Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
921/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan sinulle nyt viimeistä kertaa. Poikkeuksellisesti nyt suomeksi sillä kuten tiedät minun enkkuni on mitä on. Jos luulet,  etten ole ajatellut sinua niin olet väärässä. Mietin sinua joka päivä. Sen takia, koska sinä olet ainutlaatuinen ihminen. Sinun kanssasi sain kokea niitä harvinaisia hetkiä, että joku oikeasti ymmärtää minua. Se oli ihmeellistä, että sieltä kaukaa voi löytää sellaisen ihmisen. Kiitos vietit niin paljon aikaa kanssani. Olit minulle todella tärkeä silloin kun oli vaikeaa. Sinä olet ihana, sympaattinen ja iloinen ihminen. En ole varmaan koskaan hymyillyt niin paljon, että poskiin alkaa sattumaan. Kaipaan rauhallista pehmeää ääntäsi ja sitä, kun innostuit ja se sai silmäsi loistamaan. Kaipaan sitä, kun annoit minulle lempinimen. Olet myös todella hauska ja erittäin kiltti ihminen. Sen näkee sinusta heti. Voi kuinka kateellinen olen niille ihmisille, jotka saavat viettää aikaa kanssasi.

Kaipaan sitä tapaa miten lausuit sanoja ja niitä hetkiä, kun emme aina heti ymmärtäneet toisiamme. Muistan ne harvat hetket, kun olit suuttunut jostain.Ja sen kun joit aina teetä. Kaipaan jopa niitä neljää kissaasi. Kaikista eniten kaipaan silti hymyäsi. Sitä, kun hymyilit pitkään ja katsoit minuun. Ja sitä, kun katsoin kun nukuit. Silloin toivon, että olisin saanut olla siellä. Tulen aina kaipaamaan sinua ja muistamaan sinut. Tulet kulkemaan aina mielessäni. Ehkä näen sinut vielä  tai sitten hyppään joskus koneeseen ja etsin sinut sieltä isosta kaupungista sen joen varrelta. Ovat ihmiset tehneet hullumpiakin asioita. Kiitos, että sain tutustua sinuun. En toivota sinulle hyvää joulua, koska tiedän, että joulu on siellä myöhemmin. Toivotan sen sijaan iloista elämää. Sinä ansaitset sen. Toivon myös, että olet siellä turvassa. Et arvaa kuinka paljon tahtoisin olla kanssasi. Olet minun valonsäteeni aina. Ehkä joskus vielä tapaamme. Kiitos K sinne kauas ihan kaikesta. Rakastan sinua aina. Terveisin se tyttö täältä pohjoisesta.

Toinen trolli! Yleisön pyynnöstä suomeksi, vaikka terveiset eivät menisikään perille.

Kyselyikäinen yksinpuhelua harrastava röllikkä voi keksiä 2019 uusia harrasteita. Ei tarvita kommentaariokaan.

Vierailija
922/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko rehellisen vastauksen ilman piilomerkityksiä? (:

Tässä, ole hyvä: Olet samaan aikaan sekä säälittävä että ylimielinen. En jaksa haikailla sun perääsi enää. Muut asiat tulevat nyt edellesi. Et ole enää mielessä ensimmäisenä, etkä koskaan tule enää olemaankaan. Päästä sinäkin siis jo irti, sillä en jaksa kantaa sua mukanani. Olet nimittäin vähän Turhan raskas Taakka kantaa.

Yksi Elämä ja Ei Muita Mahdollisuuksia.

Rikkaus tulee sisältä.

T. Nainen, joka arvostaa itseänsä ja kykyjänsä sellaisina kuin ne ovat - myös niitä, jotka ovat sen arvoisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä, ole hyvä: Olet samaan aikaan sekä säälittävä että ylimielinen. En jaksa haikailla sun perääsi enää. Muut asiat tulevat nyt edellesi. Et ole enää mielessä ensimmäisenä, etkä koskaan tule enää olemaankaan. Päästä sinäkin siis jo irti, sillä en jaksa kantaa sua mukanani. Olet nimittäin vähän Turhan raskas Taakka kantaa.

Rikkaus tulee sisältä.

T. Nainen, joka arvostaa itseänsä ja kykyjänsä sellaisina kuin ne ovat - myös niitä, jotka ovat sen arvoisia

Ai niin. Hyvää joulua kuitenkin!

Vierailija
924/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaus tulee sisältä.

Ai niin. Hyvää joulua kuitenkin! (:

Vierailija
925/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua.

Vierailija
926/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua.

En koskis suhun enää. (:

Vierailija
927/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaas nyt ihmisiksi. Ei jouluna mielipahaa toisille. Mielellään ei koskaan.

Positiivius lisää hyvää oloa!

Vierailija
928/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua.

En koskis suhun enää. (:

Tää EI OLE SINULLE.

Mene pois tästä ketjusta.

Sinua ei kaipaa täällä KUKAAN.

Vierailija
929/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaas nyt ihmisiksi. Ei jouluna mielipahaa toisille. Mielellään ei koskaan.

Positiivius lisää hyvää oloa!

Vielä...opetelkaa oleen vastaamatta ärsyttäville kun hakevat vain huomiota.

Saavat vaan itsennekin ärsyyntymään.

