Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

941/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. Siitä että rakastuin sinuun.

Eihän se mitään haittaa,mutta se haittaa ettet hyväksy ettei tunne ole molemminpuolinen. Jätä rauhaan.

Aiotko päivystää joulunkin? Sinua nyt ei ainakaan kukaan kaipaa.

En, en ole kuin sinä- aina täällä. Joo, toivottavasti ei kaipaa ainakaan tuo pösilö joka ei tajua saamiaan pakkeja.

Laita esimerkki miten hän sinua lähestyy ja yrittää iskeä vaikka on pakit saanut?

Niin, arvasinkin, se on sinun korvien välissä, kuvittelet ja luulet jos ei ole konkreettista näyttöä. Taidat imarrella itseäsi turhaan. Kirjoituksien sävystä voi päätellä että olet erittäin tahditon ja ikävä ihminen. Mitäs jos hän onkin helpottunut erosta ja sinä elättelet toivoa vielä?

Pitkään ajattelin, että joku trolli käy pahoittelemassa muiden mieltä tarkoituksella, mutta kyllä täällä joku/jotkut käy harhoissaan omimassa kaikki viestit itselleen sopivan tasaisin väliajoin. Pakkomielle keksimäänsä stalkkaavaan faniin.

Kannattaa miettiä kahteen kertaan ennen kuin käyttää tunnisteita. Tuskin kukaan ajattelee tai haluaa ajatella, että voisi olla ihastunut ihmiseen joka on noin harhainen, mutta saattaahan jollain jonkun stressin takia "leikata kiinni" ja pää alkaakin lahota. Scenaario jossa pari kuukautta kaipaillaan foorumilla kunnes saadaan vihdoinkin rohkeutta kysyä ihastusta treffeille. No, pakit tulee ja ihminen jatkaa elämäänsä jättäen foorumit taakseen. Pakit antanut olikin jo tunnistellut täällä kokoajan vaihtelevalla menestyksellä, ja jatkaa tunnistelua vuosia vastaten kaikkiin viesteihin joista saa edes pienimmänkin tunteen, että voisi olla yksipuoliset tunteet. Sen treffipyynnön jälkeen kun harhat ja todellisuus alkaa sekoittua. :D

- Ilkimys

Ilkimys katsoo peiliin! Meni edellinen ketju kiinni, kun sait pakit myös täällä😂

Hahaha, ai kun väsyin selostukseesi ja uskoit ihan oikeasti että olen YP? Huomasitko muuten, että et edes antanut pakkeja sille lihavalle ja kaljulle kaivatullesi jota täällä huutelet 24/7? Rauhotuit jopa vähäsen, ja kyselit ihan rauhallisesti kysymyksiä vaikuttamatta erityisen harhaiselta. Melkein voisi sanoa, että vaikutit rakastuneelta naiselta joka oli valmis tapaamaan ryyppäämisen lopettaneen, ja karppauksen aloittaneen herra YP:n.

Minä lähden Joulun viettoon hiljalleen. Yritä sinäkin rauhoittua sillä välin. :)

😮

Syvällinen analyysi ventovieraasta naisesta siellä jollain, jota asia ei koske. Vai vähemmän harhaiselta? Oletko lääkäri? Mistä tunnet YP n juomis/syömistavat? Kenelle näitä kirjoittelet mielestäsi?

Nyt on harhasta settiä!

On. Selkeästi aamulääkkeet ottamatta. Joulun aika taitaa olla paha hulluille, kun lääkkeet unohtuu harva se päivä!

Lopeta jo tuo yksitoikkoinen lääkejankutus jokaiseen itsellesi epämieluisaan viestiin ja keskustele kuin aikuiset. Kyllästyttää lukea samaa tylsää hokemista melkein joka sivulta. Etkö mitään omaperäisempää keksi?

