Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2601/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sinä olisit muumit laaksossani

nuuskamuikkunen matkalla etelään

sekä kaikki smurffit kylässään

velho ja kissa tiessään

Hauska ja persoonallinen viesti. Onko kaivattusi vähän samanlainen kuin nuuskamuikkunen? Musikaalinen ja rauhallinen maailmanmatkaaja, viisas ja filosofoivakin, välillä syrjäänvetäytyvä ja viihtyy hyvin itsekseen, harrastaa onkimista ja ehkä myös polttaa piippua tai käyttää nuuskaa?

Heh, kiitoksia. En sillä tavoin edes ajatellut, mutta tarkemmin miettien voisi ollakin, muilta osin paitsi mainittujen tupakkatuotteiden suhteen. Muut seikat täsmäävät jossain määrin kaikki. Kyseisen rivin merkitys itselleni oli ilmaista sitä, kun Nuuskamuikkunen toteuttaa sisäsyntyisiä vaistojaan ja saa siitä onnellisuutensa. Asiat ovat silloin hyvin ja suorastaan oikein, kun hän lähtee etelään, vaikka lähteminen merkitseekin usein ainakin tilapäisiä jäähyväisiä, mutta samalla myös uuden odotusta ja seikkailua. Sitäkin, että sijoilleen jääminen vastoin luontoaan olisi hänelle sietämätöntä, joten oikeastaan ei ole vaihtoehtoja. 

Vierailija
2602/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottanut näkeväni sinua tänään ja häkellyin ihan täysin, kun olitkin siinä. Tajusin hetkestä vain sen, että sinulla oli violettia kynsilakkaa, kai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin tänään komean miehen kanssa ja huomasin, että hän punasteli. Kai piti minua viehättävänä. Ennen olisin varmaan tuntenut itseni imarrelluksi, mutta en nyt. Vaikka hän oli ihan mukava hänestä puuttui se jokin. Se jokin, minkä sinussa tunsin heti! Tajusin entistä selkeämmin, kuinka erityinen meidän kohtaamisemme oli ja kuinka erityinen sinä olet! <3 Iski raastava ikävä ja kaipaus. Saanko enää koskaan katsoa lempeisiin silmiisi punastellen? Sinä saat minut ujostelemaan, koska pidän sinusta niin paljon ^^ Minun silmissäni sinä olet maailman komein mies! Luonteesi ja huumorisi vei jalat altani. <3

Vierailija
2604/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäätköhän mies ulkonäössäni eniten silmistäni? Sinun silmistäsi tykkään valtavasti.

Silmäsi ovat ihanat. Ensi katseesta asti ne valloittivat minut. Muistan elävästi tunteen, kun ensi kertaa katsoin silmiisi. Se tuntui koko kehossa ja yllätti minut täysin. Siitä katseesta asti tiesin, että haluan tutustua sinuun. Se oli ainutlaatuinen kokemus elämässäni. Olet kaikin puolin kaunis. Minun silmiini olet täydellinen. En muuttaisi sinussa mitään. Hymysi on ihana. Kun hymyilet minulle, niin olen lumoutunut sinusta. Huulesi ovat kiehtovat. Kun puhut, niin huulesi liikkuvat aistillisesti. Tulee halu suudella huuliasi, maistella hitaasti, miltä sinä maistut. Unet rakastelusta kanssasi ovat olleet ihania. En ole nähnyt sellaisia muista. Ne ovat olleet samaan aikaan hyvin kiihkeitä ja helliä. Uskon, että olemme molemmat sellaisia.

Minkä väriset silmät hänellä on? Koska näit ne ensimmäisen kerran?

Vierailija
2605/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua nainen. Olisipa minulla rohkeutta kertoa se sinulle.

Vierailija
2606/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi teeskennellä rakastavansa toista vaikka vuosia, vaikka todellisuudessa sä oot se jota rakastan. Se on kuitenkin pakko salata kaikilta (sinä mukaan lukien), koska mikään muu ei ole tässä tilanteessa ja elämänvaiheessa mahdollista. Mutta kyllä mä joskus kerron sullekin.

Luin tämän kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla kyyneleet... Eli sattuu edelleen.

Olisin tosi yllättynyt, jos tilanne häntä jotenkin vaivaisi. Ainakaan hän ei ole sitä näyttänyt mitenkään.

Niin tuskin olen hän ketä ajattelet. En näe häntä missään.

Vierailija
2607/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten reagoisit mies jos sanoisin ihastuneeni sinuun? Pelkään että vastaisit vain kylmästi: olen varattu. Ja homma jäisi siihen ja välttelisit minua siitä lähtien.

Vierailija
2608/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A töihin minihameessa maanantaina kahvipöydässä tarinoiden ja hymyäsi väläytellen.

Vierailija
2609/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro! Voit luottaa minuun. Osaan pitää salaisuuksia.

Vierailija
2610/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä sen sinusta huomaan. Ja tunne on molemminpuoleinen.

Vierailija
2611/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pelkäät?

Vierailija
2612/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja Mukavalla oli mukavaa. Sinulla ja minulla ei ollut mukavaa. Hassu elämä... pärjäilehän.

Vierailija
2613/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pörjantaita ja mukavaa veekooällää. "Naiselle" kirjoittavalle lämpöisiä terveisiä.

Vierailija
2614/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä viikko, koska saimme viettää muutaman hetken yhdessä. Nyt pari päivää kärvistelyä ja sitten taas nähdään. Olet rakas.

