Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx
Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!
Kommentit (3899)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö kanssani nainen pelaamaan sulkista?
En ole aikoihin pelannut sulkkista, mielelläni lähtisin. Ehdota, laita viestiä, tai soita.
Nyt taitaa olla maantieteellinen etäisyys sen verran isompi, että pelireissulla tulee varata isosti aikaa.
Missäpäin pelataan sulkkapalloa (sulkkista) ?
Pohojanmaalla?
Muistatko, kun pidettiin toisiamme kädestä kiinni. Tuntuu, että näin silmistäsi silloin, että minä merkitsen sinulle ainakin jotain. Sitä yritin itsekin viestittää sinulle mies. Tunsitko sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aikoihin pelannut sulkkista, mielelläni lähtisin. Ehdota, laita viestiä, tai soita.
Nyt taitaa olla maantieteellinen etäisyys sen verran isompi, että pelireissulla tulee varata isosti aikaa.
Pohojanmaalla?
Sivusta. Kyllä se on ihan sulkapalloa, vaikka lyhennetäänkin sulkkis. Sitä en tiedä, onko tuo edes mikään maantieteellinen tai murrekysymys. Saattaa liittyä ennemmin ikäluokkaan tai kaveripiiriin.
Kivistä johtuu sytyttämisen jälkeen,
myöhässä tämä tulee, kituvan kiireisenä
Ja muut valmistelivat lukuja,
papit vielä aikuisenakin
Ihmisiä uskon, halusi tässä,
parempi rönttönen silmille
Prosentti puhua rooliin,
tuohon kuin haudoille,
Alhaalla alati,aurinkovoimalla,
vika näissä, muualla
Mun suoraan tietäen,
sinä monia luulet
Ansioituneita historian kuka enemmän,
aika esille pilkkaamiseen
Aika säilyttämisen harvassa,
ihmisiä kaltaisissa,
todella ihmisiä
Ja tähän meni vasta pari vuotta
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon olenkaan nainen sinua tänäänkin kaivannut. Mikään ei ole mitään ilman sinua, koska sinua minä rakastan.
Minullakin on ollut sinua ikävä. Voisitko joskus olla, edes hetken lähelläni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohojanmaalla?
Ehhei 😊
Joka kerta tavatessamme olen kasvanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohojanmaalla?Sivusta. Kyllä se on ihan sulkapalloa, vaikka lyhennetäänkin sulkkis. Sitä en tiedä, onko tuo edes mikään maantieteellinen tai murrekysymys. Saattaa liittyä ennemmin ikäluokkaan tai kaveripiiriin.
Sulkkista, sulista, kumpaakin käytän. Terveisin tuo jolle kysymys oli.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerta tavatessamme olen kasvanut
Henkisesti vai fyysisesti? Pituutta vai leveyttä?
Sokerijuttuja joka kerta tavatessamme
Kysyin sulta tänäänkin mitä sinulle kuuluu. Vastaat ystävällisesti mutta et yhtään yritä saada keskustelua etenemään. Tykkäätköhän sittenkään musta tarpeeksi? Leikit vain?Tuntuu että vaivun epätoivoon kun ei edetä mihinkään vaikka molemmat ollaankin tunnustettu pitävämme toisistamme vähän liikaakin 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän riekaleina. Olen yrittänyt kuumeisesti päästä näistä tunteista eroon. Mutta ne ei vain lähde. Vaikka kuinka yritän pitää itseni kiireisenä ja touhukkaana etten lakkaamatta ajattelisi sinua. Silti olet mielessä päivin ja öin. Usein myös unessa. Olet tullut sydämeeni asumaan lopullisesti. Täytyy vain yrittää jotenkin oppia elämään tämän jatkuvan ikävän kanssa. Rakastan sinua mies äärettömän paljon. Niin ikävä että halkean kohta. Ja sinun näkeminen ei sitä paljon helpottanut vaan entistä enemmän kaipaan sinua.
Samat sanat naiselle, jonka näen päivittäin töissä. Välillä antaa teoillaan (ei sanoillaan) ymmärtää, että merkitsen jotain enemmän, mutta sitten tulee taas kylmää vettä niskaan ja välinpitämättömyyttä. Sen kanssa eletty jo pari vuotta, enkä tunteistani eroon pääse.
Piti alkaa ihan miettimään miten pitkään ollaan hänen kanssaan tunnettu... toivottavasti en ole aiheuttanut hänelle tuollaisia tuntemuksia. Itselläni on tietyt syyt miksi olen jarrutellut välillä. Jos hän näyttäisi selkeästi vihreää valoa, voisin minäkin silloin tulla vastaan. Sivusta siis tämä.
Syitä jarrutella on omassakin tilanteessani. Silti olen hänelle useampaan kertaan kertonut, että pidän hänen seurastaan ja haluan tehdä hänen kanssaan asioita. Ja aina on tyrehtynyt heti siihen, kun ei ole yhtään tullut vastaan, vaikka tilaisuuksia on tarjottu. Varmaan yksipuolista, mutta miksi sitten niitä signaaleja tulee aika ajoin....
Riittävä signaali ujolle miehelle olisi jos kohteliaasti kysyisitte haluaako hän teiltä hellän poskihoidon jossain hieman rauhallisemmassa paikassa.
t. E
Tuoksuit hyvältä, uusi partavesi?
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuit hyvältä, uusi partavesi?
Kyllä, SCHERIPROCT NEO...
Kun tätä saitin pääotsikkoa on riittäviin altistunut näkemään, niin tulipa sellainenkin ajatus mieleen, että olisin mieluusti lapsesi isä (sitten joskus) jos niin haluat. Jos et halua lasta, niin sekin sopii. Voisimme varmasti olla onnelliset ilmankin, ihan vaan toistemme vuoksi.
Hyvää yötä. Jos tässä olisit, niin mitä tahtoisit kysyä minulta? Toivottavasti päiväsi on ollut hyvä. Monta ajatusta "meistä" on pyörinyt tänään mielessäni. Sinä olet minulle rakas. Olen vakuuttunut siitä, että meillä on jotain ainutlaatuista välillämme. Uskon, että rakkautemme voittaa kaikki esteet. Nuku hyvin.Kauniita unia. Rakastan sinua.
Miten paljon olenkaan nainen sinua tänäänkin kaivannut. Mikään ei ole mitään ilman sinua, koska sinua minä rakastan.