Minä en yleensä edes kirjoita lyhyitä viestejä, saati sitten jotain niin väsynyttä kuin "LÄÄKKEET!!!!". En edes ensiksi ajatellut, että tämä olisi minulle mutta kyllähän mua täällä tunnutaan tunnistelevan ihan ihmeellisistäkin asioista. Raiskatun naisen esittämisestä, kirjoittanut vuosia vauvafoorumille kasvattaen hiljalleen valtaa, kaikki viestit ovat minun kirjoittamia, esitän naisia puhumassa peniksien koosta jne. Siis ihan sairasta meininkiä kun ihan muutama aihetta mainitsin vaan mitä tuli mieleen, jotkut vielä selittää ihan tosissaan ja uskoo harhoihinsa. Sitten vielä kun joku kommentoi välissä mainiten olevansa sivusta tai eri kuin Ilkimys niin sitäkään ei uskota vaan sehän on minun kehittelemä toinen roolihahmo . Ei siis mikään ihme, että muutama kertaa on tullut pahasti ylilyötyä ja kommentoitua tosi törkeästikin turhautuneena. Ihmeen hyvin nykyään kestää hermot, mutta johtunee siitä että en vietä täällä normaalisti juurikaan enää aikaa kun on aika pitkät työpäivät työmatkoineen. Luojan kiitos, nyt pesemään hampaat ja joulun viettoon vihdoinkin. :)

Aika kestävää on ihastus kun on kestänyt tätä sekoilua niin että on vielä täysin terveiden kirjoissa. Ehkä jopa vahvempi kuin koskaan henkisesti.

- Ilkimys

Tuliko nyt kaikki sanottua? Kaivatusta ei edellenkään sanakaan. Mitä sä täällä riekut arvioimassa muita ja profiloimassa? Asut täällä, kun kattoo mistä suo syytelty vauvalla.

Tule paikalle jatkossa jos jotain ketjuun liittyvää, mahtaa tosiaan olla joulu tulossa kun peset iltapäivällä ihan hampaat.

Ei, ei siitä pääse mihinkään ei, pakko se on vaan hyväksyä! Nimittäin se että täysikuu korreloi palstan juttujen tasoa :D No, onneksi eilen oli täysikuu joten seesteisempi jakso edessä :)

Toinen samanlainen ihme ympäripyöreitä höpisevä tapaus. Kaipaat ketä? Ikimystä vai, ilmeisesti ootte bestikset kun hän tietää sun asiat niin tosi hyvin?

Kantsii kyllä silittää paita ja pestä ennen kuvan ottoa, vois joku nainen vaikka innostuakin.

Olen kyllä oman osani näppäimistöä näpytellyt, bittejä internetin avaruuteen vuolaasti vuodatellut. Vastatuuleen tuiskussa haukoitellut, mutten enää koska on ihan turhaa, täysin turhaa yksin elon pakkasessa pihamaalla revontulia katsella. Ne katoavat, iäksi.

Hyvää joulua kaipaajille :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
942/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaas nyt ihmisiksi. Ei jouluna mielipahaa toisille. Mielellään ei koskaan.

Positiivius lisää hyvää oloa!

Joo hei kaipaajien JOULUHAASTE:

Laita joulun aikana ketjuun vain hyviä asioita kaivatustasi ja tunteistasi, älä jankkaa äläkä ilkeile.

Jankkauksen sijasta voi laittaa vaikka lempibiisejään joita kuunnellessa miettii kaivattuaan tai muuten vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua!

T. Yks joka ei kaipaa ketää enää, mut tottumuksesta lukee näitä

Vierailija
944/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi. Siitä että rakastuin sinuun.

Eihän se mitään haittaa,mutta se haittaa ettet hyväksy ettei tunne ole molemminpuolinen. Jätä rauhaan.

Aiotko päivystää joulunkin? Sinua nyt ei ainakaan kukaan kaipaa.

En, en ole kuin sinä- aina täällä. Joo, toivottavasti ei kaipaa ainakaan tuo pösilö joka ei tajua saamiaan pakkeja.

Laita esimerkki miten hän sinua lähestyy ja yrittää iskeä vaikka on pakit saanut?

Niin, arvasinkin, se on sinun korvien välissä, kuvittelet ja luulet jos ei ole konkreettista näyttöä. Taidat imarrella itseäsi turhaan. Kirjoituksien sävystä voi päätellä että olet erittäin tahditon ja ikävä ihminen. Mitäs jos hän onkin helpottunut erosta ja sinä elättelet toivoa vielä?

Pitkään ajattelin, että joku trolli käy pahoittelemassa muiden mieltä tarkoituksella, mutta kyllä täällä joku/jotkut käy harhoissaan omimassa kaikki viestit itselleen sopivan tasaisin väliajoin. Pakkomielle keksimäänsä stalkkaavaan faniin.

