Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Iloista Joulua sinulle ystäväni, jolta yllättäen tervehdyksen sain. Tulin siitä niin hyvälle mielelle, mutta toivon ensi vuodelle vähän enemmän yhteydenpitoa. Soita mulle vaikka joskus, niin ei ole haittaa muitten viestimien ongelmista, jos ne nyt niitä oli. Tytteleille halit t. täti
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Siitä että rakastuin sinuun.
Eihän se mitään haittaa,mutta se haittaa ettet hyväksy ettei tunne ole molemminpuolinen. Jätä rauhaan.
Aiotko päivystää joulunkin? Sinua nyt ei ainakaan kukaan kaipaa.
En, en ole kuin sinä- aina täällä. Joo, toivottavasti ei kaipaa ainakaan tuo pösilö joka ei tajua saamiaan pakkeja.
Laita esimerkki miten hän sinua lähestyy ja yrittää iskeä vaikka on pakit saanut?
Niin, arvasinkin, se on sinun korvien välissä, kuvittelet ja luulet jos ei ole konkreettista näyttöä. Taidat imarrella itseäsi turhaan. Kirjoituksien sävystä voi päätellä että olet erittäin tahditon ja ikävä ihminen. Mitäs jos hän onkin helpottunut erosta ja sinä elättelet toivoa vielä?Pitkään ajattelin, että joku trolli käy pahoittelemassa muiden mieltä tarkoituksella, mutta kyllä täällä joku/jotkut käy harhoissaan omimassa kaikki viestit itselleen sopivan tasaisin väliajoin. Pakkomielle keksimäänsä stalkkaavaan faniin.
Kannattaa miettiä kahteen kertaan ennen kuin käyttää tunnisteita. Tuskin kukaan ajattelee tai haluaa ajatella, että voisi olla ihastunut ihmiseen joka on noin harhainen, mutta saattaahan jollain jonkun stressin takia "leikata kiinni" ja pää alkaakin lahota. Scenaario jossa pari kuukautta kaipaillaan foorumilla kunnes saadaan vihdoinkin rohkeutta kysyä ihastusta treffeille. No, pakit tulee ja ihminen jatkaa elämäänsä jättäen foorumit taakseen. Pakit antanut olikin jo tunnistellut täällä kokoajan vaihtelevalla menestyksellä, ja jatkaa tunnistelua vuosia vastaten kaikkiin viesteihin joista saa edes pienimmänkin tunteen, että voisi olla yksipuoliset tunteet. Sen treffipyynnön jälkeen kun harhat ja todellisuus alkaa sekoittua. :D
- Ilkimys
Ilkimys katsoo peiliin! Meni edellinen ketju kiinni, kun sait pakit myös täällä😂
Hahaha, ai kun väsyin selostukseesi ja uskoit ihan oikeasti että olen YP? Huomasitko muuten, että et edes antanut pakkeja sille lihavalle ja kaljulle kaivatullesi jota täällä huutelet 24/7? Rauhotuit jopa vähäsen, ja kyselit ihan rauhallisesti kysymyksiä vaikuttamatta erityisen harhaiselta. Melkein voisi sanoa, että vaikutit rakastuneelta naiselta joka oli valmis tapaamaan ryyppäämisen lopettaneen, ja karppauksen aloittaneen herra YP:n.
Minä lähden Joulun viettoon hiljalleen. Yritä sinäkin rauhoittua sillä välin. :)
😮
Syvällinen analyysi ventovieraasta naisesta siellä jollain, jota asia ei koske. Vai vähemmän harhaiselta? Oletko lääkäri? Mistä tunnet YP n juomis/syömistavat? Kenelle näitä kirjoittelet mielestäsi?
Nyt on harhasta settiä!
On. Selkeästi aamulääkkeet ottamatta. Joulun aika taitaa olla paha hulluille, kun lääkkeet unohtuu harva se päivä!
Lopeta jo tuo yksitoikkoinen lääkejankutus jokaiseen itsellesi epämieluisaan viestiin ja keskustele kuin aikuiset. Kyllästyttää lukea samaa tylsää hokemista melkein joka sivulta. Etkö mitään omaperäisempää keksi?
Minä en yleensä edes kirjoita lyhyitä viestejä, saati sitten jotain niin väsynyttä kuin "LÄÄKKEET!!!!". En edes ensiksi ajatellut, että tämä olisi minulle mutta kyllähän mua täällä tunnutaan tunnistelevan ihan ihmeellisistäkin asioista. Raiskatun naisen esittämisestä, kirjoittanut vuosia vauvafoorumille kasvattaen hiljalleen valtaa, kaikki viestit ovat minun kirjoittamia, esitän naisia puhumassa peniksien koosta jne. Siis ihan sairasta meininkiä kun ihan muutama aihetta mainitsin vaan mitä tuli mieleen, jotkut vielä selittää ihan tosissaan ja uskoo harhoihinsa. Sitten vielä kun joku kommentoi välissä mainiten olevansa sivusta tai eri kuin Ilkimys niin sitäkään ei uskota vaan sehän on minun kehittelemä toinen roolihahmo . Ei siis mikään ihme, että muutama kertaa on tullut pahasti ylilyötyä ja kommentoitua tosi törkeästikin turhautuneena. Ihmeen hyvin nykyään kestää hermot, mutta johtunee siitä että en vietä täällä normaalisti juurikaan enää aikaa kun on aika pitkät työpäivät työmatkoineen. Luojan kiitos, nyt pesemään hampaat ja joulun viettoon vihdoinkin. :)
Aika kestävää on ihastus kun on kestänyt tätä sekoilua niin että on vielä täysin terveiden kirjoissa. Ehkä jopa vahvempi kuin koskaan henkisesti.
