Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2621/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuhlausta tällainen, kun molemmat rakastavat toisiaan, eikä mitään voi tulla. :(

Vierailija
2622/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuhlausta tällainen, kun molemmat rakastavat toisiaan, eikä mitään voi tulla. :(

Miksei voi? Oletko varma että molemmat rakastavat toisiaan oikeasti? Jospa se toinen ei sittenkään, vaan tunteesi ovat yksipuolisia. Oletko saanut häneltä ihan oikeasti suoran tunnustuksen, etkä tulkinnut itse epäsuorasti jostain merkeistä - tai elättele jotain vanhoja tunteita jotka toiselta ovat rapistuneet jo ajat sitten? 

Jos molemmat rakastavat tosissaan toisiaan, eivätkä ketään muuta, niin en pidä oikeastaan mahdollisena, etteivätkö he voisi ylittää kaikkia mahdollisia esteitä, joita elämässä tilapäisesti saattaa tielle tulla. Suurempaa mahtia ja voimien antajaa ei ole, jos tunne on aito ja molemminpuoleinen. Kaikki muu on aina järjesteltävissä. Pakottavia esteitä voivat olla enintään sairaus, vankila ja kuolema. Viimeisin on ehdoton, mutta kaksi muutakin sallivat kyllä jonkinlaisen sovitellun yhteiselon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi? Oletko varma että molemmat rakastavat toisiaan oikeasti? Jospa se toinen ei sittenkään, vaan tunteesi ovat yksipuolisia. Oletko saanut häneltä ihan oikeasti suoran tunnustuksen, etkä tulkinnut itse epäsuorasti jostain merkeistä - tai elättele jotain vanhoja tunteita jotka toiselta ovat rapistuneet jo ajat sitten? 

Jos molemmat rakastavat tosissaan toisiaan, eivätkä ketään muuta, niin en pidä oikeastaan mahdollisena, etteivätkö he voisi ylittää kaikkia mahdollisia esteitä, joita elämässä tilapäisesti saattaa tielle tulla. Suurempaa mahtia ja voimien antajaa ei ole, jos tunne on aito ja molemminpuoleinen. Kaikki muu on aina järjesteltävissä. Pakottavia esteitä voivat olla enintään sairaus, vankila ja kuolema. Viimeisin on ehdoton, mutta kaksi muutakin sallivat kyllä jonkinlaisen sovitellun yhteiselon. 

Kyllä molemmilla on suuria tunteita. Mutta molemmat ovat myös pienten lasten vanhempia.

Vierailija
2624/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet minun silmiini kaikista kaunein nainen.

Vierailija
2625/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä rakkautta ilmassa.

Vierailija
2626/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä molemmilla on suuria tunteita. Mutta molemmat ovat myös pienten lasten vanhempia.

OK. Siinä on tietysti omat haasteensa, mutta eihän rakkaus edellytä vanhemmuudesta luopumista. Eroja ja uusperheitä ja kaikenlaista tapahtuu päivittäin kaikkialla, se on osa normaalia elämää. Lapsillekin voi olla parempi jos vanhempansa on onnellinen ja rakastaa puolisoaan kuin kärvistelee väkipakolla liitossa, jossa ei oikeasti haluaisi olla. Jos ero ja uusi liitto sujuu kuin täysjärkisten aikuisten kesken eli edes suunnilleen sovussa ja yhteisymmärryksessä, niin lopputulos on varmasti toimiva. Iso osa lapsista näkee paljon pahempaa ja elää keljummissa olosuhteissa. Mielestäni on parempi, että ero tapahtuu rakkauden vuoksi, kuin esimerkiksi väkivallan tai alkoholismin. Silloin motiivina on hyvän lisääminen eikä pahan välttely ja silloin sen voi alkujaankin suunnitella lasten edut huomioiden tärkeimpänä. 

Vierailija
2627/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kirjainta naisen etunimessä?

Vierailija
2628/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatullani on pieni lapsi, mutta minulla enää yksi lapsista on alaikäinen ja hänkin jo teini-iässä.

Vierailija
2629/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä viikko, koska saimme viettää muutaman hetken yhdessä. Nyt pari päivää kärvistelyä ja sitten taas nähdään. Olet rakas.

Niinpä. Olet työpäivien piristys.

Tämä ei ole normaalia, hipoo jo hulluutta.

Vierailija
2630/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipausketjun tuottamat maanis-depressiiviset ailahtelut ovat karseita. Vuorokauden sisään voi hekumoida kuinka kaikki merkit täsmäävät ja taatusti se on se oma kaivattu nainen joka kirjoittelee juuri minusta. Sitten tulee realismin romahdus joka jyrää kaiken onnen alleen ja jäljelle jää synkkä yksinäisyys; ei, se ei voi olla. Samat merkit sopivat tuhansiin ja hän olisi kyllä tuonut asian esiin oikeassa elämässä eikä täällä hilluisi.

Täällä hilluva on mitä suurimmalla varmuudella ypöyksin ja toivottomassa tilanteessa. Siksihän tänne on tullutkin. Hakemaan kesken jääneiden asioiden loppuunkäsittelyä itsensä kesken, koska ei ole vaihtoehtoja, tai elättelemään täysin mahdottomia haaveita ja luomaan harhaisia ajatuksia tai vahvistamaan niitä. Mikä kumma meitä ihmisiä ajaa tällaiseen hulluuteen? Muutoin järkeviä otuksia, kykeneviä itsestään huolehtimaan.