Kannattaa miettiä kahteen kertaan ennen kuin käyttää tunnisteita. Tuskin kukaan ajattelee tai haluaa ajatella, että voisi olla ihastunut ihmiseen joka on noin harhainen, mutta saattaahan jollain jonkun stressin takia "leikata kiinni" ja pää alkaakin lahota. Scenaario jossa pari kuukautta kaipaillaan foorumilla kunnes saadaan vihdoinkin rohkeutta kysyä ihastusta treffeille. No, pakit tulee ja ihminen jatkaa elämäänsä jättäen foorumit taakseen. Pakit antanut olikin jo tunnistellut täällä kokoajan vaihtelevalla menestyksellä, ja jatkaa tunnistelua vuosia vastaten kaikkiin viesteihin joista saa edes pienimmänkin tunteen, että voisi olla yksipuoliset tunteet. Sen treffipyynnön jälkeen kun harhat ja todellisuus alkaa sekoittua. :D

- Ilkimys

Ilkimys katsoo peiliin! Meni edellinen ketju kiinni, kun sait pakit myös täällä😂

Hahaha, ai kun väsyin selostukseesi ja uskoit ihan oikeasti että olen YP? Huomasitko muuten, että et edes antanut pakkeja sille lihavalle ja kaljulle kaivatullesi jota täällä huutelet 24/7? Rauhotuit jopa vähäsen, ja kyselit ihan rauhallisesti kysymyksiä vaikuttamatta erityisen harhaiselta. Melkein voisi sanoa, että vaikutit rakastuneelta naiselta joka oli valmis tapaamaan ryyppäämisen lopettaneen, ja karppauksen aloittaneen herra YP:n.

Minä lähden Joulun viettoon hiljalleen. Yritä sinäkin rauhoittua sillä välin. :)

😮

Syvällinen analyysi ventovieraasta naisesta siellä jollain, jota asia ei koske. Vai vähemmän harhaiselta? Oletko lääkäri? Mistä tunnet YP n juomis/syömistavat? Kenelle näitä kirjoittelet mielestäsi?

Nyt on harhasta settiä!

On. Selkeästi aamulääkkeet ottamatta. Joulun aika taitaa olla paha hulluille, kun lääkkeet unohtuu harva se päivä!

Lopeta jo tuo yksitoikkoinen lääkejankutus jokaiseen itsellesi epämieluisaan viestiin ja keskustele kuin aikuiset. Kyllästyttää lukea samaa tylsää hokemista melkein joka sivulta. Etkö mitään omaperäisempää keksi?

Minä en yleensä edes kirjoita lyhyitä viestejä, saati sitten jotain niin väsynyttä kuin "LÄÄKKEET!!!!". En edes ensiksi ajatellut, että tämä olisi minulle mutta kyllähän mua täällä tunnutaan tunnistelevan ihan ihmeellisistäkin asioista. Raiskatun naisen esittämisestä, kirjoittanut vuosia vauvafoorumille kasvattaen hiljalleen valtaa, kaikki viestit ovat minun kirjoittamia, esitän naisia puhumassa peniksien koosta jne. Siis ihan sairasta meininkiä kun ihan muutama aihetta mainitsin vaan mitä tuli mieleen, jotkut vielä selittää ihan tosissaan ja uskoo harhoihinsa. Sitten vielä kun joku kommentoi välissä mainiten olevansa sivusta tai eri kuin Ilkimys niin sitäkään ei uskota vaan sehän on minun kehittelemä toinen roolihahmo . Ei siis mikään ihme, että muutama kertaa on tullut pahasti ylilyötyä ja kommentoitua tosi törkeästikin turhautuneena. Ihmeen hyvin nykyään kestää hermot, mutta johtunee siitä että en vietä täällä normaalisti juurikaan enää aikaa kun on aika pitkät työpäivät työmatkoineen. Luojan kiitos, nyt pesemään hampaat ja joulun viettoon vihdoinkin. :)

Aika kestävää on ihastus kun on kestänyt tätä sekoilua niin että on vielä täysin terveiden kirjoissa. Ehkä jopa vahvempi kuin koskaan henkisesti.

- Ilkimys

Tuliko nyt kaikki sanottua? Kaivatusta ei edellenkään sanakaan. Mitä sä täällä riekut arvioimassa muita ja profiloimassa? Asut täällä, kun kattoo mistä suo syytelty vauvalla.

