Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jo aloittanut kevätintoilun eli komentanut miehesi pumppaamaan polkupyörät ja hakemaan pihagrillin ja kalusteet varastosta?

Vierailija
13.03.2026 |

Vai et?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä pumpataan ja grillataan ympäri vuoden

Vierailija
2/8 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grilli ja terassikalusteet ovat koko ajan lasitetulla terasilla ja itse pumppaan pyöränkumini. Mihin mä siinä miestä tarvitsisin, kun ei tässä taloudessa sellaista edes asu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pumppaa kyläpyörät. Sitten ei muuta kuin kovaa ajoa syksyyn asti!

Vierailija
4/8 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille tarvitse sanoa, kun se on jo muuttanut ulos tekemään noita ihan omasta halustaan. 

Vierailija
5/8 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsen Tinderistä aina tuoreen pumppaajan. Ei minulla kylläkään ole pyörää eikä grilliä. Minua saa pumpata vähintään pari kertaa viikossa. 

Vierailija
6/8 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, muksut osaa pumpata pyöränrenkaisiin ilmaa ja kamat saa olla varastossa kun terdellä on 30 cm lunta.

Vierailija
7/8 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grilli ja terassikalusteet ovat koko ajan lasitetulla terasilla ja itse pumppaan pyöränkumini. Mihin mä siinä miestä tarvitsisin, kun ei tässä taloudessa sellaista edes asu?

Kuullostaa, että "grilli" on sähkögrilli?  Maksimissaan kaasu"grilli".

Kukaanhan ei kunnon hiiligrillillä/kamadolla vedä lasitetulla terassilla, eihän?

Fillarissa tietysti on paljon muutakin kuin "kumien pumppaus". Omalla kohdalla keula- ja iskarihuollot kahteen maastopyörään työn alla tänä viikonloppuna (trail + DH -pyörät). Lisäksi jarrujen ilmaus molempiin + myös gravelfillariin. 

Miestä tosin en näihin tarvitsisi, mutta kimpassa tehdään, kun hänellä samat omiin fillareihinsa. Gravelilla tarkoitus lähteä polkaisemaan kausi käyntiin sunnuntaina, vähän riippuen kelien asettumisesta.

-N32

Vierailija
8/8 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillarointi alkoi heti kun kelit alkoi oleen plussan puolella.

M59

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi