Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaivattuni, taidanpa olla raskaana.
Susta tulee hyvä yh-äiti, tiedäthän sen?
Niin, tuskin edes kerron hänelle. Isä et ole sinä, vaikka noin ilkeesti tulitkin vastaamaan.
Aa, luulin että tää oli ihan jonkun mielikuvitusta tai trolli. :D Kaikkein pahinta, että jos oikeasti jollain anonyymillä foorumilla ilmoittelee. Niin ja tosiaan en ole heilutellut peittoa pitkään aikaan, joten en minä sitä itselleni ottanutkaan.
PS. Aika itsekästä olla kertomatta. Seuraavat kymmenen vuotta meinasit kirjoitella tänne "Aapo oppi tänään kävelemään, olisitpa nähnyt!!!"?
PS2. Ei ollut tarkoitus loukata tuolla yh-äiti kommentilla. T. Sellaisen kasvattama.
En ajatellut kirjoitella enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pomelot 🙈
Mulla melonit 😬
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli kaikesta. Miten päästä yli...
Mistä kaikesta?
Pallo on sinulla ja olet vapaa päättämään, mitä sillä teet. Voit säilyttää sitä kaapissa piilossa tai jossain näkyvällä paikalla. Tai palauttaa sen henkilökohtaisesti minulle. En ole tulossa sitä koskaan hakemaan. Tavallaan olen valloittamassa sydämeni kylää takaisin itselleni...
Vierailija kirjoitti:
Pallo on sinulla ja olet vapaa päättämään, mitä sillä teet. Voit säilyttää sitä kaapissa piilossa tai jossain näkyvällä paikalla. Tai palauttaa sen henkilökohtaisesti minulle. En ole tulossa sitä koskaan hakemaan. Tavallaan olen valloittamassa sydämeni kylää takaisin itselleni...
Ota koppi! Saat sen, en tarvitse palloa mihinkään. Voit vaikka heittää sen jollekin toiselle!
In the lightest of touches you were
On the silk of a cornflower
and on the glint, the reflection of the sun
on the surface of snow
From where you, the light, bounced like a dragonfly up the sky
watching all the world that was yours,
your playground
Glimpsing through morning mists
I try to comprehend you
but the swirling, it's just so fierce
In the night you find your solace,
you catch peace in sleep
and you catch just a little bit of darkness too
Of which I would tend to, kindly
because it's a part of you
as firmly as the same darkness
is a part of me
But there is beautiful blue
on those wings
That I would hope to show to everyone
Just look how it reflects
everything that is invisible
It's becoming truly seen,
not a mirage anymore
A true pond where there is water
and swimming fish
and birds swinging on leaves
And from where I could drink my fill and be happy in this lonely world
Eikun kyllä oon katsonut, että tässä on ihan yhteinen pallo kyseessä, jota näprätään samaan aikaan. Ja mikä hieno pallo se onkaan!
Sir Alexin pelikirjallakin varmaan vaikea sen toisen saada palloa maaliin kun toisella on tuollainen asenne. :D
Vierailija kirjoitti:
Mietin vielä.
Tää paikka on kuin oljenkorsi, jota tarvitsen päästäkseni pois tästä mun elämästä, jossa kaikki on kuin väärillä jengoilla. Sä olen mulle se unelma paremmasta elämästä, jossa kaikki on kohdillaan. Sä olet se henkilö, jonka itse valitsin, sillä nykyinen elämäni on se joka mulle annettiin. Aika säälittävää ymmärtää kaikki tässä iässä, etten ollut silloin vielä valmis. Missä oli mun oma tahto silloin?
Vierailija kirjoitti:
Tää paikka on kuin oljenkorsi, jota tarvitsen päästäkseni pois tästä mun elämästä, jossa kaikki on kuin väärillä jengoilla. Sä olen mulle se unelma paremmasta elämästä, jossa kaikki on kohdillaan. Sä olet se henkilö, jonka itse valitsin, sillä nykyinen elämäni on se joka mulle annettiin. Aika säälittävää ymmärtää kaikki tässä iässä, etten ollut silloin vielä valmis. Missä oli mun oma tahto silloin?