Tule paikalle jatkossa jos jotain ketjuun liittyvää, mahtaa tosiaan olla joulu tulossa kun peset iltapäivällä ihan hampaat.

Ei, ei siitä pääse mihinkään ei, pakko se on vaan hyväksyä! Nimittäin se että täysikuu korreloi palstan juttujen tasoa :D No, onneksi eilen oli täysikuu joten seesteisempi jakso edessä :)

Toinen samanlainen ihme ympäripyöreitä höpisevä tapaus. Kaipaat ketä? Ikimystä vai, ilmeisesti ootte bestikset kun hän tietää sun asiat niin tosi hyvin?

Kantsii kyllä silittää paita ja pestä ennen kuvan ottoa, vois joku nainen vaikka innostuakin.

Olen kyllä oman osani näppäimistöä näpytellyt, bittejä internetin avaruuteen vuolaasti vuodatellut. Vastatuuleen tuiskussa haukoitellut, mutten enää koska on ihan turhaa, täysin turhaa yksin elon pakkasessa pihamaalla revontulia katsella. Ne katoavat, iäksi.

Hyvää joulua kaipaajille :)

Alkaa olla aika ilmiselvää, että kun tässä aiheessa tekstistä tulee selvästi mielikuva että mies kirjoittaa niin joillekin näille kotonaan nyhjöttäville naisille ollaan heidän elämänsä ainoita mieskontakteja joilta oikein janoavat huomiota. Olen sitä mieltä ettei noiden viesteihin kannata enää vastata yhtään mitään, vähän kuin näyttää heille että ajavat miehet kauas ihan pelkässä tekstimuodossakin. Hyvää joulua sinulle ja muille kaipaajille!

- Itse ilkimys

Vierailija
945/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle työpaikan miehelle jouluhalaukset taitaa olla jotain pientä erityistä lämpöä ilmassa aina kun kohtaamme. Tai sitten mä vaan olen kuvitellut mutta sä piristät aina mun päivää, tämä on ihanaa.

Lämmöllä ajattelen minäkin sinua, ehkä kohtaamme joskus paremmalla ajalla.

Vierailija
946/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän olet suloisuus, mitä teet juuri nyt? Nauratko, jutteletko vai oletko vakava, hiljaa yksiksesi? Mitä katselet ihanilla silmilläsi?

Hyvää joulua kauneimmalle, mitä tiedän, kauneimmalle mitä on.

Vierailija
947/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaaton aamu alkoi itkulla. Itkulla, jonka tuotti yhdistelmä pettymystä, surua, häpeää, epätoivoa ja pakko myöntää, inhoakin. Kun herätys oli naama raivon irvistykseen vääntämän puolison huutorähjäystä, lasten ihmetellessä vieressä, kun mekastus jatkui ilkeänä naljailuna, kun mikään yritys hyssytellä tuota hillitsemään riehumistaan ei auttanut. Kun tajusin, kuinka ensi minuuteista lähtien lapsilta oli tämä joulu nyt viety, käännetty ilon ja positiivisen odotuksen huipentuma varautuneen pelkäämisen ja vetäytymisen piinaksi. Kaikki siksi, että kinkku meni vahingossa ylikypsäksi normikypsän sijaan. Kun kännykän herätys petti ja nukuin peräti kahdeksaan saakka vaikka viideltä olisi pitänyt nousta.

Olen kurkkuani myöten täynnä tätä huutohelvettiä. Sinun kanssasi en voi kuvitella mitään tällaista tapahtuvan. Olisitpa sinä omani, eikä tämä tunteeton ja itsekeskeinen sumusireeni. No, ei kyllä ole kauaa tämäkään. Paskat. Kamalaa.

Vierailija
948/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouluaaton aamu alkoi itkulla. Itkulla, jonka tuotti yhdistelmä pettymystä, surua, häpeää, epätoivoa ja pakko myöntää, inhoakin. Kun herätys oli naama raivon irvistykseen vääntämän puolison huutorähjäystä, lasten ihmetellessä vieressä, kun mekastus jatkui ilkeänä naljailuna, kun mikään yritys hyssytellä tuota hillitsemään riehumistaan ei auttanut. Kun tajusin, kuinka ensi minuuteista lähtien lapsilta oli tämä joulu nyt viety, käännetty ilon ja positiivisen odotuksen huipentuma varautuneen pelkäämisen ja vetäytymisen piinaksi. Kaikki siksi, että kinkku meni vahingossa ylikypsäksi normikypsän sijaan. Kun kännykän herätys petti ja nukuin peräti kahdeksaan saakka vaikka viideltä olisi pitänyt nousta.

