Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
561/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyikin heikentynyt elintoiminto sieltä mistä epäilinkin, mutta koska ei ollut tarpeeksi heikko niin ei lähdetty jatkotoimenpiteisiin. Saa nähdä milloin joutuu menemään päivystykseen tämä takia.

Hammassärkyä?

Vierailija
562/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyikin heikentynyt elintoiminto sieltä mistä epäilinkin, mutta koska ei ollut tarpeeksi heikko niin ei lähdetty jatkotoimenpiteisiin. Saa nähdä milloin joutuu menemään päivystykseen tämä takia.

Syömisellä pystyy vaikuttamaan hyvin paljon siihen jormaan vaikka liikuntaa ei pystyisi tehokkaasti harrastamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se yks viesti oli A.lta. En ole unohtanut❤️.

Minultako? Kaipaatko naista vai miestä? 

Miestä. Enempää en ilmoittele.

Kun A-henkilöitä täällä mitä ilmeisimmin on useampia, niin tämä jää nyt aika hyödyttömäksi näin. Mutta ehkä niin on tarkoituskin. Silloin asia on sitä myöten selvä ja hyvää jatkoa ja kaikkea sulle.

Vierailija
564/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa tänäkään jouluna munaa.

Vierailija
565/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat sitten Jouluna jotain näin huolestuttavaa? En tiedä kuka olet ja ketä kaipaat, mutta toivottavasti et kaivatullesi tällaisia kirjoittele. Todella sairasta hakea huomiota tällä tavalla.

Vierailija
566/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tehdään yhdessä lapasia, honey?

Lähtökohtaisesti minulla on jo riittävästi lapasia yhden elämän tarpeiksi ja olen niihin erittäin tyytyväinen. Suorastaan onnellinen. En usko että olisin valmis rasittavaan neulomisurakkaan enää. Paitsi, ehkä, kenties yhden tietyn ihmisen kanssa, jos hän niin haluaisi. 

Vierailija
567/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten eläkkeellä voi olla meidän aikamme. Jos siis ollaan elossa. Miltä kuulostaa?

Olen siihenkin valmis, jos se on ainut mahdollisuutemme ja tulee eteen aikanaan. Tiedän jo, että tämä tunne ei kuole ennen kuin minä. Olet rakentanut itsellesi linnoituksen syvälle sydämeni sisimpään. Siihen ei kukaan tai mikään pääse käsiksi repimättä kappaleiksi koko sydäntäni. Siispä kannan sinua aina mukana pienessä suojakuoressasi kaikkein tärkeimmässä paikassa, kunnes aika jättää minusta. 

Mutta. Ja tämä todellakin on Mutta. En todellakaan voi luvata mitään. En voi luvata odottaa sinua ja tuhlata vuosikymmeniä elämästäni joutavuuksiin vain sillä riskillä, että edellisenä päivänä kun viimein tapaisimme, potkaisen tyhjää. Tai mikä vielä pahempaa, sinä. Ei, sellaista en voi luvata. Tiedän jo, että tämä elämä jossa nyt olen, ei ole minua varten. Tiedän, että minulle on jokin toinen polku. Aion harpata sille. Jos et halua tälle matkalle viimeisille ihmisyyden tutkimattomille korpimaille, niin harmi, suuri harmi. Mutta minun on mentävä. Vaikka yksin. Kun astun kohti tuntematonta, en tiedä, mikä siellä odottaa. Ehkä joku toinen. Tuskin toista veroistasi voi olla, mutta whkä joku, jonka kanssa matkanteko olisi silti mahdollista. Vaikea sanoa, kun emme ole vielä tavanneet. Jos niin käy, niin se voi sulkea toisia ovia.

En voi olla loputtomiin varalla odottelemassa, että kyllästyt edelliseen. Malttia minulla on ja kaikenlaiseen olen valmis, mutta kello käy kuitenkin. Joskus enää emme tavoita toisiamme, jos liian kauaksi ajaudumme. Aikakin luo etäisyyttä, ei pelkkä maantieto.

Taas tää dramaattinen, nyt mä lähen ja kadut lopun ikääsi -tapaus. Viihdyttävää!

Vierailija
568/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat sitten Jouluna jotain näin huolestuttavaa? En tiedä kuka olet ja ketä kaipaat, mutta toivottavasti et kaivatullesi tällaisia kirjoittele. Todella sairasta hakea huomiota tällä tavalla.

Huomiohuoraamista se oli, ks yllä. Ensin uhkaillaan ja sitten vihjataan, että kuolema koittaa kohta ehkä! Hyvästi! Idioottimaista mutta vakiotrollia viihdyttävimmillään, uli uli.

Vierailija
569/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö, jouluna saadaan paketteja ja pääsiäisenä munaa.

Vierailija
570/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten eläkkeellä voi olla meidän aikamme. Jos siis ollaan elossa. Miltä kuulostaa?

Olen siihenkin valmis, jos se on ainut mahdollisuutemme ja tulee eteen aikanaan. Tiedän jo, että tämä tunne ei kuole ennen kuin minä. Olet rakentanut itsellesi linnoituksen syvälle sydämeni sisimpään. Siihen ei kukaan tai mikään pääse käsiksi repimättä kappaleiksi koko sydäntäni. Siispä kannan sinua aina mukana pienessä suojakuoressasi kaikkein tärkeimmässä paikassa, kunnes aika jättää minusta. 

