Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
81/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mokasin mun ainoan mahdollisuuteni parisuhteeseen ja nyt mun täytyy hyväksyä se, että tuun lopun elämääni olemaan yksinäinen. Kaksi rakasta sukulaista mulla on, joista olen äärettömän kiitollinen. Mutta muuten oon yksin. 

Vierailija
82/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi olet muuttunut niin katkeraksi. Olit aivan oikeassa luullessasi, että pidän sinusta. Aikaa myöten se tunne olisi vallan hyvin voinut muuttua rakastumiseksi.

Jos hän ei tiedä että pidät hänestä, voisiko katkeruus johtua siitä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mokasin mun ainoan mahdollisuuteni parisuhteeseen ja nyt mun täytyy hyväksyä se, että tuun lopun elämääni olemaan yksinäinen. Kaksi rakasta sukulaista mulla on, joista olen äärettömän kiitollinen. Mutta muuten oon yksin. 

Millä tavoin mokasit? Voitko korjata tilanteen tai mistä niin päättelet että mokasit sen?

Vierailija
84/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäistä ihmistä te muuten kaipaatte?

Oma kaivattuni on n. 35-40 v. nainen.

Vierailija
85/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kaipauksessa nelikymppinen mies.

Vierailija
86/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro, mutta piti tarkistaa yksi juttu.

"Nämä ilmaukset voidaan kirjoittaa joko yhteen tai erikseen: minkä ikäinen tai minkäikäinen, minkä värinen tai minkävärinen."

Vierailija
87/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää purkaa ajatuksia xD Mä olin (oon?) susta mies oikeasti kiinnostunut ja halusin tutustua vieläkin enemmän sinuun mutta sulla taitaakin olla silmäpeliä jo uuden kanssa joten ehkä mä hyppään takavasemmalle en rupea pelailemaan pelejä.

Vierailija
88/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi olet muuttunut niin katkeraksi. Olit aivan oikeassa luullessasi, että pidän sinusta. Aikaa myöten se tunne olisi vallan hyvin voinut muuttua rakastumiseksi.

Jos hän ei tiedä että pidät hänestä, voisiko katkeruus johtua siitä...?

Vielä jos on alkuun tullut sanottua jotain lannistavaa, jota sitten yritetty jälkikäteen mielen muututtua fiksailla flirttailevin elein siinä toiveessa että se nyt tajuaisi ettei asia olekaan niinkuin ensin sanottiin.

Vierailija
89/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että hän on mies ja ikää noin 39-46 vuotta.

Vierailija
90/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan olisi aika toivottaa hyvät joulut tänne? Varmaan joulupukin tulo hermostuttaa niin, että osa porukasta on ihan sekaisin. Hyvää joulua kaikille kaipaajille! Toivottavasti joku teistä saa viestin kaivatultaan ja toivottavasti joku uskaltaa sellaisen laittaa. Hyvää joulua myös niille keitä kaipaan. Eräs tietty kaivattu näkee varmaan yleiset toivotukseni jostain muualta kuin täältä. Vastaisipa edes tykkäyksellä, sekin riittäisi.

Vierailija
91/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro, mutta piti tarkistaa yksi juttu.

"Nämä ilmaukset voidaan kirjoittaa joko yhteen tai erikseen: minkä ikäinen tai minkäikäinen, minkä värinen tai minkävärinen."

Eli tuossa ei voi mokata. :D

Olisipa rakkauden ja irl-rakkaudentunnustusten  kanssa samanlaista.

Vierailija
92/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ap? Luulen, että on vanhempi kuin veikkaamasi. Nelikymppiset miehet taitanee haaveilla vielä parikymppisistä tytöistä, vasta viisikymppisille alkaa kelvata yli 35-vuotiaat naiset.

Tai sitten hän on nainen. Silloin voi olla iältä melkein mitä tahansa.

Vierailija
93/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täältä taas poistunut viestejä? Taitaa olla merkki minulle poistua ketjusta ja keskittyä pikkuhiljaa joulunviettoon :) vielä hyvän joulun toivotukset putkiaivolle <3 ehkä vielä huomenna nähdään? T. välttelevä nainen

Ei nähdä kun leikit sydämellä. :)

Ole mies ja ota härkää sarvista! Mene antamaan hyvän joulun toivotukset hänelle. Sivusta.

