Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle xxx

Vierailija
20.12.2018 |

Jälleen napsahti lukkoon kaipaajien ketju. Tässä upouusi, olkaatten hyvät!

Kommentit (3899)

Vierailija
41/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttelen sinua tarkoituksella koska jäisin vain tuijottamaan ihaniin silmiisi ja toki muutakin on käynyt mielessä, jos ihan rehellisiä ollaan. En pysty keskittymään työjuttuihin yhtään jos näen sinut. Luulet varmaan että olen jostain sinulle loukkaantunut tai jotain. Tilanne on ihan päinvastainen. Silti, ikävä jutteluita sun kanssa, mies. Vaikkei mistään ihmeemmistä puhuttukaan, mulle se oli tärkeetä. Hyvää joulua <3 kun en varmaan muuta kautta saa sanottua.

Kiitos toivotuksista mutta jos sä käyttäydyt noin, niin en mä ikinä voi kuvitellakaan, että olisit musta kiinnostunut. Mäkin kyllä tykkään meidän niitä näitä- jutteluista, mutta enempää en tohdi edes toivoa, kun olet niin etäinen. Kannattaa muistaa, että me miehet ollaan yksinkertaisia, putkiaivoisia olentoja.

No se on kyllä totta :) oikealle hänelle olen joskus laittanut viestin josta jotain kiinnostusta olisi pitänyt havaita. Mutta jos olen ymmärtänyt kiinnostuksen hänen puoleltaan väärin, niin tämä olisi ihan äärimmäisen noloa minun kannalta. Yritä ymmärtää.

Onko hän kuitenkin ilmaissut kiinnostustaan? Miten?

Vierailija
42/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää joulua suloiselle poropaidalle siniseen taloon!

Täällä ilmoittautuu yksi kuvaukseen sopiva!! Mutta KUKAHAN mua kaipaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanuus, olemmehan etääntyneet tosistamme? En tänään saanutkaan sydänkohtausta kun katsoit minua hetken silmiin.

Vierailija
44/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos P-mies kysyisit mitä haluan joululahjaksi, vastaisin, että sinut.

Kilttien tyttöjen toiveet toteutuu. Olen täällä juuri paketoimassa itseäni :)

T. P- mies

Olenkin ollut niin kiltti, että ansaitsen lahjaksi vain parasta. Mutta saako sitten olla tuhma kun lahja on avattu?

Jos se lahja saa kiltin tytön tuhmalle tuulelle, niin ei se ainakaan pukkia haittaa.

Mutta mitä sen lahjan pakettikortissa lukee? Etten vaan avaa toiselle osoitettua lahjaa.

Vierailija
45/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope S ❤️

Vierailija
46/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E ❤️

Vierailija
47/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen väsynyt tähän tilanteeseen. Kaikki energiani on kiinni sinun ajattelemisessa. Eikä meistä voi koskaan tulla mitään.

Miksi ei?

Vierailija
48/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria, minun halipupuni.

Vierailija
49/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin elänyt eri elämässä, ottaisin sinut NM.

Vierailija
50/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttelen sinua tarkoituksella koska jäisin vain tuijottamaan ihaniin silmiisi ja toki muutakin on käynyt mielessä, jos ihan rehellisiä ollaan. En pysty keskittymään työjuttuihin yhtään jos näen sinut. Luulet varmaan että olen jostain sinulle loukkaantunut tai jotain. Tilanne on ihan päinvastainen. Silti, ikävä jutteluita sun kanssa, mies. Vaikkei mistään ihmeemmistä puhuttukaan, mulle se oli tärkeetä. Hyvää joulua <3 kun en varmaan muuta kautta saa sanottua.

Kiitos toivotuksista mutta jos sä käyttäydyt noin, niin en mä ikinä voi kuvitellakaan, että olisit musta kiinnostunut. Mäkin kyllä tykkään meidän niitä näitä- jutteluista, mutta enempää en tohdi edes toivoa, kun olet niin etäinen. Kannattaa muistaa, että me miehet ollaan yksinkertaisia, putkiaivoisia olentoja.

Tuo on vähän ruma yleistys. Kyllä miehissäkin on älykkäitä yksilöitä, jotka miettivät asioita monelta kantilta. Tunnen useita miehiä, jotka ylianalysoivat ja spekuloivat asioita enemmän kuin itse teen ikinä.