Vierailija
930/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä terveiseni. Hyvää Joulua A. Sinnikkäästi kannan sinua sydämessäni, vaikka siinä ei ole mitään mieltä. Mietin usein, olisiko minun vain pitänyt unohtaa järkeily ja ottaa ne ratkaisevat askeleet sinua kohti. Olisitko hyväksynyt minut? Olisit tehnyt minut hyvin onnelliseksi vain olemalla siiinä. En tiedä, olisinko vastaavasti tehnyt sinut onnelliseksi, mutta olisin ainakin parhaani yrittänyt. Luultavasti olisit kuitenkin joutunut kärsimään ja valtavasti ahdistunut. Halusin suojata sinua siltä. Ja sitten teit ratkaisuja, mitkä edelleen hämmästyttävät. Juuri niitä, miltä kuvittelin sinua suojelevani. Olisit voinut olla rehellinenkin, niin kuin minä sinulle, etkä salailla asioita, siitä olen hieman katkera. Kaiketi olet nyt onnellinen ja tyytyväinen, en tiedä. Ajatteletkohan minua koskaan? En usko. Eikä siitkään kyllä iloa sinulle olisi, kun me emme enää edes tapaa tai muutenkaan ole missään yhteydessä.

Mutta kuitenkin:

Hyvää Joulua sekä Paljon Onnea ja Rakkautta Sinulle

T: Yksi täältä pohjantähden alta

Vierailija
931/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity nyt oikeasti vaan siihen sun omaan naiseesi ja läheisiisi. Jätä joulun kunniaksi muut pois mielestä.

Vierailija
932/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua.

Rakastan sinua.

Vierailija
933/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua.

En koskis suhun enää. (:

Tää EI OLE SINULLE.

Niin lähdenkin, koska en täältä mitään iloa löydä. Muualta kylläkin. Jääkää te tänne hapannaamat. Läheiseni kutsuvat. (:

Vierailija
934/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua mies. Tiedät, että tykkään sinusta, mutta tunteideni voimakkuus tulisi varmaan yllätyksenä. Olet ihaninta, mitä tiedän.

Vierailija
935/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua.

En koskis suhun enää. (:

Tää EI OLE SINULLE.

Niin lähdenkin, koska en täältä mitään iloa löydä. Muualta kylläkin. Jääkää te tänne hapannaamat. Läheiseni kutsuvat. (:

Hyvä! Älä tuu takas, sut tunnistaa tosta tyylistäs aina, esität sit naista tai miestä. Vinoilua ja perään hymiö, piilovittuilua siis. Sitten leikitään kiireistä/kaivattua/haluttua. Ja pois pysymisen uhittelu kestää noin minuutin.

Uhmaikäisen taaperon tasoinen tunne-elämä yhdistettynä luuloon suuresta älystä ja profetiaalisesta ihmistuntemuksesta!

Pysy pois, harjaa hampaita vaikka!

Vierailija
936/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaisaa joulua sinulle, kaivattuni.

Hyvää joulua myös muille kaipaajille.

★ 。* 。*˛ •

...joka hiljentyy nyt joulunviettoon

Vierailija
937/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle työpaikan miehelle jouluhalaukset taitaa olla jotain pientä erityistä lämpöä ilmassa aina kun kohtaamme. Tai sitten mä vaan olen kuvitellut mutta sä piristät aina mun päivää, tämä on ihanaa.

Vierailija
938/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua.

En koskis suhun enää. (:

Tää EI OLE SINULLE.

Hyvä! Älä tuu takas, sut tunnistaa tosta tyylistäs aina, esität sit naista tai miestä. Vinoilua ja perään hymiö, piilovittuilua siis. Sitten leikitään kiireistä/kaivattua/haluttua. Ja pois pysymisen uhittelu kestää noin minuutin.

Uhmaikäisen taaperon tasoinen tunne-elämä yhdistettynä luuloon suuresta älystä ja profetiaalisesta ihmistuntemuksesta!

Pysy pois, harjaa hampaita vaikka!

Alan olla aika huolissaan teistä mielisairaista jos tällä nyt taas viitataan minuun, eli Ilkimykseen. Aika suuren vaikutuksen olen tehnyt ilmeisesti kun muutama hullua näkee ihan kaikkialla pakkomielteisesti. Kirjoitin eilen yhden viestin sen viimeisimmän jälkeen jossa puhuin hampaiden harjauksesta. Mitään tarvetta ei ole todistella mitään, mutta se oli viesti 956 missä pohdiskelin vähän mielikuvitusta käyttäen minkälainen pari voisin olla kaipaamani ihmisen kanssa.

Haluaisin kirjoittaa rumasti nyt, mutta toivotan vielä kerran hyvää Joulua. Tämä foorumi on kyllä avannut silmiä, sitä ei välttämättä ennen ajatellut sen enempää että minkälaisia ihmisiä tuolla kulkee muiden seassa täysin vapaana. Avun hakeminen vaatii rohkeutta ja toivon että sinulla on sitä.

Joo, ja en minäkään meinaa avata tätä foorumia pariin päivään vaan nautin tärkeiden ihmisten kanssa joulusta. Jatkossa ohitan nämä pakkomielteiset viestit ihan kokonaan. :)

- Itse ilkimys

Vierailija
939/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua rakkaani.

Vierailija
940/3899 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M. Jospa vielä saisimme viettää joulun yhdessä joskus. Rakastan. R

Ketju on lukittu.