Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Nyt vihdoinkin ehkä en enää kaipaa ylipaljon ja voin päästä eteenpäin omassa elämässä. Kyllä sellainen kaipuu, jossa ei ole mitään järkeä on kaikkein pahinta mitä tiedän. Kiitän onneani, että minulla on perhe, joka pitää kiireisenä ettei tule liikaa mietittyä jne. Tavallaan tämä on auttanut minua näkemään sen ,mikä omassa suhteessa on huonosti ja mihin kaipaan muutosta. Olen päättänyt, että annan puolisolle vielä mahdollisuuden ja yritän itsekin olla vähemmän vaativa ja ymmärtäväisempi, mutta en niin että alistuisin huonoon kohteluun jne. Välitän kuitenkin omasta miehestäni ja perheestäni, että en haluaisi rikkoa sitä turhaan. Välillä kyllä mietin, että onko reilua olla toisen kanssa, jos ei enää rakasta. En tiedä. Mutta rakkaus on toisaalta vain tunne joka tulee ja menee. Mielestäni avioliitto on enemmänkin sopimus olla yhdessä, vaikka toisen naama ärsyttäisi välillä aivan sairaasti jne. Mutta silti vaikka ärsyttäisi se toinen, pitäisi pystyä kohtelemaan sitä toista inhimillisesti ja avioliitto ja parisuhde pitäisi aina muistaa myös olevan ystävyyssuhde, jossa kumppania kohdellaan vähintään yhtä hyvin kuin parasta kaveria. Tietysti harmittaa, että meistä ei ikinä mitään tule T, vaikka jos ehkä molemmilla olisikin tunteita toisiamme kohtaan. Minä pystyn kyllä elämään asian kanssa ja menemään eteenpäin. Pystytkö sinä? Yhdessä vaiheessa olin ihan varma, että sinullakin oli tunteita, mutta en sitten tiedä. Ehkä tämä oli vain yksipuolista tai sitten ei, mutta ei silläkään ole niin väliä enää. Eilen illalla olit taas mielessä ja mietin, että mitä oikeastaan tunnen sinua kohtaan. Kyllä se varmaan jonkintasoista rakkautta on, koska mieleen tuli, että en haluaisi satuttaa sinua millään tavalla tai haluaisi sinulle mitään pahaa tai että sinulle aiheutuisi minusta mitään sellaista. Sen takia en oikeastaan voikkaan tehdä yhtään mitään. Välillä mietin onko edes kaverina viisasta olla enää, mutta toisaalta kyllä se viime näkeminen todisti ettei kumpikaan niin heikko ole, että ei pitäisi sormiaansa kurissa. Silloin olin ehkä aistivani jotain, että olisit ehkä halunnut en tiedä. Mutta kumpikaan ei uskaltanut edetä ja se oli hyvä niin. Kaikkea hyvää sinulle, jos ei muuta niin olet ainakin kiva kaveri, jonka kanssa on mukava välillä vaihtaa kuulumisia niin kuin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätköhän mies ulkonäössäni eniten silmistäni? Sinun silmistäsi tykkään valtavasti.
Silmäsi ovat ihanat. Ensi katseesta asti ne valloittivat minut. Muistan elävästi tunteen, kun ensi kertaa katsoin silmiisi. Se tuntui koko kehossa ja yllätti minut täysin. Siitä katseesta asti tiesin, että haluan tutustua sinuun. Se oli ainutlaatuinen kokemus elämässäni. Olet kaikin puolin kaunis. Minun silmiini olet täydellinen. En muuttaisi sinussa mitään. Hymysi on ihana. Kun hymyilet minulle, niin olen lumoutunut sinusta. Huulesi ovat kiehtovat. Kun puhut, niin huulesi liikkuvat aistillisesti. Tulee halu suudella huuliasi, maistella hitaasti, miltä sinä maistut. Unet rakastelusta kanssasi ovat olleet ihania. En ole nähnyt sellaisia muista. Ne ovat olleet samaan aikaan hyvin kiihkeitä ja helliä. Uskon, että olemme molemmat sellaisia.