Millä tavalla elämäsi on väärillä jengoilla?
Kaipaatko lisää seksiä suhteeseesi? Entä kaipaako puolisosi?
Sitten eläkkeellä voi olla meidän aikamme. Jos siis ollaan elossa. Miltä kuulostaa?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko lisää seksiä suhteeseesi? Entä kaipaako puolisosi?
Kyllä ja oletan että ei.
Näen kuinka eräänä päivänä paahtava porotus alkaa hellittää. Pistävä kirkkaus ympärilläsi himmenee. Häikäisevän tilalle muodostuu sävyjä, varjot haipuvat ja laajenneilla pupilleillasi näet vähän tarkemmin ja kauemmas. Väräjävä horisontti muuttuu sinertävän utuiseksi. Kun katsot taivaalle, huomaat korventavan aurinkotähden paenneen utuisen pilviverhon yksityiseen suojaan. Taivaanrannasta vyöryy jylhänä kelluvana vuorijonona musta rintama. Kohti. Tunnet tuulenvireen, vilvoittavan sellaisen.
Ei aikaakaan kun salamat räiskyvät hämärtyneessä iltapäivässä kaikkialla ja ensimmäiset pisarat putoilevat kainosti, kuin lupaa anoen. Myönnät luvan ja huomaat alkavaksi hieman kastua. Tykkäät siitä. Myönnät saman tien passit, viisumit ja vaikka vippiliputkin, sillä haluat lisää, kaiken. Vasta saatuasi kokea veden ensi pisarat, tajuat kuinka janoinen olet j olet ollut. Nyt voit himosi sammuttaa. Pian sataa kaatamalla. Kastut litimäräksi. Kuiva hiekka imee veden jäljettömiin, mutta kohta harjanteiden välisen halkeilleen savipohjan keskelle alkaa muodostua puro. Virtaava vesi etsii tiensä uomaan. Kohta siinä on oja. Sitten joki ja lampien sarja. Ihmettelet tätä muutosta yhä märkänä ja haltioissasi, eikä sinua edes palele, sillä yhä on lämmintä.
Kun se kerran alkaa, sitä kestää. Sade muuttaa autiomaan vehreäksi keitaaksi. Ruoho kasvaa. Kukkia nousee sieltä missä oli vain hiekkaa. Pienet otukset kömpivät esiin savesta. Linnut tulevat. Antilooppilauma vaeltaa juomaan lammesta ja krokotiilit uivat niiden perässä. Sinulla ei ole enää jano, eikä tukala olo kuumuudessa. Hiekkaerämaa on jäänyt taakse muistoksi karaisevista koettelemuksista, nyt olet vahvempi ja onnellisempi.
Tässä ketjussa rellestää aina joko Kihis, trollit tai varatut.
Tänään ja eilen on ollut taas jälkimmäisten vuoro, alkuviikko oli trollien.
Tuleekohan Kihis joskus takaisin?
Trollit on omaan makuuni siedettävimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa rellestää aina joko Kihis, trollit tai varatut.
Tänään ja eilen on ollut taas jälkimmäisten vuoro, alkuviikko oli trollien.
Tuleekohan Kihis joskus takaisin?Trollit on omaan makuuni siedettävimpiä.
Mitä sä teet tässä ketjussa jos kirjoitukset noin ärsyttää? Elätkö jossain ideaalimaailmassa jossa suhteessa olevat eivät ihastu toisiin?
Aa, luulin että tää oli ihan jonkun mielikuvitusta tai trolli. :D Kaikkein pahinta, että jos oikeasti jollain anonyymillä foorumilla ilmoittelee. Niin ja tosiaan en ole heilutellut peittoa pitkään aikaan, joten en minä sitä itselleni ottanutkaan.
PS. Aika itsekästä olla kertomatta. Seuraavat kymmenen vuotta meinasit kirjoitella tänne "Aapo oppi tänään kävelemään, olisitpa nähnyt!!!"?
PS2. Ei ollut tarkoitus loukata tuolla yh-äiti kommentilla. T. Sellaisen kasvattama.