Ei ollut tosissaan heitetty, siksi siinä oli hymiö. Juu, kannan huomenna mistelinoksaa mukanani.

Vierailija
94/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ap? Luulen, että on vanhempi kuin veikkaamasi. Nelikymppiset miehet taitanee haaveilla vielä parikymppisistä tytöistä, vasta viisikymppisille alkaa kelvata yli 35-vuotiaat naiset.

Joku trolli varmaan ehtii tähän väliin, mutta siis: ap on mies ja itse asiassa tuo ikähaarukka passaa. Liian nuoria (alle 30 v) en henno katsoa ja toiseen suuntaan katsellessa alkaa hieman arveluttaa, jos ikää on yli 60 v. Mutta eihän tällainen ajattelu ole mitenkään ehdotonta, etenkin jos se toinen on aivan mahtava tyyppi.

Vierailija
95/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä hänestä puhunut. Olet muussakin niin väärässä.

Vierailija
96/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä hänestä puhunut. Olet muussakin niin väärässä.

Ap:n suhteen olin väärässä, mutta muuten en. On meinaan tutkittua asiaa tämä.

Sanottakoon vielä, että en siis missään nimessä tarkoittanut solvata ap:ta tai muitakaan miehiä. On kaiketi ihan luonnollista, että lisääntymisikäisiä kiinnostaa lisääntymisikäiset viimeiseen asti. Ja kun ei anonyymistä kirjoittelijasta tiedä kuin kerrotut vihjeet, niin näille sitä sitten olettamuksensa perustaa.

Vierailija
97/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan olisi aika toivottaa hyvät joulut tänne? Varmaan joulupukin tulo hermostuttaa niin, että osa porukasta on ihan sekaisin. Hyvää joulua kaikille kaipaajille! Toivottavasti joku teistä saa viestin kaivatultaan ja toivottavasti joku uskaltaa sellaisen laittaa. Hyvää joulua myös niille keitä kaipaan. Eräs tietty kaivattu näkee varmaan yleiset toivotukseni jostain muualta kuin täältä. Vastaisipa edes tykkäyksellä, sekin riittäisi.

Siinähän odotat tykkäystä! En tykkää, EN!

Vierailija
98/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä ylilaudan kestit tähän ketjuun on oikein siunaantuneet? Kaipauksen sijaan pelkkää sekoilua ja noloa trollausta, sivukaupalla. 1990-lukulainen ”lääkkeet!”-huudahduskin on näemmä kaivettu kierrätykseen, vaikkei ikinä sen paluuta olis uskonut.

Miksette pysy siellä omalla foorumillanne?

Niin, eikö ookki jännää, miten "lääkkeet" on tehnyt paluun? Sitä luulee päässeensä jostain eroon, kuten vaikka ällöstä stalkkerista, ja sitten se yllättäen ilmestyy taas kaipailemaan. Sama juttu "lääkkeiden" kanssa. En muuten ole ylilaudalta ainakaan minä. Ikinä en ole edes käynyt siellä.

Vierailija
99/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän odotat tykkäystä! En tykkää, EN!

Miksi et? Onko tää nyt joku outo periaatekysymys?

Vierailija
100/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täältä taas poistunut viestejä? Taitaa olla merkki minulle poistua ketjusta ja keskittyä pikkuhiljaa joulunviettoon :) vielä hyvän joulun toivotukset putkiaivolle <3 ehkä vielä huomenna nähdään? T. välttelevä nainen

Ei nähdä kun leikit sydämellä. :)

Ole mies ja ota härkää sarvista! Mene antamaan hyvän joulun toivotukset hänelle. Sivusta.

Ei ollut tosissaan heitetty, siksi siinä oli hymiö. Juu, kannan huomenna mistelinoksaa mukanani.

Muista kantaa pään päällä ettei jää aikeet epäselviksi ;) saattaisi sitten olla joulun aikaan kaksi onnellista sydäntä...

Ketju on lukittu.