❤ Saadappa suudella sinua. Ja rakastaa. ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki kaipaajat ja kaipaajanmieliset!
Ajattelin kertoa teille, miltä tuntuu olla pohjalla. Siis ihan. Maailman myllerrys ajoi minut tänne viheliäiseen romantiikan taskuparkkiin parisen kuukautta sitten mm. syistä, että muualla ei ollut turvallista tuulettaa ja että minun on ollut pakko oman hyvinvointini ja elämäni vuoksi suorittaa suursiivous aivoissa eritoten tunneosaston pölyisissä ja hämähäkinseittisissä hämyisissä luolissa. Vanhaa rojua on kertynyt ihan liiaksi ja nyt konmarisoidaan yhden ihmiselämän tunnekuormat ja ovista mahtumattomat sattumasäkit. Menetetyt mahdollisuudet vaan sievästi riviin tiskille, niin kyllä ne kaupaksi käyvät tunnekirpputorilla pilkkahintaan ja taakka kevenee. Niin kuvittelin.
Yksi avioliitto pois kyörättynä tusinalle siirtolavalle röykkiöitymään, kasojen ja totkujen alta paljastui jotain ihan tuoretta ja ehkä käyttökelpoista. Tai no, ainakin se alkoi vaivata päivin ja öin. Se ei oikein lähtenyt irti vaan oli tiukasti liimautunut seiniin. Selvästi elävää materiaalia. Juuret taisivat yltä aika syvälle mielen mururakenteisiin. Tätä ei noin vain amputoitaisikaan. Olin sen jo hylännyt taka-alalle, kun näytti toivottomalta ja menetetyltä ja kaikin puolin mahdottomalta koko juttu - ei, häntä ei kai vaan kiinnostanut ja aikaakin on jo kulunut.
Käsittelyprosessi muuttui kaipaukseksi ja melkein sain kaipaamalla houkuteltua tämän oudon elätin irti kasvualustastaan. Vaan jokin siinä yhä vastusti. Viimeinen pääjuuri imi yhä elinvoimaani ja kasvain alkoi paisua. Paisui paisumistaan, kunnes tajusin, että ei kyllä tämä tunne on elävää rakkautta ja se on yhä voimissaan, ei tätä pysty pois heittämään noin vain. Itse Murphyn väkevä henkikö lienee käynyt ronkkimassa maailmankaikkeuden parametrejä ja jopa aloin nähdä kaivattuni mukamas kirjoittelevan tänne. Heitin koepalloja ja vainoharhauduin tunnistusruljanssiin. Olen melkein varma, mutta en voi olla varma. Kiitos kannustusten, sain aikaiseksi ryhtyä aloitteisiin IRL asioiden selvittämiseksi. Sillä sitä ennenkaikkea tarvitsen. Selvittämistä. Kuka tunsi ja mitä ja miksi ja mitä oikein tapahtui. Kasvava möykky ei rauhoitu ilman tiedon vastalääkettä hevoskuurina. Saas nähdä miten mua vielä murjotaan.
Unetkin kärsivät viime aikoina. On paljon muutakin kiusaa elämässä, mutta tämäkin mietityttää vähän liiaksi. Koska männä yönä ei tuntunut tarpeelliselta nukkua laisinkaan, niin päätin huvitella reteästi ja lukea Wanhoja kaipausketjuja läpi. Olenhan itse vasta palstatulokas. Jotenkin kiinnosti se ajanjakso yli puoli vuotta sitten, jolloin asioita kaivattuni kanssa tapahtui. Ja pannahisen pyllähdys, että oli typerä veto. Siellähän se naispoloinen huhuili ihan selvästi osuvien tunnisteiden ja kuvausten kanssa oikeilla päivämäärillä. Voima vieköön sentään. Joko minut on saavuttanut täysin ennenkuulumattoman suureellinen harha ja hysteria, johon ei suljettua osastoa vähäisempi keino tepsi, tai sitten tässä on sen sortin raamaa ja raketiaa kehittymässä, ettei paremmasta väliä. Astronomisen ihmeellinen salamarakastuminen molemmin puolin on mystisesti haihtunut ja kumpikin jäänyt kaipaamaan, vaan epäsynkronissa, tietenkin.