Miksi niin hieno ja iloinen asia kuin rakkaus (kaikissa aste- ja muotoeroissaan) kääntyy meitä vastaan ja alkaa nävertää sisintämme, jättää onnettomia parittomia lillumaan poolittomina muun porukan elämän iloiseen liuokseen, sammuttaa tähdet ja auringon, lakastaa nurmikot ja kukat ja sitten komentaa; selvittelepä itse sotkusi - unohda, nouse ja mene eteenpäin. Kun ei se alkujaankaan ollut oma valinta. Nuolen ampui joku sadistinen pikkupiru ja pakeni rikospaikalta naurettavilla minisiivillään liihottaen, räkänaurun saattelemana. 

Tosi hyvää perjantaita ja viikonloppua kaipaamalleni naiselle ja tietysti kanssakärvistelijöillekin!

Tässä tekstissä oli kaikki kohdallaan. Ajatella, jos olisit kaipaamani mies.

❤️

Vierailija
2631/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä viikko, koska saimme viettää muutaman hetken yhdessä. Nyt pari päivää kärvistelyä ja sitten taas nähdään. Olet rakas.

Niinpä. Olet työpäivien piristys.

Tämä ei ole normaalia, hipoo jo hulluutta.

Miksi hulluutta?

Vierailija
2632/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia lapsia kaivatuillanne on?

Omalla on kaksi kouluikäistä. Kunnollisia poikia. Toinen on ihan kaivattuni näköinen.

Vierailija
2633/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua on ollut ihan harvinaisen ihanaa lukea viime päivät! No, ylihuomenna on sunnuntai, eiköhän tämä taas täyty kaikista yp-, lääkkeet- ja laavupakotuksesta.

Hyvää perjantaita kaipailijoille!

Vierailija
2634/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5

Vierailija
2635/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, sinä etäinen rakkauteni, olet ilmeisesti vaihtanut tukan väriä sitten viime tapaamisemme. Josta onkin jo liian kauan. On kurjaa, kun emme enää edes juttele. Mahdatkohan enää koskaan ajatella minua tai yhteisiä hetkiämme? Minä ajattelen, nytkin kun viikonloppu lähestyy, enemmän sinua kuin mitään muuta. Ajattelen usein arjessa, mitä sinä jossain tilanteessa sanoisit tai tekisit. Melkein kuin olisit kanssani. Mutta tällainen kuvitelma on aina ihan surullista. 

Vaikka nyt lasketaan jo vuosia, niin kaipaus ei tunnu hälvenevän. Mutta ei kai sellaista voi koskaan unohtaa kokonaan. Niin voimakasta rakastumisen tunnetta, niin suurta himoa, niin täydellistä rakkauden täyttymystä kaikesta tilanteen hämmentävyydestä ja sekasortoisestakin kohelluksesta huolimatta, jossa meitä ihan aikuisia ihmisiä ohjasivat suuremmat voimat, kuin teinejä konsanaan. Sanoit silloin, ettei sinulle kukaan koskaan tee sitä. Tekisin niin paljon kuin haluat. Paljon enemmän ja paremmin kuin siinä kömpelyydessä kiireellä sählättäessä - olen oikeasti aika taitava. Tekisin muutenkin vuoksesi kaikkeni. 

Vierailija
2636/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia lapsia kaivatuillanne on?

Omalla on kaksi kouluikäistä. Kunnollisia poikia. Toinen on ihan kaivattuni näköinen.

Alle kouluikäisiä. En tunne tarkemmin, mutta luulisin, että melko kilttejä ja ujoja.

Vierailija
2637/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5

Ota ne ruusunpunaiset lasit joskus pois. :)

Vierailija
2638/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovituskopin armottomassa valossa näkyi kaikki elämän  tuomat juonteet ja rypyt. Siksi kai välttelen vaatekaupoilla juoksemista nykyään. 😔

Vierailija
2639/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjua on ollut ihan harvinaisen ihanaa lukea viime päivät! No, ylihuomenna on sunnuntai, eiköhän tämä taas täyty kaikista yp-, lääkkeet- ja laavupakotuksesta.

Hyvää perjantaita kaipailijoille!

Ja pitikö sun taas muistutella kaikesta negasta täällä??!!??

Vierailija
2640/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kaikki oli meidän välillä? Kerro minulle, olen edelleen hämilläni. Tunteetkin käy yhtä kuumana kuin silloin eikä mikään tuo helpotusta tähän.

Voimakas veto toisiamme kohtaan, miellytimme toistemme silmissä. Olisiko näin? Ajatukset saattoi karkailla itse asiasta toisaalle ainakin itsellä hyvin helposti kun olit siinä.

Missä me nähtiin silmäkarkki?

Paikassa, joka ei ollut sopiva kuumille tuntemuksille, joita aiheutit.

töissä?

Siellä.

Kuten moni muukin kaipaaja. Oletteko molemmat sinkkuja?

Toinen tuskin on.

Onko kumpikaan ilmaissut toisilleen tunteitaan?

Ei sanallisesti, mutta jos katseista voi jotain lukea, niin niistä sitten. Ainakin omasta puolestani voin sanoa että olemukseni, eleeni ja  katseeni on taatusti paljastaneet hänelle että ihastuin.

Tai sitten ei ole. Mikään ei ole toisen käytöksessä varmaa, ennen kuin se on sanallisesti tehty selväksi.

Itselläkin on päällä tilanne, jota eipäjuupastelen päivät pitkät. Aina välillä olen ihan varma, että tunnetta oli molemmilla. Välillä taas olen varma, että kuvittelin sen kaiken. Ja välillä sitten taas mietin, että se käytös oli varmaan pelkkää kiusaantumista mun omasta suorasta kiinnostuksesta.

Pitäisi olla rohkea ja tehdä muutakin kuin tuijottaa, sillähän se selviäisi. Mutta kun ei ole.

Oletko mies vai nainen? Työkaveriko?

Ketju on lukittu.