- Ilkimys
Tuliko nyt kaikki sanottua? Kaivatusta ei edellenkään sanakaan. Mitä sä täällä riekut arvioimassa muita ja profiloimassa? Asut täällä, kun kattoo mistä suo syytelty vauvalla.
Tule paikalle jatkossa jos jotain ketjuun liittyvää, mahtaa tosiaan olla joulu tulossa kun peset iltapäivällä ihan hampaat.
Ei, ei siitä pääse mihinkään ei, pakko se on vaan hyväksyä! Nimittäin se että täysikuu korreloi palstan juttujen tasoa :D No, onneksi eilen oli täysikuu joten seesteisempi jakso edessä :)
Toinen samanlainen ihme ympäripyöreitä höpisevä tapaus. Kaipaat ketä? Ikimystä vai, ilmeisesti ootte bestikset kun hän tietää sun asiat niin tosi hyvin?
Kantsii kyllä silittää paita ja pestä ennen kuvan ottoa, vois joku nainen vaikka innostuakin.
Olen kyllä oman osani näppäimistöä näpytellyt, bittejä internetin avaruuteen vuolaasti vuodatellut. Vastatuuleen tuiskussa haukoitellut, mutten enää koska on ihan turhaa, täysin turhaa yksin elon pakkasessa pihamaalla revontulia katsella. Ne katoavat, iäksi.
Hyvää joulua kaipaajille :)
Alkaa olla aika ilmiselvää, että kun tässä aiheessa tekstistä tulee selvästi mielikuva että mies kirjoittaa niin joillekin näille kotonaan nyhjöttäville naisille ollaan heidän elämänsä ainoita mieskontakteja joilta oikein janoavat huomiota. Olen sitä mieltä ettei noiden viesteihin kannata enää vastata yhtään mitään, vähän kuin näyttää heille että ajavat miehet kauas ihan pelkässä tekstimuodossakin. Hyvää joulua sinulle ja muille kaipaajille!
- Itse ilkimys
Kyllä tässä ketjussa käväisi ihka aitoja yliksen jonneja sekoilemassa pari päivää sitten, etkä itsekään ihan puhdas käytöksesi suhteen ole. Turha siis sukupuolittaa taipumusta, samalla lailla te miehetkin tämän turhan jankkaamisen osaatte.
Ja jos todella haluaa ignorata nuo, niin tällaiset kommentit ei ole sitä.
Hyvää joulua kaikille yksinäisille ja onnettomille.
Halit ❤️
Saisinpa rakas olla kainalossasi, takkatulen ääressä, joulun tunnelmasta nauttien.
Mm❤️ en tiedä oliko tuo yksi sinulta mutta olisi hyvä jutella kaikesta. Hyvää ja lämmintä joulua sinulle. Mielessä pysyt❤️
Vierailija kirjoitti:
T💏
Tiinako se siellä?
Ihanaa, kun kävit tuomassa meille lahjoja ja vietit hetken kanssamme! Sinun kanssasi on aina niin kivaa. Ei - tämä ei ole joulupukille, vaikka äkkiä voisi siltä vaikuttaakin :D
Hyvää Joulua H. Olet ajatuksissa.
Muistan sinut ystäväni kirjoitti:
Joulun voi tehdä sydämeensä, vaikka olisi Jouluna töissäkin.
Oikein ihanaa Joulun aikaa komealle ja ihanalle J miehelle. Olet aina oleva sydämessäni mukana missä menenkin.
Hyvää joulua sinnekkin, tehdään ensi vuodesta vielä parempi!
Mies, olet mielessäni. Olet ollut yhteydessä ihanan asiallisesti ja kohteliain viestein.
Ensi vuonna tutustumme paremmin, lupaan! En himmaa enää koska huomaan ajatukseni siirtyvän aina sinuun. Nyt on aika!
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
Minäkin sinua.
Minkälainen joulusi on ollut rakas? Minulla muuten kiva, mutta kaipaan sinua todella paljon.
Haista silli, xxx. Mulla ei ole sun putkenkatkaisijaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaas nyt ihmisiksi. Ei jouluna mielipahaa toisille. Mielellään ei koskaan.
Positiivius lisää hyvää oloa!Joo hei kaipaajien JOULUHAASTE:
Laita joulun aikana ketjuun vain hyviä asioita kaivatustasi ja tunteistasi, älä jankkaa äläkä ilkeile.
Jankkauksen sijasta voi laittaa vaikka lempibiisejään joita kuunnellessa miettii kaivattuaan tai muuten vaan.
Itse voisin laittaa vaikka 1000 hyvää asiaa ja kyllähän niitä biisejäkin olisi tosi monta, mitkä tuovat hänet mieleen ja jotka sopivat. En tiedä vaan viitsinkö enää laittaa mitään alapeukkujen pelossa.Sen takia mietinkin olisiko parempi jo unohtaa koko ketju.
Ihanaa joulua tuittupäälle! ❤️
Hyvää aattoiltaa tatuoitu komistus! Joulu herkistää minua...