Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
1741/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että on tästä ketjusta ollut joku hyötykin. Tämä ketju sai mut tajuamaan että todennäköisesti eräs ihminen pitää minua ahdistavana roikkujana. En siis kuitenkaan usko että hän on kirjoittanut tänne, mutta tänne kirjoitetut viestit ja hänen kiukkuisuus ja tympeys nykyään irl sai minut ajattelemaan. En ollut ajatellut asiaa aiemmin niin, vaan kuvittelin hänen ymmärtäneen minun halunneen vain ystävyyttä ja meidän välien olevan ihan hyvät. Hymytkin voi vain tulkita niin väärin.

Vierailija
1742/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtini on se että komea ja  suht hyvin varustettu mieskin voi joutua kokemaan yksinäisyyttä, eikä tuloissakaan ole mitään vikaa. Minua voisi kutsua yksinäiseksi jännämieheksi; Kohtalon ironiaa :)

Tekeekö komea naama ja iso mun a mie hestä jä nnän?

Toki voit olla muilta ominaisuuksilta ”jän nämies”

E siin tyykö sinul la puheryt min on gelmien li säksi my ös esimer kik si kat ko käve lyä?

Täällä joutuu tekemään noin, kun tietyt -ja itseasiassa aika monet- sanat on bannissa.

Eli ei saa viestiä läpi muutoin.

Tarvitseeko sellaista viestiä läpi saadakaan?

Täällä voidaan (turhaan) kontrolloida ihmisten puheita niin paljon kuin haluavat, mutta ainoa mihin se johtaa on suomalaisen naisen halveksintaan.

Itse en mm. ole enää feministi, koska vauva.fi ja jotkut Facebook-ryhmät + tietyt ihmiset irl.

Suomalaisten naisten asiat ei kiinnosta enää yhtään, pärjätköön omillaan.

Miten ikinä liittyy ketjun aiheeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kadottanut yhden miehen vaikka asutaan samassa kaupungissa. Nähnyt hänet kaksi kertaa ja kiinnostus on ilmiselvää ja molemminpuoleista, mutten saa häneen mitään kontaktia, koska en tiedä kuka hän on!

Sattumaa odotellessa..

Mikä kaupunki?

Etelä-Suomessa oleva.

Huoh. Etelä-Suomessa on lukuisia kaupunkeja täynnä asukkaita. Yksin pääkaupunkiseudulla asuu yli miljoona ihmistä. Mikä siinä niin kauheasti pelottaa mainita vaikka vain se kaupunki? Taatusti et paljastuisi hiljaisine mielen haaveinesi.

Miksi se kaupunki pitäis sun mieliksi sanoa? 😁

T. Sivusta

Kiitos kysymästä, arvoisa Valopää. Ei tarvitse minun mieliksi sanoa, mutta kyllä se täällä selviää, miksei omaa kultaa ole joillekin kainaloon löytynyt. Äärimmäistä ylivarovaisuutta ja hätävarjelun liioittelua epärealistisiin mittoihin saakka.

Siinä sitä saa sitten pureksia kynsiään yksin asunnossaan ja toivoa, ettei vaan joku keksisi, mitä siellä yksinään mietiskelee.

Realitetteejä tässä:

1. Kaivattusi ei lue tätä palstaa

2. Ei ainakaan juuri sillä taivaallisella sekunnilla kun sinä satut paljastamaan tänne hänen silmiensä värin

3. Vaikka laittaisit kaivattusi nimikirjaimet, paikkakunnan, pituuden ja painon, lukuisat ihmiset sopisivat kuvaukseen

4. Vaikka lisäisit kuvaukseen kaivattusi hiusten- ja silmien värin, omat ulkonäkökuvauksesi, viimeksi nähdessänne molempien käyttämät vaatteet ja sen talon värin, jossa tapasitte, tunnisteet olisivat edelleen niin ympäripyöreät, että kaivattusi tuskin niistä itseään keksisi. Jos siis lukisi tätä palstaa.

