887/304/desktop-wallpaper-monica-bellu…
Helsinki on täynnä nuoria kauniita ulcomaalaistaustaisia/mixed naisia, ja joukkoon mahtuu myös tuon tasoisia kaunottaria kyllä
Tämä on niin totta. Suomessa ei nykyään tarvitse tyytyä Suomi-naiseen, jos ei halua.
Usein ulkomaalaistaustaisilla on odotuksena maskuliinisempi mies kuin mitä suomalaiset on keskimäärin. Täällä on miehen asema poljettu aika epämaskuliiniseksi, niin saa ihan kunnolla tehdä töitä, että löytää itsestään sen Miehen, joka vetoaa muualta tulleisiin.
Me oikeat miehiset miehet emme ole antaneet polkea asemaamme epämaskuliiniseksi. Siksi me suomalaiset miehet olemme erityisen suosittuja ulkomaalaisten naisten silmissä.
Pelko? Ei. Varovaisuus, kyllä.
Pitää varmistaa hopeaketjuin seinään kahlitsemalla ettei muutu succubus-olioksi
kun pirskottaa pyhää vettä päälle.
Ruoskalla ja pyhällä tulella sellaiset nosferatut on ennenkin taltutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole suomessa tämän näköisiä
https://e0.pxfuel.com/wallpapers/887/304/desktop-wallpaper-monica-bellu…
Helsinki on täynnä nuoria kauniita ulcomaalaistaustaisia/mixed naisia, ja joukkoon mahtuu myös tuon tasoisia kaunottaria kyllä
Tämä on niin totta. Suomessa ei nykyään tarvitse tyytyä Suomi-naiseen, jos ei halua.
Usein ulkomaalaistaustaisilla on odotuksena maskuliinisempi mies kuin mitä suomalaiset on keskimäärin. Täällä on miehen asema poljettu aika epämaskuliiniseksi, niin saa ihan kunnolla tehdä töitä, että löytää itsestään sen Miehen, joka vetoaa muualta tulleisiin.
Me oikeat miehiset miehet emme ole antaneet polkea asemaamme epämaskuliiniseksi. Siksi me suomalaiset miehet olemme erityisen suosittuja ulkomaalaisten naisten silmissä.
Hyvä te.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies oli siinä mielessä oikeassa, että useimmat miehet on ihan mulkkuja. Köyrivät vaikka kaverinsa naista, jos vain saavat tilaisuuden. Muulloin vain kuolaavat, jos nainen osoittautuu uskolliseksi.
Kavereiden siskojakaan ei jätetä rauhaan vaan nekin on ihan kelpoja köyrimiskohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja kauniita naisia ei lähestytä. Niitä keitä lähestytään Suomessa ei ole oikeasti kauniita, vaan sellaisia seksipommeja, siinä on ero.
Mä olen varmasti ollut todellinen seksipommi jätesäkkimäisissä vaatteissani, kun miehet ovat päättäneet lähestyä.
Jotenkin vaikea uskoa. Olen aina ajatellut että kivannäköiset kasvot on suurimmalle osalle miehistä se juttu.
Hän varmaan tarkoitti sellaista olemuksessa olevaa seksipommimaisuutta tai jotain? Itseäni lähestytään julkisilla paikoilla jonkin verran, ja toisaalta on sanottu myös pelottavaksi, mutta en ole mitenkään erityisen kaunis joskaan en rumakaan. Näyttäväksi sanottu joskus, eli en tiedä olenko sitten sellainen seksipommimainen?
Vaatetukseen se ei liity, olemuksessahan se on. Eniten miehet lähestyy jos on naturellina jossain rannalla bikineissä, lenkkivaatteissa hikisenä tai mamma-takissa ruokakaupassa, kun sitten taas jos on minihame, korkkarit, toppi ja meikit, niin lähestyminen on paljon vähäisempää.
Mun mielestä mun olemuksessakaan ei ole mitään sellaista, mutta ehkä sitten miehet näkee toisin. Mä olen ennemmin sellainen tarkkailijatyyppi enkä nauti yhtään huomiosta. Lähestyneet miehet ovat useimmiten ensimmäiseksi kehuneet ulkonäköäni, joten näkisin että kyse on ollut kohdallani ihan puhtaasti siitä. Ja tiedän itsekin että erotun ulkonäköni puolesta edukseni, myös laittautumattomana. Mähän en siis käytännössä koskaan laittaudu, silloin joskus kun kävin juhlimassa olin just se tyyppi joka tuli paikalle tennareissa.
