Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
501/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaivattuni, taidanpa olla raskaana.

Susta tulee hyvä yh-äiti, tiedäthän sen?

Niin, tuskin edes kerron hänelle. Isä et ole sinä, vaikka noin ilkeesti tulitkin vastaamaan.

Aa, luulin että tää oli ihan jonkun mielikuvitusta tai trolli. :D Kaikkein pahinta, että jos oikeasti jollain anonyymillä foorumilla ilmoittelee. Niin ja tosiaan en ole heilutellut peittoa pitkään aikaan, joten en minä sitä itselleni ottanutkaan.

PS. Aika itsekästä olla kertomatta. Seuraavat kymmenen vuotta meinasit kirjoitella tänne "Aapo oppi tänään kävelemään, olisitpa nähnyt!!!"?

PS2. Ei ollut tarkoitus loukata tuolla yh-äiti kommentilla. T. Sellaisen kasvattama.

Vierailija
502/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kaivattuni, taidanpa olla raskaana.

Susta tulee hyvä yh-äiti, tiedäthän sen?

Niin, tuskin edes kerron hänelle. Isä et ole sinä, vaikka noin ilkeesti tulitkin vastaamaan.

Aa, luulin että tää oli ihan jonkun mielikuvitusta tai trolli. :D Kaikkein pahinta, että jos oikeasti jollain anonyymillä foorumilla ilmoittelee. Niin ja tosiaan en ole heilutellut peittoa pitkään aikaan, joten en minä sitä itselleni ottanutkaan.

PS. Aika itsekästä olla kertomatta. Seuraavat kymmenen vuotta meinasit kirjoitella tänne "Aapo oppi tänään kävelemään, olisitpa nähnyt!!!"?

PS2. Ei ollut tarkoitus loukata tuolla yh-äiti kommentilla. T. Sellaisen kasvattama.

En ajatellut kirjoitella enää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pomelot 🙈

Vierailija
504/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pomelot 🙈

Mulla melonit 😬

Vierailija
505/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha mieli kaikesta. Miten päästä yli...

Mistä kaikesta?

Vierailija
506/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallo on sinulla ja olet vapaa päättämään, mitä sillä teet. Voit säilyttää sitä kaapissa piilossa tai jossain näkyvällä paikalla. Tai palauttaa sen henkilökohtaisesti minulle. En ole tulossa sitä koskaan hakemaan. Tavallaan olen valloittamassa sydämeni kylää takaisin itselleni...

Vierailija
507/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pallo on sinulla ja olet vapaa päättämään, mitä sillä teet. Voit säilyttää sitä kaapissa piilossa tai jossain näkyvällä paikalla. Tai palauttaa sen henkilökohtaisesti minulle. En ole tulossa sitä koskaan hakemaan. Tavallaan olen valloittamassa sydämeni kylää takaisin itselleni...

Ota koppi! Saat sen, en tarvitse palloa mihinkään. Voit vaikka heittää sen jollekin toiselle!

Vierailija
508/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

In the lightest of touches you were

On the silk of a cornflower

and on the glint, the reflection of the sun

on the surface of snow

From where you, the light, bounced like a dragonfly up the sky

watching all the world that was yours,

your playground

Glimpsing through morning mists

I try to comprehend you

but the swirling, it's just so fierce

In the night you find your solace,

you catch peace in sleep

and you catch just a little bit of darkness too

Of which I would tend to, kindly

because it's a part of you

as firmly as the same darkness

is a part of me

But there is beautiful blue

on those wings

That I would hope to show to everyone

Just look how it reflects

everything that is invisible

It's becoming truly seen,

not a mirage anymore

A true pond where there is water

and swimming fish

and birds swinging on leaves

And from where I could drink my fill and be happy in this lonely world

Vierailija
509/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun kyllä oon katsonut, että tässä on ihan yhteinen pallo kyseessä, jota näprätään samaan aikaan. Ja mikä hieno pallo se onkaan!

Vierailija
510/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sir Alexin pelikirjallakin varmaan vaikea sen toisen saada palloa maaliin kun toisella on tuollainen asenne. :D

Vierailija
511/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vielä.

Vierailija
512/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää paikka on kuin oljenkorsi, jota tarvitsen päästäkseni pois tästä mun elämästä, jossa kaikki on kuin väärillä jengoilla. Sä olen mulle se unelma paremmasta elämästä, jossa kaikki on kohdillaan. Sä olet se henkilö, jonka itse valitsin, sillä nykyinen elämäni on se joka mulle annettiin. Aika säälittävää ymmärtää kaikki tässä iässä, etten ollut silloin vielä valmis. Missä oli mun oma tahto silloin?