Vierailija
2615/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipausketjun tuottamat maanis-depressiiviset ailahtelut ovat karseita. Vuorokauden sisään voi hekumoida kuinka kaikki merkit täsmäävät ja taatusti se on se oma kaivattu nainen joka kirjoittelee juuri minusta. Sitten tulee realismin romahdus joka jyrää kaiken onnen alleen ja jäljelle jää synkkä yksinäisyys; ei, se ei voi olla. Samat merkit sopivat tuhansiin ja hän olisi kyllä tuonut asian esiin oikeassa elämässä eikä täällä hilluisi.

Täällä hilluva on mitä suurimmalla varmuudella ypöyksin ja toivottomassa tilanteessa. Siksihän tänne on tullutkin. Hakemaan kesken jääneiden asioiden loppuunkäsittelyä itsensä kesken, koska ei ole vaihtoehtoja, tai elättelemään täysin mahdottomia haaveita ja luomaan harhaisia ajatuksia tai vahvistamaan niitä. Mikä kumma meitä ihmisiä ajaa tällaiseen hulluuteen? Muutoin järkeviä otuksia, kykeneviä itsestään huolehtimaan.

Miksi niin hieno ja iloinen asia kuin rakkaus (kaikissa aste- ja muotoeroissaan) kääntyy meitä vastaan ja alkaa nävertää sisintämme, jättää onnettomia parittomia lillumaan poolittomina muun porukan elämän iloiseen liuokseen, sammuttaa tähdet ja auringon, lakastaa nurmikot ja kukat ja sitten komentaa; selvittelepä itse sotkusi - unohda, nouse ja mene eteenpäin. Kun ei se alkujaankaan ollut oma valinta. Nuolen ampui joku sadistinen pikkupiru ja pakeni rikospaikalta naurettavilla minisiivillään liihottaen, räkänaurun saattelemana. 

Tosi hyvää perjantaita ja viikonloppua kaipaamalleni naiselle ja tietysti kanssakärvistelijöillekin!

Vierailija
2616/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä viikko, koska saimme viettää muutaman hetken yhdessä. Nyt pari päivää kärvistelyä ja sitten taas nähdään. Olet rakas.

Miehelle?

Vierailija
2617/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska päivä! Tuli taas naurettua vedet silmissä. Sun hullu naurus on niin tarttuva 😘!

Vierailija
2618/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipausketjun tuottamat maanis-depressiiviset ailahtelut ovat karseita. Vuorokauden sisään voi hekumoida kuinka kaikki merkit täsmäävät ja taatusti se on se oma kaivattu nainen joka kirjoittelee juuri minusta. Sitten tulee realismin romahdus joka jyrää kaiken onnen alleen ja jäljelle jää synkkä yksinäisyys; ei, se ei voi olla. Samat merkit sopivat tuhansiin ja hän olisi kyllä tuonut asian esiin oikeassa elämässä eikä täällä hilluisi.

Täällä hilluva on mitä suurimmalla varmuudella ypöyksin ja toivottomassa tilanteessa. Siksihän tänne on tullutkin. Hakemaan kesken jääneiden asioiden loppuunkäsittelyä itsensä kesken, koska ei ole vaihtoehtoja, tai elättelemään täysin mahdottomia haaveita ja luomaan harhaisia ajatuksia tai vahvistamaan niitä. Mikä kumma meitä ihmisiä ajaa tällaiseen hulluuteen? Muutoin järkeviä otuksia, kykeneviä itsestään huolehtimaan.

Miksi niin hieno ja iloinen asia kuin rakkaus (kaikissa aste- ja muotoeroissaan) kääntyy meitä vastaan ja alkaa nävertää sisintämme, jättää onnettomia parittomia lillumaan poolittomina muun porukan elämän iloiseen liuokseen, sammuttaa tähdet ja auringon, lakastaa nurmikot ja kukat ja sitten komentaa; selvittelepä itse sotkusi - unohda, nouse ja mene eteenpäin. Kun ei se alkujaankaan ollut oma valinta. Nuolen ampui joku sadistinen pikkupiru ja pakeni rikospaikalta naurettavilla minisiivillään liihottaen, räkänaurun saattelemana. 

Tosi hyvää perjantaita ja viikonloppua kaipaamalleni naiselle ja tietysti kanssakärvistelijöillekin!

Vie vainoharha nextille levelille:

1. Kirjoittaja voi olla kaivattusi, mutta kaivatakin viestissään jotakuta muuta kuin sua.

2. Kirjoittaja voi kaivata sua, mutta onkin joku muu kuin kaivattusi.

Oletettavasti kuitenkin se on joku random kirjoittamassa randomista ja ympäripyöreät tunnisteet vaan sattuu osumaan yksiin, kun hyvän mielikuvituksen kautta niitä vähän siivilöi.

Vierailija
2619/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Olet työpäivien piristys.

Vierailija
2620/3899 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie vainoharha nextille levelille:

1. Kirjoittaja voi olla kaivattusi, mutta kaivatakin viestissään jotakuta muuta kuin sua.

2. Kirjoittaja voi kaivata sua, mutta onkin joku muu kuin kaivattusi.

Oletettavasti kuitenkin se on joku random kirjoittamassa randomista ja ympäripyöreät tunnisteet vaan sattuu osumaan yksiin, kun hyvän mielikuvituksen kautta niitä vähän siivilöi.

Ykköstä kokeilin, mutta en pitänyt siitä lainkaan. Kakkosvaihtoehto olisi erikoinen juttu. Siinä tapauksessa kehottaisin ottamaan yhteyttä ja ilmoittautumaan. Mistä sitä tietää, mitä asiasta voisi viritä. Muutoin hänelle surku juttu. 

Näissä asioissa mielikuvitus tosiaan ei ole hyväksi.

Ketju on lukittu.