Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Haluatko rehellisen vastauksen ilman piilomerkityksiä? (:
Tässä, ole hyvä: Olet samaan aikaan sekä säälittävä että ylimielinen. En jaksa haikailla sun perääsi enää. Muut asiat tulevat nyt edellesi. Et ole enää mielessä ensimmäisenä, etkä koskaan tule enää olemaankaan. Päästä sinäkin siis jo irti, sillä en jaksa kantaa sua mukanani. Olet nimittäin vähän Turhan raskas Taakka kantaa.
Yksi Elämä ja Ei Muita Mahdollisuuksia.
Rikkaus tulee sisältä.
T. Nainen, joka arvostaa itseänsä ja kykyjänsä sellaisina kuin ne ovat - myös niitä, jotka ovat sen arvoisia
Vierailija kirjoitti:
Tässä, ole hyvä: Olet samaan aikaan sekä säälittävä että ylimielinen. En jaksa haikailla sun perääsi enää. Muut asiat tulevat nyt edellesi. Et ole enää mielessä ensimmäisenä, etkä koskaan tule enää olemaankaan. Päästä sinäkin siis jo irti, sillä en jaksa kantaa sua mukanani. Olet nimittäin vähän Turhan raskas Taakka kantaa.
Rikkaus tulee sisältä.T. Nainen, joka arvostaa itseänsä ja kykyjänsä sellaisina kuin ne ovat - myös niitä, jotka ovat sen arvoisia
Ai niin. Hyvää joulua kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Rikkaus tulee sisältä.T. Nainen, joka arvostaa itseänsä ja kykyjänsä sellaisina kuin ne ovat - myös niitä, jotka ovat sen arvoisia
Ai niin. Hyvää joulua kuitenkin! (:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
En koskis suhun enää. (:
Olkaas nyt ihmisiksi. Ei jouluna mielipahaa toisille. Mielellään ei koskaan.
Positiivius lisää hyvää oloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
En koskis suhun enää. (:
Tää EI OLE SINULLE.
Mene pois tästä ketjusta.
Sinua ei kaipaa täällä KUKAAN.
Vierailija kirjoitti:
Olkaas nyt ihmisiksi. Ei jouluna mielipahaa toisille. Mielellään ei koskaan.
Positiivius lisää hyvää oloa!
Vielä...opetelkaa oleen vastaamatta ärsyttäville kun hakevat vain huomiota.
Saavat vaan itsennekin ärsyyntymään.
Tässä terveiseni. Hyvää Joulua A. Sinnikkäästi kannan sinua sydämessäni, vaikka siinä ei ole mitään mieltä. Mietin usein, olisiko minun vain pitänyt unohtaa järkeily ja ottaa ne ratkaisevat askeleet sinua kohti. Olisitko hyväksynyt minut? Olisit tehnyt minut hyvin onnelliseksi vain olemalla siiinä. En tiedä, olisinko vastaavasti tehnyt sinut onnelliseksi, mutta olisin ainakin parhaani yrittänyt. Luultavasti olisit kuitenkin joutunut kärsimään ja valtavasti ahdistunut. Halusin suojata sinua siltä. Ja sitten teit ratkaisuja, mitkä edelleen hämmästyttävät. Juuri niitä, miltä kuvittelin sinua suojelevani. Olisit voinut olla rehellinenkin, niin kuin minä sinulle, etkä salailla asioita, siitä olen hieman katkera. Kaiketi olet nyt onnellinen ja tyytyväinen, en tiedä. Ajatteletkohan minua koskaan? En usko. Eikä siitkään kyllä iloa sinulle olisi, kun me emme enää edes tapaa tai muutenkaan ole missään yhteydessä.
Mutta kuitenkin:
Hyvää Joulua sekä Paljon Onnea ja Rakkautta Sinulle
T: Yksi täältä pohjantähden alta
Keskity nyt oikeasti vaan siihen sun omaan naiseesi ja läheisiisi. Jätä joulun kunniaksi muut pois mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
En koskis suhun enää. (:
Tää EI OLE SINULLE.