5. Mutta kun ei lue

6. Ainakaan juuri sillä taivaallisella sekunnilla kun sinä tipautat sen häntä koskevan viestisi tänne miljoonien samankaltaisten joukkoon

Tuliko mieleen, arvoisa valopää, ettei kaikki edes kuvittele täältä ketään tavoittavansa? Muuten vaan puretaan mieltä kirjoittamalla.

Miksi ihmiset kärttää muilta noita tunnisteita ja oikein suuttuu, kun niitä ei anneta? Sallikaa ihmisille erilaiset tavat käyttää ketjua, ei kaikki tässä mitään etsintäkuulutuksia tee vaan hoitaa varsinaiset hommat sitten sen oikean elämän puolella.

Ei kaikki, mutta hämmästyttävän moni hourupää kuvittelee.

Ja on aivan mehuissaan, koska A jolla on sama ääntiö sukunimessään, kolmen kuntarajan takana kävi tänään Prismassa.

Ja kun minäkin kävin tänään Prismassa ja minulla on vielä hiuksetkin, niin onhan se selvä että minua hän etsii!

Niin, siksi ihmettelenkin, miksi muilta kärtetään noita kaupunkeja ja kirjaimia, ja oikein suututaan (ja haukutaan!), kun niitä ei haluta antaa. Sitten vielä vedetään jotain johtopäätöksiä ylivarovaisuudesta ja mitä kaikkea tuossa lainauksessa oli. Ei voi kuin hämmästellä. Miksi hänelle oli niin stanan tärkeää saada tietää se kaupunki, että suuttui noin pitkän tekstin verran?

Mieluummin luen vaikka varattujen maailmankuvasta kuin siitä, että millaisin tunnistein saa kirjoittaa, että kelpaa ketjuun.

No sehän tässä juuri onkin kovin monella, haluavat kuvitella että nyt siellä joku kaipaa juuri Sinua. Kun kerran osui se kaupunkikin kohdalleen.

Harmittaahan se kun muuten kuulostit juuri siltä Ekiltä, joka teki minusta miehen.

Hirvimetsän jälkeen nuotion äärellä, karhuntaljalla. Mutta ei homolla tavalla. Ei!

Vaan miehekkäällä latinotavalla.

Hys Jorma Jormungandini nyt! Vaimosi pian hoksaa mitä on tapahtumassa, muutenkin jo laittelee alapeukkuja aina kun kaipailen J-miestä. Ja vihjaus siitä, että jossain kaupungissa joku kaipaa toista, voisi olla viimeinen niitti. Ei naiset ymmärrä, että metsällä pitää piiput rassata. Eikä se ole homoa, jos se tapahtuu metsässä, kun on nautittu pannukahvia ja makkaraa, ja taljalla vähän katsellaan, kun tähdet alkavat loistaa kuin innokkaan metsämiehen silmät. Ensi kerralla ei pidä kyllä nukahtaa tai sitten otetaan viinahömpsyt päälle niin voit sanoa olleesi juopottelemassa onnistuneen kaadon jälkeen 😉

Vierailija
1744/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtini on se että komea ja  suht hyvin varustettu mieskin voi joutua kokemaan yksinäisyyttä, eikä tuloissakaan ole mitään vikaa. Minua voisi kutsua yksinäiseksi jännämieheksi; Kohtalon ironiaa :)

E siin tyykö sinul la puheryt min on gelmien li säksi my ös esimer kik si kat ko käve lyä?

Täällä joutuu tekemään noin, kun tietyt -ja itseasiassa aika monet- sanat on bannissa.

Täällä voidaan (turhaan) kontrolloida ihmisten puheita niin paljon kuin haluavat, mutta ainoa mihin se johtaa on suomalaisen naisen halveksintaan.

Itse en mm. ole enää feministi, koska vauva.fi ja jotkut Facebook-ryhmät + tietyt ihmiset irl.

Ei liity, sen enempää kuin tuon typeryksen kyselykään (”Tarvitseeko sellaista viestiä läpi saadakaan?”)

Mutta totuus tuo vain on, tällainen asenneilmapiiri ja sensurointi on pois lopulta ainoastaan niiltä siniseksi hiuksensa värjänneiltä läskeiltä ja muilta kehitysvammaisilta ”feministeiltä”.

