Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa viestiini nainen? Oletkohan yrittänyt lähettää minulle jonkilaista vastausta? Toivottavasti voit kaikesta huolimatta hyvin ja vietit mukavan joulun läheistesi kanssa.
Mitä kautta lähetit viestin?
Alegria
I see a spark of life shining
I hear a young minstrel sing
Beautiful roaring scream
Of joy and sorrow, so extreme
There is a love in me raging
A joyous, magical feeling
Alegria
As the light of life
As a clown who cries
The great cry
Of crazy sorrow
As the rage of love
As an assault of happiness
This was a really good day. Morning especially. I dreamed of you last night. You rubbed my shoulders and stroked my hair.Such lovely dream.I miss you so much. I'd like to see your smile and hear your voice. Thank you for being my Sunshine.
Hyvää yötä. Sinä kosketat minun sisintäni niin syvältä olemalla ihastuttava itsesi, etten voi muuta kuin rakastaa sinua. Kaipaan seuraasi enemmän kuin mitään muuta. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Pidetään kesälomat samaan aikaan niin ei tarvitse olla pitkään erossa.
Miehelle vai naiselle?
Naiselle on.
Miehelle oli.
Ei ollut kun naiselle oli!!
Jännitin sun näkemistä tosi paljon, olihan edelliskerrasta kulunut jo melko tovi. Lisäksi sun aiempi käytös oli ollut niin vaikeatulkintaista ja ristiriitaista, että pelkäsin tunteitteni olleen yksipuolisia - että olisinko sittenkin kehitellyt kaiken omassa päässäni, kenties jopa nolannut itseni olemalla sun suhteen niin läpinäkyvä. Tämän kaiken vuoksi olikin yhtä aikaa sekä suuri pettymys että myös valtava helpotus, kun et edes huomannut mua. Katsoit suoraan ohitse ja lävitse, olin täysin ilmaa sinulle. Sä et koskaan siis edes noteerannut mua niin, että olisin jäänyt sun mieleen.
Tällä varmaan pääsen susta ylitse. Ylpeyden sain ainakin säilyttää, kai sekin jotain on. Ja ajatukset on vihdoinkin taas jossakin järkevässä järjestyksessä, vaikka sydän täysin muusina onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastaa viestiini nainen? Oletkohan yrittänyt lähettää minulle jonkilaista vastausta? Toivottavasti voit kaikesta huolimatta hyvin ja vietit mukavan joulun läheistesi kanssa.
Mesellä pistin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Sinä kosketat minun sisintäni niin syvältä olemalla ihastuttava itsesi, etten voi muuta kuin rakastaa sinua. Kaipaan seuraasi enemmän kuin mitään muuta. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Milloin olet viimeksi nähnyt hänet, tuon kaipaamasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanottua, mistään en ole ollut elämässäni niin varma kuin siitä, että mahdollisuutta kannattaa odottaa (ja ymmärrät mitä odottamisella tarkoitan) toteutuu se tai ei, etten lähde mihinkään tai etten tahallani härki. Ego näemmä vain tarvitsi varman tiedon, nyt on senkin helpompi olla. Haaveet ovat eri asia kuin teot tai odotukset. Olen tyytyväinen, kun olet, teet ja elät elämääsi vaikken olisi siinä missään isossa roolissa mukana tai ollenkaan, jos niikseen on. Tälle perustukselle jotakin sitten rakentuu jos rakentuu, potentiaalisesti jotakin hienoa, mutta se hienous tulee sen tyytyväisyyden päälle. Ja jos kipu on se paikka, jossa sinun jollain hetkellä itsesi vuoksi täytyy olla, yritän senkin myös kestää. Apua voit kuitenkin aina minulta pyytää eikä se ole minulle rasite. Sekin on täysin tervetullut avunpyyntö, jos pyydät minua perääntymään tai jos tarvitset lomaa minusta.
