Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
2381/3899 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä peikkopoika, kyllä mä aina kuuntelen, jos mitään on. Huvittaa, kun nukahdin äsken sohvalle ja mitä unta näinkään :D Sinun kanssasi viestittelystä tietysti! Jo oli aikakin saada unet sinusta takaisin.

Vierailija
2382/3899 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pysyä poissa näkyvistä. Kidutan vain itseäni sun seurassa ja se on helvetin kuluttavaa. Ehkä tämä menee ohi jos linnoittaudun kotiini. En voi jäädä roikkumaan mahdottomaan ihastukseen. Varsinkaan nyt kun elämä muuten on vihdoinkin menossa oikeaan suuntaan. Olet rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/3899 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä vaivun välillä unelmiin. Unelmia ne vain. Eihän ollut muuta kuin tunne. Katseet. Jotain pientä ehkä. Ovelta katsomaan kääntymistä juuri ennen lähtöä...

Vierailija
2384/3899 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nyt unohtui sitten se sydän.

<3

Vierailija
2385/3899 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? Näkeekö joku muukin unia viestittelystä? Mulla oli just viime yönä sellainen ja pidin itseäni täysin dorkana alitajuntaani myöten sen vuoksi. Olenhan mies, mun pitäisi nähdä rasvaisia seksiunia vaan. 

Vierailija
2386/3899 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Jos tässä olisit, niin mitä tahtoisit kysyä minulta? Toivottavasti päiväsi on ollut hyvä. Monta ajatusta "meistä" on pyörinyt tänään mielessäni. Sinä olet minulle rakas. Olen vakuuttunut siitä, että meillä on jotain ainutlaatuista välillämme. Uskon, että rakkautemme voittaa kaikki esteet. Nuku hyvin.Kauniita unia. Rakastan sinua.

Ai niiden lisäksi joita jo kysyin? Vieläkö meillä on yhteys. Kaipaan sitä. Sinua. Tänään olin kipeä ja väsynytkin eilisillan työvuorosta, joka päättyi vasta 23 maissa. Olin vaisu. Tiedän. Anteeksi. Hyvää yötä. Rakas.

Vierailija
2387/3899 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tätä saitin pääotsikkoa on riittäviin altistunut näkemään, niin tulipa sellainenkin ajatus mieleen, että olisin mieluusti lapsesi isä (sitten joskus) jos niin haluat. Jos et halua lasta, niin sekin sopii. Voisimme varmasti olla onnelliset ilmankin, ihan vaan toistemme vuoksi. 

Samaa olen miehestä ajatellut, vaikka aika hurja ajatus onkin. Sen tiedän satavarmaksi, että tällä hetkellä hän on ainoa mies, jonka kanssa voisin edes harkita tuollaista tointa.

Helkatin söpö muksu tulisi ja varmaan aika hauskakin, jos yhtään luonteenpiirteitä perisi.

Vierailija
2388/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos viestistäsi, mutta luulen etten ole kaivattusi. Taidat viitata tuolla vuoden takaisella johonkin tapaamiseen. Emme olleet tavanneet vielä sillon, enkä ole laittanut hänelle tekstiviestiä. Vastaan nyt kuitenkin, kuin olisit kaivattuni.

Minäpä omin sitten heittovaihtosysteemillä tässä tuon vastakaipaajan roolin, jos vastannut ei ollut oikea. Tai siis leikin, että olisitkin juuri hän, mihin en lähtökohtaisesti rohkene uskoa. Kun ensi kertaa näin sinut, erotuit joukosta silmissäni. Sinussa todellakin oli jotain erilaista. Mutta ei vääränlaista, vaan juuri oikeanlaista. Sellaista, jota kai olin tietämättäni aina etsinyt. 