Minun saman typeryksen seuraava kysymys: miten ne katkottujen sanojen viestisi liittyivät aiheeseen? Tässä aiheessa on käytettävissä harvoja sellaisia sanoja, jotka eivät menisi sensuurista läpi, joten edelleen: tarvitseeko sun saada tässä ketjussa läpi viesti, jota on sensuroitava?

Vierailija
1745/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kaikki hyvin? Oletko unohtanut minut loman aikana?

Vierailija
1746/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä pitkä, urheilullinen, lyhythiuksinen mies Itä-Vantaalta, laita viestiä naapurikuntaan! Kysy vaikka uuden vuoden suunnitelmia :)

Vierailija
1747/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity, sen enempää kuin tuon typeryksen kyselykään (”Tarvitseeko sellaista viestiä läpi saadakaan?”)

Mutta totuus tuo vain on, tällainen asenneilmapiiri ja sensurointi on pois lopulta ainoastaan niiltä siniseksi hiuksensa värjänneiltä läskeiltä ja muilta kehitysvammaisilta ”feministeiltä”.

Minun saman typeryksen seuraava kysymys: miten ne katkottujen sanojen viestisi liittyivät aiheeseen? Tässä aiheessa on käytettävissä harvoja sellaisia sanoja, jotka eivät menisi sensuurista läpi, joten edelleen: tarvitseeko sun saada tässä ketjussa läpi viesti, jota on sensuroitava?

Et selvästikään tiedä, että tämän palstan mustalle listalle kuuluu liuta aivan tavallisia sanoja ja termejä ja m o D erointi on todella epäloogista - ja epärehellistä.

Eli kyllä: tarvitsee, ja sinä paljastat ainoastaan oman orjamaisuutesi kun oikein puolustat keskustelunvapauden perusteetonta rajoittamista.

Ei tämä ole mikään valtion julkinen tila vaan yksityisen, kaupallisen toimijan tarjoama paikka. Kyllä he saavat asettaa mieleisensä toimintasäännöt siinä missä kuka tahansa muukin yksityisen tilan haltija. Jos kirjoitat täällä, hyväksyt nämä säännöt ja jos et hyväksy, ei tarvitse kirjoittaakaan.

Mene ylikselle. Siellä on kuulemma romanttisempaakin kuin täällä.

Ps. Olen muuten takuulla palstaillut pitempään kuin sinä ja harvoin minun tarvitsee täällä sanojani muokata jälkeenpäin. Tässä ketjussa ei koskaan.

Vierailija
1748/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin viime yönä nainen joskus neljän kieppeillä. Tulit hyvin vahvasti mieleeni, enkä saanut pitkään aikaan nukuttua. Ajattelin meitä. Rakastan sinua.

Vierailija
1749/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eki!

Haulikkoni kaipaa jynssäämistä, lähretkö mehtälle?

Vierailija
1750/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin viime yönä nainen joskus neljän kieppeillä. Tulit hyvin vahvasti mieleeni, enkä saanut pitkään aikaan nukuttua. Ajattelin meitä. Rakastan sinua.

Minäkin ajattelin sinua yöllä.

Vierailija
1751/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä meistä ajattelit?

Vierailija
1752/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eki!

Haulikkoni kaipaa jynssäämistä, lähretkö mehtälle?

Lähetään vaan, mehtäsä on hyvä ryskätä nottei naapurit kuule. Jos vaikka jäniksen sais, nautittais lihasta taas paikan päällä. Nuotiolla kuumiaa äkkiä...

Vierailija
1753/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin heräsin viime yönä klo 4.06. Puhelimen ääneen tosin, mutta tulihan sitä sitten taas kaikenlaista sinuun liittyvää tuumattua, kun kerran valveilla olin.

Vierailija
1754/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko rakkaus syttyä näin nopeasti? Voiko.

Tunnen samoin. Olen nukkunut kaksi yötä niin koiran unta. Ensi yönä on pakko saada nukuttua. Olisikohan se helpompaa sylissäsi. Koittaakohan sellainen aika joskus? Mitä luulet? Tämä kaipaaminenkin on aika rankkaa. Eikö. Vaikka toki ihanaa ja suloistakin.