Minun ei tarvitse sinun suuntaasi liikkua, vaikka haaveilenkin. Saat tulla luokseni mikrometri mikrometriltä. Tai saat ottaa askelmia taaksepäin ja saat huhuilla minulle, voisinkos nyt siirtää takamustani sinne suuntaan. Katselen sinua aivan joka tapauksessa ilolla, mielenkiinnolla, hellyydellä ja hyväksynnällä. Tiedät että olen sinun eli siinä mielessä ei ole mitään mitä kohti mennä tai mistä perääntyä. Se vain on. Ja on ollut jo pitkään. Ainoa hankaluus tai matka, retki on fyysinen ja vielä suuremmassa määrin henkinen. Ne eivät kuitenkaan ole pakon sanelema asia. Mitään ei ole pakko ja mistään ei ole odotuksia. On vain ujoja ja joskus ei niin ujoja keveitä päiväunelmia, jotka sulostuttavat päiviäni. Mutta tiedä se, että sydän, oma puolikkaani sielusta, se on paikallaan koko ajan. Sitä voit kosketella, suukotella ja halailla mielin määrin ilman liikettä mihinkään suuntaan. Ja niin minäkin täällä teen sinulle. Kun silitän itseäni, silitän sinua ja olen kanssasi.
Tämä sydänpaikka siis on jo täytetty ja se fyysinen olkapääpaikka, se pysyy. Se hylkii muita eikä siihen kukaan muu sopisikaan, ei juuri siihen, joten se pysyy vaikka muutoin uusia ihmisiä elämääni tulisikin. Tottahan toki fyysinen paino siinä tuntuisi taivaalliselta ja ettenkö kaipaisi ja ikävöisi sinua siihen, mutta kukapa tässä tilanteessa ei niin tekisi? Se on aivan ok. Ei niistä rikki mene. Ne ovat vain fakta, jonka kanssa on aivan mahdollista elää ja pitääkin elää, sillä on tervettä joutua kaipaamaan, kuten on tervettä että auringon paistaessa asioilla on varjo, joka vain johtuu siitä millaiset lait kaikkeudessa on. Eivät varjot ole vaarallisia.
Vaikka se paikka jäisi tyhjäksi, olisi se silti muistutus sinusta minulle. Että jotain näin kallisarvoista sain kokea ollessani vielä suhteellisen nuori. Minulla on ystäviä ja perhettä ja heillä on ne omat paikkansa. He tukevat minua ja avittavat minua omassa elämässäni. Mutta tietyt kohdat minussa ovat sinun, aina. Tähän se rietasteleva minä sanoisi varmaan vielä jotakin loppukaneetiksi, mutta tukin sen suun suukolla sinulta.
Kun on yksi, joka kuitenkin on kaksi, niin siitä yhdestä voi kumpikin huolehtia hoitamalla itseään ja olemalla vastuussa vain omastaan. Haluan pitää kontrollin itselläni, jolloin en uneksisikaan siitä, että että antaisin sitä kenenkään muun vastuulle. Sitä ei voi paeta, että toisilla ihmisillä on meihin jokaiseen vaikutusta, mutta niinhän sen pitääkin olla. Eihän muutoin mikään todella hienokaan olisi ihmisten välillä mahdollista <3
Et haluaisi antaa mitään tunnistetta? Tämä kyllä selittäis asioita... pahalta kyllä tuuntuu, että on näin kauan roikotettu ja annettu ymmärtää ja kaiken takana onkin ollut toisen tarve pönkittää omaa egoa (tiivistettynä). :( just nyt käy todella kipeää.
Oikea ihminen tietää ettei tuollaisesta ole kysymys laisinkaan. Kysymys on sellaisesta syvästä, jota pinnallisemman minän on vaikea ymmärtää ja jonka keskellä epävarmuudet nousevat pintaan vahvasti. Niin pahat epävarmuudet, jotka sokaisevat niin ettei näe päivänselvää asiaa edessään. Epävarmuuksia, jotka kumpuavat pelosta ja aiemmista huonoista kokemuksista. Silti, pinnan alla on kuitenkin aina tiennyt, koska ei kukaan tervejärkinen aikuinen ihminen laita itseään tai toista tällaisen läpi, jollei syvällä sisimmässään tiedä, että on kohdannut jotakin tärkeää <3.
Onko siellä Kaksoisliekkini?
Viha on negatiivisesti kanavoitunutta vetovoimaa (vrt. protagonistin ja antagonistin välinen suhde kaunokirjallisuudessa). Vetovoimaa kumminkin, varaus voi muuttua ristiriidan selvittyä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2015 nähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle on.
Ihan samaa ajatellut lomista. Jotain käsittämätöntä ja näkymätöntä tähtipölyä on aina ympärilläsi kun nähdään mies. Minä taidan vaan haaveilla liikaa sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2015 nähtiin.
Tuon on pakko olla tosirakkautta. Pitkään olet jaksanut häntä rakastaa...
Miksi sä laitoit viestiisi sen sydämen kuvan, jos kerran ett tunne minua kohtaan niin kuin minä tunnen sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä :( Sä vihaat mua varmaan eniten. :((((
Kenelle näin surullinen viesti? Miksi ajattelet, että sinua vihataan?