Mitä pelkoon tulee, niin sitä olen kokenut. Olen pelännyt kaikkea, ihan kaikkea. Ettet sittenkään ole kiinnostunut minusta. Että olet kiinnostunut, mutta syyt X ja Z estävät asioiden etenemisen. Että jos tämä voimakas ihastus ei kestäkään oikeasti tutustumista. Että jos samankaltaisuutesi kanssani ja ne ihailemani poikkeavat piirteesi osoittautuvatkin liian voimakkaiksi tai törmäävät yhteen omieni kanssa. Että jos vahva ihastus mistä tahansa syystä ammutaan alas liekehtivänä, kestänkö sitä. Että jos emme selvitä tosissamme sitä, sovimmeko, tai peräti kuulummeko, toisillemme, niin jäljelle jää elinikäinen piinaava ikävä ja lopulta katkeruus. Mutta pelko on tietysti vain yksi puoli asioista. Kääntöpuolella on kasapäin kaikkea hienoa. Pelko taitaa liittyä ennenkaikkea siihen, että asiat ovat niin avoimia ja selvittämättömiä ja pelissä on jostain hyvin syvältä primitiivivaistoista kumpuava voimakas tunne, jota mieli koettaa suojella. 

Suorapuheisuus on yksinomaan hyve mielestäni, jos osaa ilmaista ajatuksensa tarkasti ja ymmärrettävästi, kuten sinä. Eikä ole tahallaan ilkeä ja käytä verbaliikkaa väkivaltatyökalunaan. Se on parasta lääkettä epävarmuudessa häilyviin pelkoihin ja virheluulemiin. Olen myös sellainen, mutta koska se on yleensä johtanut vaikeuksiin, niin varmaankin olen omaksunut tavaksi hillitä sitä ylipäänsä, mitä sanon ja miten itseäni ilmaisen, tai sanonko - Siperiaa on talsittu pitkään. Se taas näkyy ehkä joskus vaikeutenani sanoa yhtään mitään, kun en ole kuitenkaan sujuvasti oppinut vaihtoehtoisia ilmaistutapoja, kuten reteää tai mielistelevää valkoista valehtelua. Siis tärkeistä asioista. Jonninjoutavuuksista puhuttaessa tarinaa tulee kyllä. 

Otan käyttämäsi fraasin "tuntea väärin" tunnisteena. Koska siihen mulla on syy. Mutta eihän väärin voi tuntea. Tunteet kertovat jotain sellaista, mikä ei ole rationaalisen mielen täysin tavoitettavissa. Ne voivat johtaa joskus hassuihin tilanteisiin ja vaikeuksiinkin, mutta vain niitä kuuntelemalla voimme oikeasti tehdä viisaita ratkaisuja. 

En koe sinun kuitenkaan loukanneen itseäni mitenkään. Epävarmuus, pelko sun muut tunnetilat ja monituiset epäilevät ajatukset ovat omaa tuotostani. Ehkä en siis ole hän, vaikka tässä kaipauskahjouden abstraktissa sumussa muuten kaikki voisi ihan hyvin sopia. 

Olisitpa minun hän. Pelkosi ovat kovin tuttuja minulle, tosin saman tapaisestihan sitä taitaa kaikki ihastuneet mielessään pohdiskella. Mukavasti kirjoitettu yhtä kaikki.

Mitä on syyt X ja Z? Millaiset poikkeavat ominaisuudet kaivatullasi on? Ja tietenkin: nainen vai mies?

Tai minun. Ja kaivattuni siis mies.

Tunnisteita kehiin sitten vaan tyypit! :)

Tuossa jatkotekstissä kävi taas klassinen eli ei täsmännyt enää. Siispä ei syytä tunnistella enempää, mutta kaikki onni myötä ap:lle!

2389/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta tavatessamme olen kasvanut

No, jos vähän liikun ja paljon syön niin päivänselväähän se että aikojen saatossa rupeaa tulosta tulemaan 🤠

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
2390/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Jos tässä olisit, niin mitä tahtoisit kysyä minulta? Toivottavasti päiväsi on ollut hyvä. Monta ajatusta "meistä" on pyörinyt tänään mielessäni. Sinä olet minulle rakas. Olen vakuuttunut siitä, että meillä on jotain ainutlaatuista välillämme. Uskon, että rakkautemme voittaa kaikki esteet. Nuku hyvin.Kauniita unia. Rakastan sinua.

