Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
21/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ehdimme tavata ensi viikolla.

Vierailija
22/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, ahdistaa ajatus joulusta ilman sua. Miten ihanaa oliskaan viettää aattoa sun kanssa. Herkutellen, tunnelmallista musiikkia kuunnellen, kynttilöitä katsellen, sohvannurkkaan yhdessä käpertyen. Antaisimme myös ihanan joululahjan toisillemme.

Kelpaisiko rakas tällainen joulu sulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos P-mies kysyisit mitä haluan joululahjaksi, vastaisin, että sinut.

Vierailija
24/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin jouluna töissä koska se on ainoa tapa olla sun kanssa yhdessä ❤️

Tämä naiselta partamiehelle.

Vierailija
25/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pierettää

En kaipaa sinua.

evvk

Vierailija
26/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttien tyttöjen toiveet toteutuu. Olen täällä juuri paketoimassa itseäni :)

T. P- mies

Vierailija
27/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas, ahdistaa ajatus joulusta ilman sua. Miten ihanaa oliskaan viettää aattoa sun kanssa. Herkutellen, tunnelmallista musiikkia kuunnellen, kynttilöitä katsellen, sohvannurkkaan yhdessä käpertyen. Antaisimme myös ihanan joululahjan toisillemme.

Kelpaisiko rakas tällainen joulu sulle?

Keloais. Varsinkin jos olet se kaunis brunette, jonka hymy valaisee koko huoneen. Sitä valoa omaankin jouluuni kaipaisin

Vierailija
28/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. P- mies

Mäkin haluisin ihanan P-miehen paketissa kuusen alle! Se on ollut mun ykköstoive jo keväästä 2015.

Sivusta

Vierailija
29/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen sinua tarkoituksella koska jäisin vain tuijottamaan ihaniin silmiisi ja toki muutakin on käynyt mielessä, jos ihan rehellisiä ollaan. En pysty keskittymään työjuttuihin yhtään jos näen sinut. Luulet varmaan että olen jostain sinulle loukkaantunut tai jotain. Tilanne on ihan päinvastainen. Silti, ikävä jutteluita sun kanssa, mies. Vaikkei mistään ihmeemmistä puhuttukaan, mulle se oli tärkeetä. Hyvää joulua <3 kun en varmaan muuta kautta saa sanottua.

Vierailija
30/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttelen sinua tarkoituksella koska jäisin vain tuijottamaan ihaniin silmiisi ja toki muutakin on käynyt mielessä, jos ihan rehellisiä ollaan. En pysty keskittymään työjuttuihin yhtään jos näen sinut. Luulet varmaan että olen jostain sinulle loukkaantunut tai jotain. Tilanne on ihan päinvastainen. Silti, ikävä jutteluita sun kanssa, mies. Vaikkei mistään ihmeemmistä puhuttukaan, mulle se oli tärkeetä. Hyvää joulua <3 kun en varmaan muuta kautta saa sanottua.

Sama täällä. Olen puhelias ja sujuvajuttuinen tavallisesti mutta kun hän on samassa tilassa, jäädyn täysin. Selitän ihan sekoja. Varsinkin, jos hän jututtaa, niin sitten kyllä jokainen kuulee että sekoaminen on lähellä..

Vierailija
31/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo olis ollut mieheltä naiselle niin se olis ollut mulle.

Hyvää joulua vaan sulle J-mies, ilon ja ikävän tuottaja

32/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Numeroi oikein, jos teet jatkoketjun.

Tuo onkin joulunumerointi 🎅

Joulunumerointi? Missäs pumpulissa ootta kasvaneet :D Jos vaikka googlen hakuun laittaa XXX niin ei taida jouluisia osumia tulla, pukkeja ehkä kuitenkin :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
33/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos toivotuksista mutta jos sä käyttäydyt noin, niin en mä ikinä voi kuvitellakaan, että olisit musta kiinnostunut. Mäkin kyllä tykkään meidän niitä näitä- jutteluista, mutta enempää en tohdi edes toivoa, kun olet niin etäinen. Kannattaa muistaa, että me miehet ollaan yksinkertaisia, putkiaivoisia olentoja.

Vierailija
34/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulunumerointi? Missäs pumpulissa ootta kasvaneet :D Jos vaikka googlen hakuun laittaa XXX niin ei taida jouluisia osumia tulla, pukkeja ehkä kuitenkin :)

Ihana nähdä sut täällä Hopeakettu! Ehdinkin jo hetken pelätä, että vainusi ei johda sua perille uuteen mestaan. Onneksi erehdyin.

T. Salainen ihailijasi

Vierailija
35/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. P- mies

Olenkin ollut niin kiltti, että ansaitsen lahjaksi vain parasta. Mutta saako sitten olla tuhma kun lahja on avattu?

Vierailija
36/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi se silti olla joulunumerointi. Vai seimen lastako täältä etsit?

Vierailija
37/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. P- mies

Olenkin ollut niin kiltti, että ansaitsen lahjaksi vain parasta. Mutta saako sitten olla tuhma kun lahja on avattu?

Jos se lahja saa kiltin tytön tuhmalle tuulelle, niin ei se ainakaan pukkia haittaa.

Vierailija
38/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko jättää kaksimielisyydet vähemmälle niin ei häviä avaruuteen tääkin ketju. Sitäpaitsi kaipaajat on jouluna herkällä mielellä eikä halua ajatella rakkaitaan noin ruokottomasti.

Vierailija
39/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos toivotuksista mutta jos sä käyttäydyt noin, niin en mä ikinä voi kuvitellakaan, että olisit musta kiinnostunut. Mäkin kyllä tykkään meidän niitä näitä- jutteluista, mutta enempää en tohdi edes toivoa, kun olet niin etäinen. Kannattaa muistaa, että me miehet ollaan yksinkertaisia, putkiaivoisia olentoja.

No se on kyllä totta :) oikealle hänelle olen joskus laittanut viestin josta jotain kiinnostusta olisi pitänyt havaita. Mutta jos olen ymmärtänyt kiinnostuksen hänen puoleltaan väärin, niin tämä olisi ihan äärimmäisen noloa minun kannalta. Yritä ymmärtää.

Vierailija
40/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-mies, tulisitko tänään luokseni glögille?

Ketju on lukittu.