Vierailija
513/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää paikka on kuin oljenkorsi, jota tarvitsen päästäkseni pois tästä mun elämästä, jossa kaikki on kuin väärillä jengoilla. Sä olen mulle se unelma paremmasta elämästä, jossa kaikki on kohdillaan. Sä olet se henkilö, jonka itse valitsin, sillä nykyinen elämäni on se joka mulle annettiin. Aika säälittävää ymmärtää kaikki tässä iässä, etten ollut silloin vielä valmis. Missä oli mun oma tahto silloin?

Millä tavalla elämäsi on väärillä jengoilla?

Vierailija
514/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko lisää seksiä suhteeseesi? Entä kaipaako puolisosi?

Vierailija
515/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten eläkkeellä voi olla meidän aikamme. Jos siis ollaan elossa. Miltä kuulostaa?

Vierailija
516/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaatko lisää seksiä suhteeseesi? Entä kaipaako puolisosi?

Kyllä ja oletan että ei.

Vierailija
517/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kuinka eräänä päivänä paahtava porotus alkaa hellittää. Pistävä kirkkaus ympärilläsi himmenee. Häikäisevän tilalle muodostuu sävyjä, varjot haipuvat ja laajenneilla pupilleillasi näet vähän tarkemmin ja kauemmas. Väräjävä horisontti muuttuu sinertävän utuiseksi. Kun katsot taivaalle, huomaat korventavan aurinkotähden paenneen utuisen pilviverhon yksityiseen suojaan. Taivaanrannasta vyöryy jylhänä kelluvana vuorijonona musta rintama. Kohti. Tunnet tuulenvireen, vilvoittavan sellaisen.

Ei aikaakaan kun salamat räiskyvät hämärtyneessä iltapäivässä kaikkialla ja ensimmäiset pisarat putoilevat kainosti, kuin lupaa anoen. Myönnät luvan ja huomaat alkavaksi hieman kastua. Tykkäät siitä. Myönnät saman tien passit, viisumit ja vaikka vippiliputkin, sillä haluat lisää, kaiken. Vasta saatuasi kokea veden ensi pisarat, tajuat kuinka janoinen olet j olet ollut. Nyt voit himosi sammuttaa. Pian sataa kaatamalla. Kastut litimäräksi. Kuiva hiekka imee veden jäljettömiin, mutta kohta harjanteiden välisen halkeilleen savipohjan keskelle alkaa muodostua puro. Virtaava vesi etsii tiensä uomaan. Kohta siinä on oja. Sitten joki ja lampien sarja. Ihmettelet tätä muutosta yhä märkänä ja haltioissasi, eikä sinua edes palele, sillä yhä on lämmintä.

Kun se kerran alkaa, sitä kestää. Sade muuttaa autiomaan vehreäksi keitaaksi. Ruoho kasvaa. Kukkia nousee sieltä missä oli vain hiekkaa. Pienet otukset kömpivät esiin savesta. Linnut tulevat. Antilooppilauma vaeltaa juomaan lammesta ja krokotiilit uivat niiden perässä. Sinulla ei ole enää jano, eikä tukala olo kuumuudessa. Hiekkaerämaa on jäänyt taakse muistoksi karaisevista koettelemuksista, nyt olet vahvempi ja onnellisempi.

Vierailija
518/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin sinut O <3

Vierailija
519/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa rellestää aina joko Kihis, trollit tai varatut.

Tänään ja eilen on ollut taas jälkimmäisten vuoro, alkuviikko oli trollien.

Tuleekohan Kihis joskus takaisin?

Trollit on omaan makuuni siedettävimpiä.

Vierailija
520/3899 |
22.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa rellestää aina joko Kihis, trollit tai varatut.

Tänään ja eilen on ollut taas jälkimmäisten vuoro, alkuviikko oli trollien.

Tuleekohan Kihis joskus takaisin?

Trollit on omaan makuuni siedettävimpiä.

Mitä sä teet tässä ketjussa jos kirjoitukset noin ärsyttää? Elätkö jossain ideaalimaailmassa jossa suhteessa olevat eivät ihastu toisiin?

Ketju on lukittu.