Vierailija
1755/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko rakkaus syttyä näin nopeasti? Voiko.

Tunnen samoin. Olen nukkunut kaksi yötä niin koiran unta. Ensi yönä on pakko saada nukuttua. Olisikohan se helpompaa sylissäsi. Koittaakohan sellainen aika joskus? Mitä luulet? Tämä kaipaaminenkin on aika rankkaa. Eikö. Vaikka toki ihanaa ja suloistakin.

Kyllä tässä on pakko uskoa, että rakkaus voi syttyä näin nopeasti. Haluaisin sinut syliini. Se olisi ihanaa. Uskon, että me saamme vielä toisemme. Kaipaaminen on kyllä tosi rankkaa, vaikka on ihana ajatella sinua rakkaani. En tiedä mitään ihanampaa kuin sinä.

Vierailija
1756/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä soita?

Vierailija
1757/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nukkunut jo parisen kuukautta koiran unta, ja joka yö olet mielessä ollut. Ei tämä helppoakaan ole...Suukot sulle mies!

Vierailija
1758/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tänään haaveillut sinusta. Kuinka hellästi koskettaisit minua, miten ihanasti silittäisit.

Niin minäkin sinusta. Makaisimme hämyssä, takkatulen leiskuvassa loisteessa vastakkain, kaulasi oikean käsivarteni päällä, sinä vasemmalla kyljelläsi. Oikea käteni yltäisi nipin napin pörröttelemään tukkaasi tai silittämään selkääsi - myös painamaan sinut rintaani vasten tarvittaessa. Vasen käteni olisi vapaa hyväilemään ihan kaikkialta. Olisimme hyvin lähekkäin, muttemme ihan kiinni toisissamme. Vielä. Vain pieni kurotus, ja voisimme suudella kiihkeästi ja pitkään. Mutta sekin saisi nyt odottaa. Sinä voit tutkia tukkaani, niskaani, selkääni samalla kun käteni tunnustelevat kevyesti mutta suurella mielenkiinnolla selkäsi muotoja ja kylkesi kaaria. Liukuessaan kylkeäsi alaspäin käteni huomaisi lantiosi mainiot hieman kulmikkaat mutta pyöristetyt muodot ja aistisi pienen liikkeen lanteittesi kiertyessä sievästi hieman. Käteni kohtaisi pikkuhousujesi päärmeen ja seuraisi sitä takapuolelle, jossa kuminauhapingotteisen kankaan ja selkäsi ihon väliin jäisi kiva pikku tunneli selkärangan tuntumaan. Sieltä sormi tai kaksi varovasti alkaisi tunnustella reittiä pidemmälle, kohti käymättömiä korpimaita. Samalla koukistaisit lantiotasi hivenen minua kohti ja ehkä huokaisit pikkuisen. Enempää en tässä rohkene kertoakaan. Mutta paljon voisi vielä tapahtua.

Ajattelisitpa minusta näin. 

❤ Ajattelenkin

Vierailija
1759/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Kerran käskit mun mennä Tinderiin. En sinne mee mut ehkä pitäis kohta alottaa nettideittailu. Takuuvarmana lisää p*skoja kokemuksia. Tulis silti muuta pään täytettä. Tää vuosi sais riittää sun kaipailulle eikä tää oo ollu mulle mikään kiva juttu. Sä pidät mua vaan varalla.

Vierailija
1760/3899 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa. Kerran käskit mun mennä Tinderiin. En sinne mee mut ehkä pitäis kohta alottaa nettideittailu. Takuuvarmana lisää p*skoja kokemuksia. Tulis silti muuta pään täytettä. Tää vuosi sais riittää sun kaipailulle eikä tää oo ollu mulle mikään kiva juttu. Sä pidät mua vaan varalla.

Kyllähän netissä voi tavata niitä kivojakin tyyppejä, jos antaa heille mahdollisuuden. Kuulostaa siltä et sun sydän on särkynyt tänä vuonna (mun myös) joten toivotan sulle paljon tsemppiä ja parempaa seuraavaa vuotta.

Ketju on lukittu.