Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla halkes yks viisaudenhammas 3 vuotta sitten ja toinen vuosi sitten.. Tuossahan ne kulkee edelleen kivuttomasti suussa. Mitään hammaslääkäriä tarvittu!

Vierailija
27.09.2023 |

Osaa tehdä kuin hermovaurioita he!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kunnes saat verenmyrkytyksen kun sinne menee pöpö.

Vierailija
2/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kunnes saat verenmyrkytyksen kun sinne menee pöpö.

Eiköhän ois jo menny jos ois mennäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin lohkesi yksi viisaudenhammas noin 4 vuotta sitten. Ja vuosi sitten ne sitten lopulta kiskottiin kaikki pois. Sen lohjenneen (ja mädän) viisaudenhampaan viereisessä hampaassakin oli sitten niin iso reikä, että oli siinä ja siinä, että saatiin paikattua.

Eli jos tykkäät viisaudenhampaiden viereisistä hampaista, niin suosittelen vedättämään pois. Ainakin ne lohjenneet.

Vierailija
4/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa paikata hampaat. Minulla on paikattu kaikki neljä viisauden hammasta vaikka hammaslääkäri joskus lukion aikana sanoi, että viisauden hampaat revitään pois jos niihin tulee reikiä.

Vierailija
5/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minullakin lohkesi yksi viisaudenhammas noin 4 vuotta sitten. Ja vuosi sitten ne sitten lopulta kiskottiin kaikki pois. Sen lohjenneen (ja mädän) viisaudenhampaan viereisessä hampaassakin oli sitten niin iso reikä, että oli siinä ja siinä, että saatiin paikattua.

Eli jos tykkäät viisaudenhampaiden viereisistä hampaista, niin suosittelen vedättämään pois. Ainakin ne lohjenneet.

Mutta kun mun haljenneet viisurit eivät oo mätiä. Viisaudenhampaan luu on luonnostaan hauraampaa kuin muiden hampaiden. (Tämän opin ihan jostain hammaslääkärimainoksesta)

Vierailija
6/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa paikata hampaat. Minulla on paikattu kaikki neljä viisauden hammasta vaikka hammaslääkäri joskus lukion aikana sanoi, että viisauden hampaat revitään pois jos niihin tulee reikiä.

Ei viisureita paikata just ton haurauden takia

Vierailija
7/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei viisureita paikata just ton haurauden takia

Minun hammaslääkärini sanoi, että viisurit paikataan jos niillä on merkitystä purennassa.

Haurautta ei voi käyttää perusteluna, tällöinhän osalta meistä ei paikattaisi hampaita ollenkaan.

Vierailija
8/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät ihmiset luottakaa lääkäreihin. Sinne haljenneen hampaan alle voi tulla tulehdus joka ei tunnu, mutta voi levitä ja olla vakava.

Vierailija
9/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät ihmiset luottakaa lääkäreihin. Sinne haljenneen hampaan alle voi tulla tulehdus joka ei tunnu, mutta voi levitä ja olla vakava.

Voi juurihoidossakin.

Sukulainen joutu viisurinpoiston takia teholle.

Kaikessa, missä sorkitaan luonnottamasti leukaluuta ja juuria, on riski.

Hyvää businesta tuo viisuribisnes.

Vierailija
10/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi juurihoidossakin.

Sukulainen joutu viisurinpoiston takia teholle.

Kaikessa, missä sorkitaan luonnottamasti leukaluuta ja juuria, on riski.

Hyvää businesta tuo viisuribisnes.

Mulla on nätisti alkanut kasvaa tervettä ientä halkilaisen päälle

Ap

Vierailija
11/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kunnes ei enää toimi

Viereinen hammas mätänee seuraavaksi

Toki 10 v menee

Vierailija
12/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii kunnes ei enää toimi

Viereinen hammas mätänee seuraavaksi

Toki 10 v menee

Mistäs tiedätt? Fiilispohjalta?

Vierailija
13/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mun haljenneet viisurit eivät oo mätiä. Viisaudenhampaan luu on luonnostaan hauraampaa kuin muiden hampaiden. (Tämän opin ihan jostain hammaslääkärimainoksesta)

Melkoinen X-ray vision sulla.

Vierailija
14/14 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mätä sinne juureen pääsee

Ja muihin hampaisiin