Mutta. Ja tämä todellakin on Mutta. En todellakaan voi luvata mitään. En voi luvata odottaa sinua ja tuhlata vuosikymmeniä elämästäni joutavuuksiin vain sillä riskillä, että edellisenä päivänä kun viimein tapaisimme, potkaisen tyhjää. Tai mikä vielä pahempaa, sinä. Ei, sellaista en voi luvata. Tiedän jo, että tämä elämä jossa nyt olen, ei ole minua varten. Tiedän, että minulle on jokin toinen polku. Aion harpata sille. Jos et halua tälle matkalle viimeisille ihmisyyden tutkimattomille korpimaille, niin harmi, suuri harmi. Mutta minun on mentävä. Vaikka yksin. Kun astun kohti tuntematonta, en tiedä, mikä siellä odottaa. Ehkä joku toinen. Tuskin toista veroistasi voi olla, mutta whkä joku, jonka kanssa matkanteko olisi silti mahdollista. Vaikea sanoa, kun emme ole vielä tavanneet. Jos niin käy, niin se voi sulkea toisia ovia.

En voi olla loputtomiin varalla odottelemassa, että kyllästyt edelliseen. Malttia minulla on ja kaikenlaiseen olen valmis, mutta kello käy kuitenkin. Joskus enää emme tavoita toisiamme, jos liian kauaksi ajaudumme. Aikakin luo etäisyyttä, ei pelkkä maantieto.

Miksi jauhat loputtomiin? Jos sinä nyt menet jonnekin niin sitten sinä menet.

Vierailija
571/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiohuoraamista se oli, ks yllä. Ensin uhkaillaan ja sitten vihjataan, että kuolema koittaa kohta ehkä! Hyvästi! Idioottimaista mutta vakiotrollia viihdyttävimmillään, uli uli.

Joku kaipasi vilkkaalla mielikuvituksella varustettua. Ilmoittauduhan kun etsitään.

Ei kukaan ole missään uhkaillut ketään. Eikä kuolemaakaan ole mainittu ennen sinua. Sinä olit kai se sama joka (ks. yllä) oli näkevinään pitkässä tekstissä jotain katumisläppää. Sitäkään ei ollut. Nyt kierroksia pienemmälle. Trollailusta täällä käy lähinnä sinun toisiin kohdistuva perusteeton syyttely ja mustamaalaus kuvittelemalla viesteihin asioita, joita niissä ei ole.  

Vierailija
572/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jauhat loputtomiin? Jos sinä nyt menet jonnekin niin sitten sinä menet.

Miten niin loputtomiin?

Vierailija
573/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän joulumuna, pipari ja pukin pussit on ihan klassikko, tai pitäisi olla.:(

Vierailija
574/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää joulua! kirjoitti:

O, olen rakastanut sinua 3-4 vuotta, muuten on kaikki hyvin. :)

Oletko mitenkään yrittänyt auttaa asiaa vaiko vain hiljaa mielessäsi haaveillut?

Olen yrittänyt jotain pientä, olen myös jäätynyt ja paennut. On turvallisempaa tyytyä haaveiluun, kun toisen tunteista ei tiedä.

Vierailija
575/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kaipasi vilkkaalla mielikuvituksella varustettua. Ilmoittauduhan kun etsitään.

Ei kukaan ole missään uhkaillut ketään. Eikä kuolemaakaan ole mainittu ennen sinua. Sinä olit kai se sama joka (ks. yllä) oli näkevinään pitkässä tekstissä jotain katumisläppää. Sitäkään ei ollut. Nyt kierroksia pienemmälle. Trollailusta täällä käy lähinnä sinun toisiin kohdistuva perusteeton syyttely ja mustamaalaus kuvittelemalla viesteihin asioita, joita niissä ei ole.  

Koska näyt tietävän, mitä viesteissä tarkoitettiin, oletettavasti kumpikin tuotoksiasi. 😂

Vierailija
576/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän joulumuna, pipari ja pukin pussit on ihan klassikko, tai pitäisi olla.:(

Vitsi on hauska kerran, mutta miksi tätä jormailua jatketaan?

Vierailija
577/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sulla koskaan sellaista oloa, että ollaanpa me koettu jo paljon yhdessä. Tehty yhdessä vaikka mitä ja käytykin monessa paikassa. Suhde on syventynyt aika paljon.

Vierailija
578/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska näyt tietävän, mitä viesteissä tarkoitettiin, oletettavasti kumpikin tuotoksiasi. 😂

Osaan lukea. Se on helppoa, opetetaan alakoulussa. Siinä on sellainen jippo, jota kaikki eivät käsitä. Sellainen, että kaikki viestin sisältö on näkyvissä kirjaimin kirjoitettuna. Rivien väleihin jäävään tyhjään tilaan ei tarvitse mielikuvitella mitään lisäsisältöä, joka näkyy vain valaistuneille. 

Vierailija
579/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja läheisilläni on julkisista ainoastaan positiivisia kokemuksia

Vierailija
580/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi on hauska kerran, mutta miksi tätä jormailua jatketaan?

Mitä jormailua? Olen tosissani.

Ketju on lukittu.