Olen kurkkuani myöten täynnä tätä huutohelvettiä. Sinun kanssasi en voi kuvitella mitään tällaista tapahtuvan. Olisitpa sinä omani, eikä tämä tunteeton ja itsekeskeinen sumusireeni. No, ei kyllä ole kauaa tämäkään. Paskat. Kamalaa.

Jos et itseäsi halua ajatella, niin voisitko ajatella, että jaksaisit pelastaa edes lapset tuosta helvetistä? Toivottavasti tilanne rauhoittuu. Lämmin halaus sinulle sinne.

Vierailija
949/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsä kinkku on parempaa kuin vetinen mössö.

Vierailija
950/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin pahoillani sinun ja lasten puolesta. Kenenkään ei pitäisi joutua kestämään tuollaista. Itselläni tosin hyvinkin samankaltainen tilanne, mutta voimat niin loppu etten ala sitä avata.

Kaikesta huolimatta toivon joulunmielen jostain löytyvän.

Vierailija
951/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista kuulla, kaiken lisäksi ylikypsä kinkkuhan on kaikkein parasta kinkkua. Kovasti voimia sinne ja kaikille muillekin joulustressin uhreille, toivotaan mukavampaa ja rauhallisempaa joulun jatkoa!

Vierailija
952/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän olet suloisuus, mitä teet juuri nyt? Nauratko, jutteletko vai oletko vakava, hiljaa yksiksesi? Mitä katselet ihanilla silmilläsi?

Hyvää joulua kauneimmalle, mitä tiedän, kauneimmalle mitä on.

Olin hetken silmät kiinni ja ajattelin sinua, olen onnellinen siitä että olet olemassa, olisitpa täällä.

Vierailija
953/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun voi tehdä sydämeensä, vaikka olisi Jouluna töissäkin.

Oikein ihanaa Joulun aikaa komealle ja ihanalle J miehelle. Olet aina oleva sydämessäni mukana missä menenkin.

Vierailija
954/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras joululahja, minkä voit lapsillesi antaa on rauhallinen, tasapainoinen ja turvallinen koti. Tuo nykyinen elämänne ei ole lapsillenne turvasatama, jossa kasvaa tasapainoikseksi ihmiseksi. Ota homma haltuun heti tulevana vuonna, eroa ja huolehdi, että lapsesi menevät kaikessa etusijalle. Heidän hyivnvointinsa takaa itsellesikin hyvän olon. He tulevat vielä kiittämään sinua tulevaisuudessa, että uskalsit ajatella heidän parastaan. Tiedän kokemuksesta, et tule katumaan isoa päätöstäsi.

Ole sinä nyt se rakastava, lämmin aikuinen lapsillesi, kun siitä toisesta ei siihen ole. Voimia, lämpimiä halauksia sinulle ja lapsillesi. Hyvää Joulua.

Vierailija
955/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erzi Scatman. Hyvää joulua sinulle, uskaltaisinpa lähestyä sinua, voisimme yhdessä ponnistaa ja pelata samaan pussiin. Nautinnollista joulukakan odotusta! Älä välitä pilkkaajistasi, meitä on muitakin joita kiinnostaa likaisemmat leikit.

Vierailija
956/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka joulupusu saatu 😍

Seuraavan kun saisi sulta 🤩

Vierailija
957/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopansekoittaja, mitä saat touhustasi🤔😞 ja nyt en tarkoita rusinasoppaa.

Vierailija
958/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan sinulle nyt viimeistä kertaa. Poikkeuksellisesti nyt suomeksi sillä kuten tiedät minun enkkuni on mitä on. Jos luulet,  etten ole ajatellut sinua niin olet väärässä. Mietin sinua joka päivä. Sen takia, koska sinä olet ainutlaatuinen ihminen. Sinun kanssasi sain kokea niitä harvinaisia hetkiä, että joku oikeasti ymmärtää minua. Se oli ihmeellistä, että sieltä kaukaa voi löytää sellaisen ihmisen. Kiitos vietit niin paljon aikaa kanssani. Olit minulle todella tärkeä silloin kun oli vaikeaa. Sinä olet ihana, sympaattinen ja iloinen ihminen. En ole varmaan koskaan hymyillyt niin paljon, että poskiin alkaa sattumaan. Kaipaan rauhallista pehmeää ääntäsi ja sitä, kun innostuit ja se sai silmäsi loistamaan. Kaipaan sitä, kun annoit minulle lempinimen. Olet myös todella hauska ja erittäin kiltti ihminen. Sen näkee sinusta heti. Voi kuinka kateellinen olen niille ihmisille, jotka saavat viettää aikaa kanssasi.