Oon ollut tuhma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2015 nähtiin.
Lotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että täällä on leimattu lähes jokainen tunnistettavalla tavalla kaipaava pakkomielteiseksi vaikka kirjottaisivat vain sen yhden viestin päivässä jossa toivottavat hyvää yötä, tai kertovat ihmisen X olevan ajatuksissa. En yhtään ihmettele jos ovat pahoittaneet mielensä, ja lopettaneet kirjoittelun.
Niin vähäistä on oma kirjoittelu tänne nykyään, että hauskaa jos olen joillekin vielä joku vakiokommentoija. Ei tee yhtään mieli kirjoittaa hienoista tunteistaan kun tunnelma on mitä on, tämäkin on sellainen viesti että olen nyt hetken miettinyt viitsinkö painaa edes lähetä näppäintä... Epäilen noiden muidenkaan "vakiokirjoittajien" olevan mitään erityisen aktiivisia kirjoittelijoita. Sivusta huutelijoita lienee aika paljon, mutta kiva nuokin tietty on niputtaa yhden ihmisen kirjoittamiksi.
Mutta samaa mieltä, että kaipaukseni ei sovi tänne. Joillekin on niin mahdotonta ymmärtää, että tunteita täällä puretaan eikä yritetä tätä kautta kommunikoida sen ihmisen kanssa joka on mielessä.
- Itse Ilkimys
Anteeksi nyt, mutta. Etkös sinä täällä haukkunut niin sarjisnörtit kuin keski-ikäisten naisten aviomiehetkin? Vielä aika rumin sanoin, siis aivan erityisen rumasti. Siksihän sinä tuon nimenkin itsellesi otit.
Niin sitten kirjoitat tällaisen tekstin? Jossa puhut kirjoittajien mielen pahoittamisesta?
Olet muuten aika iso osa mainitsemaasi ohjelmaa.
Sarjisnörteistä kun puhuttiin niin ilmaisin mielipiteeni jonkun toisen eriävään mielipiteeseen. Ihan yleisiä mielikuvia mitä täällä muutkin maalaavat ihan iloisesti kaikista kirjoittelijoista.
Keski-ikäisten naisten aviomiehet? Sehän oli niin, että joku loukkaili täällä useita ihmisiä esittämällä aviomiestään, ja parilla viestillä kommentoin kuinka hellyyttävää on kun jotkut kuvittelevat, että se kalju kaljamahainen mies olisi jotenkin haluttu saalis. Olipas rumasti kirjoitettu.
Varmasti monet minun teksteistäkin ovat loukanneet jotain ihmisiä. Kuulostavat silti paljon pahemmilta tekstistä tai tapahtumasta irroteltuna. En ole kuitenkaan kenenkään kaipailuihin suoraan kommentoinut rumasti. Sitä kyllä tapahtui omiinkin viesteihin aika paljon ennen kuin aloin antamaan sitten ihan kunnolla takaisin.
Tämän enempää en vastaile tai todistele mitään. Yleinen ilmapiiri on täällä sellainen, että jokainen kaipailija on vähän kuin pakotettu luomaan kovemman nahkan. Jos ei anna kaduillakaan kenenkään töniä itseään niin ei nyt helve**i sentään millään foorumillakaan.
Sinänsä nytkin kun olen käyttäytynyt, ja enkä juurikaan enää kirjoittele niin en ymmärrä miksi minun pitäisi alkaa puolustelemaan itseäni kun ilmaisen mielipiteeni siitä mitä olen huomannut täällä tapahtuvan? Jotain vanhoja viestejäni saatan vähän hävetä kun olen lyönyt kunnolla yli, mutta kyllä minä nukun ja olen nukkunut yöni kuitenkin hyvin.
- Itse ilkimys (nimimerkin otin käyttöön näihin vääntöihin koska minun tunnisteltiin kirjoittelevan paljon enemmänkin kaikkea)
Se sarjisnörtti-keskustelu meni kyllä tasan suoraan sille Modestyn kaipaajalle. Hänestä sinä kerroit mielikuvasi. Sen jälkeen, kun joku toinen nousi puolustamaan sarjisnörttejä yleisesti, sulla tosiaan löi kunnolla yli ja haukuit hänetkin.
