Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2801/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

2939/2808

klo 11:26 | 5.1.2019

Menetän mielenterveyteni nainen kohta takiasi. Olen hulluna sinuun, mutta teet minut hulluksi.

Oot siis jo hullu valmiiksi ja tarttet syntipukiksi naisen? Hyvää mielenterveyttä ja logiikkaa myös.

Vastaa

Lainaa

Ilmoita asiattomaksi 

ylös9

alas0

Jollakin siellä remmi luistaa pahemman kerran...

Vierailija
2802/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan niin pelottavan samanlaisii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksä hengissä? 😱

Vierailija
2804/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin vaimosi yksi päivä. Hän oli lyhyehkö, korkokengät, hiukset ponnarilla ja hyvin vahva meikki. Oli liikenteessä yksin.

Vierailija
2805/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooksä hengissä? 😱

En. Kuolin pois. Täällä haudassa makoilen.

Vierailija
2806/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sinusta unta pitkästä aikaa. Otin sinut syliini ja halusit pussata. En vastustellut. Puhuttiin kaikista käsittelemättömistä asioista ja tunsin olevani onnellinen sen pienen hetken. 

Oikeasti ei olla nähty aikoihin, mutta selvästikin tulet aina asumaan ajatuksissani.

Haluaisitko oikeassa elämässä selvittää noita käsittelemättömiä asioita hänen kanssaan?

Haluaisin, jos se olisi mahdollista.

No miksei olisi? Asiat voivat hyvinkin selvitä ja mielenrauha palata jos vaan suostuu kohtaamaan ja selvittämään tapahtuneet. Se on kyllä yleensä mahdollista. Esteet tällaiselle on enemmän omassa mielessä.

Ei se riitä, että minä haluan selvittää asioita. Toisen pitää haluta sitä myös. Enkä edes näe häntä enää, mikä tekee tämän lähes mahdottomaksi.

Voi myös hyvin olla, ettei mitään selvitettävää ole hänen mielestään. Olen aina ollut melko herkkä ja saatan joskus ylitulkita ihmisiä, vaikka sitä ei näe ulospäin.

Millaisia ne käsittelemättömät asiat ovat? Milloin ja miten ne syntyivät? Onko mahdollista, että hänkin haluaisi niitä setviä, mutta luulee, ettet sinä halua ja odottaa aloitetta sinulta? Onko hän aiemmin osoittanut kiinnostusta asiaan? Mieti näitä ainakin itse ja jos haluat kommentteja, niin vastaa jotain.

Vierailija
2807/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ollut samaa sukupuolta olevan kanssa sängyssä?

Vierailija
2808/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooksä hengissä? 😱

En mä sulta kysyny, vaan K. R.:ltä

Vierailija
2809/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Sinä tiedät, että minä olen tässä sinua varten. Voin olla puolisosi, ystäväsi tai rakastajasi; ihan mitä sinä haluat. Jos haluat, että olen sinulle jotain näistä, niin kerro minulle. Kaipaan rohkaisua, koska en voi tietää, mitä ajattelet. Teen kyllä sitten aloitteen, mitä ikinä haluatkin. Olen sinun, jos niin haluat. Rakastan sinua koko sydämestäni. Nuku hyvin. Kauniita unia.

En enää tiedä leikitkö kanssani. Jos siis olet sinä. Oletko? Annoin selkeät "avaimet". Sinä et. Olen ymmälläni. Mieluisinta ja helpointa minulle on selvittää asioita irl. En pysty siihen täällä tämän enempää. Sinulla on yhteystietoni. ☀️

Anna jokin "sisäpiirin" vihje. Jos ymmärrän sen, lähestyn sinua irl.

Et taida olla. Tämä on tätä palstailua. Ymmärrän täysin kyllä tämän luonteen. Harmitonta ja mukavaahan tänne on

" avautua". Itsekkin löysin koko palstan vasta joulukuussa 2018. Että sellaista. Elämäni on hyvää irl. Sinä mahtuisit siihen silti täydellisesti. Jos olet sinä. Tunnen että meillä voisi olla jotain arvokasta. Ymmärrän myös että se voi olla täysin yksipuolinen tunne. Pystyn elämään sen kanssa. Ajattelen sinua hyvällä. Tottakai toiveet herää helposti kun kokee jonkun kanssa sellaista yhteyttä mitä minä sinun kanssasi. Minulle se ei ole tavallista vaikka sinulle hyvin voi ollakkin. Sellaisessa tilaisuudessa missä kohtasimme, en itse ole käynyt aiemmin. Ystäväni jonka vuoksi tulin, on kyllä. Ja sinäkin mitä ilmeisimmin. Mutta olen onnellinen ylipäänsä että kohtasin sinut. Sillä oli jokin tarkoitus, ei se sattumaa ollut, vaikkei meistä mitään tulisikaan. Vaikkei mitään " meitä" olisikaan. Olen silti kiitollinen siitä mitä sinusta välittyi. Että sain kokea sen.

Jos tässä on se "sisäpiirin vihje" niin enpä ymmärrä sitä. En tiedä mistään tilaisuudesta, enkä ystävästäsi, jonka vuoksi siellä olit. Eli huti taisi mennä. Muuten kyllä jotenkin tutulta kuulosti.[/quote

Ajattelin vain ääneen. Ei ollut tarkoitus mitään sisäpiirin vihjeitä enää antaakaan. Kaikki on hyvin tässä ja nyt. Nautin vain keskusteluista yleensäkin ja niitähän täälläkin voi tavallaan käydä. Kyllä ajattelemani mies olisi minut jo aiemmasta antamastani avaimesta tunnistanut. Se on ok, ettei kiinnosta sen enempää. Hyvää riittää meille kaikille. Yhdessä ja erikseen. Elämän seikkailua kaikki erilaiset kohtaamiset ovat. Ja jälleen toivon toivorikasta päivää kaikille!