Ai niiden lisäksi joita jo kysyin? Vieläkö meillä on yhteys. Kaipaan sitä. Sinua. Tänään olin kipeä ja väsynytkin eilisillan työvuorosta, joka päättyi vasta 23 maissa. Olin vaisu. Tiedän. Anteeksi. Hyvää yötä. Rakas.

Jatkuu. Yksi kysymys liittymättä eilisen aiheen kysymyksiin olisi. Eikö voitais kuitenkin tavata? Toivon myös ettet tee vääriä olettamuksia minusta. Tiedät enemmän minusta kuin minä sinusta. Ja siltikin tiedät vain pikkuriikkisen. Tai miten sen nyt ottaa. Tiedätkö ja uskotko, että siperiaa on talsittu täälläkin. Liiaksi asti on välillä tuntunut. Mutta tähän on tultu ja uskon hyvään. Uskon sinuunkin. Ja meihin.

Vierailija
2391/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja nyt unohtui sitten se sydän.

<3

❤️ Ole hyvä 😊

Vierailija
2392/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittävä signaali ujolle miehelle olisi jos kohteliaasti kysyisitte haluaako hän teiltä hellän poskihoidon jossain hieman rauhallisemmassa paikassa.

t. E

Ujo? No ohi meni sitten!

Vierailija
2393/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ujo niin....

Maaseutuajelulle taas...? 

Nyt on pallo sulla.

Vierailija
2394/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa lomapäivää, аннушка.

Vierailija
2395/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukka, näin ekaa kertaa unta että suudeltiin 💜

Vierailija
2396/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro siitä suudelmasta, millainen se oli?

Vierailija
2397/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus epätoivoisimpina hetkinä tuntuu että nuo esteet ovat liian suuria voitettaviksi.

Vierailija
2398/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin näin kerran unta kaivatustani. Autoni oli mennyt rikki ja jäin pulaan kylmään säähän keskelle ei mitään.  Jostain ilmestyi kaivattuni auttamaan minua. Hän yritti kaikenlaista mutta autoa ei saatu kuntoon. Kävelimme sitten pitkän matkaa käsikkäin junaradan vartta. Yhtäkkiä olikin kesä ja kaivatullani oli päällä ruutupaita, jonka hihat oli kääritty ylös.  Hän näytti ihanalta. 

Kun tulimme määränpäähämme, hän yllättäen suuteli pitkään minua. Olin seota onnesta. Uni oli hyvin elävä ja vahvana tunteena koko kropassa vielä heräämisen jälkeenkin.

Olipa jännä mennä sen jälkeen töihin ja moikata yöllisistä seikkailuistamme autuaan tietämätöntä kaivattua siinä työpaikan aamukiireissä.

Se oli alitajunnan ihana lahja minulle ❤️

Vierailija
2399/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuu. Yksi kysymys liittymättä eilisen aiheen kysymyksiin olisi. Eikö voitais kuitenkin tavata? Toivon myös ettet tee vääriä olettamuksia minusta. Tiedät enemmän minusta kuin minä sinusta. Ja siltikin tiedät vain pikkuriikkisen. Tai miten sen nyt ottaa. Tiedätkö ja uskotko, että siperiaa on talsittu täälläkin. Liiaksi asti on välillä tuntunut. Mutta tähän on tultu ja uskon hyvään. Uskon sinuunkin. Ja meihin.

Jos tämä jatkokysymys olisi minulle, niin vastaisin, että tietysti voimme tavata, vaikka jo tänään, jos niin haluat.

Vierailija
2400/3899 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, mitä haluaisin kaivatultani kysyä jos saisin mahdollisuuden. Ainakin haluaisin tietää mitä hänelle kuuluu ja mitä on tapahtunut viimenäkemisen jälkeen. Olisi mukava kuulla, miksi jäin hänen mieleensä ja mikä minussa teki vaikutuksen. Samat asiat haluaisin itsekkin hänelle kertoa. :) En osaa viedä ajatusta pidemmälle, kun vaikea tietää mille linjalle keskustelu lähtisi. Pysyisikö asiallisena vai alkaisiko heti huumori kukkia?

Ketju on lukittu.