Niin lähdenkin, koska en täältä mitään iloa löydä. Muualta kylläkin. Jääkää te tänne hapannaamat. Läheiseni kutsuvat. (:
Rakastan sinua mies. Tiedät, että tykkään sinusta, mutta tunteideni voimakkuus tulisi varmaan yllätyksenä. Olet ihaninta, mitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
En koskis suhun enää. (:
Tää EI OLE SINULLE.
Niin lähdenkin, koska en täältä mitään iloa löydä. Muualta kylläkin. Jääkää te tänne hapannaamat. Läheiseni kutsuvat. (:
Hyvä! Älä tuu takas, sut tunnistaa tosta tyylistäs aina, esität sit naista tai miestä. Vinoilua ja perään hymiö, piilovittuilua siis. Sitten leikitään kiireistä/kaivattua/haluttua. Ja pois pysymisen uhittelu kestää noin minuutin.
Uhmaikäisen taaperon tasoinen tunne-elämä yhdistettynä luuloon suuresta älystä ja profetiaalisesta ihmistuntemuksesta!
Pysy pois, harjaa hampaita vaikka!
Rauhaisaa joulua sinulle, kaivattuni.
Hyvää joulua myös muille kaipaajille.
★ 。* 。*˛ •
...joka hiljentyy nyt joulunviettoon
Yhdelle työpaikan miehelle jouluhalaukset taitaa olla jotain pientä erityistä lämpöä ilmassa aina kun kohtaamme. Tai sitten mä vaan olen kuvitellut mutta sä piristät aina mun päivää, tämä on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua.
En koskis suhun enää. (:
Tää EI OLE SINULLE.
Hyvä! Älä tuu takas, sut tunnistaa tosta tyylistäs aina, esität sit naista tai miestä. Vinoilua ja perään hymiö, piilovittuilua siis. Sitten leikitään kiireistä/kaivattua/haluttua. Ja pois pysymisen uhittelu kestää noin minuutin.
Uhmaikäisen taaperon tasoinen tunne-elämä yhdistettynä luuloon suuresta älystä ja profetiaalisesta ihmistuntemuksesta!
Pysy pois, harjaa hampaita vaikka!
Alan olla aika huolissaan teistä mielisairaista jos tällä nyt taas viitataan minuun, eli Ilkimykseen. Aika suuren vaikutuksen olen tehnyt ilmeisesti kun muutama hullua näkee ihan kaikkialla pakkomielteisesti. Kirjoitin eilen yhden viestin sen viimeisimmän jälkeen jossa puhuin hampaiden harjauksesta. Mitään tarvetta ei ole todistella mitään, mutta se oli viesti 956 missä pohdiskelin vähän mielikuvitusta käyttäen minkälainen pari voisin olla kaipaamani ihmisen kanssa.
Haluaisin kirjoittaa rumasti nyt, mutta toivotan vielä kerran hyvää Joulua. Tämä foorumi on kyllä avannut silmiä, sitä ei välttämättä ennen ajatellut sen enempää että minkälaisia ihmisiä tuolla kulkee muiden seassa täysin vapaana. Avun hakeminen vaatii rohkeutta ja toivon että sinulla on sitä.
Joo, ja en minäkään meinaa avata tätä foorumia pariin päivään vaan nautin tärkeiden ihmisten kanssa joulusta. Jatkossa ohitan nämä pakkomielteiset viestit ihan kokonaan. :)
- Itse ilkimys
M. Jospa vielä saisimme viettää joulun yhdessä joskus. Rakastan. R
Toinen trolli! Yleisön pyynnöstä suomeksi, vaikka terveiset eivät menisikään perille.
Kyselyikäinen yksinpuhelua harrastava röllikkä voi keksiä 2019 uusia harrasteita. Ei tarvita kommentaariokaan.