En tarkoittanut sitäkään, että olemus pitäisi olla huomionjanoinen :D Itsekään en nauti huomiosta, vaan ennemminkin välttelen, mutta en ala sen vuoksi pienentämään tai latistamaan itseäni.
Olen miettinyt tuota olemus-asiaa sitä kautta, kun teininä tajusin saman ikäisten poikien näkevän isoäitini seksuaalisena olentona (puhuivat hänestä siihen malliin), vaikka isoäiti oli jotain 65v eikä mikään itsestään vimpan päälle huolehtiva nainen tai erityisen kaunis. Veljeni kanssa sitten tuosta joskus parikymppisenä puhuin, ja veli totesi, että "varmaan kun sillä on se katsekin sellainen" eli miehet näkee jotain sellaista, mitä naiset ei välttämättä.
Niin joku sellainen olemus/katse ym. kyseessä, ei pelkkä ulkonäkö itsessään.
Toi on kyllä mielenkiintoista. Mä olen aina ajatellut että seksipommeina pidetään lähinnä sellaisia ulospäinsuuntautuneita, iloisia, flirttailevia, ehkä vähän tyrkyn oloisia naisia (joilla yleensä on myös isot tissit). Ilmeisesti olen ollut väärässä.
Jos rumahko nainen tuijottaa miehiä silmiin, hän on helposti lähestyttävän oloinen. Kuvailemasi nainen antaa saman vaikutelman muulla estottomuudella. He ovat sikäli samanlaisia: avoimia huomiolle.
Nainen jolla on "sellainen katse" kompensoi ja vielä ylittääkin ulkonäkönsä puutteita, saadakseen nauttia huomiosta. Hän määrätietoisesti pyytää itselleen juttuseuraa, tai mitä kaipaakin. Rempseä saa seuraa toisenlaisella aktiivisuudella. Mut toi katse on suora pyyntö saada huomiota, kun taas rempseys saattaa olla omahyväisempää nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ulkonäkö muodostaa aloituksessa 99% seurustelun aloituspäätöksestä.
Enpä usko. Miksi sitten esim. Oma mieheni jätti pitkän, kauniin ja vieläpä isorintaisen tyttöystävänsä takiani. Itse olen rumahko täysin tavis, täysin luonollinen ja vmäinen bitch luonteeltani?
Voisitko paljastaa oman käsityksesi siitä miksi miehesi vaihtoi kauniin ja naisellisen tyttöystävänsä kuvaamaasi riivinrautaan?
Sielujen sympatia? Olen itsevarma, sanavalmis ja meillä on hyvin samanlainen huumorintaju. Olen älykäs, käytännöllinen ja päättäväinen, enkä mene lauman mukana. Pystyn toimimaan itsenäisesti enkä ole vaativainen ja ripustautuva. Osaan hoitaa itse asiani eli esim. Vaihtaa palaneet lamput, sulakkeet, huoltaa auton ja vaihtaa renkaat. Olen myöskin rehellinen ja luotettava ja se mitä sanon pitää.
Täällä toinen ruma(hko) nainen, jolla myös aina riittänyt vientiä. Sekä suoraan että epäsuorasti (just näitä "olin vuosia ihastunut sinuun -avautumisia). Olen samanlainen kuin sinä, paitsi että en osaa huoltaa autoa. Sen sijaan osaan esimerkiksi tehdä musiikkia, pitää huolta elektroniikasta ja ommella tarvitsemani vaatteet. Ja opetella mitä vain.
Olen luonnonlapsi, en meikkaa enkä voi sietää korkokenkiä. Olen ihan hyvärunkoinen, mutta kasvoista suoraan sanottuna ruma. Itse epäilen suosioni syyksi sitä, että olen aivoiltani aika miehinen. Eli niin sanotusti asiakeskeinen, en ihmiskeskeinen. Rakastan knoppitietoa, ja analysoin mieluummin vaikka jotain kirjaa kuin että mitä Tuula sanoi.
Eli minun kokemukseni on, että miehet tykästyvät luonteeseen ja ajatuksiin pikemmin kuin ulkonäköön, ja vähiten heitä innostaa nainen, joka jahtaa kehuja.
Olipas siinä stereotypiaa kyllikseen. Näin humanistina huomauttaisin, että me analysoimme juurikin kirjoja, ja kyllä siihen tarvitaan nimenomaan "ihmiskeskeisyyttä" ei niinkään "asiakeskeisyyttä", muuten jää analyysit pelkälle pintatasolle.
Ja kuka määrittelee sen tason? Ja miten? Ei kai vaan se nainen? 😀