Ihan vain siksi muistutan tästä, kun ihmettelen, miten kaikista kirjoittelijoista juuri SINÄ puhut muista mielenpahoittajina. Toki jokainen muuttuu ja toivottavasti parempaan, mutta ei näistä jutuista nyt niin kauan ole, ettäkö voisit vielä saarnata muille.
En kyllä usko, että olen lainannut suoraan sitä viestiä, mutta siitä kyllä olet oikeassa että varmasti on saattanut pahoittaa mielensä stereotyyppisesta mielikuvasta koska en muista nähneeni niitä viestejä viime aikoina. Anteeksipyynnöt siis Modestyn kaipaajalla jos poistuminen johtui minusta...
- Ilkimys
Yritin tunnin verran etsiä sitä keskustelua, mutta koska tämä palsta on tehty hakua myöten niin paskasti, että mikään muu kuin sivu kerrallaan vanhojen ketjujen läpikäyminen ei auta, en löytänyt sitä. VIELÄ. Lupaan linkata, kun vihdoin kahlatessa tulee vastaan.
Muistikuvani: Modestya kaivattiin, siihen perään joku ihmetteli tätä lempinimeä ja heitti jotain vaatimattomasta harmaahiirulaisesta, toinen henkilö sanoi ajatelleensa sen tulevan Modesty Blaisen mukaan ja linkitti kuvan hottis-Modestysta, ja sinä taas kommentoit tätä viestiä kertomalla, millainen (erittäin epäimarteleva) mielikuva sinulle tästä sarjakuvakaipaajasta tulee. Edellinen henkilö sanoi ainakin itse ottavansa aina mieluummin sarjisnörtin kuin esimerkiksi lätkänpelaajan, jolloin sinä haukuit sarjisnörtit alimmaksi mieskastiksi ja koskemattomiksi neitsyiksi. Sitten siihen tuli muitakin sivusta keskustelemaan ja päädyit haukkumaan tämän toisena kirjoittaneen (naisen), koska luulit kirjoitelevasi koko ajan vain hänen kanssaan ja hänen jotenkin alkaneen kehua itseään (vaikka tosiasiassa ne olivat muut sivusta, jotka puolustivat hänen sanojaan) jne. Et todellakaan säästellyt sanoja siinä.
Tämä siis minun muistikuvani. Käit kyllä mieleen siitä keskustelusta, mutta et mitenkään hyvällä tavalla, joten siksi ihmettelen, miten nyt täällä neuvot kohtelemaan muita.
Edelleenkin olen toki iloinen, jos olet muuttanut käytöstäsi.
Kyllä se varmaan jotenkin noin mennyt, vaikka en olekaan varmaan aloittanut noin vahvoilla sanoilla sitä keskustelua. Muistit kuitenkin paremmin kuin minä. Kyllähän siinä tuli lyötyä yli. Vaikka siinä oli monta sekoittamassa pakkaa niin ei se ole mikään syy. Voit toki etsiä, mutta minä en tätä aihetta meinaa enää käydä lävitse varsinkaan kun se Holdaway kirjoitti ettei pahoittanut niistä kommenteista mieltään mikä tietenkin on hienoa.
Se, että minusta on jäänyt sinulle huono mielikuva ei muuta sitä että ihan viimeisen parin viikon aikanakin täältä on häädetty palstajulkkis -P- nainen ja se iltaisin "hyvää yötä, nuku hyvin" kirjoittelija. Toisena mainittua vähän puolustelinkin kun joku kommentoi hänen olevan yhtä pakkomielteinen kuin ääntiömies. Rumasti siis leimattu pakkomielteisiksi nuo viesti per päivä kirjoittelijat.
- Itse ilkimys
-P-, rakas hokija ja ääntiömies =
Hätäpäissään selittävä ilkimys.
On se, kamalaa vaikka ”en osallistu palstalla ”, paitsi joka tunti😂, yrittää pitää nikkiään elossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mesellä pistin.
Ehkä hänellä ei ole kys. sovellusta ja ei ole vielä huomannut viestiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna 2015 nähtiin.
Lotta?
Lapinkaunotarta ei muuten olekaan kaivattu pitkään aikaan. Vakkarit tosiaan katoilee tästä ketjusta!
Sori ohis. Tästä vaan oli jo päivällä puhetta, että ihmiset ei enää kirjoittele entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle on.
Ihan samaa ajatellut lomista. Jotain käsittämätöntä ja näkymätöntä tähtipölyä on aina ympärilläsi kun nähdään mies. Minä taidan vaan haaveilla liikaa sinusta.
Totta. Onneksi lomat loppuu kohta.