Vierailija
51/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J-mies, tulisitko tänään luokseni glögille?

En.

Vierailija
52/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen väsynyt tähän tilanteeseen. Kaikki energiani on kiinni sinun ajattelemisessa. Eikä meistä voi koskaan tulla mitään.

Valitettavaa. Tykkään susta silti.

Vierailija
53/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jähmettynyt ja kyhjöttävä jänis ajovaloissa. Sen pieni pää ei ymmärrä mitään hämmennyksessä ja pelokkuudessa. Takajalat keräävät pingotusta, jotta on sitten tarpeen tullen valmis juoksemaan pakoon mahdollisimman kauas ja nopeaa taakseen katsomatta kivusta huolimatta. Jos se olikin liian naivi ja luottavainen, kummajainen. Jos siitä uskotaan asioita, joita se ei ole. Jos se teki taas kerran virhearvion. Tai sitten se on jo niin väsynyt ja raihnainen, että jää suosiolla auton alle. Tehkää siitä loppu, antakoon kaiken luottamuksen murentua ja töytäisköön niin kumoon ettei sieltä tarvitse enää yrittää nousta.

Rinnan iho on kylmä siltä kohdin, mutta siellä on alla sellainen kiinteä nyrkinkokoinen möhkäle, jossa tuntuu fyysistä painetta ja oikeaa poltetta. Lisää lepoa, niin ehkä se loppuu eikä tarvitse huolestua. Onko tää nyt sitten se halvaantuminen ja galvanointi, jonka tarvitsee elämästä selviytyäkseen?

Vierailija
54/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan mies samanlainen kuin kaverisikin? Ilkeä ja muiden vioille naureskeleva? Saisinko sinusta selville tämän kun tutustuisimme paremmin?

Vierailija
55/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein mieluiten ottaisin sinulta joululahjaksi pitkän suudelman. Kaikki toiveet eivät koskaan toteudu.

Ehkä ensi jouluna, mi amor.

Vierailija
56/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä kirjoitti:

<3 S****

Saako lisätunnisteita..

Vierailija
57/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä kirjoitti:

<3 S****

Saako lisätunnisteita..

Vaikka puuttuisi yksi kirjain niin sehän voi silti mennä väärin...

Vierailija
58/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jähmettynyt ja kyhjöttävä jänis ajovaloissa. Sen pieni pää ei ymmärrä mitään hämmennyksessä ja pelokkuudessa. Takajalat keräävät pingotusta, jotta on sitten tarpeen tullen valmis juoksemaan pakoon mahdollisimman kauas ja nopeaa taakseen katsomatta kivusta huolimatta. Jos se olikin liian naivi ja luottavainen, kummajainen. Jos siitä uskotaan asioita, joita se ei ole. Jos se teki taas kerran virhearvion. Tai sitten se on jo niin väsynyt ja raihnainen, että jää suosiolla auton alle. Tehkää siitä loppu, antakoon kaiken luottamuksen murentua ja töytäisköön niin kumoon ettei sieltä tarvitse enää yrittää nousta.

Rinnan iho on kylmä siltä kohdin, mutta siellä on alla sellainen kiinteä nyrkinkokoinen möhkäle, jossa tuntuu fyysistä painetta ja oikeaa poltetta. Lisää lepoa, niin ehkä se loppuu eikä tarvitse huolestua. Onko tää nyt sitten se halvaantuminen ja galvanointi, jonka tarvitsee elämästä selviytyäkseen?

Harhaista settiä.

Vierailija
59/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan mies samanlainen kuin kaverisikin? Ilkeä ja muiden vioille naureskeleva? Saisinko sinusta selville tämän kun tutustuisimme paremmin?

Kyllä olen. Olemme kavereideni kanssa kaikki samanlaisia. Suosittelen pysymään etäällä meistä, tuommoisia erityisherkkiä mielensäpahoittajia en kaipaa!

Vierailija
60/3899 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J-mies, tulisitko tänään luokseni glögille?

En.

Tulen jos on terästettyä. Juonnin jälkeen lähden kotiin, ei sinusta muuta iloa ole.

Ketju on lukittu.