Veikataan nyt vielä varmuuden vuoksi, että kaivattuni on sillä välin löytänyt unelmiensa miehen ja mennä päräyttänyt ainakin kihloihin ja on nyt raskaana. No, pääasia että on onnellinen, jos näin on.
No sitten vaan lottoamaan arkielämässä. Arpominen tässä ketjussa tuskin tuottaa jättipottia. Nainen joka unohtaa kaipauksen puolessa vuodessa ja paksuna toiselle on kuin simpukan arvokkain helmi, jota kurottaa.
Hyvähän se vain on, jos ihminen pääsee elämässään eteenpäin eikä tuhlaa turhaan vuosia johonkin turhaan kaipaukseen.
Jos hän tapasi juuri puoli vuotta sitten elämänsä miehen tai vaan jonkun uuden rakkauden, niinhän vapaille ihmisille voi milloin vain käydä.;)Niin voi ja se on ihan hyvä jos löytyy sopiva kumppani. Toisen ihastuneen jättäminen roikkumaan kaipaukseen selventämättä sille muutosta tilanteessa sen sijaan voi olla hieman kyseenalaista.
Ööö jos tilanne on ollut se, että vain kaivataan eikä mitään tapahdu tai ole jotain selkeää sutinaa, niin ei kyllä ole yhtään kyseenalaista jättää infoamatta tilanteen muutoksesta.:D
Ei niinku edes vähääkään.On se silloin, jos molemmat tietävät toistensa kaipauksesta. Silloin tietysti on jotain (edes pientä) jo tapahtunut, jos tietävät.
Hän oli tietoinen tunteistani häntä kohtaan. Hänen tunteistaan suuntaani en ollut niin varma, mutta kaipausviestien perusteella (jälkikäteen) niitä oli myös. Kyse ei ollut mistään salaisesta kaukoihastuksesta. Tuo veikkaus-heitto oli vain huumoria. Siihen ei kannata takertua.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö mies että näen sinun lävitsesi vaikka yrität peitellä todellisia tunteitasi. Turha sinun on niitä peitellä. Me tiedetään molemmat mikä on asian laita.
Mitä ne todelliset tunteensa ovat?
Se että molemmat meistä tuntee toisiaan kohtaan jotain. Meistä vain toinen on sanonut sen rehellisesti. Ja toinen jätti sanomatta.
Minulla on ikävä sinun tuoksuasi, hymyäsi ja katsettasi. Onhan siitä jo kaksi päivää, kun viimeksi sinut näin ;)
Hyvää päivää E-naiselle E-mieheltä.
Haluaisin niin nähdä kauniit silmäsi. Olen sinun vaikka tänään, jos niin haluat.
Vierailija kirjoitti:
Tutustutaan. Minäkin haluan.
Sano jotain, josta tiedän, että se olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
sinä olisit muumit laaksossani
nuuskamuikkunen matkalla etelään
sekä kaikki smurffit kylässään
velho ja kissa tiessään
Hauska ja persoonallinen viesti. Onko kaivattusi vähän samanlainen kuin nuuskamuikkunen? Musikaalinen ja rauhallinen maailmanmatkaaja, viisas ja filosofoivakin, välillä syrjäänvetäytyvä ja viihtyy hyvin itsekseen, harrastaa onkimista ja ehkä myös polttaa piippua tai käyttää nuuskaa?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin niin nähdä kauniit silmäsi. Olen sinun vaikka tänään, jos niin haluat.
