Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten ajattelin, että kyllä tämä selvitetään. Tänä jouluna ajattelen, että kyllä tästä selvitään. Kaipaus on muuttumaton, mutta se on kääritty ymmärrykseen, että tämä ei ole romanttinen elokuva.
Miten olet ajatellut selvitä tästä? Kerro niin minäkin yritän.
Olemmalla kaikki mahdolliset hetket tukevassa humalassa.
korkki kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi sitten ajattelin, että kyllä tämä selvitetään. Tänä jouluna ajattelen, että kyllä tästä selvitään. Kaipaus on muuttumaton, mutta se on kääritty ymmärrykseen, että tämä ei ole romanttinen elokuva.
Ei harmaintakaan aavistusta.
Vain otettu lääke auttaa. Rukkaa lääkitys kuntoon psykiatrisi kanssa niin elämä alkaa taas hymyilemään!
Ja vielä oma yläpeukku viestille niin kyllä on hieno!
Katsoitko morsiusasiamies Arno Kotron esiintuomaa koomaa?
Lähetä terveisesi kelpaamallesi henkilölle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, mulla on tylsää. Tällaistako tämä yksinäisen ylimääräisen ihmisen elämä on. Pelkkää turhien asioiden märehtemistä, kun parempaakaan ajankulua ei ole.
Mene töihin niin ei oo tylsää! Oletko aktiivi mallin piirissä? Lääkkeet!
"Pyromaanin tuska palaa rätisemällä.
-
Vihaksi pistänyt vanha rakkaus,
poltettuna
järjettömän pieni korvaus
liian isosta vihasta"
-Liisa Immonen-
Tuo ehkä kuvaa sitä mitä teistä mielensäpahoittajista ajattelen :D
Mukava sattumus sattui tänään. Kaveri antoi takansytykkeitä pussillisen, rupesin sitten tänään takkaa sytyttelemään ja käsiini pussista sattui kirja. Tulee muutenkin luettua kirjoja joten pikaisesti selasin minkä kirja on. Kirja on Liisa Immosen Auringonpimennys-runokirja, jäi polttamatta :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei harmaintakaan aavistusta.
Vain otettu lääke auttaa. Rukkaa lääkitys kuntoon psykiatrisi kanssa niin elämä alkaa taas hymyilemään!
Ja vielä oma yläpeukku viestille niin kyllä on hieno!
Totta. Ja sinä peukutit lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto, mulla on tylsää. Tällaistako tämä yksinäisen ylimääräisen ihmisen elämä on. Pelkkää turhien asioiden märehtemistä, kun parempaakaan ajankulua ei ole.
Kyllä mulle tää yksi täysipäiväinen työ riittää.
Tämä ei ole kaipaamalleni henkilölle, mutta mielessä pyörivälle (kuten ketju kai ennen oli tarkoitettu): Olen miettinyt paljon että mistä oikein suutuit yhtäkkiä. Jotain yritin pyytää anteeksikin, mutta ei tainnut osua. En osaa lukea sun ajatuksia. Olen keksinyt syyksi lukemattomia vaihtoehtoja. En voi kirjoittaa niitä kaikkia tähän. Jos nyt kuitenkin kirjoittaisin muutaman. En ollut tarkoituksella suunnitellut olevani tekemisissä sun kanssa vielä, itseasiassa yritin välttää sitä. Ajattelin että ehdin tehdä homman ihan hyvin vielä ensi vuonna, jolloin sinulla on todennäköisesti taas samoja hommia kuin vuosi sitten. Pari ihmistä vain taivutteli mut siihen että homma kannattaa tehdä pois nyt. Toisaalta se näytti olevan sulle aluksi ok, mutta mitä sitten yhtäkkiä tapahtui, sitä en ymmärrä. En ole työlläni yrittänyt myöskään kertoa sulle mitään piiloviestejä. Ei liity millään tavalla sinuun. Ihan ihmisten yleisiin tarpeisiin. En tiedä oliko eräs maili liikaa. En ole kuitenkaan yrittänyt viritellä mitään keskustelua, olen kirjoittanut sen verran mitä olen kokenut tarpeelliseksi. Sinulla saattaa olla tunne että olisin sua kohtaan jotenkin liian avoin nykyään, mutta sinä et ehkä tiedä sitä että olen yleisesti aika avoin, tuntemattomillekin. Sinun kanssasi olen vain ollut aluksi poikkeuksellisen varovainen ja nykyään enemmän normaalimpi avoimempi itseni, mikä on saattanut myös säikäyttää. Jos näistä ei mikään osunut, niin pyydän että kerrot mulle rehellisesti kun näet mikäli haluat minun korjaavan asian. En jaksa arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pyromaanin tuska palaa rätisemällä.
