Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Toivo Rikass kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se yks viesti oli A.lta. En ole unohtanut❤️.
Minultako? Kaipaatko naista vai miestä?
Miestä. Enempää en ilmoittele.
Minuutit tai avainsana.
Ei näkyny minuutteja😉
Mitenkäs teillä joulu? Itse ajattelin saunoa ja maistella maltilla alkoholia ja suklaata. En sen ihmeempiä. Lätkää tulee varmaan katsottua ja tietenkin notkuttua netissä. Jos sää lauhtuu, voisi liikkua sukulaisten luona.
Parasta mennä nuorena naimisiin hyvän pullon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En halua sinua yhdeksi yöksi. Olen tullut sinuiksi tämän yksinäisyyteni kanssa ja jos veisit sen hetkeksi, vyöryisi se kahta kauheampana kohta takaisin. Kaikkeen tottuu ja jos et voi jäädä, parempi kun et pysähdy lainkaan.
Kyllä mää sun kohdalle oisin jääny jumiin ihan joka elämässä, multiversumin yksikössä ja ulottuvuudessa. Jään, eikä haittaa yhtään. Katsoohan silmistä ihan oma maailma. Siihen tutustuessa sietää reaalimaailman jättää vaille vahtivaa silmäparia. Niitä silmiä on miljardeja, mutta en tiedä kuinka moni niistä kuitenkaan ymmärtää antaa katseensa levätä sinussa. Ja siinä kiireessään, ohitsesi pyyhkiessään, ne tekevät elämänsä virheen. Minä toivottavasti olen fiksumpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten eläkkeellä voi olla meidän aikamme. Jos siis ollaan elossa. Miltä kuulostaa?
Lasken sen varaan.
Oi miten romanttista olisi päätyä kanssasi samaan palvelutaloon ❤️
Mä en halua tyytyä elämään jonkun muun kanssa, saada sen muun kanssa muita lapsia ja elää sen muun kanssa muuta elämää ja sitten nuokkua jossain vainhainkodin ruokasalissa sun vieressä. Haluan elää sun kanssa, saada sun kanssa lapasia ja sitten vanhentua sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten eläkkeellä voi olla meidän aikamme. Jos siis ollaan elossa. Miltä kuulostaa?
Lasken sen varaan.
Oi miten romanttista olisi päätyä kanssasi samaan palvelutaloon ❤️
Mä en halua tyytyä elämään jonkun muun kanssa, saada sen muun kanssa muita lapsia ja elää sen muun kanssa muuta elämää ja sitten nuokkua jossain vainhainkodin ruokasalissa sun vieressä. Haluan elää sun kanssa, saada sun kanssa lapasia ja sitten vanhentua sun kanssa.
lapasia :D
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua J.
Niin mäkin sua P.
Milloin tehdään yhdessä lapasia, honey?
Vierailija kirjoitti:
Lapin kaunein L nainen. Olet mielessäni<3
Turun komein xxxl mies. Olet mielessäni. <3
Vierailija kirjoitti:
Milloin tehdään yhdessä lapasia, honey?
Mulla on puikot valmiina ja langatkin valittuna, että anytime.
Katselen tässä jormaani ja mietin että on se niin väärin
Ei meillä runsaasti joulua ollut, mutta aivan tarpeeksi. Pienempikin riittää.
Hyvää joulua kaivatulle! Mielessä olet kuten aina muulloinkin.
Oiskohan meidän lapaset raidallisia, yksiväristä hienonhienoa silmukkaa vai päheen kissakuvioisia tupsuilla? Neidin valkeat pitsihansikkaat vai vaikeasti taipuvat metsämiehen vanttuut?
Itse sain jormalta puhelun jossa pyysi anteeksi.Harva soittelee perään tunnustaen tekeneensä väärin,onneksi empaattisia jormia ja hope-a-kettuja vielä olemassa.
Jopa punaista lankaa niissä saattaisi kohtuullisella todennäköisyydellä olla. Aika jännä ajatus, jotenkin.
menin lekurii ja kerroin että jorma puutuu lekuri sanoi että pitää ollla reiteen asti puutuneena 8 kk ennekuin aletaan tutkimaan
menin kk kuluttua lekuriin ja se sanoi että olisi voitu tutkia jos vaan jorma olisi puutunut mutta kun boltsitkin puutuu niin ei voida tutkia
Vierailija kirjoitti:
Olen siihenkin valmis, jos se on ainut mahdollisuutemme ja tulee eteen aikanaan. Tiedän jo, että tämä tunne ei kuole ennen kuin minä. Olet rakentanut itsellesi linnoituksen syvälle sydämeni sisimpään. Siihen ei kukaan tai mikään pääse käsiksi repimättä kappaleiksi koko sydäntäni. Siispä kannan sinua aina mukana pienessä suojakuoressasi kaikkein tärkeimmässä paikassa, kunnes aika jättää minusta.
Mutta. Ja tämä todellakin on Mutta. En todellakaan voi luvata mitään. En voi luvata odottaa sinua ja tuhlata vuosikymmeniä elämästäni joutavuuksiin vain sillä riskillä, että edellisenä päivänä kun viimein tapaisimme, potkaisen tyhjää. Tai mikä vielä pahempaa, sinä. Ei, sellaista en voi luvata. Tiedän jo, että tämä elämä jossa nyt olen, ei ole minua varten. Tiedän, että minulle on jokin toinen polku. Aion harpata sille. Jos et halua tälle matkalle viimeisille ihmisyyden tutkimattomille korpimaille, niin harmi, suuri harmi. Mutta minun on mentävä. Vaikka yksin. Kun astun kohti tuntematonta, en tiedä, mikä siellä odottaa. Ehkä joku toinen. Tuskin toista veroistasi voi olla, mutta whkä joku, jonka kanssa matkanteko olisi silti mahdollista. Vaikea sanoa, kun emme ole vielä tavanneet. Jos niin käy, niin se voi sulkea toisia ovia.
En voi olla loputtomiin varalla odottelemassa, että kyllästyt edelliseen. Malttia minulla on ja kaikenlaiseen olen valmis, mutta kello käy kuitenkin. Joskus enää emme tavoita toisiamme, jos liian kauaksi ajaudumme. Aikakin luo etäisyyttä, ei pelkkä maantieto.
Löytyikin heikentynyt elintoiminto sieltä mistä epäilinkin, mutta koska ei ollut tarpeeksi heikko niin ei lähdetty jatkotoimenpiteisiin. Saa nähdä milloin joutuu menemään päivystykseen tämä takia.
Ei ne suuret rinnat, mutta ne suuret nännit. (sivusta)