Mihin sovittaisiin tapaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Millaiset nuo kauniit silmät ovat?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää päivää E-naiselle E-mieheltä.
E:t ovat heikoin kohtani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustutaan. Minäkin haluan.
Sano jotain, josta tiedän, että se olet sinä.
Sano sinä. Sinulla on myös kaikki avaimet.
Tunteeni niin syvät,
maan keskipisteeseen juurtuneet,
saavat minut sinua aurinkoni tavoittamaan.
Älä tunteitani epäile,
vain sinun olen,
kuin oksa puun rungossa,
sinussa olen, sydämestäni kiinni,
ajatuksiani myöten satamaasi ankkuroitunut.
Rakkauden polte kuin raju tuli sisälläni.
vaatii minua kaiken sinulle antamaan,
onnestasi huolta kantamaan.
Suudelmaasi janoan,
kuin janoinen vesipisaraa erämaassa.
Olet minulle keitaista kaunein,
sinä naiseni rakkain.
Tahtoisin tulla kuin rakkauden sade,
kukkulasi, laaksosi kastellen,
saada sinut kukoistamaan,
rakkautemme voimasta,
kaikkeni sinulle antaen.
Naiselle kirjoitti:
Tunteeni niin syvät,
Älä tunteitani epäile,
vain sinun olen,
kuin oksa puun rungossa,
Suudelmaasi janoan,
sinä naiseni rakkain.
rakkautemme voimasta,
kaikkeni sinulle antaen.
Miksi et sitten tule? Turhaanko odotan?
Naiselle kirjoitti:
Tunteeni niin syvät,
Älä tunteitani epäile,
vain sinun olen,
kuin oksa puun rungossa,
Suudelmaasi janoan,
sinä naiseni rakkain.
rakkautemme voimasta,
kaikkeni sinulle antaen.
☀️☀️☀️ ja rauhankyyhky (en löydä hymiötä)❤ Sinun A
Naiselle kirjoitti:
Tunteeni niin syvät,
Älä tunteitani epäile,
vain sinun olen,
kuin oksa puun rungossa,
Suudelmaasi janoan,
sinä naiseni rakkain.
rakkautemme voimasta,
kaikkeni sinulle antaen.
Sinulla on niin suuri rakkauden liekki rinnassasi, että luulisi sinun jo kärventyvän tuohon poltteeseen. Tai ainakin tekevän kaikkesi, että saisit sen naisen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen voi teeskennellä rakastavansa toista vaikka vuosia, vaikka todellisuudessa sä oot se jota rakastan. Se on kuitenkin pakko salata kaikilta (sinä mukaan lukien), koska mikään muu ei ole tässä tilanteessa ja elämänvaiheessa mahdollista. Mutta kyllä mä joskus kerron sullekin.
Luin tämän kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla kyyneleet... Eli sattuu edelleen.
Olisin tosi yllättynyt, jos tilanne häntä jotenkin vaivaisi. Ainakaan hän ei ole sitä näyttänyt mitenkään.
Silmäsi ovat ihanat. Ensi katseesta asti ne valloittivat minut. Muistan elävästi tunteen, kun ensi kertaa katsoin silmiisi. Se tuntui koko kehossa ja yllätti minut täysin. Siitä katseesta asti tiesin, että haluan tutustua sinuun. Se oli ainutlaatuinen kokemus elämässäni. Olet kaikin puolin kaunis. Minun silmiini olet täydellinen. En muuttaisi sinussa mitään. Hymysi on ihana. Kun hymyilet minulle, niin olen lumoutunut sinusta. Huulesi ovat kiehtovat. Kun puhut, niin huulesi liikkuvat aistillisesti. Tulee halu suudella huuliasi, maistella hitaasti, miltä sinä maistut. Unet rakastelusta kanssasi ovat olleet ihania. En ole nähnyt sellaisia muista. Ne ovat olleet samaan aikaan hyvin kiihkeitä ja helliä. Uskon, että olemme molemmat sellaisia.