-
Vihaksi pistänyt vanha rakkaus,
poltettuna
järjettömän pieni korvaus
liian isosta vihasta"
-Liisa Immonen-
Tuo ehkä kuvaa sitä mitä teistä mielensäpahoittajista ajattelen :D
Mukava sattumus sattui tänään. Kaveri antoi takansytykkeitä pussillisen, rupesin sitten tänään takkaa sytyttelemään ja käsiini pussista sattui kirja. Tulee muutenkin luettua kirjoja joten pikaisesti selasin minkä kirja on. Kirja on Liisa Immosen Auringonpimennys-runokirja, jäi polttamatta :)
aika harhaista settiä taas. Mee nukkumaan
"Lukeminen kannattaa aina" sanoi Jörn Donnerikin :)
Ehkäpä pieni lainaus sopisi tähän :)
"Kauneimmat ovat
sinun silmäsi,
kun ne unohtavat
itsensä ja näkevät
maiseman läpi sinne,
mistä minä
vain uneksin."
-Liisa Immonen-
Siinä sulle pähkinää mietittäväksi :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemmalla kaikki mahdolliset hetket tukevassa humalassa.
korkki kiinni
Ei pysty, astuin sen lyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla mies, mistä minussa tykkäät. Sinulle olenkin jo sen kertonut.
Sinun hymysi saa minut hymyilemään. Kuuntelen mielelläni sinua ja ajatuksesi ovat mielenkiintoisia. Olet hyvä kuuntelija. On selittämättömän hyvä olla seurassasi. Se on jotain käsittämätöntä kemiaa välillämme. Olet sielukas ja katseesi viettelee minut. Pidän huumoristasi ja valoisuudestasi. Saan niistä energiaa. Ja tietenkin olet aivan uskomattoman kaunis. Ei kaikkea voi selittää. Sinä vain olet ihana minun silmissäni.
Kirjoituksestasi tulee se sama tunne, minkä kaivattuni minussa saa aikaan. En kuitenkaan tohdi kuvitella, että hän oikeasti ajattelisi noin. Mutta en vain pääse yli enkä ympäri siitä, että jotain ihmeellistä meidän kohtaamisissamme on.
Hyvää yötä ja kauniita unia. Rakastan sinua.
Lähetän terveisiä naiselle, jolla on ison appelsiinin kokoiset rinnat ja omaa hyvät ****t. Ulkonäöllä ei ole väliä kunhan on hyvännäköinen.
Ps. Harrastan saunomista ja suihkussa käyntiä.
Nyt luulen ymmärtäväni sinua. Sinulla on hyvä elämä etkä halua riskeerata sitä kaikkea ihastumisen vuoksi. Se on hyvä ja niin sen kuuluu ollakkin.
Kohtaamisemme alkaa tuntua hiljallee unenomaiselta, vaikka vielä tänään kesken askareiden iski kova ikävä. Mietin, kuinka paljon voikaan kaivata ihmistä, jota ei edes kunnolla tunne?! Haluan kiittää sinua kauniista sanoistasi. En olisi koskaan voinut kuvitella, että joku voi nähdä minut niin erityisenä kuin sinä näet. Toivon, että olen voinut antaa edes murto-osan siitä, mitä sinä olet antanut minulle. Toivon sinulle voimia jokaiseen päivääsi. Sinulle kuuluu aina pieni pala sydäntäni <3
Olen taas ajatellut sinua enemmän sinua. Sinä kun olet sellainen tyyppi jota ei vaan voi unohtaa. Olet niitä harvoja, jotka todella jäävät mieleen. Moni sanoisi sinusta, että olet jollakin tavalla hyvin erityinen. Jos sinusta tehtäisiin elokuva niin olisit se cool tyyppi, joka olisi silti kaikille ystävällinen. Ei ole ihme, etten ollut ainoa ihminen, joka olisi varmaan elänyt elämänsä parhaan hetken jos olisi saanut sinut omakseen.Olen mielenkiinnolla seurannut elämääsi. Hyvältä näyttää. Ihanaa, että olet saanut tehdä sitä mistä pidät ja toivon menestystä jatkossa. Muille ehkä olisit se tavallinen tyyppi, mutta minulle jonkinlainen esikuva. En koskaan unohda sinua. Välillä toivon, että olisi kaksi elämää joista tämä ensimmäinen olisi vaan harjoitusta ja sitten voisi elää sen toisen paremmin. Ehkä silloin voisin keksiä keinoja toimia eri tavalla, kun kaikkea ei vaan pysty muuttamaan, vaikka ihmiset hokevat, että aina on mahdollisuuksia ja pitää uskoa ihmeisiin. Olen sitten varmaan liian pessimisti, mutta parempi olla realisti niin säästää vähän itseäänkin.