Vierailija
2810/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooksä hengissä? 😱

Mutta mähän olen K.R-vainaa.

Vierailija
2811/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooksä hengissä? 😱

Et ole, K. R. laittaa aina hymiön viestiin.

Vierailija
2812/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ooksä hengissä? 😱

Et ole, K. R. laittaa aina hymiön viestiin.

Eipä vaan hymyilytä. Eikä oikein naamakaan enää siihen taivu.

Miksi muuten kyselet, jos et kestä vastausta?

T. K.R. , kuollut kuin kivi

Vierailija
2813/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Sinä tiedät, että minä olen tässä sinua varten. Voin olla puolisosi, ystäväsi tai rakastajasi; ihan mitä sinä haluat. Jos haluat, että olen sinulle jotain näistä, niin kerro minulle. Kaipaan rohkaisua, koska en voi tietää, mitä ajattelet. Teen kyllä sitten aloitteen, mitä ikinä haluatkin. Olen sinun, jos niin haluat. Rakastan sinua koko sydämestäni. Nuku hyvin. Kauniita unia.

En enää tiedä leikitkö kanssani. Jos siis olet sinä. Oletko? Annoin selkeät "avaimet". Sinä et. Olen ymmälläni. Mieluisinta ja helpointa minulle on selvittää asioita irl. En pysty siihen täällä tämän enempää. Sinulla on yhteystietoni. ☀️

Anna jokin "sisäpiirin" vihje. Jos ymmärrän sen, lähestyn sinua irl.

Et taida olla. Tämä on tätä palstailua. Ymmärrän täysin kyllä tämän luonteen. Harmitonta ja mukavaahan tänne on

" avautua". Itsekkin löysin koko palstan vasta joulukuussa 2018. Että sellaista. Elämäni on hyvää irl. Sinä mahtuisit siihen silti täydellisesti. Jos olet sinä. Tunnen että meillä voisi olla jotain arvokasta. Ymmärrän myös että se voi olla täysin yksipuolinen tunne. Pystyn elämään sen kanssa. Ajattelen sinua hyvällä. Tottakai toiveet herää helposti kun kokee jonkun kanssa sellaista yhteyttä mitä minä sinun kanssasi. Minulle se ei ole tavallista vaikka sinulle hyvin voi ollakkin. Sellaisessa tilaisuudessa missä kohtasimme, en itse ole käynyt aiemmin. Ystäväni jonka vuoksi tulin, on kyllä. Ja sinäkin mitä ilmeisimmin. Mutta olen onnellinen ylipäänsä että kohtasin sinut. Sillä oli jokin tarkoitus, ei se sattumaa ollut, vaikkei meistä mitään tulisikaan. Vaikkei mitään " meitä" olisikaan. Olen silti kiitollinen siitä mitä sinusta välittyi. Että sain kokea sen.

Jos tässä on se "sisäpiirin vihje" niin enpä ymmärrä sitä. En tiedä mistään tilaisuudesta, enkä ystävästäsi, jonka vuoksi siellä olit. Eli huti taisi mennä. Muuten kyllä jotenkin tutulta kuulosti.[/quote

Ajattelin vain ääneen. Ei ollut tarkoitus mitään sisäpiirin vihjeitä enää antaakaan. Kaikki on hyvin tässä ja nyt. Nautin vain keskusteluista yleensäkin ja niitähän täälläkin voi tavallaan käydä. Kyllä ajattelemani mies olisi minut jo aiemmasta antamastani avaimesta tunnistanut. Se on ok, ettei kiinnosta sen enempää. Hyvää riittää meille kaikille. Yhdessä ja erikseen. Elämän seikkailua kaikki erilaiset kohtaamiset ovat. Ja jälleen toivon toivorikasta päivää kaikille!

Millaista vihjettä ap odotat? (sivusta, en jaksa etsiä alkuperäistä viestiä, joten jatkan tähän)

Vierailija
2814/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä oli muuten hyvä sisäpiirin vihje. Siitähän tuli heti selväksi, ettei ollut oikeat henkilöt kyseessä, vaikkei mitään tietoa ulkopuolisille välittynytkään.

Vierailija
2815/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetän mielenterveyteni nainen kohta takiasi. Olen hulluna sinuun, mutta teet minut hulluksi.

No tee se aloite! Terveisin hulluksi himosta tullut nainen

Vierailija
2816/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltapäivää E-naiselle E-mieheltä.

Vierailija
2817/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää kaksi yötä ja nähdään! On ollut hyvä mutta pitkä loma. Ja kova ikävä on tullut.

Vierailija
2818/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ei kiinnosta naiset. Kuis?

Vierailija
2819/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin vaimosi yksi päivä. Hän oli lyhyehkö, korkokengät, hiukset ponnarilla ja hyvin vahva meikki. Oli liikenteessä yksin.

Olisit vielä kertonut hänestä koko nimen, osoitteen, puolison nimen, lasten lukumäärän ja työpaikan ja asuinkaupungin. Mölö olet, ei voi muuta sanoa. Hanki elämä. Elämä- ootkohan kuullutkaan.

Vierailija
2820/3899 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle? Ai niin, kaikille😂

Ketju on lukittu.