Kaipaan sitä tapaa miten lausuit sanoja ja niitä hetkiä, kun emme aina heti ymmärtäneet toisiamme. Muistan ne harvat hetket, kun olit suuttunut jostain.Ja sen kun joit aina teetä. Kaipaan jopa niitä neljää kissaasi. Kaikista eniten kaipaan silti hymyäsi. Sitä, kun hymyilit pitkään ja katsoit minuun. Ja sitä, kun katsoin kun nukuit. Silloin toivon, että olisin saanut olla siellä. Tulen aina kaipaamaan sinua ja muistamaan sinut. Tulet kulkemaan aina mielessäni. Ehkä näen sinut vielä  tai sitten hyppään joskus koneeseen ja etsin sinut sieltä isosta kaupungista sen joen varrelta. Ovat ihmiset tehneet hullumpiakin asioita. Kiitos, että sain tutustua sinuun. En toivota sinulle hyvää joulua, koska tiedän, että joulu on siellä myöhemmin. Toivotan sen sijaan iloista elämää. Sinä ansaitset sen. Toivon myös, että olet siellä turvassa. Et arvaa kuinka paljon tahtoisin olla kanssasi. Olet minun valonsäteeni aina. Ehkä joskus vielä tapaamme. Kiitos K sinne kauas ihan kaikesta. Rakastan sinua aina. Terveisin se tyttö täältä pohjoisesta.

Toinen trolli! Yleisön pyynnöstä suomeksi, vaikka terveiset eivät menisikään perille.

Kyselyikäinen yksinpuhelua harrastava röllikkä voi keksiä 2019 uusia harrasteita. Ei tarvita kommentaariokaan.

En ole trolli. Tämä kaikki on totta. Kirjoitin sen takia suomeksi, koska enkkuni on kuitenkin melko huonoa ja ajattelin nyt tehdä viimeisen viestin kunnolla hänelle. Jos kirjoittaa suomeksi niin saan paremmin viestin sisällön perille. Tietysti olisin voinut myös enkuksi kirjoittaa, mutta ajattelin nyt viimeisen kerran tehdä viestin hänelle, jossa kerron tarinamme. Hän ei kuitenkaan edes käy täällä niin miksen voisi muistella myös suomeksi. Hän on todellinen ihminen ja kaipaan häntä joka päivä. Ei minun tarvitse sitä teille todistaa ja sen takia nämä olkoon viimeisiä viestejä täällä. Antaa kaikkien kaivata niinkuin itse haluaa sitä ihmistä niin Suomessa kuin ulkomailla. Helpommalla pääsisin jos hän olisikin jotain kuvitelmaa, mutta niin ei ole. Hän on yksi tärkeimmistä ihmisistä, joita olen saanut  tuntea. En ymmärrä miksi tästäkin viestistä pitää jotain ikävää löytää. Nyt poistun. Se, että kaipaan häntä on tarpeeksi raskasta jo muutenkin. Täällä kukaan ei tiedä toisen elämästä ja siitä mitä siihen kuuluu. Jokaisella on oma tarina ja ne omat rakkaat ihmiset joita kaipaa. Joillekin ne ihmiset ovat myös niin tärkeitä, että on vaikeaa unohtaa, koska kaikilla ei ole mitään suurta ystäväjoukkoa muutenkaan ja sitten kun yksi tärkeimmistä jää pois niin millä sen korvaa. Ehkä olen säälittävä jonkun mielestä tai peräti hullu, mutta en koskaan pelleilisi tällaisilla asioilla.Kiitos.

Vierailija
959/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppa on hyvää, nam!

Vierailija
960/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopansekoittaja, mitä saat touhustasi🤔😞 ja nyt en tarkoita rusinasoppaa.

En mitään, enkä ole hämmentänyt keittoa pitkään aikaan, oottelen vaan jäähtymistä.

Ketju on lukittu.