Me kun ollaan vähän kuin yö ja päivä. Samaa ainoastaan se, että olet myös vähän hiljaisempi tyyppi, mutta toisaalta saat silti äänesi kuuluviin oikealla hetkellä toisin kuin minä. Minua ei ole helppo saada puolelleen, mutta sinä teit sen heti. Sinulla on silmät, jotka kertovat paljon. Muistan myös hymysi todella hyvin. Se on sellainen pieni julma hymy. Ei sitä voi unohtaa. Muistan myös hyvin kuinka kävelit pitkin rauhallisin askelein edelläni. Silloin ajattelin, että kumpa voisin kävellä kanssasi pidempään, vaikka liittyä vuosiksi seuraasi. Muistan jotakin lempimusiikkiasi. Muistan rauhallisen äänesi. Sinun katseesi muistan aina, kun katsoit minua tuntui siltä kuin olisin erityinen. Miksi katsoit minua ja hymyilit? Mikä minussa oli niin erityistä, sitä en voi vieläkään ymmärtää. Minun olisi myös pitänyt kiittää silloin yksin päivä, mutta en vaan saanut sanottua mitään. Se oli virhe. Pahoittelut. Hymyilin kyllä sitten koko sen päivän. Olin onnellisempi kuin koskaan.
Pahoittelut kun nyt tämä lähti näköjään taas pitenemään joten jatkoa luvassa.
Jatkuu
Toivon, että olet onnellinen ja saat vielä sen ihmisen vierellesi joka oikeasti rakastaa sinua. Ja kyllä olen sen verran sinua seurannut, että olet ilmeisesti sinkku. Se on toisaalta tuskallista, että olet vapaa, vapaa mutta silti pois minun ulottumattomistani. Meistä saisi hyvän elokuvan aikaan. Se olisi hupaista katsottavaa siis minä siitä sellaisen tekisin et sinä, älä luulekaan. Joku tuolla kirjoitti ihmisistä, jotka ovat karismaattisia. Se on myös hyvä sana kuvaamaan sinua. Olisin halunnut tutustua sinuun, mutta tilanne oli se mikä oli. Tiedät kyllä. Olet varmaan itsekin iloinen, koska ei meistä silloin olisi mitään voinut tulla. Olisimme tarvinneet ihan erilaisen tilanteen.
Nyt minun on aika toivottaa sinulle mitä parhainta elämää. En silti koskaan unohda sinua ja tulen aina miettimään mitä jos meistä olisi voinut tulla jotain. Sait silti elämäni tuntumaan silloin vähän paremmalta. En saanut koskaan edes kunnolla jutella sinulle, se tässä on naurettavaa. Kiitos silti katseestasi ja hymystäsi. Ne kertoivat paljon. Nyt alkaa jo olla vaikeaa kirjoittaa, kun kaipaan sinua niin paljon. Muistan sen yhden päivän hyvin, kun minulla tuli ikävä sinua ja etsin kuvasi. Näytit niin iloiselta kuvassa, että hymyilin itsekin, mutta sitten sen jälkeen itkinkin sitten monta tuntia. Olit niin täydellinen ja itse tiesin, etten voi koskaan olla kanssasi.
Nyt pitää keskittyä siihen, että sinulla on kaikki hyvin. Älä minusta huoli, yritän pärjätä jotenkin. Yritin löytää jotain sinun tyyliisi sopivaa musiikkia jonka sanat olivat tähän sopineet, mutta ei löytynyt mitään täydellistä, joten rokkaa sinä sitten itse täysillä, kun osaat senkin edestä. Tulen aina olemaan sinun puolellasi. Olet minun tähteni, iloni ja kaunis muistoni aina. Kiitos sinulle R, kun se jäi silloin sanomatta. \,,/ <3 Älä anna minkään pysäyttää. Ja minä kaipaan sinua aina.
Y, mä toivon että tiedät mitä tarkoitan. Eikö me voida olla edes "jotain"?
Hyvää yötä. Silmiisi katsoa kun saisin, sinä rakkain, suudelmastas päivin öin mä unelmoin. Rakastan sinua. Nuku hyvin. Kauniita unia.